DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO
Před samotným závodem se vyskytlo nemálo otázek, ale jedna z nich zněla, zda má někdo vůbec šanci ohrozit dominantní Mercedesy. Nikdo však nečekal, že Stříbrné šípy vyhoří a šanci tak dostane tým, kterému se ze špičky věřilo asi nejméně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull zásluhou Verstappena v Rakousku vítězí, černý den Mercedesů + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
20:55 02.07.2018 37.188.146.XXXMyslím že Pirelli samo sebe dostalo do pasti. Gumy s tenčím běhounem jsou jistě bezpečnější varianta a asi by bylo rozumné je nasadit do všech zbývajících Velkých cen. Jenže zároveň je velmi pravděpodobné že pomáhají Mercedesu a pokud by teď nahradily staré obutí na zbytek sezóny, vzbudí to velkou vlnu emocí a nevole u fanoušků. Měli ty tenčí gumy dát bez řečí od začátku ročníku a byl by klid. A Mercedes už mohl mít devět vítězství -
airwar1939
10:58 02.07.2018 176.74.141.XXXCelkem zajímavý závod, co mě překvapilo, byly technické problémy top týmů, které vedli k tomu že se k bodům dostali i týmy druhého sledu.
Mercedes se musí chytit za nos, odpadnutí obou vozů pro podobné problémy je alarmující, zvláště když bojují o titul. Ferrari mě potěšilo že nesáhlo k týmové rejži.
RB na tu bídu v kvalifikaci zvládnul závod slušně. HAAS super výkon, konečně odjeli to na co mají, taktéž FI dobrý výkon.
Fernando skvělý taktický výkon... ale to auto je plečka, plečka, plečka. Sauber opět na bodech - super.
Co se týče pneumatik, nějak tomu nerozumím, pokud je předchozí specifikaci problematická, mělo by ji Pirreli a FIA nahradit... čemu ale hlavně neroztumím, proč se nové směsi pořádně neotestují v rámci jedné sezony, a až když je vidět že to funguje, nasadí se v další sezoně... prostě se letos mělo jezdit z loňskýma pneu, a letos testovat pneu na další sezonu. Tenhle vývoj pneu naslepo je k ničemu.-
-
-
-
airwar1939
12:41 02.07.2018 176.74.141.XXXCo je to za řeči? Ve větším počtu zastávek nevidím nic přínosného pro závodění, právě naopak. Pokud jezdec ví že bude dvakrát-třikrát za závod stavět, protože to pneu nevydrží, tak bude kroužit a doufat že ho dobrá strategie posune o pozici-pozice dopředu. Pokud ale bude mít pneu které vydrží i několik závodů, bude muset o lepší pozici bojovat na trati.
Já tedy chci vidět o pozici bojovat ejzdce na trati, ne jak letos, kdy se jen čeká co vymyslí tým za strategii.-
-
-
HellHogr
13:08 02.07.2018 86.49.250.XXXAle tohel je jak k tom upřistupují týmy, Alo byl v Barceloně 2013 tím kdo na to tlačil a byl v boxech 4x a přesto vyhrál Kimi měl o zastávku míň a skončil druhej, o tom to má bejt, to že týmy nenechají piloty drtit ty pne ua přezouvat na nové je na obvinení týmu a ne Pirelli, mě tedy pneu v Barceloně a Francii letos přišli strašné
-
-
airwar1939
19:34 02.07.2018 176.74.141.XXXZa vrchol Formule 1 pokud jde o závodění se považují šedesátá či sedmdesátá léta... a tehdy vydržela jezdci jedna sada pneu i několik závodů. Barcelonu 2013 si pamatuji... totální šaškárna, někteří měnili pneu co 50-60 km. Ten závod byl v podstatě loterie.-
odin
22:05 03.07.2018 77.240.103.XXXNerad se vám do toho míchám, ale závodění v sedmdesátkách pamatuji. A loterie to byla každou GP. Jen za tu loterii nemohly v tak zásadní míře pneu. Těch nespolehlivých faktorů tam bylo spousta. A nikdo nevěděl, co funguje a co ne.
Dnes díky sofistikovaným simulacím, výpočetní technice, pomocí které se vozy navrhují, je už dopředu jasné, jak se budou na tratích chovat.
Tehdá každý tým šel metodou "pokus-omyl" (proto bylo každé auto jiné a i na prachbídné kvalitě přenosu a černobílé obrazovce, jsem rozeznal každé auto). Navíc se jezdilo s respektem k soupeřům, protože každá chyba, či kolize mohla znamenat smrt.
Dnes jsou díky výše zmíněným okolnostem všechna auta téměř stejná a rozdíly tvoří jen jejich chování v umělých podmínkách, které se snaží simulovat faktor náhody, jako z let sedmdesátých. Piloti jezdí bez respektu, protože spoléhají na to, že se jim zas tolik stát nemůže a incidenty řeší velmi nekonzistentně komisaři. Úroveň je pak taková, jaká je.
Abych pravdu řekl, rozumím ti, když píšeš o totální šaškárně, protože víš, že je to vše uměle dělané. Na druhou stranu, níže píšeš o nezajimavých závodech, které prakticky nesleduješ.
Vidím v těchto dvou tvrzeních značný rozpor. Pokud budeme chtít atraktivní závodění, musíme "skousnout" umělotiny. A pokud odmítáme umělotiny, nesmíme kritizovat nudu s předem danými výsledky, dle rozložení sil. Taková je bohužel současná situace v F1.
Proto s určitými nadějemi očekávám chystané změny. I když si nedělám přehnané iluze...
-
-
-
rock
19:46 02.07.2018 82.117.159.XXXJestli vyškrtneš i tenhle (jeden z posledních) prvek náhody, tak ani nemusíš pořádat závody; většina víkendů se rozhodne už v sobotu při kvaldě.
Situace ze šedesátých nebo sedmdesátých let je do současných podmínek nepřenosná, technologie a výpočetní technika příliš pokročily.
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek