DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes na Monze pokořil Ferrari, hrdinou dne lze nazvat Ricciarda
Monza uzavřela evropskou část letošní sezóny a stala se naprosto jednoznačnou kořistí týmu Mercedes. Oba piloti Stříbrných šípů porazili domácí Ferrari rozdílem třídy a Hamilton také převzal po zásluze průběžné vedení v šampionátu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes na Monze pokořil Ferrari, hrdinou dne lze nazvat Ricciarda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel002675
(Hlasovali 5 lidé)
03.09.2017 16:04
Můžem se utěšovat tím že Vettel snad mohl (stejně… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Adi
16:05 03.09.2017 37.48.50.XXXNejvyšší rychlosti, nejrychlejší kolo, jasně rychlejší než Ferrari... To vše díky slabému Renaultu... Myslím,že dost lidí si nechce připustit jak na tom Renault je ( v čele s těma dvěma saskama, kteří komentují přenos). Výkonnost tam jednoduše je. Spolehlivost se dá vyladit, ale dojelo 5 ze 6 monopostu na PJ Renault a 0 ze 2 monopostu podle některých fanatiků prý dokonce srovnatelných PJ Hond. Dnešní výkon RB je asi největším důkazem toho, že na výkon motoru si nemají co stěžovat! Navíc si myslím, že nově nasazené komponenty dostaly Renault na úroveň F a M a rozhodují jen šasi!-
Mike17
17:29 03.09.2017 185.149.128.XXXJistě. Srovnáme nejrychlejší kolo na pár kol ojetých SS s výkonem na mnohem víc ojetých S a uděláme závěry o výkonu motoru.
A co srovnání s Mercedesem, na který ztratil Ricci 40s a který předvedl ještě rychlejší kolo i na těch použitějších tvrdších gumách. To asi nebude, to by ti nesedělo.
A už vůbec bych raději nesrovnával odstup RB od týmů s motorem Mercedes v Monze a třeba v Monaku nebo Maďarsku. To by ti to postavilo na hlavu. Ale víš co, já to zkusím:
Monza odstup za nejrychlejším Mercedesem 40s, náskok na FI 21s, náskok na W 24s
Monako PŘED MERCEDESEM 2s, náskok na FI 20s, náskok na W 13s (podotýkám, že v 60. kole vyjel SC), takže zmíněné náskoky jsou najety zhruba za 15 kol.
Maďarsko ztráta na Mercedes 0,8s, náskok na FI i W 1 kolo
Pořád ti z toho vychází, že motor je ta silnější stránka vozu RB?-
-
Mike17
19:12 03.09.2017 185.149.128.XXXJó, v Monze je obrovský problém s předjížděním. Jestli máš pocit že ano, tak si klidně spočítej časy, kdy jezdil Ricci na volném vzduchu, což bylo většinu závodu. Pokud ti pak vyjde, že by ztrácel na Hamíka 1s, tak mi to klidně můžeš omlátit o hlavu.
Ale nelíbí se startovní pozice? OK. Tak zvolíme jiné okruhy, kde je potřeba výkon motoru:
Kanada: startovní pozice 6., ztráta 35s (v 11. kole vyjel SC)
Silverstone: 5, ztráta 52s
Stačí? Nebo pořád budeš mlít něco o tom, že má RB strašné šasi a skvělý motor?-
-
-
-
Mike17
09:27 04.09.2017 185.149.128.XXXUrčitě to není černobílé a někde jsou zatáčky pomalé, někde rychlé. Něco šasi sedne víc, něco míň. Jak píšeš.
Ale obecně tam, kde je potřeba výkon nemají nejmenší šanci, ikdyby startovali z pole, tam kde výkon potřeba není tolik, jim šasi stačí na boj o vítězství i ze 3. řady.
To mne vede k názoru, že šasi mají jedno z nejlepších a chybí jim koníci.
-
-
-
-
-
-
Situs
15:46 03.09.2017 85.70.164.XXXTak tohle byla velká dominance Mercedesu a že Ferrari bude ztrácet tak moc jsem opravdu nečekal, i když dlouhé jízdy v druhém tréningu to opravdu naznačovali, čemuž jsem nevěřil (přisuzoval jsem to razantnějšímu šetření motoru Ferrari). RBull bez pentlí by byl druhým nejlepším týmem na Monze!!! No a McLaren, Honda své představení umí pořádně vyšponovat, to se musí nechat-
uzivatel002675
16:04 03.09.2017 90.176.252.XXXMůžem se utěšovat tím že Vettel snad mohl (stejně jako Mercedesy) přidat ale neměl se kam hnát, na Mercedes to nebylo a třetí místo si pohlídali celkem bezpečně. Ricciardo sice byl rychlejší ale ne tak aby je ohrozil.
Každopádně 2. a 3. místo ve Spa a Monze je pro Vettela úspěch - mohlo to být horší a teď přijdou tratě kde by Ferrari mělo být konkurenceschopnější.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek