DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem
Jestliže Ferrari hodlalo ukrajovat z náskoku Hamiltona, Japonsko bylo pro tuto stáj jedno velké martyrium. Nejenže náskok značně narostl, ale Italové musí zpytovat svědomí snad na všech frontách: stratégy počínaje a piloty konče.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Chinadragon
23:05 17.10.2018 178.255.168.XXXJe to jako přes kopírák z loňské sezóny....Ferrari se tlachá a bije do prsou,že mají auto ,které porazí Mercedes....první cca.4 závody to tak vypadá a najednou ouha...Mercedes poutahuje pár šroubků a je tu malér na světě...jezdec si může zázračným knoflíkem na volantu přidat takový výkon,že Ferrari jen a jen čumí a čumí..kde se to v tom autě bere.....a pak by chtěli aby Vettel...učinil nějaký ten zázrak...ale z čeho to má vyždímat z té popelnice ve které jede to i to silniční auto co Ferrari vyrábí je na tom o mnoho líp....takže kdo za to může to je jasný....
-
Situs
15:32 11.10.2018 85.70.164.XXXMiku, dávám ti sem konkrétní prohřešek Verstappena aby jsi pochopil jak to je, tohle je přímo z papíru od FIA.
[odkaz na stránku]
Fact: Car 33 (Verstappen) left the track at turn 16 and re-joined unsafely.
Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel. Konkrétně se píše: "Pokud auto opustí trať může se řidič znovu připojit, nicméně to může být provedeno pouze tehdy když je to bezpečné a bez trvalé výhody." To ovšem Verstappen nedodržel a proto dostal penalizaci.
27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not deliberately leave the track without a justifiable reason. Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.
To že s Kimim kolidoval bylo jen vysvětlení v čem spočívala ta nebezpečnost při VRACENÍ se na trať! On Kimi ani nemusel být na vnějšku nebo nemusel být ani plně vytlačen aby byl Verstappen tímto potrestán, on se prostě Verstappen na trať nevrátil bezpečně jak mu přikazují pravidla.
Proto tvá snaha toto použít na to aby jsi poukázal na to že na vnějšku vždy musíš nechat místo je nesmyslná. Navíc nevím proč jsi to vytlačování začal brát jako nějakou soutěž nebo co, vytlačování kde ten na vnějšku není vpředu se v drtivé většině prostě netrestá a já to tak proto předkládám. Jednou to Whitting vysvětlil kdy musí nechat jezdec na vnitřku prostor tomu na vnějšku a já jsem to pouze akceptoval. Není to žádný můj výmysl, i když jistě při (ne)konzistenci rozhodování o přestupků stewardů se najdou velmi ojedinělé výjimky. Snad jsi už pochopil-
Mike17
11:06 12.10.2018 185.149.130.XXXKdyby bylo vytlačení na vnějšku v pořádku, nebylo by označeno za nebezpečné. Je to jen o pohledu na to, co z toho je důležité.
Podle mne by padl trest i v případě, že by trať neopustil. Podle mne není v pořádku někoho vytlačit z tratě a poškodit mu vůz. Na vnějšku, vnitřku, rovinkách zatáčkách, při návratu na trať nebo při souboji na trati, ať už je o cenťák vpředu nebo vzadu.
Pravidlo o ponechání volnéhop místa na trati vždy platí. Jestli tebou vytvořené vyjímky existují, sem s nimi. JInak není o čem se bavit.-
Situs
11:15 12.10.2018 85.70.164.XXXTy děláš jako kdyby vytlačení na vnějšku většinou jezdcům neprocházelo, ovšem tady nebylo o čem protože se vracel na trať, dal jsem ti sem jasné vysvětlení, víc pro tebe udělat nemohu. Bez toho k incidentům dochází a když tam není jasná vina je to závodní incident, to je běžné, ovšem při vracení se na trať není o čem, tam při incidentu s dalším autem jsi vinen vždycky ty, máš to v pravidlech co jsem ti sem dal a proto byl Verstappen potrestán, na tom papíře to nemůže být jasnější. Pravidlo ponechání místa na trati rozhodně neplatí vždy, to by se trestalo úplně vždy. Můžeš mi sem dát které pravidlo konkrétně máš na mysli a jak zní?-
Mike17
11:24 12.10.2018 185.149.130.XXXAno, pokud není incident závažný s následky, nebo poruší nějaké pravidlo oba, bývá často bez trestu jako závodní incident. Stejně jako u řady dalších prohřešků. Nic to nemění na tom, že to pravidlo existuje. Sorry, dál už to řešit nebudu. Je to dokolečka jen opakování řečeného. A já mám dost práce. Měj se.-
Situs
11:33 12.10.2018 85.70.164.XXXPravidlo podle kterého byl potrestán Verstappen jsem ti sem dal, tam už není pochyb tak se nehádej, máš to tu i v originálním znění Ale to tvoje pravidlo o tom že ponechání volného místa na trati platí vždy opravdu neznám, dolož alespoň toto když to je jediné čím se tu oháníš!-
Mike17
11:54 12.10.2018 185.149.130.XXXSitus
Situs 10:35 05.09.2018 85.70.164.XXX
To platí jen na rovince 03 Pokud předjíždíš v zatáčce venkem, musíš být na tom minimálně tak dobře jako ten na vnitřku, jinak prohraješ tak či onak a případný vytlačovatel není trestán.
Situs
Situs 18:11 10.09.2018 85.70.164.XXX
Tady jsem našel modelový příklad nad kterým Charlie konkrétně popisuje jak to s tresty při předjíždění po vnějšku je. Konkrétně bylo řečeno že předjížděný musí nechat v zatáčce místo když je jezdec po vnějšku vpředu.
A najednou budeš popírat, že ono pravidlo vůbec existuje. A já ti mám hledat originály předpisů. Nic, končím.
-
-
-
-
-
-
Situs
15:20 11.10.2018 85.70.164.XXXTady ti dávám odkaz na tabulku AMuS kde hodnotí týmy dle výkonnosti auta, je to bez posledního Japonska, maj z toho takový "šampionát" dle výkonnosti týmů.
[odkaz na stránku]
Jak vidíš i teď průběžně Ferrari stále vede, takže si nemyslím že srovnávat výkony Vettela a Hamiltona není k výkonnosti jejich vozů zcela od věci a propad 75 bodů za 7 závodů stojí za zmínku. Každý to může mít individuálně trošku jinak, ale určitě ne nijak závratně. Poslední 3 závody jistě Ferrari tahalo za kratší konec, ale to neznamená že by se mělo přehlížet vše co bylo před tím Proto tvá obrana jak jsi na to začal porovnávat ztracené body Alonsa v McLarenu na Vettela s Ferrari , kde auta si jsou zcela jinde, mi přišla jako hodně směšná-
Mike17
11:21 12.10.2018 185.149.130.XXXNo vida, odkaz prošel. Velká škoda, že v něm není nějaká metodika, nebo popis toho, co to v té tabulce vlastně je.
Výkonnosti týmů to vůbec neodpovídá. Hned v Austrálii je Ferrari 3., ikdyž Vettel vyhrál a i Kimi dojel na bedně.
Co mé oblíbené STR? V Baku by dojeli oba na bodech, kdyby Hartley nesestřelil vlastního kolegu a byli tam nejhorší? To nikdo, kdo dojel za nimi nebyl horší a neměli horší závody, pokud jde o auto? V Monaku byli až 7-mí (za 7. místo Gaslyho) a v Kanadě 6-tí, přestože nebyli vůbec na bodech a v Belgii 6-tí, když za 9-té místo vděčí jen tomu, že před ním vypadli 4 jezdci??? Vždyť tam nic nesedí.
Zcela evidentně nejde o výkonnost samotných vozů, může to být cokoliv. Mám rád seriozní výpočty, ne nějaké tipy.-
Situs
11:28 12.10.2018 85.70.164.XXXNo je tomu tak, podle nich, a já vnímám zatím z celkového pohledu výkony vozů Ferrari a Mercedes vyrovnané, i když poslední dobou tahají za kratší konec provazu ve Ferrari. Nelíbí se ti to nebo máš jiný názor, to z toho hloupost ale nedělá, a vidíš že v tom ani z daleka nejsem sám. Ferrari v Austrálii i když vyhrálo tak jednoznačně nejlepší nebylo, to je právě to když to lidi sledují a ví jak k výhře došlo Nejde o výhry, jde o hodnocení, to bude vždy trochu individuální, můžeš to mít trochu jinak, a nepochybuji že ty budeš, ale takto to vidím já a s tabulkou rankingu týmu od AMuSu se docela dobře ztotožňuji. Ztratit 75 bodů za 7 závodů je jednoduše strašný výkon, a to právě když si porovnáš jak jsou ty auta vyrovnaná. -
-
-
-
SergioPÉREZ
12:57 07.10.2018 78.108.149.XXXTak už před letošní sezonou bylo jasné, že pro FERRARI byla největší chybou nesmyslně zvolená jezdecká sestava: Vettel - Raikkonen. Dále se ukazuje jako nesmysl větší počet Velkých cen, než 18. ,.. -
HellHogr
12:42 07.10.2018 95.82.135.XXXČím dál více se potvrzuje, jak Ferrari chybí Alonso a Vettel potřebuje opravdu techniku vteřinu před ostatními jinak tituly nedá, jinak další úkaz jak Honda má kecy v kleci, Q pace clekem ok, ale závod? Hartely co startoval 6 dojel 13 0,3s před Alonsem, který startoval 18, byl mimo trať a dostal pencli 5s (kterou radši nebudu komentovat) a kdo překonal Gaslyho? ando Renault, ten Renault co údajně má horší PJ než Honda, tohle je už sěšné, RBR a STR by měli přestat z Hondy dělat něco co nejso ua sednout si prdelí na zem a říct - Honda dělá veké pokroky, ale stále tam jsou mezery, a ne Honda už je skvělá, je to úžasné na dvojté body do kocne sezony .. šašci-
-
-
Mike17
16:39 07.10.2018 185.149.130.XXXPobavils.
-Jo chybí jim Alonso a proto ho tam nikdo nechce.
-Gaslymu odešly gumy, jasně to psal a bylo to pozant i na trati, když se propadal ke konci ne?
-Hartley je neschopný celou sezony, body od něj jsi čekal jen ty.
-A výýýýborný Renault. Dokonce předjel v předposledním kole STR a to má jen dvojnásobný rozpočet a 2 vynikající piloty. A co ostatní Renaulty? Je vidět, že je to o motoru.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek