DISKUZE K ČLÁNKU Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Británii?

Silverstone hostil devátý podnik letošního šampionátu. Jak si po něm stojí týmoví kolegové ve vzájemném srovnání?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak pokračovaly souboje týmových kolegů v Británii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 22, poslední 15.07.2014 13:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mike17 (Hlasovalo 22 lidí) 08.07.2014 17:10
Částečně souhlasím. Bottas byl jinde a nikdo ho… »
» uzivatel000046 (Hlasovalo 19 lidí) 08.07.2014 16:02
Boj o druhé miesto ? Dovolím si nesúhlasiť.… »
» Mike17 (Hlasovalo 13 lidí) 08.07.2014 18:16
Byl na tvrdých pomalejší jak FA, ale minimálně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Petr

Petr

109.81.245.XXX
Dobře, pokud je pro tebe vítězem kvalifikačního duelu v Anglii Gutiérrez i přesto, že byl pomalejší, tak si k němu po zbytek sezóny eviduj bod navíc. My se budeme snažit do konce sezóny udržovat konstantní systém hodnocení. Holt to se ve světě stává, že na jednu věc bude více názorů. Díky za příspěvek.

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.231.XXX
Ale Sutil ten čas nezajel jenom kvůli vlastní chybě, za kterou Guti ani nikdo jinej nemohl, takže to že v Q2 neměl čas je jeho chyba.
Prostě mám na to jinej názor, pro mě je vítěz Gutierréz, kterej chybu neudělal a proto měl čas i v Q2 a byl za to i odměnej tím, že startoval před Sutilem.

+ 11 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
"Mohl sice vyhrát, ale klidně i prohrát" - a o tom to je, nelze srovnávat výkonnost někoho, kdo zajel čas, s někým, kdo ho nezajel.
Bod si zasloužil Sutil za své výkony a přímé srovnání v poslední části, kdy oba zajeli měřená kola (Q1), ale vzhledem k chybě jsme mu ho nezapočítali - žádná "kravina."

+ 11 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.231.XXX
To že někdo dostane penalizaci nebo nenastoupí chápu, ale takhle jak to děláte, tak to je kravina, když si Sutil za tu chybu může sám .- kdyby jí neudělal, tak mohl sice vyhrát, ale klidně i prohrát, protože by nezajel lepší čas než Gutierréz.
Tedy když Guti chybu neudělal a Sutil jo, tak je logicky vítěz Guti a Sutil poraženej.

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Porovnáváme výkonnost a Sutil byl ve všech fázích kvalifikace rychlejší - dokonce i to rozjeté kolo v Q2 měl rychlejší. Kdybychom Q2, jako to obvykle děláme, nepočítali, protože v něm nezajeli oba měřené časi, tak bychom bod udělili Sutilovi, protože v Q1 Gutiérreze porazil. Totéž jsme dělali, když někdo po chybě a havárii v tréninku např. do kvalifikace nenastoupil. Nehodnotíme týmové kolegy podle postavení na roštu, jak to dělají některé jiné servery, což nemá žádnou vypovídací hodnotu (zamíchají tím penalizace atd.).

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Zix.

Zix.

78.102.231.XXX
Sauber Přijde mi jako hodně velká kravina to, že nepočítáte bod Gutimu. Sutil sice nezajel žádnej čas, ale za tu chybu v Q1 si mohl sám - jiný by to bylo kdyby mu odešla technika nebo do něj někdo naboural.

+ 11 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

158.193.80.XXX
Jasná jednička,.. ...je v Red Bulle Daniel. Sebastianovi sa nedarí chytiť dobrý vietor. Aj VC Anglie to dokázala, že ak sa nedarí, je to na porazenie. 08

+ 8 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
Děkuju 04 01

+ 10 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Tak jo, že jsi to ty.. [odkaz na stránku] 04

+ 13 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
Bojem o druhé místo jsem nemyslel přímé souboje na dráze s několika předjetími. Bottas druhý dojel, Ricciardo třetí - přitom pomýšlel na druhé místo. Pokud mě chcete brát za slovíčko, budiž.

Vettel byl zbytečně agresivní. Vím, že se mi to teď dobře říká - v té době bych rozhodně netvrdil, že se rozhodl správně. Ale potvrdilo mi to lidé z F1, že šlo zbytečně o agresivní strategii. Jinou mohl použít snadno - prodloužit první stint a jet na jednu zastávku, dostat se mimo provoz bez nutnosti předjíždět, spíše bránit - do desátého kola jím už muselo být z dat jasné, jak na tom gumy jsou. Že by Seb podával tak mizerný feedback v úvodním stintu, to se mi nechce věřit.

Že byl pomalý i s dvěma - jak se to vezme: z pohledu pódia určitě. Jenže se stoupajícími teplotami (bylo tuším o 7 °C více) Red Bull na rozdíl od Williamsu neodhadl, o kolik se zlepší pneumatiky (výdrž i degradace).

+ 9 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

188.167.147.XXX
Možno vie čítať trať, ale žiaľ, bavíme sa o F1, nie o orientačnom behu.
Po reštarte bol Button druhý a Vettel piaty.
V ciely si Vettel svoju pozíciu udržal, Button dve stratil. Toľko k úspešnosti jednotlivých stratégii.
Vettelov problém nebola prvá zastávka, ale druhá. Buď na ňu mal ísť o kolo skôr, alebo nemal zbytočne bojovať s Bottasom. V oboch prípadoch by vyšiel pred Alonsa s dostatočným náskokom. Stačilo mu možno pol sekundy, a Alonso by sa pred neho na trinásť kôl nedostal. Potom by jeho výsledok mohol vyzerať inak. Ale aj nemusel :-)
03 04 04

+ 9 / − 9

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
No právě že se teď kolem FRICu dějou docela zajímavé věci a osobně nevěřím, že se všechny týmy dohodnou 20

+ 13 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

78.157.160.XXX
O tom jsme psali něco loni (či předloni?), v oblasti zavěšení se toho od té doby moc nezměnilo. FRIC (hydraulicky propojené zadní a přední zavěšení) zakázaný zatím není - i když FIA usiluje o jeho zakázání od příštího závodu v Německu, předtím se spíše uvažovalo o jeho standardizaci.
Příspěvek byl redakčně upraven.

+ 13 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TomTom

94.224.237.XXX
Button umí číst podmínky na trati, proto má to "štěstí" na déžď, SC a podobně. Prostě zkušenosti.
Myslím, že tým jako RedBull by měl vědět po trénincích a po předchozích závodech, jak moc jejich auto žere gumy a neměl by se seknout tak, že bude měnit tvrdý gumy po 10 kolech, když jiní odjedou 30 kol na měkčí směsi. Prostě to nedává smysl a docela by mě zajímalo, kdo byl za to rozhodnutí zodpovědný.

+ 14 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

TomTom

94.224.237.XXX
Taky si myslím, že hůř už asi Vettelova strategie dopadnout nemohla, jakákoliv.

+ 8 / − 5

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Tomur

Tomur

95.173.85.XXX
Off topic A co nějaký aktuální článek o zakázaném systému FRIC, už se píše? 03

+ 10 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
S prvním odstavcem (jako Buttonův fanoušek) moc nesouhlasím, se druhým ano.
Díky za diskusi. 03

+ 12 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

188.167.147.XXX
Čo vyhovuje Buttonovi vyhovuje len Buttonovi :-). Podľa mňa je to najnudnejší pilot v poli, ktorému vychádzajú rôzne zúfalé stratégie. Navyše má väčšinou neuveriteľné štastie na výjazd SC, dáźď a podobne. Dávať "Buttonovčinu" ako vzor stratégie pre Vettela je celkom od veci.
Máte pravdu, je to len vec názorov. Tak si dovolím ešte jeden názor. Výdrž mekších gúm stanovil práve na začiatku diskusie spomínaný Bottas. Ten na ních vydržal skoro 30 kôl s plnou nádržou. Dokonca na nich patril k najrýchlejším. To bol asi podnet pre Ricciarda a RB, že to skúsili. Hlavne ak doteraz bol Williams všeobecne hodnotený ako najväčší "požierač" gúm.
V 10 kole RB ešte nič z toho vedieť nemohol.

+ 8 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

93.99.87.XXX
Byl na tvrdých pomalejší jak FA, ale minimálně stejně rychlý jako Button na měkkých. Takže z hlediska výsledků měl v pohodě dojet daleko před ním. Podobně vychází i srovnání s Riccim, který jel do první výměny se slušným odstupem za ním. Ale jistě, v té době mohli mít pocit, že to bude rychlejší strategie.
Jenom nemám pocit, že by konzervativní strategie mohla dopadnout ještě hůř. Samozřejmě je to čistě subjektivní názor. 04

+ 13 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000046

uzivatel000046

188.167.147.XXX
Problém bol, že Vettel bol na tvrdých gumách pomalý. Respektíve, nevedel sa dostať cez McLareny, ktoré ho brzdili, čo je vlastne jedno. Zo zadu sa už blížil nie len rýchlý Bottas, ale aj Alonso. ( ten mu bol asi súdený ). Okamžitá výmena gúm v tom momente vyzerala ako dobrý nápad. Neverím, že už vtedy niekto uvažoval s "jednou" zastávkou.
V celkú súhlasím, že načasovanie zastávok nebolo príliš optimálne, aj keď hlavne prvá bola disktovaná vonkajšími okolnosťami. Len hovorím, že v prípade Vettela by "neagresívna" stratégia dopadla pravdepodobne ešte horšie.

+ 12 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama