DISKUZE K ČLÁNKU GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO
Drama až do posledního okamžiku aneb i mistři mohou chybovat. Dvakrát se na trati objevil safety car a v posledním kole uhájil životní výsledek Pierre Gasly o polovinu délky vozu. Především ale svět nevěřícně zírá, co předvedlo duo Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP BRAZÍLIE: Verstappen vítězí, červená karta pro Ferrari + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Vad
16:09 18.11.2019 176.62.229.XXXJo a pak budeš nadávat jak je F1 nudná že dřív to byly souboje úplně jinde, ale jakmile se to týká tvojeho koně tak se můžeš zbláznit. Já bych třeba ani tomu hamíkovi pentli nedával protože Albon ty vrátka otevřel a pak je bohužel stejně rychle zavřel, měl na tom taky slušnej podíl viny. Já tam nechci sledovat kroužiče co se budou bát něco zkusit aby je za to někdo hnedka nesejmul.-
Situs
17:35 18.11.2019 88.102.38.XXXNo vidíš, já si trestem Hama taky nebyl uplně jistý. Já se u Leclerca právě bál aby nebyl po startu až tak moc agresivní, protože za normálních okolností by lepší jak 6 podle mě nebyl, tak agresivitou nebylo co získat. Přišel SC, to ho vrátilo do hry, ne agresivita s Norrisem.
-
-
-
-
-
-
Jindrich K.
19:52 18.11.2019 89.103.12.XXXPokud je tohle reakce na mě ... Ne nejsem fanouškem Vettela a ani jsem nikdy nebyl. Osobně mě i štval a stále občas štve. Nicméně právě jako nestranný pozorovatel na jeho manévru nic moc nevidím. Je to manévr který se během VC objevuje běžně. Neměl by se dít mezi týmovými kolegy a ostatně hodně stájí přistupovalo a nebo přistupuje k TR pokud jsou piloti těsně za sebou a ten vzadu má hlad. Buď jak buď došlo k malinkému kontaktu, který měl fatální následky. Smůla. Nicméně jelikož je Vettel za někoho kdo by pravděpodobně ani v dějišti GP neměl dýchat stejný vzduch jako jiní (ti oblíbější piloti), tak se hned strhne vlna nenávisti a demonstranti vyjdou do ulic. Já se jen směju a stejně tak se smát budu, až Vettel ve Ferrari nebude a Leclerc jako neohrožená týmový jednička něco podělá. To zas bude keců
-
-
-
Situs
13:46 18.11.2019 88.102.38.XXXTohle je nejvíc kouzelné.
Vettel:"Není to moje chyba, Charles mi nenechal vpravo moc místa, když jsem se jej pokoušel předjet, toť vše." [odkaz na stránku]
Realita: [odkaz na stránku]-
-
Mike17
13:52 18.11.2019 185.149.130.XXXLeclerc: "Jel jsem uprostřed a on mě zkoušel objet vnějškem. Bylo tam málo místa a on to musel vidět, když do toho šel. Potom na mě chtěl zatlačit, udělat si prostor a došlo ke kontaktu,“ popisoval dvaadvacetiletý závodník.
Bylo tam prý málo místa.-
-
-
Situs
14:29 18.11.2019 88.102.38.XXXVidím že tam měl Vettel napravo tolik místa že by se vedle něj dokonce vešlo další auto, jeho potřeba tak strhávat volant na Leclerca si jen koledovala o průšvih. Každý si sám vyhodnotí svoje riziko, být to boj s Hamiltonem či Maxem, pochopil bych tu míru rizika, s kolegou u Ferrari? Bravo, povedlo se, Forza Ferrari, jezdíme pro tým-
Mike17
14:40 18.11.2019 185.149.130.XXXJak víš, mám rád čísla. Tak jsem si vzal na tu tvoji fotku pravítko:
Šířku Vettelova vozu mám 5,5cm. Ke kraji to má Vettel 4,5cm. Leclerc ke kraji fotky 10,5cm a to pořád není bílá čára.
Strhávat volant si představuji jinak, než že se "za půlku" téměř kilometrové rovinky přesunu ani ne o šířku vozu. Reagovat by stihl i žák první hodiny autoškoly.
Ale s koncem souhlasím. Pochopil bych, kdyby to byl souboj s Hamem nebo Maxem. Ale takto hloupě kolidovat s týmovým kolegou ve chvíli, kdy už mne v podstatě předjel.... Povedlo se. Můžeš mu zatleskat.-
-
-
-
Situs
15:10 18.11.2019 88.102.38.XXXJasně že se vysmívám, vzájemné vyřazení je vždy velký průšvih a když je v tom Vettel už tak extrémně úspěšný že se mu to povedlo skoro s každým jeho parťákem tak stojí za to hledat možné příčiny. Možná kdyby u svého kolegy neměl nastaveno maximální riziko tak by tým nemusel tolikrát brečet nad výdělkem. -
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek