DISKUZE K ČLÁNKU GP Španělska: Ani Safety car nezastavil Hamiltonovu spanilou jízdu

Na určitou dobu poslední závod na španělském Circuit de Catalunya nesliboval příliš dramatickou podívanou – alespoň s ohledem na dosavadní průběh šampionátu. Nakonec se vše potvrdilo, jen s jedním intermezzem v podobě safety caru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Španělska: Ani Safety car nezastavil Hamiltonovu spanilou jízdu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 15.05.2019 13:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2019 18:36
Vettel ven! »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.05.2019 19:11
Máme za sebou 5 závodů, čas bilancovat. Mercedes… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.05.2019 21:49
Blbý je, že padl argument, že za Alonsa byl tým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    91.245.26.XXX
    Máme za sebou 5 závodů, čas bilancovat.
    Mercedes
    Pokud se něco zásadně nezmění, tak budou dominovat navždy. Blbý je, že jsem si přál aby nevyhrával pořád Lewis ale v souboji Lewis-Bottas prostě Bottasovi fandit nemůžu 18 Lewis letos šestinásobný a pokud Honda nepředvede zázrak, tak příští rok vyrovná Schumiho 04

    RB
    Tenhle tým mi ve spojení s Hondou dělá radost. Jejich letošní působení nemůžu hodnotit jinak než kladně. Tohle spojení je prostě sexy 13

    Ferrari
    Dlouho jsem se nemohl rozhodnout, jestli je větší zklamání Ferrari nebo Renault. Dva mamlasové letošní sezony. Ale vzhledem k okolnostem, rozpočtu, zázemí atd. volím jako největší zklamání Ferrari. Všechno zle!

    Mclaren
    Jejich letošní působení hodnotím pozitivně. Oproti loňsku se výrazně zlepšili. Ale přece jenom třeba dneska na body měli jen horko těžko bez zásahu SC. Zřejmně se vydali cestou Ferrari= nízký přítlak, vysoká maximálka. Nevím jestli to je dobrý směr 18

    Renault
    Objektivně vzato je to prostě prů****. Měli nahánět RB a oni se plácají někde v poli dokonce až za zákazníkem. Prostě ostuda.

    TR
    Tenhle tým se mi líbí. Honda jde jasně nahoru a piloti jsou na rozdíl od loňska očividně o dost lepší a je to znát. Zatím velmi pozitivní dojem.

    Haas
    No doufám, že vyřešili svoje problémy se závodní rychlostí, jinak by to byl prů****. Mají na to aby byli nejlepší ze zbytku, tak doufám, že to začnou potvrzovat.

    Alfa
    Upřimně v testech vypadali o dost lépe ale nicméně předtím jsem predikoval, že to zase tak růžové se Sauberem nebude, takže vlastně potvrzují moji původní predikci

    RP
    Na to jakou mizerií procházeli, tak zásluhou Peréze dokáží bojovat. Škoda, že mají jen jednoho pilota

    Williams
    Raději bez komentaře 03

    Sezona jako taková stojí za ****, takže čau zase rok 20

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mansell_fan

      Mansell_fan

      37.188.251.XXX
      No už na to asi taky nebudu koukat, přesně jako v roce 2016 od půlky sezóny. Nejsem masochista. Jinak na zlepšení nálady každého ferraristy doporučuju sehnat si záznam Barcelony 1996 a Schumiho první vítězství v červené. Jak tam s tou příšernou přetáčivou plečkou F310 všechny v lijáku totálně deklasoval. Kde jsou ty časy… 09

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        91.245.26.XXX
        01

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          89.24.58.XXX
          K tomu McLarenu - nemáš pravdu cestou nižšího přítlaku šel Renault, McLaren dneska doplatil na špatný management pneu, bohužel jim rychle odešli, jinak myslím si, že McLaren má potenciál na to sbríta pravidelně body, pravdou však je, že pokud všechny týmy krom Mercedesu nezačnou odvádět lepší práci než právě Mercedes, tak můžou měnit pravidla co rok a bude to furt dokola, ať se nám to líbí nebo ne, oni zaponou a jedou, neřeší jestli je to motor, aero, šasi, jezdci, prostě zaponou a jedou, ztohohle se musí poučit všichni

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            91.245.26.XXX
            Dobře pro ně. Nějak si nevybavují, že by cesta nižšího přítlaku byla někdy lepší než klasická cesta. To je řešení pro středopolaře, kteří nemají kapacitu na to vyvinout dostatečně vysoký přítlak bez vedlejších efektů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              89.24.58.XXX
              To s tebou nesouhlasím, já chápu to filosofii Ferrari, že chtěli maximalizovat svůj výkon PJ, jenže to podle mě až moc přehnali, vlastně dopadli jako Williams, který od 2014 taky stavěl čistě na maximálku a nízký přítlak

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Však právě. Filozofie Williamsu fungovala jen na začátku turbo éry kdy měl motor Mercedes masivní převahu. Pak postupně upadali a museli přejít na jinou koncepci....která se ale taky úplně nepovedla

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.251.XXX
    Ferrari už letos s tímhle autem musí udělat jen jednu věc. Nálepky Mission Winnow vyměnit za Mission Impossible. A potom začít makat na modelu pro příští rok… 09

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      89.24.58.XXX
      Tím si ničím nepomůžou, musí vyvijet letošní auto alespoň do července, abych měli solidní základ na vyřešení problémů 03

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    89.24.58.XXX
    Po ďalšej otázke týkajúcej sa problému so spojkou Bottas odvetil: "V zahrievacom kole som problém nemal, prišiel až potom. Veľmi to hnevá... víkend sa mi pokazil takto. Nikoho v tíme neviním, ale veľmi hnevá, keď preteky prehráte takto."

    To je tak, když pustíe Tota ke software převodovky, spojky a motoru 13

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama