DISKUZE K ČLÁNKU GP Španělska: Ani Safety car nezastavil Hamiltonovu spanilou jízdu

Na určitou dobu poslední závod na španělském Circuit de Catalunya nesliboval příliš dramatickou podívanou – alespoň s ohledem na dosavadní průběh šampionátu. Nakonec se vše potvrdilo, jen s jedním intermezzem v podobě safety caru.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Španělska: Ani Safety car nezastavil Hamiltonovu spanilou jízdu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 15.05.2019 13:42 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2019 18:36
Vettel ven! »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.05.2019 19:11
Máme za sebou 5 závodů, čas bilancovat. Mercedes… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 12.05.2019 21:49
Blbý je, že padl argument, že za Alonsa byl tým… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Bavíme se o době kdy za týmy stály tabákoví sponzoři... a ty čísla mám z literatury... čímž netvrdím, že to je pravda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
Zavod z celkoveho pohledu asi zklamani...protoze pole je rozdelene na tri tabory...tri top tymy, stred pole...a Williams.

Stred pole je zajimavej...sily se tam prelevaji...tymy spolu budou celou sezonu bojovat. Jenze boje ve stredu pole asi uspokoji jen narocnejsi fanousky.

No a ty tri top tymy? Jedem totalne dominuje...a ty dalsi dva jen frustrovane bojuji mezi sebou.
Velkej problem...
Velkej protoze Mercedes vitezi uz moc dlouho a vetsina fanousku kouka na zavody kvuli boji o vitezstvi a tituly...a o ty se tak nejak nebojuje...protoze interni souboj dvou pilotu Mercedesu i pres zatim necekanou vyrovnanost netahne.

Rozpoctovy strop neni vsespasitelnej...podle me by stacilo na zacatek kdyby se prestaly vyplacet naprosto nesmyslne nastavene odmeny.
Ono uplne presne nastavit strop financi? Bud se bohati prizpusobi...nebo dokonce odejdou.
Dalsi velka chyba jsou technicke predpisy...nejvic do nich mluvi ti bohati...protoze lobujou ve svuj prospech. To pak nema cenu nic menit...kdyz si to schvaluji ti kteri jsou v top tri.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
juras

juras

90.177.218.XXX
V letech 1980-1990 ze byl rozpocet 250-300 mil.dolaru?
To jsi hodne prestrelil...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Extrémně jemný nebyl, byl hodně drsný. Loni došlo k přeasfaltování dráhy, ale od té doby se povrch vyvinul a dospěl, takže je podobný tomu předchozímu. Drsnost asfaltu je nyní průměrná (Pirelli ho hodnotí trojkou ze své škály 5 stupňů), vysoká je ale energetická zátěž pneumatik (nejvíce je žere zatáčka č. 3). Proto byly dovezeny ty tři nejtvrdší směsi z nabídky italského výrobce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To by ses divil co někteří vyvádějí aby jsi jim tam ten čumák nestrčil. No jakmile strčíš máš na rovince právo na místo. V zatáčce to tak ale není. Ono taky třeba strčit čumák pod zadní kola někomu do vnitřku apexu je způsobení kolize, protože takhle to nejde. Když předjíždíš v zatáčce tak abys měl právo od přejížděného na prostor musíš být alespoň na stejné úrovni.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Ale na rovince se většinou nezatáčí 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
To platí jen na rovince.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
McMatej

McMatej

212.79.110.XXX
Ale je, (pro přímý usek před brzdným bodem) ve sportovních pravidlech pro rok 2017 to bylo v bodu 27.7.
Any driver defending his position on a straight, and before any braking area, may use the full width of the track during his first move, provided no significant portion of the car attempting to pass is alongside his. Whilst defending in this way the driver may not leave the track without justifiable reason.
For the avoidance of doubt, if any part of the front wing of the car attempting to pass is alongside the rear wheel of the car in front this will be deemed to be a ‘significant portion’. https://www.fia.com/file/53155/download/17827

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
A co názor kolegy Pikasa?? 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
V letech 1980-1990 se rozpočet týmů jako McLaren a Williams pohyboval kolem hodnoty 250-300 milionů dolarů, a tehdy měl dolaqr vyšší hodnotu než má dnes. Takže při pohledu na současné rozpočty reálně poklesla schopnost týmů přilákat velké sponzory.

Férově soutěžit samozřejmě lze. lze to ale sehnat podporu automobilky... tu třeba McLaren měl v podobě Hondy, ale toho se vzdal.

Rozpočtový strop vyřeší maximální výdaje jednotlivých týmů... ale podpora automobilky poběží mimo strop... například automobilka vybuduje zařízení a to bude na určité období pronajímat. Nebo zde máme ten stav s B-týmy, to po roce 2021 budou hrát hlavně proti Renaultu a McLarenu. Věř že to nebude tak skvělé jak si malujete.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
Tak lze to tak říci, ale takhle to úplně není, když jsou zde Továrny. Možnosti jsou zcela logicky zhola jiné a nejde v tomto úplně férově soutěžit. Proto bude strop a tento neduh vyřešen. Je ale jasné, že vždy je něco za něco a že stropy budou eliminovat danou sezónu, když se něco hrubě nepovede.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
I schopnost sehnat potřebné finance rozděluje týmy na ty více či méně schopné. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.218.XXX
A jak je to když jsou tři rovnoceně schopní a jeden má 150 mega, druhý 250 mega a třetí 450 mega. A včíl mudruj.... 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Nezabývej, stejně toho asi svým přístupem nejsi schopen 14 Tohle byla už v F1 učebnice 03

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
airwar1939

airwar1939

176.74.141.XXX
Já to nerozlišuji na chudé a bohaté, ale na schopné a méně schopné. A tam pak pouze delší platnost pravidel zajistí, že se pole bude vyrovnávat. Trochu se bojím, jak radikální bude změna pravidel pro rok 2021, pokud hodně, tak očekávám že hodně méně schopných zabalí většinu příští sezony.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

77.48.94.XXX
ony by ty změny co dva roky fungovaly. ale pouze za předpokladu, že "chudí" vytvoří na začátku dobré auto a "bohatí" je pak budou postupně stahovat. v momentě, kdy je dotáhnou, upravíme pravidla, "chudí" opět přijdou s geniálním řešením a "bohatí" budou dotahovat.
idea to je hezká, ale realita je zcela odlišná. "bohatí" udělají dobrá a ještě lepší auta, která nadále intenzivně zlepšují a "chudí" je nemají šanci stáhnout...…..

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

77.93.192.XXX
Neviděl jsem, jsem na horách. Kdyby flastr dostal, stejně bys přidal další výjimku. Takže se tím ani nebudu zabývat. 03

+ 2 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama