DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO
Před samotným závodem se vyskytlo nemálo otázek, ale jedna z nich zněla, zda má někdo vůbec šanci ohrozit dominantní Mercedesy. Nikdo však nečekal, že Stříbrné šípy vyhoří a šanci tak dostane tým, kterému se ze špičky věřilo asi nejméně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
23:01 01.07.2018 77.240.103.XXXNajednou je rozdíl v tom jezdit o sec a něco za soupeřem a na čistém vzduchu. A to se teď bavíme o okruhu, kde se ve třech zónách DRS objíždí, namísto předjíždění. Čili Vettel měl spousty příležitostí Kimiho zajet, když byl tak velmi rychlý a Raikkonen tak pomalý (dle vašich tvrzení).
Zato podle vás loni v Monaku, kde se předjíždět prakticky nedá, to měl Raikkonen jednoduchý a měl jezdit na Vettelově křídle, když je tým prohodil.-
-
odin
20:37 02.07.2018 77.240.103.XXXA letos mohl Vettel Kimiho objet v jedné z DRS zón, když byl tak rychlý. Příležitostí k tomu měl dost. A s jeho údajnou rychlostí se divím, že to neudělal.
Podporuji strategie, které jsou běžné pro udržení prvních míst. Normální pokrývání pilotů se kterými závodí vedoucí jezdec. Čili toho druhého, nikoliv pátého.-
-
odin
21:48 02.07.2018 77.240.103.XXXNe, ne. Nic si nevymýšlím. Jen argumentuji na základě vašich poznatků o rychlosti obou pilotů. Buď uznej(te), že píšete kraviny a pak se budeme bavit normálně. Nebo holt tobě a Mikovi nechám sežrat ty vaše nesmysly.
V přímém přenosu bylo několikrát vidět, že Seb byl od Kimiho pod 1 sec. 3 DRS zóny na tak krátké trati. Spousta kol a tedy možností k předjetí. Zde spíše objetí. A vaše argumentace o větší rychlosti Seba.
Je mi záhadou, proč to tentokrát nevyšlo???
Ne dělal jsem si srandu. Vím moc dobře, proč to nevyšlo. To jen vy dva odmítáte vnímat fakta.-
Easy
10:18 03.07.2018 178.209.132.XXXJe to marný Když se Vettel vozil za Raikkonenem a oba stíhali Verstappena, těžko mohl Seb ještě něco dalšího z vozu vytáhnout. Jak píšeš správně, jednalo se o krátký okruh. Mít DRS zónu jako např. ve Spa, mohlo by to Sebovo počínání ovlivnit. U různých vozů se DRS projeví, u vozů jedné stáje a ještě v situaci, kdy oba z vozu ždímou co se dá je to mnohem obtížnější. Neboj, Kimi by v obrácené situaci Seba rovněž nedal. Když už jsem připomněl Belgii, tam se Vettel za Hamiltonem také trápil, tam měl ale Lewis u své pohonné jednotky něco k dobru a přitom DRS zóna dlouhá jak kráva. Proti tomu mini DRS zóny na prťavém Red Bull Ringu...-
odin
19:45 03.07.2018 77.240.103.XXXTo není pravda, co se tu snažíš podsouvat. Max byl poměrně vzdálen a Kimi ani Seb nemohli využívat jeho rychlosti, ani nebyli ovlivňováni jeho jízdou.
Naopak Seb byl v určitých chvílích pod 1 sec. od Kimiho. A tři DRS zóny během jediného kola se sčítají. Délka okruhu nehraje roli. Prakticky jedeš pořád v DRS. Pokud na to máš. Jenže Ferrari a ty s Mikem preferujete výměnu přes boxy, oproti předjetí na trati. A to dokoce i na trati, kde se předjíždět dá (minimálně při použití DRS). A pak ještě bezostyšně tvrdíte nesmysly o jakémsi závodění, když je vedoucí pilot poslán nejen za svého kolegu, ale také za ostatní soupeře a bržděn a nucen k předjíždění, které bere čas na kolo. Na jakýchsi nesmyslných časů na kolo, v rozdílných podmínkách, se pak snažíte demonstrovat pofidérní rychlost jednoho a pomalost druhého.
Pro mne je demonstrativnější ukázka "závodění" z letošního Rakouska (kde měl ten druhý a podle vás rychlejší pilot, mnohem komfortnější podmínky pro předjetí toho pomalého na trati), než v loňském Monaku, (kde nebýt TR nikdy by se Vettel před Kimiho na trati nedostal).-
Mike17
20:56 03.07.2018 217.31.62.XXXNelži pořád. Ty jsi ten, kdo tu v Monaku přes boxy chtěl držet pozice. My jsme byli zastánci toho, že mají zaávodit. Když to jinak nejde, pak aspoň 5 kol. Najednou v neděli pozice z kvaldy přes boxy držet nechceš. Jen proto, že byl v kvaldě rychlejší Seb. Pořád to samé. TR je tam, kde je Seb rychlejší.
A lžeš o nějakém poslání za kolegu a soupeře. Mnohokrát vyvrácená lež, doložená časy. Ty nemáš jediný důkaz nějakého zdržení ani pomalejších nových gum. My máme. Jasný, změřený časomírou u Kimiho, Seba i ostatních.
Na rozdíl od tebe tu nešpiníme Ferrari jen proto, že neudrželo přes boxy Vettelovi pozici z kvaldy. Připadalo by nám to ubohé. Nechali je závodit, Vettela nechali o vítězství bojovat. Nevybojoval, tak oprávněně skončil třetí. A kupodivu "uplakánek" nebrečí. Na rozdíl od někoho.-
-
-
Icewoman
21:23 03.07.2018 178.255.168.XXXUž se mi nechce dokola rozebírat Monako s nulovým výsledkem... naposled - pokud chceš dát stejnou šanci svým jezdcům na trati, kde se nedá předjíždět, leda přes boxy, pojedou k pitu kolo po sobě. Určitě strategii rozebírají před závodem, podle mne byli domluvení o držení pozic, ale Ferrari to zařídilo jinak, proto se Kimi tvářil, jak když mu spadnou hračky do kanálu.
Už se v tom nebudu hrabat, myslím si svoje, ty si nech taky svoje. Howgh.-
Mike17
10:07 04.07.2018 217.31.62.XXXKdyž zajedou kolo po sobě na trati, kde se nedá předjet, je stejná šance? Vždyť potom není ŽÁDNÁ šance na nějaké závodění. Tomu se přesně říká TR, protože TÝM rozhodne, kdo vyhraje. Takto to měl Kimi ve svých rukou. Stačilo jet o 0,2s rychleji. Tomu říkám já, nechat někomu šanci. A o žádné dohodě nikdo nemluvil. NIKDO! Tak dejte nějaký skutečný argument, ne jen vaše doměnky. Nic jiného totiž nemáte. Howgh.
-
-
-
-
-
Mike17
10:55 06.07.2018 217.31.62.XXXNejdřív si pořádně přečti, na co reaguješ. Oni tvdili, že pustili Kimiho do provozu, který je zdržel. nebyl zaseklý za nikým, oba jezdci o kolo ho pustili. Tedy ho nijak nezdrželi. O tom byla diskuse. Nebo mi ukaž na čase, v kterém kole to zdržení bylo. Časy jsem uváděl.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek