DISKUZE K ČLÁNKU GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO
Letošní sezóna poznamenaná koronavirem přináší nové okolnosti - mezi ně patří i dva závody na témže místě s minimálním časovým odstupem. Vítejte v premiérové Velké Ceně Štýrska.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mike17
12:43 13.07.2020 185.149.130.XXXZa mne dobrý závod. Škoda toho poškozenýho křídla. Na Meďany to není, ale rozhodně je úsměvné tvrzení, že jsou od nich dál, než zbytek pole k nim.
Je mi líto Péra, za mne nejlepší výkon dne.
Když si vzpomenu na Brazílii a na množství hejtů, jaký tragéd může sundat týmového kolegu, čekal jsem včera ostřejší kritiku. Kecám, nečekal. To by muselo na tom autě být jiný číslo.
Nicméně musím uznat, že se to tentokrát nehází na Vettela, ikdyž po prohlášení Leclerca to asi ani udělat nešlo. -
juras
22:41 12.07.2020 88.103.92.XXXTak vida...nakonec došlo na řešení růžového Mercedesu znovu.
Tentokrát na to ale jde Renault chytře...vybral si konkrétní díl.
To že vypadá RP jako loňskej Mercedes není směrodatný...tvary karoserie se dají lehce napodobit. Ale s těma brdovejma kanálkama to bude horší...díl je na seznamu dílů které si musejí týmy vyrábět sami...nelze koupit jako v případě jiných dílů.
Horší je že v tom je zapletený Mercedes...je to v podobný rovině jako motor Ferrari. FIA by musela potrestat tým kolem kterého se F1 točí, který dělá šampionátu reklamu a utrácí v F1 velký peníze.
Současná F1 je zakonzervovaná...3 top týmy mají předplacenou pozici (může dojít k výpadku...jak letos předvádí Ferrari, ale jinak se podívejte na výsledky éry hybridních motorů...jedině Williams se dvakrát dokázal dostat na 3 místo PK, jinak jsou tam pořád tři stejné týmy.
Jediný dva týmy které mají potenciál ohrozit tuhle top 3 byl McLaren-Honda a Renault (jako tovární tým)...jenže McLaren to s Hondou zvoral...a Honda se spojila s Redbullem...a Renault zdá se není v úplně jasné konfiguraci...od chvíle kdy plně podporoval Redbull se v podstatě rozhodl jen zachránit svůj původní tým...ale asi automobilka není ochotná v F1 utratit balík peněz kterej by je posunul k těm třem vepředu...asi nemají ani úplně správné vedení (to samé sráželo několik let McLaren...a to samé dnes asi stojí za situací ve Williamsu)...takže Renault ač tovární tým...je letos v podstatě až za McLarenem (který naopak nastartoval svoji reinkarnaci).
Kromě Williamsu jsou ve startovním poli (kromě top 3, McLarenu a Renaultu) už jen týmy na bázi b-týmů...jeden rok vysoce profitoval z tohoto postavení Haas, s problémy Ferrari je nyní na koni B-tým Mercedesu...tedy RP.
Tak teď uvidíme co s tím FIA vymyslí... -
HellHogr
22:14 12.07.2020 86.49.253.XXXMimochodem řekl bych, že Mercedes dominuje hlavně v zatáčkách, na rovinkách nějakou větší výhodu dle mého nemají a pořadí dle mého názrou: Mercedes, RB, McLaren, Ferrari, Renault, AT, Alfa Romeo, Williams, Haas (RP nemůžu počítat s minuloročním Mercedesem) -
-
-
-
Petr Hloušek
09:05 14.07.2020 194.36.94.XXXtakže je jasné že z toho žádný skutečný trest opět nebude
-
-
-
-
GRAHAM
21:33 12.07.2020 37.188.245.XXXProhry a i velké k tomu patří. Oni se zase zvednou. Bude to ale trvat a asi hoodně dlouho. Kopat ale takhle moc... není třeba. Diskusní pokora...
PS : Za ten podvod s motorem si to zaslouží. Píše se že i další byli v některých věcech na motoru eliminováni. Nejen Ferrari....
-
-
-
Situs
21:12 12.07.2020 88.102.38.XXXProtest je uznaný a budou se tím komisaři zabývat. Sportovní komisaři dále nařídili týmu Mercedes-AMG Petronas F1, aby poskytl vzduchové kanály předních a zadních brzd. Dané věci byly také správci zapečetěny. Na to se asi Renault konkrétně ve svém protestu zaměřil.-
HellHogr
23:40 12.07.2020 86.49.253.XXXTěch věcí bylo více a to je zajímavé, já si nemyslím, že to nějak dopadne špatně pro RP, ale upřímně doufám, že tohle už procházet nebude, o čem to je, zkopírovat nejlepší auto z loňska a jet s tím, že budeš občas možná na pódiu, ale nikdy ne nejlepší? To rovnou můžeme zničit F1-
Miroslav D.
04:43 13.07.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
GRAHAM
20:38 12.07.2020 37.188.245.XXXRP bohužel nic nelegálního mít nebude...dle za mne špatných pravidel. Začalo to Ferrari a ve velkým...Mercedes jen kontroval. Jsou za to peníze. Wolff to kdysik na plnou hubu prohlásil. Je potřeba to do budoucna změnit. Jumpmanové tomu tleskali..bo to bylo výhodné..opak je sportovně pravdou.-
jon
21:00 12.07.2020 90.176.154.XXXGrahame, je to tak.
Osobně bych byl radši, kdyby se udělaly satelitní stáje jako v MotoGP. Respektive každá továrna by mohla mít 4 tovární vozy aktuální specifikace a ostatní by musely být loňské. Sice se tím ztratí konstruktéři, ale ruku na srdce, kolik jich tam kromě továren, Williamsu, RB a McLarenu je? Alfa a Haas jsou deriváty Ferrari, RP je loňský Mercedes, Toro Rosso je derivát RB. Navíc i ten Williams podle mě přijal pomocnou ruku Mercedesu. Jinak by se meziročně nemohl takhle zvednout. RB je aktuálně v podstatě tovární stájí Hondy, takže tam se také nedá hovořit o takovém tom klasickém nezávislém konstruktérovi. Zbývá nám tedy už jen ten McLaren, který očividně zvládá svoji práci lépe, než továrna, co jim dává motory a její tovární stáj. -
juras
22:57 12.07.2020 88.103.92.XXXJestli jsem to dobře četl...Renault konkrétně ukázal na brzdové kanálky. A tady problém může být. Od letošního roku si totiž právě brzdové kanálky musejí týmy vyrábět sami...jsou na seznamu dílů které musí být originální a nelze je kupovat.
Takže pokud při kontrole FIA zjistí že kanálky RP jsou shodné s Mercedesem...
Jinak máš pravdu...ale asi to začalo u Redbullu, ne? Redbull kdysi založil "Redbull technology" aby se vyhnul obvinění že oba Mateschicovi týmy spoju kooperují.
F1 byla vždy soubojem konstruktérů...kdysi třeba Frank Williams kupoval celá auta. Ale kupoval je proto že v té době za daných podmínek...on neměl na to postavit auto sám. Jakmile se dostal do pozice že měl rozpočet na vlastné auto...v co největší míře si ho stavěl sám. Dnes týmy jako Haas, RP mají peníze...ale postavit konkurenceschopné auto se za to vlastně nedá...leda takové jaké má Williams...tedy na ježdění v křoví. Takže nakoupit části monopostů je velmi výhodné...z těch rozpočtů týmů středu pole tak zbydou peníze na jiné investice.
Ale F1 tím trpí...proto začalo to "šetření" a snaha něco s tím udělat. F1 je dneska skoro jako vytrvalostní závody...vepředu ta top 3 a pak druhá liga.
F1 asi potřebuje pořádnej políček...chce to opravdu zásadní změny. Jendou z těch zásadních je to že na začátku musí vedení F1 pochopit že každý je nahraditelný...ani Ferrari si nesmí dovolit vydírat ve smyslu že bez něj F1 nebude už F1.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek