DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem

Jestliže Ferrari hodlalo ukrajovat z náskoku Hamiltona, Japonsko bylo pro tuto stáj jedno velké martyrium. Nejenže náskok značně narostl, ale Italové musí zpytovat svědomí snad na všech frontách: stratégy počínaje a piloty konče.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Hamilton po vítězství v Japonsku míří mílovými kroky za titulem

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 121, poslední 17.10.2018 23:05 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jirka_1 (Hlasovalo 8 lidí) 07.10.2018 10:33
Max je fakt jedlej - prý Kimi zvolil špatnou… »
» Mike17 (Hlasovalo 6 lidí) 07.10.2018 16:39
Pobavils. -Jo chybí jim Alonso a proto ho tam… »
» HellHogr (Hlasovali 5 lidé) 07.10.2018 12:42
Čím dál více se potvrzuje, jak Ferrari chybí… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Chinadragon

Chinadragon

178.255.168.XXX
Je to jako přes kopírák z loňské sezóny....Ferrari se tlachá a bije do prsou,že mají auto ,které porazí Mercedes....první cca.4 závody to tak vypadá a najednou ouha...Mercedes poutahuje pár šroubků a je tu malér na světě...jezdec si může zázračným knoflíkem na volantu přidat takový výkon,že Ferrari jen a jen čumí a čumí..kde se to v tom autě bere.....a pak by chtěli aby Vettel...učinil nějaký ten zázrak...ale z čeho to má vyždímat z té popelnice ve které jede to i to silniční auto co Ferrari vyrábí je na tom o mnoho líp....takže kdo za to může to je jasný....
12 12 12

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
David.S.

David.S.

88.81.89.XXX
Co ve Ferrari dokázal Alonso? za jeho působení byl třikrát druhý, jednou čtvrtý a šestý v celkovém hodnocení jezdců. Ještě k tomu, za plné podpory týmu, kdy Massa byl takový Barrichello, nebo Bottas a stejně to nedal 11
Vettel měl techniku, která doslova válcovala ostatní ve startovním poli, snad jen jednou a to v roce 2013, kdy to taky potvrdil, když vyhrál 13x z 19 závodů. Jinak ten Red Bull nějak extra navrch neměl, rozhodně ne tolik, jako mercedes v hybridní éře. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Konči, to že se ti nelíbí jak to jiní zhodnotili není překvapení, nehodící vyškrtněte 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ukaž mi prosím tě které pravidlo konkrétně máš na mysli ty, protože to co jsem psal já rozhodně neplatí vždy! Na rovince není o čem. Znáš vůbec to konkrétní pravidlo že se tu tím tak oháníš?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No, takže jsme zase jen u tvé víry a případně dojmů někoho z Amus. Žádné měření se nekonalo. Jak překvapivé. Opět-končím nesmyslnou diskusi. 03

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Situs
Situs 10:35 05.09.2018 85.70.164.XXX
To platí jen na rovince 03 Pokud předjíždíš v zatáčce venkem, musíš být na tom minimálně tak dobře jako ten na vnitřku, jinak prohraješ tak či onak a případný vytlačovatel není trestán.
Situs
Situs 18:11 10.09.2018 85.70.164.XXX
Tady jsem našel modelový příklad nad kterým Charlie konkrétně popisuje jak to s tresty při předjíždění po vnějšku je. Konkrétně bylo řečeno že předjížděný musí nechat v zatáčce místo když je jezdec po vnějšku vpředu.

A najednou budeš popírat, že ono pravidlo vůbec existuje. A já ti mám hledat originály předpisů. Nic, končím.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
12 Pravidlo podle kterého byl potrestán Verstappen jsem ti sem dal, tam už není pochyb tak se nehádej, máš to tu i v originálním znění 03 Ale to tvoje pravidlo o tom že ponechání volného místa na trati platí vždy opravdu neznám, dolož alespoň toto když to je jediné čím se tu oháníš!

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
No je tomu tak, podle nich, a já vnímám zatím z celkového pohledu výkony vozů Ferrari a Mercedes vyrovnané, i když poslední dobou tahají za kratší konec provazu ve Ferrari. Nelíbí se ti to nebo máš jiný názor, to z toho hloupost ale nedělá, a vidíš že v tom ani z daleka nejsem sám. Ferrari v Austrálii i když vyhrálo tak jednoznačně nejlepší nebylo, to je právě to když to lidi sledují a ví jak k výhře došlo 03 Nejde o výhry, jde o hodnocení, to bude vždy trochu individuální, můžeš to mít trochu jinak, a nepochybuji že ty budeš, ale takto to vidím já a s tabulkou rankingu týmu od AMuSu se docela dobře ztotožňuji. Ztratit 75 bodů za 7 závodů je jednoduše strašný výkon, a to právě když si porovnáš jak jsou ty auta vyrovnaná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Ano, pokud není incident závažný s následky, nebo poruší nějaké pravidlo oba, bývá často bez trestu jako závodní incident. Stejně jako u řady dalších prohřešků. Nic to nemění na tom, že to pravidlo existuje. Sorry, dál už to řešit nebudu. Je to dokolečka jen opakování řečeného. A já mám dost práce. Měj se.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
No vida, odkaz prošel. Velká škoda, že v něm není nějaká metodika, nebo popis toho, co to v té tabulce vlastně je.
Výkonnosti týmů to vůbec neodpovídá. Hned v Austrálii je Ferrari 3., ikdyž Vettel vyhrál a i Kimi dojel na bedně.
Co mé oblíbené STR? V Baku by dojeli oba na bodech, kdyby Hartley nesestřelil vlastního kolegu a byli tam nejhorší? 12 To nikdo, kdo dojel za nimi nebyl horší a neměli horší závody, pokud jde o auto? V Monaku byli až 7-mí (za 7. místo Gaslyho) a v Kanadě 6-tí, přestože nebyli vůbec na bodech a v Belgii 6-tí, když za 9-té místo vděčí jen tomu, že před ním vypadli 4 jezdci??? Vždyť tam nic nesedí.
Zcela evidentně nejde o výkonnost samotných vozů, může to být cokoliv. Mám rád seriozní výpočty, ne nějaké tipy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Ty děláš jako kdyby vytlačení na vnějšku většinou jezdcům neprocházelo, ovšem tady nebylo o čem protože se vracel na trať, dal jsem ti sem jasné vysvětlení, víc pro tebe udělat nemohu. Bez toho k incidentům dochází a když tam není jasná vina je to závodní incident, to je běžné, ovšem při vracení se na trať není o čem, tam při incidentu s dalším autem jsi vinen vždycky ty, máš to v pravidlech co jsem ti sem dal a proto byl Verstappen potrestán, na tom papíře to nemůže být jasnější. Pravidlo ponechání místa na trati rozhodně neplatí vždy, to by se trestalo úplně vždy. Můžeš mi sem dát které pravidlo konkrétně máš na mysli a jak zní?

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kdyby bylo vytlačení na vnějšku v pořádku, nebylo by označeno za nebezpečné. Je to jen o pohledu na to, co z toho je důležité.
Podle mne by padl trest i v případě, že by trať neopustil. Podle mne není v pořádku někoho vytlačit z tratě a poškodit mu vůz. Na vnějšku, vnitřku, rovinkách zatáčkách, při návratu na trať nebo při souboji na trati, ať už je o cenťák vpředu nebo vzadu.
Pravidlo o ponechání volnéhop místa na trati vždy platí. Jestli tebou vytvořené vyjímky existují, sem s nimi. JInak není o čem se bavit.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Miku, dávám ti sem konkrétní prohřešek Verstappena aby jsi pochopil jak to je, tohle je přímo z papíru od FIA.
[odkaz na stránku]

Fact: Car 33 (Verstappen) left the track at turn 16 and re-joined unsafely.

Verstappen konkrétně dostal penalizaci pro porušení pravidel 27.3 sportovních pravidel. Konkrétně se píše: "Pokud auto opustí trať může se řidič znovu připojit, nicméně to může být provedeno pouze tehdy když je to bezpečné a bez trvalé výhody." To ovšem Verstappen nedodržel a proto dostal penalizaci.

27.3 Drivers must make every reasonable effort to use the track at all times and may not deliberately leave the track without a justifiable reason. Drivers will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with it and, for the avoidance of doubt, any white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not. Should a car leave the track the driver may re-join, however, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any lasting advantage. At the absolute discretion of the race director a driver may be given the opportunity to give back the whole of any advantage he gained by leaving the track.

To že s Kimim kolidoval bylo jen vysvětlení v čem spočívala ta nebezpečnost při VRACENÍ se na trať! On Kimi ani nemusel být na vnějšku nebo nemusel být ani plně vytlačen aby byl Verstappen tímto potrestán, on se prostě Verstappen na trať nevrátil bezpečně jak mu přikazují pravidla.

Proto tvá snaha toto použít na to aby jsi poukázal na to že na vnějšku vždy musíš nechat místo je nesmyslná. Navíc nevím proč jsi to vytlačování začal brát jako nějakou soutěž nebo co, vytlačování kde ten na vnějšku není vpředu se v drtivé většině prostě netrestá a já to tak proto předkládám. Jednou to Whitting vysvětlil kdy musí nechat jezdec na vnitřku prostor tomu na vnějšku a já jsem to pouze akceptoval. Není to žádný můj výmysl, i když jistě při (ne)konzistenci rozhodování o přestupků stewardů se najdou velmi ojedinělé výjimky. Snad jsi už pochopil 04

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
nahoře

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
nahoře

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Tady ti dávám odkaz na tabulku AMuS kde hodnotí týmy dle výkonnosti auta, je to bez posledního Japonska, maj z toho takový "šampionát" dle výkonnosti týmů.
[odkaz na stránku]

Jak vidíš i teď průběžně Ferrari stále vede, takže si nemyslím že srovnávat výkony Vettela a Hamiltona není k výkonnosti jejich vozů zcela od věci a propad 75 bodů za 7 závodů stojí za zmínku. Každý to může mít individuálně trošku jinak, ale určitě ne nijak závratně. Poslední 3 závody jistě Ferrari tahalo za kratší konec, ale to neznamená že by se mělo přehlížet vše co bylo před tím 03 Proto tvá obrana jak jsi na to začal porovnávat ztracené body Alonsa v McLarenu na Vettela s Ferrari , kde auta si jsou zcela jinde, mi přišla jako hodně směšná 04

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Opravdu stačí CTRL C:
Jo, trvá to dlouho a ty sis přesto nevšiml, že proti pravidlům není návrat na trať, ale nebezpečnost v tom, cituji: on tam měl Kimiho, kterého vytlačil mimo dráhu. Což je podle tebe naprosto v pořádku. Kimi byl přece na vnějšku, tak není nic špatně.12
A už se zase opakujeme. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Nevím nic o tom, že by se nedal dát odkaz na nějaký zahraniční server. Odkazy na youtube, nebo twitter jsou tu běžné. Google mi nic k věci nenabídl. Takže si můžu myslet, že Amus hodnotil třeba možné závody na Marsu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Teď už nějak nevím jak chápat tvou reakci, znamená to že už jsi pochopil že ten trest co dostal Kimi je za porušeni pravidla o bezpečném návratu na trať?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

85.70.164.XXX
Jak má víra, vždyť jsem ti napsal odkud ta čísla jsou. Pokud ti o to jde tak si to můžeš sám bez problému najít když víš kde hledat, víš že zde odkazy na konkurenci nejsou povoleny. Jsi docela zaseknutý gramofon. Jestli nic nemáš co bys napsal tak nic nepiš ne?

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama