DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes oplatil Ferrari v Kanadě double, Alonso měl body na dosah

Mnoho pilotů v prohlášení po kvalifikaci uvedlo, že na kanadském okruhu se dá mnohem lépe předjíždět než na ostatních tratích. Nakonec to tým Mercedes ve své podstatě nepotřeboval, protože závod v Montrealu ovládl ve všech směrech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes oplatil Ferrari v Kanadě double, Alonso měl body na dosah

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 49, poslední 13.06.2017 11:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jindrich K. (Hlasovali 4 lidé) 11.06.2017 22:01
Perez musel mít už mrtvý pneu. Na Ocona to… »
» badys (Hlasovali 4 lidé) 12.06.2017 12:37
No nevím jestli je to tak jasné , mně ne , u… »
» Duncan66 (Hlasovali 3 lidé) 11.06.2017 21:50
Skoda, Ocon mohl byt na bedne, ale nervak Perez… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel001890

    uzivatel001890

    85.239.64.XXX
    Je vidět, že se ve Ferrari konečně poučili a kimimu dali nějaký ojetý pekáč a už ho ani neopravovali a věše na Seba.

    Zato medvědi zabrali a už zase je jasný favorit Hamilton, výsledek z Monaca evidentně pomohl jako extra motivace a už zase opravdu hodně chtějí vyhrát, nemuseli prohrát ani celou sezónu, aby se jim hlad po výhrách vrátil naplno, navíc Ham jí prohrál! Ferrari to teď bude mít strašně těžké, neb se naplno ukázal závdavek síly Merdesu i Haniltona ... navíc i Botas asi bude pomáhat na Ful Gass hlavně s laděním vozu!... Ferrari bylo ještě celkem silné, ale ne už silnější a to se Medvěd sotva probudil 01 01
    (( Prognostici jako například Stewart budou asi muset zase změnit propozice - Já to říkal, že to bylo Pirhovo vítězství v Monacu:))
    (Kimi už nemá motivaci vůbec a nejspíš jedná jinde, radši se mu rozbilo auto, aby nemusel závodit s Vettelem)

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.128.XXX
      No. A já se bál, že se konspiračního komentáře nedočkám. Tak oni to Kimimu schválně rozbili, protože věděli, že se Vettel v průběhu závodu dostane za něj. Vědět to mohli jen tak, že se domluvili s Maxem, aby mu to auto úmyslně rozbil. A rozbít mu ho nechali jen proto, aby mohli Kimimu ubližovat. Boj o vítězství nějak nepotřebují. Nebo to dělají vše jen proto, aby zdejší Kimiho fanoušci měli o čem psát. 12
      S každým závodem je to vtipnější a vtipnější. 01

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.128.XXX
    Nevím, jestli to "někteří" postřehli. Ale Ferrari dalo proti ostatním jednu zastávku navíc a vedlo to k získání bodů.
    To je jen malé rýpnutí některým, kteří považují pitstop navíc za snahu poškodit pilota a způsobit mu ztrátu 25s. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Pepan

      Pepan

      89.24.157.XXX
      Všiml jsem si toho a pořád jsem čekal, kdy pojedou do boxů Peréz s Oconem. Čekal jsem marně, ale nakonec se to Vettelovi vyplatilo. A to měl první zastávku delší kvůli výměně čumáku. Kde by Vettel skončil ,kdyby mu neměnili přední křídlo, to se lze pouze dohadovat.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Hlavně jde předpokládat, že bez té druhé výměny by obě FI nedal ani jeden z nich. Ty nové měkčí gumy dost pomohly. Prostě ne vždy je výměna navíc chybou a nikdy to není v celkovém důsledku ztráta 25s v cíli. To by už někteří fanoušci, kteří sledují F1 desítky let. mohli vědět. 03

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Pepan

          Pepan

          89.24.157.XXX
          To máš pravdu, dneska s Tebou souhlasím. Pamatuji si, že když Vettel jezdil ještě u RB, taky ho pár kol před cílem zavolali na výměnu a on se nakonec na soupeře dotáhl a ještě ho předjel. Ale kdy to bylo, to už mi stařecká demence zamlžila. 12

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Víš co mne ještě těší? Že tu strategii s dlouhým stintem na SS nejel Kimi, ale Vettel. Dokážeš si představit, kolik by bylo zase keců, jak ho nechali zbytečně a nesmyslně dlouho na nekonkurenceschopných gumách? Jak to byl jasný úmysl odstranit Kimiho z cesty? 12
            I tak mne překvapuje, že tu nejsou teorie, jak Ferrari úmyslně Kimimu poškodilo brzdy. Nebo to Kimi schválně podělal v rámci TR a pak skvěle zahrál nasraného. 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • odin

          odin

          77.240.103.XXX
          Co to tu zase píšeš za bludy, vytržené z kontextu?
          Až některý z pilotů (nejen u Ferrari) získá body zastávkou navíc a ještě při dvou stintech na nejtvrdší konfiguraci pneumatik, tak pak tu můžeš psát ty svý nesmysly.
          Pokud se nemýlím, tak jsem loni psal, že by mi strategie zastávky navíc dávala smysl, kdyby ji Kimi odjel na nejměkčích, tedy rychlejších, gumách a nikoliv na nejtvrdších. 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Tenkrát si tvrdil (pokud si dobře pamatuju), že Kimi už do boxů neměl jezdit vůbec. A pokud ano, měl dostat měkčí směs.
            Loni byl výrazně větší rozdíl v rychlost nových a ojetých. Nové byly víc jak o sekundu rychlejší a poslední stint byl tuším přes 30 kol.Prostřední směs neměl k dispozici a na nejměkčí by musel jet výrazně delší dobu, než všichni ostatní. Rozhodně na hranu jejich životnosti. To by byl hodně velký risk ne? Sám jsi mne obvinil, že ti použití červených podsouvám a že si trváš na tom, že neměl jezdit vůbec. Tak co jsem vytrhl z kontextu?
            Já si pamatuju někoho, kdo obvinil Ferrari ve Spa ze stupidity, když nechal Vettela jezdit na nejměkčích k hranici 80% jejich udávané životnosti a ty samé gumy explodovaly. Nepamatuješ si, kdo to byl? 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.128.XXX
              To se vztahuje k Mexiku. Tady máš "vytržený kontext" z něj:
              odin
              odin 19:56 02.11.2016 77.240.103.XXX
              Díky jakým NOVĚJŠÍM gumám dostal???
              Znovu opakuji, Kimi mohl jet na žlutých podobně dlouhý stint, jako Vettel, jak v USA, tak v Mexiku. Nijak na Seba neztrácel. Podívej se na závod.
              Strategie, kterou použil je stupidní, protože je už předem odsouzena k ztrátám pozic i časů.
              Víc k tomu nemám. A na závěr tě žádám, když už mi všemožně podsouváš své stupidity, abys alespoň nepsal moje názory místo mě, ještě dříve, než je napíšu sám. 02

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Tady máš to vytržení z kontextu, není to část, je to celý tvůj komentář:
            "Nepochopím strategii Ferrari. Kimi Hamiltona dal jasně na trati, oba měli podobné, ne-li stejné podmínky, co do pneu. A nakonec promrhali téměř devíti sekundový náskok. V době, kdy Raikkonena povolali naposledy do boxů jsem u televize šílel. Byla to chyba, kterou jsem tušil (bez veškerých informací, propočtů i dat). Což se nakonec ukázalo vzápětí.
            Naopak Vettel zajel super závod a díky strategii vytěžil maximum.
            Alespoň, že se Rosberg dostal před Hamíka a o titulu se bude trochu bojovat. To je jediné pozitivum Singapuru."

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            A tady máš úryvek z článku po Singapuru ze kterého je tvůj komentář:
            Třetí místo si pak držel až do poslední výměny, kdy se Mercedesu podařilo vydělat na zastávce o kolo dříve a Hamilton se vrátil na třetí příčku. U mechaniků vyměnil žlutou směs za červenou, Iceman zvolil ultraměkkou, ale jejich rozdíl zůstával prakticky konstantní.

            Zdroj: [odkaz na stránku]

            Tedy Kimi dostal v tomto závodě ultraměkkou!!!!! Měkčí neexistuje!!!!

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • badys

      badys

      46.13.68.XXX
      Jednozastávková strategie byla jednoznačně rychlejší.......,ale samozřejmě může vzniknout situace , že díky okolnostem v závodě, se týmu vyplatí zastávka navíc.
      V případě Vettla to bylo poškozené přední křídlo v prvním kole a tím jeho nutná výměna.
      V případě Kimiho mi strategie nejsou jasné , on sám tvrdí , že není dvojka , že tým vše pro výtězství.................já ho respektuji , takže má asi jenom smolíka.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mike17

        Mike17

        185.149.128.XXX
        Co ti na tom není jasné? Kimi byl nějakých 7-10s před Vettelem, když jel ke druhému pitu. Vettel dokázal dojet 4-tý, nějakou 1s za Riccim. Co měl Kimi dokázat (kdyby mu neodešly brzdy), je přece zřejmé. Bednu!
        Bez druhého pitstopu by Pereze nedal. Jezdil za ním dost dlouho na to, aby to bylo jasné.
        Zůstat pátý, nebo zkusit reálnou bednu? Volba naprosto jasná ne? 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • badys

          badys

          46.13.68.XXX
          No nevím jestli je to tak jasné , mně ne , u Vettela je třízastávková jasná kvůli křídlu, jinak vsadím boty , že by jel na jednu stejně jak FI, Mer , RB . Proč jel Kimi na dvě , nevím.

          + 4 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.128.XXX
            Vždyť Vettel zajel na druhou zastávku o 8 kol později. A přesto dokázal ztrátu způsobenou pitstopem dojet, obě FI předjet a ještě dojet Ricciho. Tak mi prosím vysvětli, proč by neměl Kimi dokázat to stejné se stejnýma gumama, o 8 kol více času a ještě s 7-10s náskokem na Vettela. Jsou 2 důvody proč by to nemělo vyjít: porucha nebo neschopnost pilota.
            A kdyby na pistop nezastavil, stalo by se co??? 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • badys

              badys

              46.13.68.XXX
              Neschopnej a pomalej Kimi určitě není , To by asi po tolika letech Ferrari to pp minule nevyjel že. 01 Ano při předjíždění není možná tak dravej , ale rychlej bezesporu je. Nevím proč mu na ultraměkkých nenatáhli stint a pak už jenom super měkké do cíle. ????? Přitom to Ferrari s gumama letos umí že. Vettlem mi neargumentuj , protože ten musel zkraje pro křídlo -tím pádem i gumy a pak to logicky vyšlo ještě na další zastávku. Kimi mohl jet strategii tak jak jela špice.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama