DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
14:55 24.03.2018 77.240.103.XXXChyba je v tvém názoru. Posuzuješ výkonnost podle jediné kvalifikace, kterou odjel nováček McL s Renckem pod kapotou. RBR mají spoustu let spolupráce s Renaultem náskoku. To jako čekáš, že hned bude McLaren nejlepší? Dočkej času a nech je v klidu pracovat. Já věřím, že výsledky se ukáží už na konci této sezóny. Držím jim palce, i když si to za ty kecy nezaslouží.-
jon
17:33 24.03.2018 194.228.59.XXXNechci do toho rýpat, ale spojení nováček + McL je docela vtipné. Já to vnímám spíš tak, že McLaren od roku 2012 neudělal extra šasí. Své tvrzení opíral o data ze zatáček, kde se dá rychlost nahnat přítlakem. Jenže potom se to projeví na akceleraci a maximální rychlosti na rovinách. Po té frašce v letošních testech mě opravdu čím dál víc leze na jazyk moje původní domněnka a to že v té bídě si prostě hnali jen potřebné + body pro sebe. O mizernosti Hondy nikdo nepochyboval, tak si alespoň trochu přihřáli svoji polívčičku. Teď je možnost přímého srovnání se stájí, která je považována za nejlepší z pohledu šasí a kterou McLaren bral jako svoji konkurenci v tomto ohledu. A skoro 2 sekundy ztráty je opravdu hodně. Jak často píše Graham, dejme jim pár závodů. A budu rád, když prokáží, že se jen otřeli o bláto a netopí se v něm.-
-
odin
20:12 24.03.2018 77.240.103.XXXPro Mika i Jona:
Nečekám, že letos stáhnou 1,8s. To mi vnucuješ ty Miku. Čekám, že z 1,8 s. bude třeba jen 1 s. ztráty.
A nováček McLaren byl myšlen ve spojení s Renaultem. Za 47 let, co F1 sleduji si nevzpomínám, že by někdy McLaren měl pod kapotou motor Renault.
Tvoji doměnku, nemám jak rozporovat a po pravdě, klidně to tak mohlo být a i bych tomu věřil. Ostatně napadá mne paralera s RedBullíčky v začátku turboéry. To bylo obdobné a mnozí zde (včetně Mika) tyhle praktiky přihřívání polívčičky, vehementně popírali. I nu fandovství se nezapře v žádném z nás.
S Grahamem souhlasím, že to chce čas a až pak je zatracovat. Na druhou stranu jim (a vlastně nikomu) nedaruji za kecy, které vedou. Za to si do nich a jejich fanoušků, kteří jim to žerou, budu rád rýpat, ať se to fandům líbí, nebo ne.
-
-
-
-
-
-
-
-
jon
17:19 24.03.2018 194.228.59.XXXAle ano, Haas fňukal. - " [odkaz na stránku]
Je to přímo sám Gene.
Grosjean bulí pořád, toho už ani nevnímám. U něj to beru tak, že i kdyby nadobro někdy vyhrál titul, tak to bude stejně s KDYBY a tohle a támhleto.
Jinak já McL věřím, že se z toho nějak oklepe. Jen mě loni trochu dráždily ty kecy o nejlepším šasí, nejlepším pilotovi a tragickém motoru. Šasí umí určitě lépe (zatím) než tovární Renault, jen je potřeba trochu doladit. 100% to umí lépe, než Haas. Ale Mercedes, Ferrari a Red Bull jsou v tom ohledu jinde. Mercedes to ukázal v roce 2013 a 2014 (kdy je navíc pokořil i Williams) a aniž bych chválil rána před večerem, tak RB to ukáže letos. Neumí to tedy aktuálně v porovnání se špičkou. Ale dle jejich prohlášení to vidím tak, že tam cílí, tak je tam i řadím a porovnávám. Pokud to vezmu podle toho, kde je vidím a kde skutečně jsou, tak oproti Haasu, Force Indii, Williamsu, Sauberu, STR jsou kabrňáci a zmínění se od nich mají co učit. A časem tam asi přibude i ten Renault.
-
-
-
-
-
odin
09:10 24.03.2018 77.240.103.XXXPsal jsem před více než měsícem, že Merg přestavěl auto (asi už neviděli dost prostoru pro vývoj a Ferrari bylo loni příliš blízko). Ferrari se snažilo o vylepšení svého loňského auta a Renault jen doufá, že jejich soupeři budou muset více šetřit motory, aby jim vydržely. A to jen na základě PR keců. Nečekej u McLarenů veliký posun. Alespoň ne v první půlce. Jestliže McL řeší problémy s dětskými nemocemi a kvůli tomu netestují a Alonso ještě plácá nesmysly, že jezdit nemusí, protože mají dostatek dat, tak normálně uvažující člověk ví, o co jde.
Jo, je jasné, že jde jen o kvaldu. Ale upřímně, čekáš snad letos větší vyrovnanost v boji o titul, než vloni? Já ne. (Abys zase netvrdil, že se to dalo odhadnout.) Mergl nebude jezdit se zapnutým kvalifikačním módem závody, ale jsou napřed. A Vettel bude opět potřebovat pomoc týmu, aby se dostal před Kimiho. Což Raikkonena opět otráví a bude jezdit prdlajs. Tak že Mergl bude mít PK více méně v klidu. Šance RedBullíčků pro letošek je, v nekonkurenční Hondě a rychlé dohodě s Renckem. Pokud budou špekulovat, tak se na ně Rencek vykašle. (Myšleno šance RedBullíčků jakožto soupeře Mercedesu). A ostatní na to ještě letos nemají. Včetně McL. Ale McLarenům přeju aby se dostali opět na čelo startovního pole. (Moje rýpání je jenom reakce na ty jejich kecy.)-
GRAHAM
09:35 24.03.2018 77.236.218.XXXTak mě bylo jasný, když to říkal, že to je "frustrace" na "hloupé" dotazy novinářů. Uznej že pořad na to odpovídat fakt není jednoduché.
Od Mclarenu posun čekám. Už jen kvůli tomu že jim fandím, to je snad normální. Že to nebude jednoduché je jasné.
Pořád věřím že boj bude vyrovnaný, možná naivně.Mercedes ten mód (snad) nebude moci využívat tak často a v race módu to bude vyrovnané.
Bohužel asi u Ferarri bude problém se spotřebou. Kéž by to tak nebylo.
Pro vylepšení soutěže, bych nařídil přestup Alonsa, tzv hostovaní na rok do Mercedesu. LH by si to plně zasloužil.-
-
-
odin
10:02 24.03.2018 77.240.103.XXXMód Mercedesu: řekl bych, že tím, že to Ham pustil až v posledním kole, půjde o něco dost agresivního a je otázkou zda to budou moci využívat alespoň v takové míře, jako minulé roky. Nebo si jen nechávali eso v rukávu a v posledním pokusu se s ním vytasili. Obojí je spekulace, nebrat příliš vážně.
Add Alonso a McL: Chápu, že fanoušci jsou plni očekávání a každá účelová akce, či prohlášení v nich nabuzuje přesvědčení o splnění jejich očekávání. Ale mě čas naučil, rozkódovávat poměry v F1. A proto se snažím vnímat celek a nahlížet jakoby pod povrch. A bylo jasné, že pro McL je tato sezóna "seznamovací". Jejich superstár bude lítat po svých aktivitách, čili jak jsem zjistil tuhle zprávu, hned jsem měl jasno. Aniž bych vnímal jejich výsledky v testech, či kecy okolo.
Poslední tvůj odstavec:
-
-
uzivatel001890
09:42 24.03.2018 213.226.252.XXXJá Kimimu jako vždy věřím - i když máš pravdu, že Ferrari pojede na Seba, ale letos to budou mít těžké, protože Kimi bude rychlejší než seb ...
A u té Hondy-Redbullu se ještě uvidí - podle mě se z výsledku Troro Roso nedá moc dovodit, neb Toro roso neni špičkový tým je to vlastně letos testovací tým
Mě přijde že Redbull je v tuhle chvíli spíše zklamaný ze slabého výkonu Renaultu, než z Hondy .... možná? :)-
odin
10:11 24.03.2018 77.240.103.XXXKimi rychlejší než Seb?
Podle mne jsou si dost rovni a záleží na maličkostech. Jak tomu ostatně bylo i v minulých dvou letech. Problém je jediný. Ferrari upřednostňuje Vettela a jakmile to Raikkonen pocítí (pozná na vlastní kůži) ztratí motivaci a kašle na závodění, protože ví, že ho vždycky pošlou za Seba. A pak tu jsou chytráci z řad místních odborníků, kteří na časech dokazují rychlost před... a po... a zcela ignorují okolnosti. -
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek