DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO
Před samotným závodem se vyskytlo nemálo otázek, ale jedna z nich zněla, zda má někdo vůbec šanci ohrozit dominantní Mercedesy. Nikdo však nečekal, že Stříbrné šípy vyhoří a šanci tak dostane tým, kterému se ze špičky věřilo asi nejméně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
10:19 04.07.2018 217.31.62.XXXLetos už potřetí. Co Baku? To už nejsou 3 body. Už je to 8 bodů, které mohl mít Vettel navíc, kdyby Ferrari uplatňovalo TR. A v boji o titul to je opravdu dost bodů.
Kimi je profík. Pokud mu řeknou o pomoc a bude to dávat smysl (na konci sezony, nebo jako v Číně), udělá to. Ale problém je v tom, že dost málo obírá Mercedesy body.
Mně TR nevadí. Pokud ji nevytváříte tam, kde evidentně není. Jako třeba v Austrálii, nebo při možném druhém pitstopu v Číně. Prostě TR se dělá tehdy, pokud dává smysl. Nedělá se proto, aby demotivovali svou dvojku, jak tvrdí Odin.-
-
Mike17
09:22 05.07.2018 217.31.62.XXXPromiň, a byl by technický problém pustit jak Peréze, tak Vettela? Vždyť Odin vždy tvrdil, že na ztrátě bodů do PK nezáleží, Ferrari je schopné udělat cokoliv pro Vettela. Vzpomeň si na loňský Bahrajn. Tam podle něj připravili Kimiho schválně o body, ikdyž byl už Vettel daleko před ním. Tak když podle něj tam darovali body jen tak oboum RB, proč by nemohli Perezovi? To je prostě ta nekonzistence. Plácneš něco a vrátí se ti to jindy.
-
-
-
-
odin
21:36 03.07.2018 77.240.103.XXXBohužel mi tu smázli příspěvek, kde se chci s tebou a ostatními vsadit, že Kimi jde po letošní sezóně od Ferrari a proto jim najednou jejich TR nefunguje. Jedna věc je ordinovat nesmyslné strategie a druhá ty strategie plnit.
Kimi už na Ferrarácké podrazy kašle a konečně jede na sebe. Jak dlouho mu to vydrží, bez páček navíc a nejnovějších vylepšení pohonných jednotek, je otázkou.
Já vše co jsem zmínil považuji též za upřednostňování jednoho na úkor druhého, za nerovné podmínky, čili TR.
Nevím, čím si to vysvětluje Icewomen, ale já si to vysvětluji, neochotou Kimiho pomáhat Sebovi a poslouchat ferrarácké TR, když jde pryč. Najednou se ukázalo, že není závodění, jako závodění. Najednou když oba závodili na trati, nebyl rychlejší Vettel schopen ničeho, co by ohrozilo Kimiho postavení. Holt mu chyběla ta Mikovoferrarácká férová zastávka v boxech a možnost zajíždět "rychlá" kola, zatímco je Kimi odsunut za soupeře, se kterými ani nezávodí o umístění. A znovu opakuji, v Rakousku lze předjíždět.
Jo když musí Kimi předjíždět soupeře v Monaku, tak to nemá na jeho rychlost a gumy žádný vliv, zatímco když musí Seb předjíždět kdekoliv, tak to má na jeho rychlost a gumy vliv zásadní. Opět příklad konzistentního posuzování ze strany Mika a Easyho.-
Mike17
10:28 04.07.2018 217.31.62.XXXAsi nemáš proč se vsadit. To, že Kimiho vyhodí, se celkem čeká.
TR by fungovala, ale nikdo o ni nepožádal. To sis nevšiml?
Kimi jezdil na sebe vždy. Bohužel pomalu, daleko za Sebem a většinou ještě za dalšími soupeři. Rozdíl mezi jejich výkonností je zřejmý.
Jasně, nepředjetí stejného monopostu bylo pomalostí Seba. Jinak se všeobecně traduje, že letos se předjíždí naprosto skvěle, stačí zmáčknout čudlík a jde to samo. Je to nejúžasnější rok na předjíždění a hlavně piloti stejně rychlých monopostů se střídají ve vedení každé kolo. (sarkasmus) Ty už fakt nevíš kudy kam a jakou špínu na Vettela hodit. Hlavně nějakou najít, byť naprosto stupidní.
A nelži zase. V Monaku jsme hlavně řešili vliv gum i rychlost pilotů. Dokonce jsme ti udělali analýzu časů jako důkaz jejich rychlosti. Ale to se ti nehodilo do krámu, tak teď děláš, že jsme nic takového neřešili.-
Easy
11:36 04.07.2018 178.209.132.XXXA nešlo jenom o Monako. Dal jsem si loni tu práci, že jsem prošel několik sezón a srovnání KR s jeho týmovými kolegy a zvlášť loňskou sezónu a průměrné ztráty KR na SV v kvalifikacích a jejich dopad na závodní výsledky.
Když Kimi skončí pred Vettelem, najednou jede na sebe a když skončí za Vettelem, je v tom ta zatracená týmová režie...-
Mike17
12:11 04.07.2018 217.31.62.XXXNo jo, to tak u Odina je. Prostě Kimi být pomalejší nemůže. A když v závodě je, musí to být TR, Že je pomalejší i v kvaldách je jistě tím, že Kimiho vždy posílají do provozu za někoho a zapomenou mu vysvětlit, že si může nechat někoho poodjet a udělat si prostor.
Máš někde uložené ty statistiky? Nebo je to někde "ztraceno" v loňských diskusích?-
-
-
Mike17
09:24 05.07.2018 217.31.62.XXXVíš co je to nadsázka? Ano Odine, najdou se i závody, kdy jsi výsledek zkousnul. Na mém přípěvku to ovšem nic nemění.
A nebuď sprostý, zase ti to smáznou. Do té situace ses dostal sám. TR sis vytvářel v tak extrémních příkladech, že se prostě nedá ti tvé názory připomínat. Vždycky jsi tvdil, že na tá slova dojde, ale bohužel pro tebe jsi se mýlil. Někteří to tu uznali, někteří se k tomu teď raději nevyjadřují, ale ty si jediný, kdo má potřebu teď Ferrari kritizovat.
-
-
-
-
-
Redakce F1news.cz
10:35 04.07.2018 109.81.245.XXXBohužel jste nedodržel pravidla diskuze, takže ze sebe prosím nedělejte nějakého nevinného obětního beránka.
-
-
-
-
-
-
odin
22:24 03.07.2018 77.240.103.XXXKde Kimiho podrželi???
Pitstop v době VSC. Kimi v té době o několik míst před Sebem, tedy nikoliv v bezprostředním kontaktu. Body do PK stále Ferrari potřebuje, neb tam nemají nic jasného.
Ono jim toho tolik na výběr nezbývalo.
A TR ve prospěch pilota o kterého stojím? Tak ta se u Ferrari děje už hezkých pár let. Jen teď budou mít trochu složitější podmínky. Kimi nemusí vždy skočit na jejich podrazy.-
Mike17
10:36 04.07.2018 217.31.62.XXXKde v neděli celý konec závodu. Mohli udělat několik věcí, jak ho dostat za Seba. Neudělali nic a mohli velice, opravdu velice lehce. CHápu že tě to štve, protože ti zbourali celý domeček nenávisti.
Ale, ale....... Najednou jim jde o body do poháru konstruktérů???? Odkdy? Vždyť jsi několikrát tvrdil, že jsou ochotni přicházet o body, jen aby dostali Kimiho za Seba.
A najednou tvrdíš, že Kimi poslouchat nemusí????? Odkdy??? Vždyť si předtím psal, že si Kimi úmyslně nestěžuje, aby nepoškodil tým. Že potichu dělá co mu tým přikáže a ani se o tom nikde nezmíní.
To je dost blbý, když ti teď všechny tvé dřívější názory můžu omlátit o hlavu co? To se stává, když člověk není konzistentní v názorech a mění je podle preferencí pilota.-
odin
22:23 04.07.2018 77.240.103.XXXJak víš, že neudělali nic? To, že díky VSC se přezouvalo mimo plánované strategie se Ferrari příliš do krámu nehodilo. Oběma pilotům gumy vadržely do konce závodu a k další výměně už zajíždět nemuseli. I kdyby je volali.
Tak nezbývalo, než si to rozdat na trati. A tam jasně rychlejší Vettel dostal od pomalejšího Raikkonena za vyučenou.
Stejně tak by rychlejší Vettel neudělal vůbec nic loni v Monaku, kdyby nezasáhla ferrarácká TR.
Mně nic neštve. Rakousko se mi líbilo velmi, protože ukázalo i těm nejzarytějším tupcům, že jedna věc je závodění na trati s předjížděním soupeřů i týmových kolegů, když oba mají podobné podmínky a druhá věc je když do soupeření zasahuje tým se svými manipulacemi a podrazy.
Minulou neděli jste ty a Easy viděli, jak to dopadá, když je Vettel rychlejší a Kimi před ním a jedou bez TR.
Omlacuj mi o hlavu co chceš. Můj konzistentní názor byl v Rakousku demonstrován vrchovatě. Dokonce i ty s Easym, jste ve zdejší diskuzi neopoměli vyzvednout Vettelovu rychlost a Kimiho pomalost. Tak hlevně, že to podle toho skončilo.-
Mike17
09:41 05.07.2018 217.31.62.XXXKdyby udělali, nedojel by Kimi před Vettelem. Prohodit pořadí jezdců 1,5s za sebou je pro tým to nejjednodušší.
Ano, nechali je závodit, stejně jako v Monaku. To, že si vymýšlíš neustále nějaký imaginární provoz v Monaku, nebo pomalejší gumy, které nějakou záhadou nebyly vidět na časomíře, to nezachrání.
A Rakousko "tupcům" nic neukázalo. Nám některým je jasné, že na některých tratích se předjíždět dá, Na některých jen výrazně pomalejší a na některých téměř nikdy. A proto je pro nás některé fajn, když jsou strategie jiné a jezdci můžou závodit aspoň ve chvíli, kdy mají volný vzduch. Někteří jiní mají představu, že lepší z kvaldy by měl dojet líp i v závodě. Sice nevím, proč tedy závod vůbec jezdit, ale je zvláštní, že v Rakousku tuto strategii neobhajuješ. Inu opět ta konzistence.
A dojel jsi mne:
"Minulou neděli jste ty a Easy viděli, jak to dopadá, když je Vettel rychlejší a Kimi před ním a jedou bez TR."
"Můj konzistentní názor byl v Rakousku demonstrován vrchovatě. Dokonce i ty s Easym, jste ve zdejší diskuzi neopoměli vyzvednout Vettelovu rychlost a Kimiho pomalost. Tak hlevně, že to podle toho skončilo."
Vždyť ani neudržíš v jednom komentu jednotný názor na to, kdo z nich byl rychlejší.
Ale klidně se opájej rychlostí Kimiho, který fantasticky zajel Seba o neuvěřitelných 1,6s, když startoval o 3 místa před ním. Famózní, naložil mu neskutečnou nakládačku.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
snebka
17:08 01.07.2018 185.151.252.XXXSkvělý závod, ale Fantasy pláče . Jinak trochu zmatky ve výsledcích. Perez na konci pustil Ocona zpátky? A jak je to u Sauberu Ericcson se dostal před Leclerca na deváté místo, jak je uvedeno v článku, ale podle oficiálních výsledků je až za ním. Bottase je mi opravdu líto a jsem dost naštvaný na Stoffela ten snad nemůže mít start po kterém by se nepropadl na chvost pole
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek