DISKUZE K ČLÁNKU GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO

Letošní sezóna poznamenaná koronavirem přináší nové okolnosti - mezi ně patří i dva závody na témže místě s minimálním časovým odstupem. Vítejte v premiérové Velké Ceně Štýrska.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GRAND PRIX ŠTÝRSKA: Hamilton dominuje, Ferrari odjíždí s ostudou + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 158, poslední 14.07.2020 09:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Charlin (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2020 18:44
Verstappen tak rychlý. 14 »
» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2020 19:02
Z televize 18 »
» Petr Hloušek (Hlasovali 4 lidé) 12.07.2020 19:44
Ham to šetřil »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr Hloušek

Petr Hloušek

194.36.94.XXX
takže je jasné že z toho žádný skutečný trest opět nebude

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Jo, ten rozdíl je brutální. Seb by asi nezaostával tolik, ale je otázka, jestlo to RB potřebuje. Druhé místo v PK mají celkem jisté, pokud se nic nezmění. A hlavní je Max.
Ale to torpédo by měli zvážit. Určitě by se dalo naprogramovat z německých jezdců na německou značku. 12
Na druhou stranu nevím, jestli by nebyl Vettel i v tomto efektivnější. 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jon

jon

90.176.154.XXX
No právě. Albonovi se občas závod od závodu povede, ale ten rozdíl mezi ním a Maxem je pro druhou nejrychlejší stáj propastný. Na druhou stranu, na Mercedes to letos nebude, tak stačí, když bude dojíždět čtvrtý, což teď nebyl problém, ale McLaren je sakra blízko a Péro byl na suchu rychlejší. Na mokré podmínky se asi nemohou do konce sezóny úplně spoléhat, tak nejspíš ještě uvidíme, jak dobrý nebo špatný ten kluk vlastně je. 04
Ať to trochu odlehčím, pořád mají v záloze odjištěné torpédo, které umí zasáhnout i vícekrát v jednom kole. Sice ho to táhne hlavně do Němců, ale podle mě není až tak vybíravý. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Za mne dobrý závod. Škoda toho poškozenýho křídla. Na Meďany to není, ale rozhodně je úsměvné tvrzení, že jsou od nich dál, než zbytek pole k nim.
Je mi líto Péra, za mne nejlepší výkon dne. 01
Když si vzpomenu na Brazílii a na množství hejtů, jaký tragéd může sundat týmového kolegu, čekal jsem včera ostřejší kritiku. Kecám, nečekal. To by muselo na tom autě být jiný číslo. 12
Nicméně musím uznat, že se to tentokrát nehází na Vettela, ikdyž po prohlášení Leclerca to asi ani udělat nešlo. 04

+ 2 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
To máš jistě pravdu, ale nemyslím si, že to klapne. Kromě toho, že už roky nevzali nikoho staršího, natož ještě "útěkáře", tak Albona budou protlačovat majitelé, jak jsi psal minule.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Těch věcí bylo více a to je zajímavé, já si nemyslím, že to nějak dopadne špatně pro RP, ale upřímně doufám, že tohle už procházet nebude, o čem to je, zkopírovat nejlepší auto z loňska a jet s tím, že budeš občas možná na pódiu, ale nikdy ne nejlepší? To rovnou můžeme zničit F1

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Jestli jsem to dobře četl...Renault konkrétně ukázal na brzdové kanálky. A tady problém může být. Od letošního roku si totiž právě brzdové kanálky musejí týmy vyrábět sami...jsou na seznamu dílů které musí být originální a nelze je kupovat.
Takže pokud při kontrole FIA zjistí že kanálky RP jsou shodné s Mercedesem...

Jinak máš pravdu...ale asi to začalo u Redbullu, ne? Redbull kdysi založil "Redbull technology" aby se vyhnul obvinění že oba Mateschicovi týmy spoju kooperují.

F1 byla vždy soubojem konstruktérů...kdysi třeba Frank Williams kupoval celá auta. Ale kupoval je proto že v té době za daných podmínek...on neměl na to postavit auto sám. Jakmile se dostal do pozice že měl rozpočet na vlastné auto...v co největší míře si ho stavěl sám. Dnes týmy jako Haas, RP mají peníze...ale postavit konkurenceschopné auto se za to vlastně nedá...leda takové jaké má Williams...tedy na ježdění v křoví. Takže nakoupit části monopostů je velmi výhodné...z těch rozpočtů týmů středu pole tak zbydou peníze na jiné investice.

Ale F1 tím trpí...proto začalo to "šetření" a snaha něco s tím udělat. F1 je dneska skoro jako vytrvalostní závody...vepředu ta top 3 a pak druhá liga.

F1 asi potřebuje pořádnej políček...chce to opravdu zásadní změny. Jendou z těch zásadních je to že na začátku musí vedení F1 pochopit že každý je nahraditelný...ani Ferrari si nesmí dovolit vydírat ve smyslu že bez něj F1 nebude už F1.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Mercedes jo, ale RP to neksryje

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

88.103.92.XXX
Tak vida...nakonec došlo na řešení růžového Mercedesu znovu.

Tentokrát na to ale jde Renault chytře...vybral si konkrétní díl.

To že vypadá RP jako loňskej Mercedes není směrodatný...tvary karoserie se dají lehce napodobit. Ale s těma brdovejma kanálkama to bude horší...díl je na seznamu dílů které si musejí týmy vyrábět sami...nelze koupit jako v případě jiných dílů.

Horší je že v tom je zapletený Mercedes...je to v podobný rovině jako motor Ferrari. FIA by musela potrestat tým kolem kterého se F1 točí, který dělá šampionátu reklamu a utrácí v F1 velký peníze.

Současná F1 je zakonzervovaná...3 top týmy mají předplacenou pozici (může dojít k výpadku...jak letos předvádí Ferrari, ale jinak se podívejte na výsledky éry hybridních motorů...jedině Williams se dvakrát dokázal dostat na 3 místo PK, jinak jsou tam pořád tři stejné týmy.

Jediný dva týmy které mají potenciál ohrozit tuhle top 3 byl McLaren-Honda a Renault (jako tovární tým)...jenže McLaren to s Hondou zvoral...a Honda se spojila s Redbullem...a Renault zdá se není v úplně jasné konfiguraci...od chvíle kdy plně podporoval Redbull se v podstatě rozhodl jen zachránit svůj původní tým...ale asi automobilka není ochotná v F1 utratit balík peněz kterej by je posunul k těm třem vepředu...asi nemají ani úplně správné vedení (to samé sráželo několik let McLaren...a to samé dnes asi stojí za situací ve Williamsu)...takže Renault ač tovární tým...je letos v podstatě až za McLarenem (který naopak nastartoval svoji reinkarnaci).

Kromě Williamsu jsou ve startovním poli (kromě top 3, McLarenu a Renaultu) už jen týmy na bázi b-týmů...jeden rok vysoce profitoval z tohoto postavení Haas, s problémy Ferrari je nyní na koni B-tým Mercedesu...tedy RP.

Tak teď uvidíme co s tím FIA vymyslí...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

37.188.245.XXX
Mercedes ještě nemusel jet imho naplno. Pořád imho mají rezervu a tu skrývají. Motor mají zase mimo dostřel...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Mimochodem řekl bych, že Mercedes dominuje hlavně v zatáčkách, na rovinkách nějakou větší výhodu dle mého nemají a pořadí dle mého názrou: Mercedes, RB, McLaren, Ferrari, Renault, AT, Alfa Romeo, Williams, Haas (RP nemůžu počítat s minuloročním Mercedesem)

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
No Binotta kamenují italské média a CEO Ferrari přijde s tím, že mu věří .. ten chlap něco musí vědět 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Je to prodloužená spolupráce mezi týmy mimo pravidla, to znamená obě strany o tom vědí a ví, jak jsou psaná pravidla

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Vlastně by z toho měli problémy i Mercedes, že?

Hned bych je diskvalifikoval, podvodníky jedny! 13 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.253.XXX
Protest Renaultu prošel, RP se bude prošetřovat

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Prý se málo snaží ten kdo nepodvádí. Ale teď se nejedná pouze o motor.
Šasi je mizerné, jezdci k sobě nemají žádnou úctu a jádro týmu hrozí výbuchem.
Řek bych, že má diskusní pokora je ještě stále ve velké toleranci. Umím být mnohem ráznější. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

37.188.245.XXX
Prohry a i velké k tomu patří. Oni se zase zvednou. Bude to ale trvat a asi hoodně dlouho. Kopat ale takhle moc... není třeba. Diskusní pokora... 12 12 12

PS : Za ten podvod s motorem si to zaslouží. Píše se že i další byli v některých věcech na motoru eliminováni. Nejen Ferrari....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Limbi

Limbi

147.228.209.XXX
Verstappenovi Rakousko sedí. Vem si jak loni naložil Gaslymu...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na Ferrari a spol by taky mohli "Tifosi" podat nějaký protest. 12

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama