DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem

Jestliže Ferrari hodlalo ukrajovat z náskoku Hamiltona, Japonsko bylo pro tuto stáj jedno velké martyrium. Nejenže náskok značně narostl, ale Italové musí zpytovat svědomí snad na všech frontách: stratégy počínaje a piloty konče.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 17.10.2018 23:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovalo 8 lidí) 07.10.2018 10:33
Max je fakt jedlej - prý Kimi zvolil špatnou… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 07.10.2018 16:39
Pobavils. -Jo chybí jim Alonso a proto ho tam… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2018 12:42
Čím dál více se potvrzuje, jak Ferrari chybí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Chinadragon

    Chinadragon

    178.255.168.XXX
    Je to jako přes kopírák z loňské sezóny....Ferrari se tlachá a bije do prsou,že mají auto ,které porazí Mercedes....první cca.4 závody to tak vypadá a najednou ouha...Mercedes poutahuje pár šroubků a je tu malér na světě...jezdec si může zázračným knoflíkem na volantu přidat takový výkon,že Ferrari jen a jen čumí a čumí..kde se to v tom autě bere.....a pak by chtěli aby Vettel...učinil nějaký ten zázrak...ale z čeho to má vyždímat z té popelnice ve které jede to i to silniční auto co Ferrari vyrábí je na tom o mnoho líp....takže kdo za to může to je jasný....
    12 12 12

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Miku, dávám ti sem konkrétní prohřešek Verstappena aby jsi pochopil jak to je, tohle je přímo z papíru od FIA.
    [odkaz na stránku]

    Fact: Car 33 (Verstappen) left the track at turn 16 and re-joined unsafely.

    Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel. Konkrétně se píše: "Pokud auto opustí trať může se řidič znovu připojit, nicméně to může být provedeno pouze tehdy když je to bezpečné a bez trvalé výhody." To ovšem Verstappen nedodržel a proto dostal penalizaci.

    27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not deliberately leave the track without a justifiable reason. Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.

    To že s Kimim kolidoval bylo jen vysvětlení v čem spočívala ta nebezpečnost při VRACENÍ se na trať! On Kimi ani nemusel být na vnějšku nebo nemusel být ani plně vytlačen aby byl Verstappen tímto potrestán, on se prostě Verstappen na trať nevrátil bezpečně jak mu přikazují pravidla.

    Proto tvá snaha toto použít na to aby jsi poukázal na to že na vnějšku vždy musíš nechat místo je nesmyslná. Navíc nevím proč jsi to vytlačování začal brát jako nějakou soutěž nebo co, vytlačování kde ten na vnějšku není vpředu se v drtivé většině prostě netrestá a já to tak proto předkládám. Jednou to Whitting vysvětlil kdy musí nechat jezdec na vnitřku prostor tomu na vnějšku a já jsem to pouze akceptoval. Není to žádný můj výmysl, i když jistě při (ne)konzistenci rozhodování o přestupků stewardů se najdou velmi ojedinělé výjimky. Snad jsi už pochopil 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Kdyby bylo vytlačení na vnějšku v pořádku, nebylo by označeno za nebezpečné. Je to jen o pohledu na to, co z toho je důležité.
      Podle mne by padl trest i v případě, že by trať neopustil. Podle mne není v pořádku někoho vytlačit z tratě a poškodit mu vůz. Na vnějšku, vnitřku, rovinkách zatáčkách, při návratu na trať nebo při souboji na trati, ať už je o cenťák vpředu nebo vzadu.
      Pravidlo o ponechání volnéhop místa na trati vždy platí. Jestli tebou vytvořené vyjímky existují, sem s nimi. JInak není o čem se bavit.

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        Ty děláš jako kdyby vytlačení na vnějšku většinou jezdcům neprocházelo, ovšem tady nebylo o čem protože se vracel na trať, dal jsem ti sem jasné vysvětlení, víc pro tebe udělat nemohu. Bez toho k incidentům dochází a když tam není jasná vina je to závodní incident, to je běžné, ovšem při vracení se na trať není o čem, tam při incidentu s dalším autem jsi vinen vždycky ty, máš to v pravidlech co jsem ti sem dal a proto byl Verstappen potrestán, na tom papíře to nemůže být jasnější. Pravidlo ponechání místa na trati rozhodně neplatí vždy, to by se trestalo úplně vždy. Můžeš mi sem dát které pravidlo konkrétně máš na mysli a jak zní?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ano, pokud není incident závažný s následky, nebo poruší nějaké pravidlo oba, bývá často bez trestu jako závodní incident. Stejně jako u řady dalších prohřešků. Nic to nemění na tom, že to pravidlo existuje. Sorry, dál už to řešit nebudu. Je to dokolečka jen opakování řečeného. A já mám dost práce. Měj se.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            12 Pravidlo podle kterého byl potrestán Verstappen jsem ti sem dal, tam už není pochyb tak se nehádej, máš to tu i v originálním znění 03 Ale to tvoje pravidlo o tom že ponechání volného místa na trati platí vždy opravdu neznám, dolož alespoň toto když to je jediné čím se tu oháníš!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Situs
              Situs 10:35 05.09.2018 85.70.164.XXX
              To platí jen na rovince 03 Pokud předjíždíš v zatáčce venkem, musíš být na tom minimálně tak dobře jako ten na vnitřku, jinak prohraješ tak či onak a případný vytlačovatel není trestán.
              Situs
              Situs 18:11 10.09.2018 85.70.164.XXX
              Tady jsem našel modelový příklad nad kterým Charlie konkrétně popisuje jak to s tresty při předjíždění po vnějšku je. Konkrétně bylo řečeno že předjížděný musí nechat v zatáčce místo když je jezdec po vnějšku vpředu.

              A najednou budeš popírat, že ono pravidlo vůbec existuje. A já ti mám hledat originály předpisů. Nic, končím.

              + 0 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                85.70.164.XXX
                Ukaž mi prosím tě které pravidlo konkrétně máš na mysli ty, protože to co jsem psal já rozhodně neplatí vždy! Na rovince není o čem. Znáš vůbec to konkrétní pravidlo že se tu tím tak oháníš?

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tady ti dávám odkaz na tabulku AMuS kde hodnotí týmy dle výkonnosti auta, je to bez posledního Japonska, maj z toho takový "šampionát" dle výkonnosti týmů.
    [odkaz na stránku]

    Jak vidíš i teď průběžně Ferrari stále vede, takže si nemyslím že srovnávat výkony Vettela a Hamiltona není k výkonnosti jejich vozů zcela od věci a propad 75 bodů za 7 závodů stojí za zmínku. Každý to může mít individuálně trošku jinak, ale určitě ne nijak závratně. Poslední 3 závody jistě Ferrari tahalo za kratší konec, ale to neznamená že by se mělo přehlížet vše co bylo před tím 03 Proto tvá obrana jak jsi na to začal porovnávat ztracené body Alonsa v McLarenu na Vettela s Ferrari , kde auta si jsou zcela jinde, mi přišla jako hodně směšná 04

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      No vida, odkaz prošel. Velká škoda, že v něm není nějaká metodika, nebo popis toho, co to v té tabulce vlastně je.
      Výkonnosti týmů to vůbec neodpovídá. Hned v Austrálii je Ferrari 3., ikdyž Vettel vyhrál a i Kimi dojel na bedně.
      Co mé oblíbené STR? V Baku by dojeli oba na bodech, kdyby Hartley nesestřelil vlastního kolegu a byli tam nejhorší? 12 To nikdo, kdo dojel za nimi nebyl horší a neměli horší závody, pokud jde o auto? V Monaku byli až 7-mí (za 7. místo Gaslyho) a v Kanadě 6-tí, přestože nebyli vůbec na bodech a v Belgii 6-tí, když za 9-té místo vděčí jen tomu, že před ním vypadli 4 jezdci??? Vždyť tam nic nesedí.
      Zcela evidentně nejde o výkonnost samotných vozů, může to být cokoliv. Mám rád seriozní výpočty, ne nějaké tipy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        85.70.164.XXX
        No je tomu tak, podle nich, a já vnímám zatím z celkového pohledu výkony vozů Ferrari a Mercedes vyrovnané, i když poslední dobou tahají za kratší konec provazu ve Ferrari. Nelíbí se ti to nebo máš jiný názor, to z toho hloupost ale nedělá, a vidíš že v tom ani z daleka nejsem sám. Ferrari v Austrálii i když vyhrálo tak jednoznačně nejlepší nebylo, to je právě to když to lidi sledují a ví jak k výhře došlo 03 Nejde o výhry, jde o hodnocení, to bude vždy trochu individuální, můžeš to mít trochu jinak, a nepochybuji že ty budeš, ale takto to vidím já a s tabulkou rankingu týmu od AMuSu se docela dobře ztotožňuji. Ztratit 75 bodů za 7 závodů je jednoduše strašný výkon, a to právě když si porovnáš jak jsou ty auta vyrovnaná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          No, takže jsme zase jen u tvé víry a případně dojmů někoho z Amus. Žádné měření se nekonalo. Jak překvapivé. Opět-končím nesmyslnou diskusi. 03

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            85.70.164.XXX
            Konči, to že se ti nelíbí jak to jiní zhodnotili není překvapení, nehodící vyškrtněte 11

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.149.XXX
    Tak už před letošní sezonou bylo jasné, že pro FERRARI byla největší chybou nesmyslně zvolená jezdecká sestava: Vettel - Raikkonen. Dále se ukazuje jako nesmysl větší počet Velkých cen, než 18. ,.. 02 02 02

    + 2 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      trošku nechápu, co má společného počet velkých cen s vývojem šampionátu. kdyby jich bylo těch 18, tak už máme jasného mistra a už nějaký čas by se nejelo ani o teoretickou šanci těch ostatních.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    95.82.135.XXX
    Čím dál více se potvrzuje, jak Ferrari chybí Alonso a Vettel potřebuje opravdu techniku vteřinu před ostatními jinak tituly nedá, jinak další úkaz jak Honda má kecy v kleci, Q pace clekem ok, ale závod? Hartely co startoval 6 dojel 13 0,3s před Alonsem, který startoval 18, byl mimo trať a dostal pencli 5s (kterou radši nebudu komentovat) a kdo překonal Gaslyho? ando Renault, ten Renault co údajně má horší PJ než Honda, tohle je už sěšné, RBR a STR by měli přestat z Hondy dělat něco co nejso ua sednout si prdelí na zem a říct - Honda dělá veké pokroky, ale stále tam jsou mezery, a ne Honda už je skvělá, je to úžasné na dvojté body do kocne sezony .. šašci

    + 5 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • 2bep

      2bep

      37.188.147.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Pobavils.
      -Jo chybí jim Alonso a proto ho tam nikdo nechce. 12
      -Gaslymu odešly gumy, jasně to psal a bylo to pozant i na trati, když se propadal ke konci ne?
      -Hartley je neschopný celou sezony, body od něj jsi čekal jen ty.
      -A výýýýborný Renault. Dokonce předjel v předposledním kole STR a to má jen dvojnásobný rozpočet a 2 vynikající piloty. A co ostatní Renaulty? Je vidět, že je to o motoru. 12 12 12

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama