DISKUZE K ČLÁNKU GP Španělska: Ani Safety car nezastavil Hamiltonovu spanilou jízdu
Na určitou dobu poslední závod na španělském Circuit de Catalunya nesliboval příliš dramatickou podívanou – alespoň s ohledem na dosavadní průběh šampionátu. Nakonec se vše potvrdilo, jen s jedním intermezzem v podobě safety caru.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP Španělska: Ani Safety car nezastavil Hamiltonovu spanilou jízdu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Miroslav D.
13:42 15.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
11:07 14.05.2019 176.74.141.XXX
Bavíme se o době kdy za týmy stály tabákoví sponzoři... a ty čísla mám z literatury... čímž netvrdím, že to je pravda.
juras
23:01 13.05.2019 90.177.218.XXX
Zavod z celkoveho pohledu asi zklamani...protoze pole je rozdelene na tri tabory...tri top tymy, stred pole...a Williams.
Stred pole je zajimavej...sily se tam prelevaji...tymy spolu budou celou sezonu bojovat. Jenze boje ve stredu pole asi uspokoji jen narocnejsi fanousky.
No a ty tri top tymy? Jedem totalne dominuje...a ty dalsi dva jen frustrovane bojuji mezi sebou.
Velkej problem...
Velkej protoze Mercedes vitezi uz moc dlouho a vetsina fanousku kouka na zavody kvuli boji o vitezstvi a tituly...a o ty se tak nejak nebojuje...protoze interni souboj dvou pilotu Mercedesu i pres zatim necekanou vyrovnanost netahne.
Rozpoctovy strop neni vsespasitelnej...podle me by stacilo na zacatek kdyby se prestaly vyplacet naprosto nesmyslne nastavene odmeny.
Ono uplne presne nastavit strop financi? Bud se bohati prizpusobi...nebo dokonce odejdou.
Dalsi velka chyba jsou technicke predpisy...nejvic do nich mluvi ti bohati...protoze lobujou ve svuj prospech. To pak nema cenu nic menit...kdyz si to schvaluji ti kteri jsou v top tri.
Stred pole je zajimavej...sily se tam prelevaji...tymy spolu budou celou sezonu bojovat. Jenze boje ve stredu pole asi uspokoji jen narocnejsi fanousky.
No a ty tri top tymy? Jedem totalne dominuje...a ty dalsi dva jen frustrovane bojuji mezi sebou.
Velkej problem...
Velkej protoze Mercedes vitezi uz moc dlouho a vetsina fanousku kouka na zavody kvuli boji o vitezstvi a tituly...a o ty se tak nejak nebojuje...protoze interni souboj dvou pilotu Mercedesu i pres zatim necekanou vyrovnanost netahne.
Rozpoctovy strop neni vsespasitelnej...podle me by stacilo na zacatek kdyby se prestaly vyplacet naprosto nesmyslne nastavene odmeny.
Ono uplne presne nastavit strop financi? Bud se bohati prizpusobi...nebo dokonce odejdou.
Dalsi velka chyba jsou technicke predpisy...nejvic do nich mluvi ti bohati...protoze lobujou ve svuj prospech. To pak nema cenu nic menit...kdyz si to schvaluji ti kteri jsou v top tri.
Petr
22:33 13.05.2019 78.157.160.XXX
Extrémně jemný nebyl, byl hodně drsný. Loni došlo k přeasfaltování dráhy, ale od té doby se povrch vyvinul a dospěl, takže je podobný tomu předchozímu. Drsnost asfaltu je nyní průměrná (Pirelli ho hodnotí trojkou ze své škály 5 stupňů), vysoká je ale energetická zátěž pneumatik (nejvíce je žere zatáčka č. 3). Proto byly dovezeny ty tři nejtvrdší směsi z nabídky italského výrobce.
Situs
20:08 13.05.2019 85.70.164.XXX
To by ses divil co někteří vyvádějí aby jsi jim tam ten čumák nestrčil. No jakmile strčíš máš na rovince právo na místo. V zatáčce to tak ale není. Ono taky třeba strčit čumák pod zadní kola někomu do vnitřku apexu je způsobení kolize, protože takhle to nejde. Když předjíždíš v zatáčce tak abys měl právo od přejížděného na prostor musíš být alespoň na stejné úrovni.
McMatej
18:56 13.05.2019 212.79.110.XXX
Ale je, (pro přímý usek před brzdným bodem) ve sportovních pravidlech pro rok 2017 to bylo v bodu 27.7.
Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a ‘significant portion’. https://www.fia.com/file/53155/download/17827
Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a ‘significant portion’. https://www.fia.com/file/53155/download/17827
Miroslav D.
18:54 13.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Miroslav D.
18:49 13.05.2019 194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
airwar1939
17:09 13.05.2019 176.74.141.XXX
V letech 1980-1990 se rozpočet týmů jako McLaren a Williams pohyboval kolem hodnoty 250-300 milionů dolarů, a tehdy měl dolaqr vyšší hodnotu než má dnes. Takže při pohledu na současné rozpočty reálně poklesla schopnost týmů přilákat velké sponzory.
Férově soutěžit samozřejmě lze. lze to ale sehnat podporu automobilky... tu třeba McLaren měl v podobě Hondy, ale toho se vzdal.
Rozpočtový strop vyřeší maximální výdaje jednotlivých týmů... ale podpora automobilky poběží mimo strop... například automobilka vybuduje zařízení a to bude na určité období pronajímat. Nebo zde máme ten stav s B-týmy, to po roce 2021 budou hrát hlavně proti Renaultu a McLarenu. Věř že to nebude tak skvělé jak si malujete.
Férově soutěžit samozřejmě lze. lze to ale sehnat podporu automobilky... tu třeba McLaren měl v podobě Hondy, ale toho se vzdal.
Rozpočtový strop vyřeší maximální výdaje jednotlivých týmů... ale podpora automobilky poběží mimo strop... například automobilka vybuduje zařízení a to bude na určité období pronajímat. Nebo zde máme ten stav s B-týmy, to po roce 2021 budou hrát hlavně proti Renaultu a McLarenu. Věř že to nebude tak skvělé jak si malujete.
GRAHAM
17:01 13.05.2019 77.236.218.XXX
Tak lze to tak říci, ale takhle to úplně není, když jsou zde Továrny. Možnosti jsou zcela logicky zhola jiné a nejde v tomto úplně férově soutěžit. Proto bude strop a tento neduh vyřešen. Je ale jasné, že vždy je něco za něco a že stropy budou eliminovat danou sezónu, když se něco hrubě nepovede.
airwar1939
16:47 13.05.2019 176.74.141.XXX
I schopnost sehnat potřebné finance rozděluje týmy na ty více či méně schopné.
airwar1939
12:08 13.05.2019 176.74.141.XXX
Já to nerozlišuji na chudé a bohaté, ale na schopné a méně schopné. A tam pak pouze delší platnost pravidel zajistí, že se pole bude vyrovnávat. Trochu se bojím, jak radikální bude změna pravidel pro rok 2021, pokud hodně, tak očekávám že hodně méně schopných zabalí většinu příští sezony.
tom11
11:58 13.05.2019 77.48.94.XXX
ony by ty změny co dva roky fungovaly. ale pouze za předpokladu, že "chudí" vytvoří na začátku dobré auto a "bohatí" je pak budou postupně stahovat. v momentě, kdy je dotáhnou, upravíme pravidla, "chudí" opět přijdou s geniálním řešením a "bohatí" budou dotahovat.
idea to je hezká, ale realita je zcela odlišná. "bohatí" udělají dobrá a ještě lepší auta, která nadále intenzivně zlepšují a "chudí" je nemají šanci stáhnout...…..
idea to je hezká, ale realita je zcela odlišná. "bohatí" udělají dobrá a ještě lepší auta, která nadále intenzivně zlepšují a "chudí" je nemají šanci stáhnout...…..
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek