DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari má první řadu v ruské kvalifikaci, Hamilton ztratil půl vteřiny

Jak dopadly kvalifikační boje na okruhu v ruském Soči?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari má první řadu v ruské kvalifikaci, Hamilton ztratil půl vteřiny

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 86, poslední 30.04.2017 18:07 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Easy (Hlasovalo 7 lidí) 29.04.2017 15:05
FORZA FERRARI !!! 21 Fantastická bitva ! 01 »
» skejpa (Hlasovali 5 lidé) 29.04.2017 16:36
Škoda, že Kimi to první místo neudržel. Je sice… »
» Petr (Hlasovali 5 lidé) 29.04.2017 22:24
Co to plácáš? Reference pro těch tebou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.79.XXX
          Nejsem ublížený... Po pravdě je mi to fuk... Mám pocit, že loňský motor Ferrari byl velice srovnatelný s tím z Mercedesu... A zvládli to přes omezený vývoj s žetony... A já fakt nejsem zastánce žetonů a už vůbec ne 4 jednotek na sezónu...

          Ferrari mělo špatnou PJ v sezóně 2014... Pak šli nahoru...

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            No tak hlavně že ten pokrok byl vidět na výsledcích... V roce 2015 tři triumfy, v 2016 žádný a ještě k tomu 3. místo v PK.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              194.228.79.XXX
              Na výsledcích vidět nebyl, ale to brečíš na špatném hrobě 12

              Ferrari vstoupilo do sezóny s dobrým vozem a motorem, podělali si to na jiných frontách... Nemluvě o tom, že se dost zlepšil Renault a RB moc chyb nedělá... 03

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                82.144.151.XXX
                No a jak se asi mohli zlepšovat ve výkonnosti, když s agregátem pohnout nemohli? Naopak Renault se po brečení Red Bullu z 2015 zlepšil a Ferrari (nikoli Mercedes!) dotáhli a ve finále předběhli.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Fanda.LH

                  Fanda.LH

                  194.228.79.XXX
                  Mohli změnit prakticky vše... Žetonový systém jim bránil v prvních 2 letech jen v tom, aby nezměnili vše najednou... Tzn. nevyhodili motor do koše a nepostavili nový z gruntu...

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Easy

                    Easy

                    82.144.151.XXX
                    Jak mohli loni zlepšovat motor bez omezení? Žetony byly zrušeny od letošní sezóny. A každý rok byly omezenější.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Fanda.LH

                      Fanda.LH

                      194.228.79.XXX
                      Mohli zlepšit každou část PJ a každá část stála určitý počet žetonů => Mohly odstranit kteroukoli slabinu, ale neměly dost žetonů, aby nahradily celý motor... Jako když si chceš koupit boty a máš 2000... Můžeš si koupit 90% z nabídky bot v obchodě, ale ne všechny najednou...

                      PS: Žetony skutečně nebyly problém. Týmy motivovaly / omezovaly tím, že je nutily tu upravenou část nasadit ve chvíli, kdy byla vyladěná na 100%... Tzn. pokud by např. pracovali na turbu. a během sezóny ho upravovali na 2 x, pak by museli zaplatit 2 x v žetonech. Neměli by pak žetony na další části... Takže s nasazením počkali, to teď nebudou muset...

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Easy

                        Easy

                        82.144.151.XXX
                        No ale o to jde! Během těch tří let se postupně utahovaly šrouby. Pro letošní sezónu mohli udělat úpravy bez omezení a hned je to vidět.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    194.228.79.XXX
    Další kvalifikaci nezbývá než upozornit, že vozy zrychlily málo... Slibovali nám 5 sec. na kolo... V Rusku to je jen 2,2 sec... Nový aerodynamika dost redukuje počet předjížděcích manévrů a přitom nedává to co se od ní slibovalo... 02 02

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      Co to plácáš? Reference pro těch tebou zmíňovaných 5 sekund je Barcelona 2015. A když se dívám, tak proti Soči 2015 zrychlili o 4 sekundy, což je slušné. A těch 5 s to nemělo být na všech okruzích, v minulosti jsme to tady vícekrát zmiňovali.

      + 5 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        No to víš, ne každému se lze zavděčit. Po několika letech se o vavříny může bojovat mezi různými značkami a stále to nestačí... 03

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Fanda.LH

          Fanda.LH

          194.228.79.XXX
          Mezi 2mi značkami... Ale to už tu bylo. Před rokem 2009 spolu bojoval Mclaren a Ferrari... Moc se nepředjíždělo... Já jsem rád, že spolu bojuje LH a SV... Je to poutavé... Několikanásobní šampioni... Ale štve mě, že se vracíme do dob, kdy se rozhodovalo na startu a v prvních kolech... Pak si člověk mohl zdřímnout... Jasně můžou se podsekávat v boxech... 20

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Easy

            Easy

            82.144.151.XXX
            A za vlády Mercedesu se nerozhodovalo na startu? Vlastně ne, to se totiž rozhodlo cca sekundovým náskokem v kvaldě a start už byl jen formalitou. A zase zrovna v každém závodě Lewis a Nico na kolo nezávodili. Nyní je možnost alespoň mírného promíchání čela pole a nepovedený start může vést k povedenému závodu 03

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              194.228.79.XXX
              Mám pocit, že za dominance Mercedesů byla ta šance na boj na trati o vítězství větši... Byť nepopírám, že to bylo malé procento případů... Loni bylo super snad jen Rakousko v 2015 to bylo o chlup lepší 2014 o větší chlup...

              Naděje umírá poslední...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Easy

                Easy

                82.144.151.XXX
                Šance na boj mezi Mercedesem a Mercedesem? Děkuji, ale jako fanoušek chci vidět možnost zvítězit i jiné auto. Stěžovat si na strategii nejde, vždy byla součástí závodů.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.79.XXX
        Jasné tím se ohánějí... Říkáš 2015 ? Tj zajímavé, měl jsem za to 2016... Je to dost smutné neboť loni zrychlili o 2 sec jen díky gumám... Letos to mám cca 3 sec s total překopanou aerodynamikou...

        PS: Jasně, že zrychlení nemůže být na všech okruzích stejné... Ale i tak je to velké zklamání... Byl bych za loňská pravidla a zkousl bych je s letošními gumami... Byť jsem velice skeptický, že lepší grip něčemu prospívá... Nejlepší závody jsou na vodě...

        + 0 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          78.157.167.XXX
          "Tím se ohánějí..." - ono to je logické, když ta pravidla začali definovat, tak nemohli vědět, jaké časy budou v roce 2016 jezdit (schváleno mnohem dříve než se jela GP Španělska 2016).. vždy se to projektovalo z 2015 dat. A loni díky gumám o 2 s nezrychlili.

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.79.XXX
            Je to logické na druhou stranu... Dokázali značně zrychlit bez radikální změny pravidel....

            Jinak

            Španělsko 2015 PP NR 1:24.681 2016 PP LH 1:22.000
            Japonsko 2015 PP NR 1:32.584 2016 PP NR 1:30.647
            Britanie 2015 PP LH 1:32.248 2016 PP LH 1:29.287

            Jistě to nebylo jen kvůli gumám... Promluvilo do toho x faktorů, ale pravdou je, že razantně zrychlili, bez radikálních změn...

            + 0 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.177.160.XXX
    Škoda, že Kimi to první místo neudržel. Je sice pomalejší než Seb ale zasloužil by jednou taky první místo :)

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    37.188.224.XXX
    Kvalifikace dle rozložení sil... Jsem zvědav, jak teď bude závod zajímavý... Na druhou stranu v Rusku byla nuda vždycky 02 02

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama