DISKUZE K ČLÁNKU První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Fanoušci F1 se dočkali! U protinožců se rozjela sezóna královny motoristického sportu, do níž vstoupila s několika úpravami, počínaje vzhledem monopostů až po atraktivně vyhlížející, ale poněkud nepřehlednou grafiku.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: První kvalifikace patří Mercedesu, ovšem s rozdílnými pocity: Hamilton vítězí, Bottas zničil auto
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
GRAHAM
09:22 24.03.2018 77.236.218.XXXJak píši, čekal jsem 1 vteřinu od RB to nezvládli, nemám problém to přiznat. Věřím že to ale vylepší, bude to ale hodně těžké, ztráta je velká. I s Hondou se ale neskutečně zlepšovali během sezóny, tak snad to zopakují.Na co to bude nebo nebude stačit, se uvidí. Benchmark RB je jasně daný, v tomto bude jasno po celou sezónu.-
jon
09:31 24.03.2018 194.228.59.XXXMůžeme vyhlížet lepší zítřky, ale i kdyby se posunuli na čelo středu pole, ta ztráta na velkou trojku je letos naprosto brutální.
Jak jsem psal níže, RB pro ně není benchmark. To je tovární Renault. RB doženou jen tehdy, pokud odejde k Hondě. Se stejným motorem nemají šanci.-
-
-
-
jon
12:56 24.03.2018 194.228.59.XXXTo ano, jen to není reálný cíl na příštích 5 sezón. Aktuálně je pro ně benchmark Renault. Když běžíš 110m překážek, benchmarkem Ti není světový rekord, ale paradoxně první překážka, na které může Tvůj závod skončit. O svěťáku pak můžeš přemýšlet až za poslední překážkou cestou k cíli.
-
-
-
-
-
-
Kaša
09:51 24.03.2018 194.228.79.XXXTy považuješ střed pole 4. až 6 tým? OK. Tak v tom případě máš pravdu.
Je pravda že se PR McLarenu mění na docela realistické a i dokonce Ála přiznal že výsledek odpovídá.
Je to jen začátek sezony ale snad to bude vyrovnané.
Je zajímavé že lidi z Mercedesu (Ham i Lauda) tvrdí že Ham na poslední kolo nezapnul žádný "spešl" mód motoru. Že ho měl stejný v Q2 i Q3. 6e prý to obrovské zlepšení bylo díky dobře zajetému kolu a optimálně zahřátých pneu oproti předchozímu kolu ... nevím jestli tomu věřit.
Kimi hezký překvapil, snad ho v týmu hned nezdeprimují týmovou režií.
Pro mě je skvělým překvapením Sainz , ten kluk je fakt dost dobrej.
Zklamáním je pro mě výkon Sirotkina, ale je to jeho první kvalda ... a naopak asi slušné kolo Strolla - ale tady nejde objektivně hodnotit jestli to jen rus hodně pos*al, nebo Lance zajel tak dobře.
Bottas špatné, ale ještě ho neházejme do žita . On umí zajet ale na Hama prostě nemá (to v poli málokdo).
Snad se taky FI dá dohromady protože se hlavně teším na výkony Ocona.
Budou zajímavé souboje v Sauberu, ukáže se jestli je Leclerc takový talent, a nebo taky že Švéd není taková nula jak se tvrdí - prostě pořád dobrý pilot kterého taky chrání prachy.
Veřím v postupný a velký posun McL a nakonec nějaké to pódium ... ikdyž to bude běh na douhou trať.
Taky se ukazuje že TR není zas takový zázrak, Honda konečně udělala ucházející motor, ale pořád to nestačí (a to TR umí udělat nadprůměrné šasi).
Uf, ... to jsem se rozepsal.
Jo a Haas, nevím jestli mám chválit tým když mají polovinu věcí od Ferka u skoro zbytek dělá Dallara, ale aspoň je to tým který obohacuje boje v F1, což je dobře.
A taky můžou jezdit nadějní kluci jako Magnum .
Dobře že se jim daří.-
jon
10:22 24.03.2018 194.228.59.XXXAhoj a dobré dopoledne.
Přesně tak, střed pole beru za velkou trojkou. I když to teď vypadá spíš na 4.-7. tým. Asi se tam v race modu nacpe i Force India (což doufám stejně jako ty). Alespoň v podání Ocona, kterého mám také rád. Péro ať se klidně poměřuje se Sauberem, ten je mi šumák.
Sainz paráda, tovární Renault bída. Ta ztráta je šílená. Horší než loni. Kromě modré vlajky mohou nechat vyvěsit žlutou nebo červenou. Šachovnicovou uvidí jako druzí jen v případě, že dostanou v poslední zatáčce kolo.
Sirotkin je bída s nouzí. Po pravdě, mě akorát nepřekvapil. Zklamat mě nemohl, pro mě bylo zklamání už jeho angažmá.
Sony Eriksson se taky vždy zdál být slušný telefon, dokud nedošlo k dennímu použití. Uvidíme zítra v závodě, ale nečekám od něj zázrak. Bude to mela s TR. A možná se Sirotkinem.
Podium McLarenu je letos utopie. Jak jsem psal jinde, šance jim může zvednout jen odchod RB k Hondě. Jinak je letos i příští rok prvních 6 míst vybraných. Nečekal jsem zázrak, ale po těch všech prohlášeních je to propadák sezóny. S prominutím všech fanoušků McLarenu, je to holý fakt. Můžeme se nechat utěšovat PR kecy, že tentokrát nic, ale příště už to určitě dopadne a jak vše vylepší atd., ale od slov bývá někdy hodně daleko k činům a ostatní očividně víc drží ústa a makají.
TR je na tom lépe, než jsem koncem loňské sezóny čekal. Viděl jsem to vteřinu za Sauberem a oni je nakonec proženou. To je super.
Honda motor pořád neumí, ale to neumí ani McLaren šasí. Aktuálně se ukázalo, že za tu bídu mohl svým podílem i McLaren. Určitě né fifty-fifty, ale podíl na tom měl značný.
Bottas je trouba. Jeho prohlášení o dorovnání Lewise je teď stejně trapné, jako prohlášení McLarenu před sezónou. Bude rád, když bude stačit Ferrari a RB. Už ať je podepsaný Ricci. Ať je u nás více klidu v PK. Tenhle trouba z toho je schopný udělat loterii.
A Haas za mě super. Konečně přestali fňukat a zkusili ty fičury ze Scuderie nastavit. A očividně to potom funguje. Je to příjemné oživení po dvou letech. A doufám, že to nebude mít jepičí život jak před dvěma lety.-
odin
12:19 24.03.2018 77.240.103.XXXJen pár poznámek. Nemyslím si, že McL neumí šasi. Podle mne mohlo být dost pravdy na jejich loňských prohlášeních. Ale Honda, není Renault. Jinak souhlas, že tým s motorářem jsou celek a jako celek bojují. Tak že nelze vše svádět jen na šasi, nebo jen na motor. (To mne vytáčelo už v případě RedBullíčků).
A Haas nefňukal. To fňukal jeden z jeho pilotů
Jinak bych se klidně pod tvůj příspěvek podepsal.-
-
odin
12:56 24.03.2018 77.240.103.XXXMiku, posuzuješ dvě rozdílné věci. Ostatně jako vždy. U tebe mne to nepřekvapuje.
Já, ani McLaren netvrdíme, že letošní jejich šasí patří k nejlepším.To zase podsouváš (jak je tvým zvykem ty). Já tvrdím, že s motorem Honda mohli mít loni šasi které patřilo k nejlepším. Nemám důvod tomu nevěřit. Zároveň tvrdím, že tým vyhrává i prohrává spolu s motorářem. A výhra není jen zásluhou týmu, stejně jako prohra není jen zásluhou motoráře. (V minulosti, když se jednalo o RedBullíčky jsi to nechtěl pochopit a plival na Renault, dnes to také nechceš pochopit, ale pro změnu pliveš na McLaren.) Trošku konzistentních názorů bych od tebe rád četl.
Je docela možné, že to co získali na výkonnosti letošního motoru, zase ztratili v jejich šasi. Pochop, museli dělat kompromisy. Stejné kompromisy o kterých jsem psal, v případě PR keců Hornera, který tvrdil, že s Mercedesem by měli titul.-
Mike17
13:21 24.03.2018 185.149.130.XXXU RB byl hlavním problémem motor Renault a občas i neměli špičkové šasi. U Mclarenu byl hlavním problémem motor Honda a občas neměli špičkové šasi. V obou případech měli dostatek důvodů ke kritice dodavatele motorů. Kde že vidíš tu nekonzistentnost? Abych byl konzistentní,musel bych tvrdit, že měl Mclaren lepší šasi než RB? Nebo jak vypadá konzistentní názor na tyto 2 příklady?
Teď mají oba motory stejné, tedy ztráta motoru je stejná. Rozdíl mezi nimi je 1,8s. V čem asi bude problém?
Evidentně RB zvládá kompromisní řešení kolem motoru Renault dost dobře, mnohem lépe než samotná továrna. Stejně tak by si poradil s kompromisními řešeními u motoru Mercedes. Ne první závod, ale nikdo (ani Horner, ani Marko, ani já) netvrdil, že by vyhrávali hned od prvního závodu.-
-
-
jon
17:25 24.03.2018 194.228.59.XXXMercedes má silné aero, ale neumí to tak dobře s trakcí jako RB. V pomalých zatáčkách je RB fenomenální. Proto si mohou dovolit jezdit s nižším přítlakem.
Nerad, ale nemám problém přiznat to, že RB je co se šasí týká nejlepší. Především po stránce trakce. Aero umí i Mercedes s Ferrari. Respektive i McLaren.
Stejně jako nemám problém přiznat, že mi hodně spadl kámen ze srdce, když Ferrari s Mercedesem poslali RB k šípku s motory.
O vyrovnanosti mluvíš Ty, já o ní celkem pochybuji. Nebyl by to tak hrozný obklad, jako dostávají kosočtverce, ale Mercedes tu koncepci nemá tak dobrou jako RB. -
-
-
-
-
Mike17
14:27 24.03.2018 185.149.130.XXXTy sis toho nevšiml, ale já pořád "plivu" na Renault. Pořád má jejich motor ztrátu na konkurenci. Stejně jako tehdy. Jen už neztrácí tolik, trochu ztrátu dohnali. Nebo s tím nesouhlasíš? Tedy tvrdí to sám Renault a podle výsledků souhlasím. Není to už kolem 1s, ale asi polovina. Tedy je to čistě můj odhad, ale podle Abiteboula to ztáhli na necelou polovinu.
Rozdíl je poze v tom, že RB tehdy byl suverénně nejlepším týmem s Renaultem, kdežto Mclaren nejhorším. Tedy dost těžko můžu u Mclarenu házet všechno na Renault, když jsou se stejným motorem ostatní lepší. Nebo máš pocit, že dostávají o 1,8s na kolo horší motor než RB??? Tomu nevěříš ani ty.
Tedy mají stejný motor, dle tebe nejkomplexnějšího pilota a jednoho z nejlepších jezdců všech dob a přesto ztrácí 1,8s. Tak na co to mám házet? Kde je chyba, když ne v šasi? Povídej.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek