DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes na Monze pokořil Ferrari, hrdinou dne lze nazvat Ricciarda

Monza uzavřela evropskou část letošní sezóny a stala se naprosto jednoznačnou kořistí týmu Mercedes. Oba piloti Stříbrných šípů porazili domácí Ferrari rozdílem třídy a Hamilton také převzal po zásluze průběžné vedení v šampionátu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes na Monze pokořil Ferrari, hrdinou dne lze nazvat Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 28, poslední 04.09.2017 09:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovalo 8 lidí) 03.09.2017 16:59
Srdečný pozdrav všem fanouškům z prosluněné Monzy… »
» uzivatel002675 (Hlasovali 5 lidé) 03.09.2017 16:04
Můžem se utěšovat tím že Vettel snad mohl (stejně… »
» Libor P. (Hlasovali 2 lidé) 03.09.2017 16:06
Ferrari traparna, ztrata pres pul minuty 02tem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Když jsem koukal na Ricciho, asi není vždycky stupidní nechat někoho na starých gumách hodně dlouho. 13

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    46.135.185.XXX
    Srdečný pozdrav všem fanouškům z prosluněné Monzy (aktuálně ve Variante Ascari) posílá Easy 03

    + 8 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Libor P.

    Libor P.

    89.190.61.XXX
    Ferrari traparna, ztrata pres pul minuty 02tem uz nepomuze ani novej motor, uz aj Redbull je s Renckem rychlejsi a Raikkonen obzvlast tragickej. Svetrikar si je pekne poda 14

    + 2 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Adi

    Adi

    37.48.50.XXX
    Nejvyšší rychlosti, nejrychlejší kolo, jasně rychlejší než Ferrari... To vše díky slabému Renaultu... Myslím,že dost lidí si nechce připustit jak na tom Renault je ( v čele s těma dvěma saskama, kteří komentují přenos). Výkonnost tam jednoduše je. Spolehlivost se dá vyladit, ale dojelo 5 ze 6 monopostu na PJ Renault a 0 ze 2 monopostu podle některých fanatiků prý dokonce srovnatelných PJ Hond. Dnešní výkon RB je asi největším důkazem toho, že na výkon motoru si nemají co stěžovat! Navíc si myslím, že nově nasazené komponenty dostaly Renault na úroveň F a M a rozhodují jen šasi!

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Byl bych opatrný, Ferrari to jen nemuselo z nějakých příčin sednout, tahle trať, s výkonem motoru to nemusí mít až za zase tak moc společného.Ono když jsou v okně do 30 koní, tak se to dá dohnat jinde.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      Jistě. Srovnáme nejrychlejší kolo na pár kol ojetých SS s výkonem na mnohem víc ojetých S a uděláme závěry o výkonu motoru. 01 01 01 01 01
      A co srovnání s Mercedesem, na který ztratil Ricci 40s a který předvedl ještě rychlejší kolo i na těch použitějších tvrdších gumách. To asi nebude, to by ti nesedělo.
      A už vůbec bych raději nesrovnával odstup RB od týmů s motorem Mercedes v Monze a třeba v Monaku nebo Maďarsku. To by ti to postavilo na hlavu. Ale víš co, já to zkusím:
      Monza odstup za nejrychlejším Mercedesem 40s, náskok na FI 21s, náskok na W 24s
      Monako PŘED MERCEDESEM 2s, náskok na FI 20s, náskok na W 13s (podotýkám, že v 60. kole vyjel SC), takže zmíněné náskoky jsou najety zhruba za 15 kol.
      Maďarsko ztráta na Mercedes 0,8s, náskok na FI i W 1 kolo

      Pořád ti z toho vychází, že motor je ta silnější stránka vozu RB? 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        Od Monaca uz nejakej patek utekl, tak treba nejakej vyvoj? Sice Ferku fandim, ale vypada to, ze klasicky behem sezony zacinaji ztracet, jako kazdej rok.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        212.96.178.XXX
        Jo a v Monacu nebo v Maďarsku startoval Rici 16.?!

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.128.XXX
          Jó, v Monze je obrovský problém s předjížděním. Jestli máš pocit že ano, tak si klidně spočítej časy, kdy jezdil Ricci na volném vzduchu, což bylo většinu závodu. Pokud ti pak vyjde, že by ztrácel na Hamíka 1s, tak mi to klidně můžeš omlátit o hlavu.
          Ale nelíbí se startovní pozice? OK. Tak zvolíme jiné okruhy, kde je potřeba výkon motoru:
          Kanada: startovní pozice 6., ztráta 35s (v 11. kole vyjel SC)
          Silverstone: 5, ztráta 52s

          Stačí? Nebo pořád budeš mlít něco o tom, že má RB strašné šasi a skvělý motor?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            77.236.218.XXX
            Neřeš minulo.RB má šasko určitě (současnost) dobré.Je tam hodně proměných a šasko na začátku určitě nebylo idealní.Nakonec sami to přiznali... a osobně si nemyslím, že výkon je úplně stejný, ale je v okně, kdy to jde dohnat jinak.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              Ono Maďarsko nebylo až tak dávno a po Singapuru si povíme víc. Určitě to dohnat jde, ale evidentně jen někde. Tam kde, nehraje motor takovou roli. Bohužel pro RB takových okruhů je jen pár a tím jsou v MS bez šance. 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                77.236.218.XXX
                Tak někdy to šásko nemaj nejlepší....ne každy okruh šásku vyhovuje, nebo nesednou pneumatiky. Renault hlavně nemá kvalifikační mód, tam je zakopaný pes.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.128.XXX
                  Určitě to není černobílé a někde jsou zatáčky pomalé, někde rychlé. Něco šasi sedne víc, něco míň. Jak píšeš.
                  Ale obecně tam, kde je potřeba výkon nemají nejmenší šanci, ikdyby startovali z pole, tam kde výkon potřeba není tolik, jim šasi stačí na boj o vítězství i ze 3. řady.
                  To mne vede k názoru, že šasi mají jedno z nejlepších a chybí jim koníci. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Tak tohle byla velká dominance Mercedesu a že Ferrari bude ztrácet tak moc jsem opravdu nečekal, i když dlouhé jízdy v druhém tréningu to opravdu naznačovali, čemuž jsem nevěřil (přisuzoval jsem to razantnějšímu šetření motoru Ferrari). RBull bez pentlí by byl druhým nejlepším týmem na Monze!!! No a McLaren, Honda své představení umí pořádně vyšponovat, to se musí nechat 05

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel002675

      uzivatel002675

      90.176.252.XXX
      Můžem se utěšovat tím že Vettel snad mohl (stejně jako Mercedesy) přidat ale neměl se kam hnát, na Mercedes to nebylo a třetí místo si pohlídali celkem bezpečně. Ricciardo sice byl rychlejší ale ne tak aby je ohrozil.
      Každopádně 2. a 3. místo ve Spa a Monze je pro Vettela úspěch - mohlo to být horší a teď přijdou tratě kde by Ferrari mělo být konkurenceschopnější.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Adi

        Adi

        37.48.50.XXX
        Startovat Ric že svého 3. Místa,které měl po kvalde, Vettel by si ani nrškrtnul ;)

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Libor P.

        Libor P.

        89.190.61.XXX
        A proc si Ricciarda nepohlidal treba Raikkonen? Necha se predjet a pak ztraci vterinu na kolo, proste traged 02Vettel mel spis stesti, nez ze by si neco hlidal.

        + 2 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Icewoman

          Icewoman

          178.255.168.XXX
          To mě zajímá, jak si měl Kimi na xkol starých měkkých pohlídat Ricciho na čerstvých super... to byla jen otázka času...

          + 2 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama