DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
airwar1939
17:35 24.03.2018 176.74.141.XXXHmm jsem celkem dost překvapen. Že je Mercedes silný se tak nějak tušilo, ale tento okruh jim papírově neměl sedět, není až tak o motoru, nejsou tam zatáčky které sedí jejich dlouhému rozvoru, je to městský špinavý okruh kde by měli těžit jezdci z vozem s výborným aerem a mechanickým gripem... A Mercedes všechny zválcoval o parník.
Ferrari a RB hráli při nejlepším druhou ligu, kdo potěšil je Haas. Renault pro mě trochu sklamání, u Mercedesu těžké vystřízlivění, ty keci o nejlepším šasi jim fakt už nikdo nežere.
Kdo mě paradoxně překvapil byl Williams, když si ze Strollova času odečtu tu vteřinu co mu loni pravidelně v kvalifikaci Massa dával, tak by to jejich šasi mělo i na Q3, bohužel s těma kopytama co v tom autě sedí to na nic převratného nebude.
Pevně doufám že zítřejší závod bude zajímavější.
PS. a to si nemohu odpustit, ty "tanga" vypadají na autech fakt strašně, jezdci za tím vypadají jak v kriminále, a pohlen z vozu to taky slušně kazí. To se FIA fakt povedlo. -
Situs
12:51 24.03.2018 85.70.164.XXXJinak počasí zatím zůstává otevřené, celkem slušná šance na nějaký ten déšť [odkaz na stránku] -
tom11
11:41 24.03.2018 193.86.205.XXXjen malá poznámka okolo HAASu. slibný začátek jsme u něj v minulosti již také zažili a konec sezony už tak dobrý nebyl. snad se již poučili a vývoji v průběhu sezony se budou dostatečně věnovat. nyní sklízí ovoce za obětování konce loňské sezony. jak to s nimi bude dál, tak na to jsem opravdu moc zvědavý.-
Situs
11:52 24.03.2018 85.70.164.XXXPodle mě postupný pokles je u nich vždy nevyhnutelný. Na začátku roku maj splácanou káru z minuloročního Ferrari, no a vývoj je omezen jen na pár věcí, dokud se zas nesplácá auto z letošního Ferrari na příští rok. S jejich rozpočtem a odkupem věcí od Ferrari se s vlastním vývojem podle mě nedá počítat, a ukázalo se to zatím každý rok. Já se na ně nedívám jako na konstruktérský tým, ale jako na tým co koupí co může a splácá to dohromady, to k vývoji podle mě moc není a je to jen o korekci tam či onam.
-
-
jako
11:21 24.03.2018 185.51.250.XXXTak on ten Renault na tom neni hure nez Hass,nebo naopak Hass na tom neni tak uplne suprove jak se rikalo..Uvidime co v race modu...V kvalifikaci Sainz zajel kolo i za 1:23.0 ,ale nedokazal to zopakovat v Q3 ,jinak by startoval z P5 on....Pak je tam ale ztrata pres 1,3 s na RB a Ferrari...To je raketa. Ale McLaren na ne ztraci tak kolem pul vteriny to by meli proste zvladnout behem sezony..a byt ctvrty nejlepsi tym.Ale bude to velky souboj o ty ctyri bodovana mista na konci prvni desitky.
A Verstapen ,kdyby neudelal chybu tak byl rychlejsi nez obe Ferrari....pokud teda jezdci od Ferrari zajeli cista kola.To šasi RB je na vysoke urovni,a myslim ze nas o tom presvedci na ,pro ne,privetivejsich tratich.-
-
-
-
jako
13:46 24.03.2018 185.51.250.XXXUvidime jaky bude pocasi.A hlavne bude zalezet na tom startu.Oni oba piloti Ferrai maji dobre starty,pak jsem zvedavej na Verstapena a docela Alonsa..ten se umi taky vzdy dobre odlepit.Kdyz si to ale Ham pohlida tak ho nikdo nepredjede na trati......ale zaroven kdyby se nekdo dostal pred neho ,tak to bude mit taky tezky..Hrozne spatne se tady predjizdi...a on i ten Bottas a Ricc budou mit plne ruce prace aby se dostali na pozice aspon p5 a p6...(pokud se jim teda nepodari nejaky super start nebo jine okolnosti ktere by jim pomohli.).-
jon
14:55 24.03.2018 194.228.59.XXXSouhlas. Lewis má ty starty někdy bídné.
Vettel s Maxem mají ty starty hodně silné, ale naštěstí je to do první zatáčky kousek, tak pokud Lewis neprotočí kola, mělo by to být v pohodě.
Ricci a Bottas se na P5 a P6 v pohodě dostanou. 3 DRS zóny to jistí a Bottas bude mít v kapse možnost "polití živou vodou", když bude třeba. Riccimu zase pomůže fakt, že Red Bull má letos hodně silné aero, tak někde určitě zkusí ty své kulišárny v podobě předjíždění venkem stopy.
Bottas má teoreticky potenciál dojet na bedně. Jen to nesmí zase podělat a jet po trati, ne do zdi.
-
-
-
-
-
-
Situs
10:27 24.03.2018 85.70.164.XXXNo na Q3 Alonso rozhodně měl, chyboval, nedá se nic dělat, ovšem nevidím to tak zle. Myslím že na Renault i HAAS, pokud McLaren zvedne laťku, a čekám že to udělá, brzy bude v poho mít. No potom nastane doba temna a stahování TOP3 týmů, a to bude asi štace na pěkně dlouhou trať. No záleží jen na McLarenu co stáhne na RedBull, tak do toho. Rozhodně mě pozitivně překvapilo jak za mokra byl Alonso konkurenceschopný v třetím tréningu (třeba zítra něco sprchne), no a jinak čekám cestu k lepším zítřkům. V půli sezony se koukneme na ztrátu a pak budeme plně hodnotit kde McLaren je, není se kam schovat a schodek na RedBull je teď obrovský. 1,8s, jako pro některé to asi nebude znít reálně, ale pokud to nedostaneme do půlky sezony někam k 0,5s, tak si musíme přiznat, že McLaren to dle jejich vizí nezvládl.-
-
-
jon
11:44 24.03.2018 194.228.59.XXXNechci házet flintu do žita, ale na těch 0,5s to letos nestáhnou ani ve snu. Vím, že Alonso o tom sní, ale kdyby bylo tak jednoduché se jim dostat na záda, už by tam dávno byla továrna. A i ta se pořád plácá se stejnou ztrátou, byť už by je logicky měli stahovat. Aktuálně schopnosti a možnosti McLarenu vidím +-na úrovni továrny. Prodromou je fajn chlapík, ale Newey je jiná liga a tým kolem něj je očividně postaven na více dílcích, které tvoří zástup dalších Prodormouů.
Máš recht, že je to pouze o tom šásku a aero, ale RB 2 vteřiny je sakra ztráta. V podstatě je to skoro jak porovnání Ferrari a Sauberu. Tam ten rozdíl není už o tolik větší.-
-
jon
12:09 24.03.2018 194.228.59.XXXTen upgrade měl být na testech, potom teď v Austrálii. Ty těm jejich PR žvástům stále věříš?
Do srpna to pochopitelně trochu stáhnou, ale část podílu na tom bude mít i fakt, že ostatní půjdou s vývojem na jistotu a nebudou riskovat. Úspěch bude, když sezónu zakončí tím, že budou schopni dojíždět ve stejném kole, jako vítěz závodu a nebude jim k tomu muset pomáhat SC nebo karamboly alá Singapore 2017.-
-
jon
12:27 24.03.2018 194.228.59.XXXMají kapacity na to, aby byli schopni za sebou nechat i tovární Renault. O tom nepochybuji. Haas by pro ně také neměl problém. Ale bude to chtít čas, hodně času. Určitě nečekám zázrak v této sezóně. Tomu věří opravdu asi jen Alonso a Brojler. I když i ten Brojler už z toho začíná střízlivět, soudě podle jeho posledního vyjádření.
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek