DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda
ČÍNA - ZÁVOD; V Číně vládl stejně jako v předchozích třech závodech opět Mercedes. Hamilton tak poprvé v kariéře získal třetí vítězství v řadě. Alonso vybojoval první pódium sezóny. Zajímavá byla týmová režie u Red Bullu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001112
(Hlasovalo 20 lidí)
20.04.2014 10:57
To by si u Mercedesu dost pohoršili s jezdeckým… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
anonym
19:12 20.04.2014 188.120.195.XXXJasně, kdokoliv řekne cokoliv, co není podle tvého gusta, tak se vymlouvá, jde o nesmyslné teorie, všechno je v hlavě, bla, bla, bla. na 9 odstavců. Tak tady máš další výmluvu do sbírky, vyhledáno exkluzivně pro tebe: [odkaz na stránku]-
-
-
Fanda.LH
21:11 20.04.2014 194.228.13.XXXNestačil... Nebo alespoň většinou... Navíc kdy myslíš, že se nefoukalo?? Loni to omezili a Webber nevyhrál ani jede závod... Kolik, že jich vyhrál Vettel??
Jak říkam nejde to takhle zjednodušovat... Vettel vyhrál 1. závod i kvalifikaci v STR na mokru... A Heikki vedle něj s Mcl si ani neškrtl... To už ho spíše ohrožoval Hamilton, kterému nevyšla strategie... A tehdy víš jaký byl závěr, z jeho fantastické 2. poloviny sezóny v provnání s RB?? Zase selský... STR mělo silnější motor Ferrari, než RB Renault... To se pak musí nechat, že Vettel v STR poráží jak Webbera, tak Coultharda u RB... No další rok měl ten slabý Renault a Webber na něj neměl ani v éře dvojitých difuzorů ani potom... Ale párkrát ho porazil, což není nic neobvyklého mezi kolegy...-
Prokop S.
21:34 20.04.2014 89.102.97.XXXomezilo se to předloni (2012)
VETTEL S. 2. 11. 5. 1. 6. 4. 4. DNF 3. průměr: 4,5 + DNF
WEBBER M. 4. 4. 4. 4. 11. 1. 7. 4. 1. průměr: 4,4
po 9 závodech měl Mark lepší průměrné umístění než Seb a dvě vítězství
Během sezony se vyvíjelo nepřímé foukání pomocí Coanda (nebo tak nějak) výfuků, takže část ztraceného přítlaku získaly zpět což opět začalo vyhovovat Sebovi..
2010 se jezdilo bez foukání a Mark o titul bojoval až do posledního závodu
co se týče mokrých závodů, je jich málo a výkonnost aut je logicky jiná než za sucha, technika se pak nedá moc srovnávat. Více se projeví schopnosti pilota jezdit na mokru. A opět někdo kdo je rychlejší na suchu nemusí být nutně rychlejší i za mokra. Ale mokrých závodů je málo, rozhodně bych je nebral jako směrodatné. Za mokra získal pole Hulki s Williamsem, loni Bottas s Williamsem startoval třetí. Závod byl ale suchý a propadli se. Stejně jako vyhrál závod Maldonado s Williamsem. Všechno to ale byly takové výkřiky, které silně vybočují.-
Fanda.LH
21:45 20.04.2014 194.228.13.XXXA vidíš... Malajsie Vettela vyřadil Narain a on tak nebodoval jinak by dojel před Webberem... Ve Valencii ho o vítězství připravil aternator... A s tím by ten průměr vypadal jinak... A těch věcí by se našlo víc, ale kdo to chce zobecňovat, tak ten to ignoruje...
V roce 2010 byl Vettel jasně lepší, ale doplácel na technické problémy...-
Prokop S.
21:53 20.04.2014 89.102.97.XXXdobrá.. jestli chceš zohledňovat jak by kdyby.. nebrat v potaz DNF.. dobrá.. i kdyby měl první místo ve Valencii a Vettel byl v Sepangu OK.. stále by jejich výsledky byly podobné.
Faktem je, že když se nefoukalo, rozdíl mezi nimi příliš velký nebyl. Když se foukalo, Vettel byl suverénně lepší. Toto je fakt, který ignorovat nemůžeš.-
Fanda.LH
22:21 20.04.2014 194.228.13.XXXJo jenže ty za tím vidíš foukání, zatímco já zatím vidím, že Webber nikdy nebyl dost dobrej pilot a vyrovnanější období jsou mezi kolegy normální... Webber se nikdy nesmířil s tím, že nemá na Vettelovu rychlost odpověď. Ztratil veškerou motivaci, což vedlo k tomu, že ho Vettel v závěru totálně rozdupal...-
-
-
Prokop S.
09:05 21.04.2014 89.102.97.XXXto, že stále omíláš sebedůvěru je jako by ses to snažil hodit na "zásah vyšší moci". Když pilot nepodává výkony jako je u něj zvykem, je chyba i na straně týmu. nebo ne přímo chyba, ale tým se musí přizpůsobit potřebám pilota. Podle tebe by každému komu chybí výsledky měl být povolán psycholog a tím by se to zlepšilo? Jo, ten možná taky, ale důležité je vždy přizpůsobit auto potřebám pilota, protože ten v něm na trati jede a je zodpovědný za vyjetý výsledek.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Prokop S.
17:51 20.04.2014 89.102.97.XXXpodle tvé logiky by mohl kdokoli jezdit s jakýkoli nastavením aniž by to na něj mělo vliv.. a proto je v každém druhé prohlášení, že tomu a tomu nesedí nastavení/vyvážení zatímco druhý jezdí bez problémů.. viz třeba Kimi a řízení předloni, Lewis a brzdy loni u Mercedesu.. dokud se s tím nesžili, nemohli podávat 100%ní výkon..-
Fanda.LH
18:00 20.04.2014 194.228.13.XXXAno to dělají a říká se tomu výmluvy... Bohužel v 99% je tomu tak... Pokud jezdec není rychlý je to tedy v 99% jeho chyba a nemá smysl to na cokoli svádět... Jezdci se tak snaží bránit kritice... Uznávám jsou tací co jim to žerou...
Nechci říct, že nemůže jim něco sednout a nebo, že nemůžou mít s něčím problémy... Ale o tom víme oba prd, protože s nimi ty jejich problémy neřešíme a nezkoumáme data... Proto považuju za nesmysl snažit se to nějak zdůvodňovat / domýšlet si a podkládat to nějakou historkou...-
-
-
-
anonym
19:07 20.04.2014 85.237.224.XXXJenže pilot který se řadí mezi nejlepší by měl jezdit lépe než kolega v jakémkoliv autě. Proto si myslím, že Vettel a Raikkonen mezi ty opravdu nejlepší snad ani nepatří...první zatím prohrává s jezdcem, který se měl dle všech prognóz učit od něj a druhý se neustále stěžuje na chlad, mokro, vítr a měl vyvíjet tlak na Alonsa.
Zatím se může Vettel učit od Ricciarda a Kimi vyvíji tlak leda na své fanoušky
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek