DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda

ČÍNA - ZÁVOD; V Číně vládl stejně jako v předchozích třech závodech opět Mercedes. Hamilton tak poprvé v kariéře získal třetí vítězství v řadě. Alonso vybojoval první pódium sezóny. Zajímavá byla týmová režie u Red Bullu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 169, poslední 22.04.2014 09:23 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Prokop S. (Hlasovalo 22 lidí) 20.04.2014 11:22
Vettel u Vettela je asi největší problém to, že… »
» uzivatel001112 (Hlasovalo 20 lidí) 20.04.2014 10:57
To by si u Mercedesu dost pohoršili s jezdeckým… »
» Prokop S. (Hlasovalo 19 lidí) 20.04.2014 12:55
tak na to nekoukej »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                          • Prokop S.

                                            Prokop S.

                                            89.102.97.XXX
                                            asi nevíš co to foukání na podlahu mělo za význam. Stručně řečeno auto mělo zadek přilepený k zemi. Pilot tedy mohl více a především dříve šlapat na plyn. O tento přítlak jsou ale letos ochuzeni. Takže RBR tím získával dejme tomu 30b přítlaku, TR pouze 20b. Letos je to teda 0b přítlaku foukáním. Ricci tedy musí změnit svůj styl jízdy o 20b, zatímco Vettel o 30b. Koho se tato změna dotkne více?
                                            Vettel se navíc při omezení foukání trápil než ty body přítlaku po pár závodech získali zpět.

                                            Vliv to tedy má určitě. Vzhledem k tomu, že pro Ricciho ta ztráta nebyla tak výrazná, nemusel se přizpůsobit tak moc.

                                            + 5 / − 3

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Fanda.LH

                                              194.228.13.XXX
                                              Jako ironii beru... Ale já se snažil napsat, že to není nic, co by tě mělo odnaučit řídit...

                                              + 3 / − 5

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                              • Prokop S.

                                                Prokop S.

                                                89.102.97.XXX
                                                pochop, že pro pilota je velká změna když může přidávat plyn o nějaké 2 metry dále než byl zvyklý a úplně jiným způsobem. Neříkám, že Vettel bude jezdit takhle pořád. Říkám, že mu bude trvat nějakou dobu než si osvojí jak nejlépe s tím plynem zacházet.

                                                Odnaučit řídit to neodnaučí, ale čas na kolo to změní.

                                                Kdyby letos používal plyn jako loni, začne se točit.

                                                Ricci musel být s plynem i v minulých letech citlivější než Seb, není to pro něj tedy taková novinka jako pro Seba.

                                                Píšeš, že piloti by měli být nezávislí na nastavení apod. pak by mohli přecházet mezi sériemi a nedělalo by jim to nějaké potíže. A jak jezdí Kubica WRC, jak bývalí piloti "válí" v cestovních vozech..

                                                + 4 / − 4

                                                ohodnotit kladně záporně

                                                Reagovat Nahlásit
                                                • Prokop S.

                                                  Prokop S.

                                                  89.102.97.XXX
                                                  bývalí piloti F1 samozřejmě

                                                  a ty dva metry byl jen takový nástřel, ale pro představu nepotřebujeme přesné údaje

                                                  + 2 / − 3

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                • Fanda.LH

                                                  194.228.13.XXX
                                                  Já to chápu a stejně tak vidím, že je Ricci rychlejší... Jen si to nezdůvodňuji teoriemi, že má výhodu v tom, že měl dříve horší auto...

                                                  Protože to se pak může říkat "Má výhodu, protože měl horší auto a teď těží z toho, že umí pracovat s horším materiálem"

                                                  Nebo se může říat "Má nevýhodu, že nemá zkušenosti s dobrým autem, takže nezná ten tlak, když se bojuje o stupně vítězů"...

                                                  Nebo milion věcí další... Jak jsem psal vidíš, výsledek a snažíš si zdůvodnit příčinu... Jednou budeš tvrdit, že je to a to výhoda a po druhé, že je to nevýhoda... Protože to nevychází z tvých znalostí a zkušeností, ale jen říkáš co se ti hodí...

                                                  + 3 / − 6

                                                  ohodnotit kladně záporně

                                                  Reagovat Nahlásit
                                                  • Prokop S.

                                                    Prokop S.

                                                    89.102.97.XXX
                                                    jo, dalo by se to tak říct.. úroveň přítlaku na zádi se kterou jezdil 2 roky Ricci je blíže letnošní než s čím jezdil Vettel. Takže ano, v tom má Ricci výhodu.

                                                    Ano, vidím výsledek a zajímá mě příčina.

                                                    A důležitý je fakt, že pokaždé když se nefoukalo, Vettel nebyl tak dominantní jako když se foukalo a jeho týmový kolega u stačil/byl rovnocenný. Což je i případ letoška. Což je věc kterou ty ignoruješ.

                                                    Když budeš jezdit s autem co má náhon 4×4 zatímco ostatní jen 2×4 a získáš 4 tituly, ale najednou se ustanoví 2×4 povinné. Ti co jezdili s 2×4 budou ve výhodě zatímco ty si budeš nějakou dobu muset zvykat, že se auto chová jinak.


                                                    Tohle vychází z mých znalostí a zkušeností. Vychází to z objektivních skutečností. Vše to do sebe krásně zapadá. Teorie, že pro Vettela je změna ve foukání razantnější než pro Ricci podložená tím, že když bylo foukání omezeno/zakázáno, situace byla velmi podobná.

                                                    + 4 / − 5

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                  • alfred

                                                    85.237.224.XXX
                                                    Jako nic proti, ale důvody úspěchu a neúspěchu se snaží zjistit i v týmu. A jestli poskytovalo foukání Vettelovi výhodu, tak jeho absence coby nevýhoda je snad logická. Určitě logičtější než tvoje prázdné řeči a arogantní tón podložený intuicí (sic!)
                                                    Jistě může být příčinou Vettelova propadu cokoliv, ale tímhle stylem jaký presentuješ je pak zbytečná jakákoliv diskuze a promiň, s tebou opravdu taky zbytečná je.

                                                    + 5 / − 3

                                                    ohodnotit kladně záporně

                                                    Reagovat Nahlásit
                                                    • Fanda.LH

                                                      194.228.13.XXX
                                                      Jak říkám... Logiku má všechno, když vidíš výsledek a snažíš se ho okecat.... A ano snaží se to zjistit lidi v týmu a byl by v tom čert, kdyby došli k tak "fundované" odpovědi...

                                                      + 3 / − 6

                                                      ohodnotit kladně záporně

                                                      Reagovat Nahlásit
                                                      • Prokop S.

                                                        Prokop S.

                                                        89.102.97.XXX
                                                        vidím výsledek a snažím se ho zdůvodnit. Jak říká alfred, o to samé se snaží v týmu a pochybuji, že dojdou k řešení "může za to Sebova psychika".

                                                        Za celou dobu jsi tu nepoložil jediný validní argument, jen říkáš, že zákaz foukání nemá vliv na jízdu a výkon pilota. My ti tady položili argumentů několik, navíc podložených skutečností. Insider tu není nikdo z nás, Sebastian tu nejspíš taky nenapíše, musíme se holt spokojit s tím co máme. A intuice a zkušenosti kohokoli z nás jsou v tomhle poměrně nevěrohodné jelikož s motorsportem, natož F1, aktivní zkušenosti nemáme.

                                                        + 5 / − 4

                                                        ohodnotit kladně záporně

                                                        Reagovat Nahlásit
                                                        • Fanda.LH

                                                          194.228.13.XXX
                                                          Nepředložili jste nic... Prostě sis řekl, že za to může foukání, kdyby sis řekl, že motor, tak se tu hádáme o motoru... Dojdou k závěru, že tady a tady a takhle Ricci brzdí, tady a takhle akceleruje, tady a takhle řadí... Jak šetří pneu a palivo... Nikdo nebude řešit komplexy z absence foukání nebo že ho poráží nováček v týmu... V hlavě si to musí srovnat sám a foukání je minulost... Jako se naučil jezdit bez dvojitého difuzoru, s dvojitým difuzorem, s foukaným difuzorem a s x dalšími věcmi, tak se naučí a pochopí jak jezdit s tímhle autem...

                                                          Vždy to je o tom naučit se jezdit s daným autem a nikoli o tom dostat nebo dokonce čekat až dostanu to co mi bude vyhovovat... A to co mu vyhovovalo nepoznáš tak, že předtím se mu dařilo a teď zas až tolik ne... Ale tak, že to porovnáš s tehdejší konkurencí (Týmový kolega + rozložení sil)... A tehdy byl suveréní, ale Ricci jeho kolegou nebyl, stejně jako jeho kolegou nebyl Hamilton, či Alonso... Byl to pro mě podprůměrný Webber za zenitem a teď je to Ricci, který ještě neukázal celý svůj potenciál...

                                                          Takže ve finále tu máme jiné auto, jiného kolegu, jiné rozložení sil a ty dedukuješ příčinu něčeho, co třeba není ani momentální problém, ale bylo to tu vždycky (Třeba by ho porážel ve stejném voze Ricci i loni)...

                                                          + 4 / − 7

                                                          ohodnotit kladně záporně

                                                          Reagovat Nahlásit
                                                          • Prokop S.

                                                            Prokop S.

                                                            89.102.97.XXX
                                                            však to celou dobu říkám, že se s tím musí srovnat a naučit jezdit s tím co má! ale, že se to nestane ze dne na den, ale nějaký čas se tomu bude přizpůsobovat.

                                                            Stále ignoruješ tu čast, že Vettel měl výsledky jako letos pokaždé když se nefoukalo. 2012 se nefoukalo, Vettel byl s Webberem vyrovnaný, 2012 když bylo omezeno, Vettel a Webber jezdili podobně.
                                                            Tohle je fakt a když se v minulosti změnila ta samá věc jako a výsledky Vettelovi najednou poklesly stejně jako v minulosti, je to do očí bijící souvislost!

                                                            Jasně, přijdou, že později akceleruje třeba, že hůře točí volantem. Ale důležité je vědět proč najednou akceleruje hůře, proč najednou zatáčí hůře. Musí zjistit proč se vtom autě necítí tak dobře a snažit se najít nějaký kompromis, něco co bude jemu vyhovovat lépe a on se tomu bude moci přizpůsobit. Když zjistí, že za to může nedostatek přilnavosti na zadku, tým ví co je třeba zlepšit a zaměří se hlavně na chybějící přítlak na zadku a ne na opotřebení levé přední pneumatiky.


                                                            S foukáním ti tu byl dán odkaz na rozhovor s Webberem kde říká to samé. A opět ten samý argument jako stále: když se nefoukalo, Vettel nebyl vůbec dominantní a kolega ho i porážel! Stejně jako letos.

                                                            Třeba by ho porážel i loni. Tak teď už se vážně pohybuješ v co by kdyby. Má tvrzení jsou podložena opakováním událostí, tvá jen domněnkami.

                                                            + 5 / − 4

                                                            ohodnotit kladně záporně

                                                            Reagovat Nahlásit
                                                            • Fanda.LH

                                                              213.195.228.XXX
                                                              Vettel Webbera porážel 2008 - 2013 tzn. vždy a za všech okolností... Tvoje snaha to srhnout tak, že za jeho úspěchem a neúspěchem stojí foukání je marná... Je to prostě nesmysl, žádný pilot nestojí a nepadá s jednou technologií... Je to stejný nesmysl, jakože Hamilton neumí šetřit pneu... Že Kimi je chladný a nedělá žádné chyby...

                                                              Změnili se motory, převodovky, pneumatiky, systém rekuperace... Rozložení sil, týmový kolega... A ty hledáš jednoduchou klišoidní odpověď...

                                                              Já co jsem ty sezóny sledoval, tak Vettel válcoval Webbera vždy a všude... 2009, 2010 doplácel více na technické, někdy i vlastní chyby (Menší ztráta)... Pak se to zase otočilo a více problémů měl Webber (Velká ztráta)...

                                                              Takže ano ignoruji tyhle "souvislosti"... Vážně mě nedojímají tyhle teorie lidí co budou tvrdí pokaždé něco jiného na základě výsledku... Jednou je to a to výhoda, jindy je to nevýhoda... Výhoda je to proto a proto a když je to nevýhoda tak proto a proto...

                                                              Když Lewis ničí gumy, tak je to proto, že je neumí šetřit. Když Jenson nemá problém tak je to proto, že je na šetření expert... Jednoduchá selská pravda => Lewis má agresivní styl nešetrný k pneu, Jenson má jemný styl, šetrný k pneu... Bohužel tyhle selské pravdy nefungují a hodí se jen na zhodnocení výsledku... Řekl bych, že běham angažmá v Mcl měl Jenson častěji problémy s pneu než Lewis... Protože agresivní styl <> nešetrný k pneu, stejně jako jemný <> šetrný k pneu... Styl není vše a je to x dalších faktorů...

                                                              Je to jako bys viděl výsledek nějaké funkce např. 3... A tvrdil, že 3 je součet 1 + 2... Měl bys pravdu, 3 by mohla být odpověď na tento jednoduchý součet... Pak bys viděl 9 tzn. ne už 3...Ta kže bys tvrdil, že to vrací mocniny 3 (Nikoli jen součet 2+1)... Pak bys viděl 18... Tak bys došel k závěru, že 6ku jsme přeskočili a nejsou to mocniny, ale jen násobky... Faktem je, že dokud vidíš jen výsledky tak víš naprostý prd... A my vidíme jen výsledek, ale příčin může být milion... A stát se může milion dalších věcí a každá z nich povede jen k tomu, že změníš svůj názor... No a každá další změna znamená, že předtím ses mýlil...

                                                              + 4 / − 7

                                                              ohodnotit kladně záporně

                                                              Reagovat Nahlásit
                                                              • Prokop S.

                                                                Prokop S.

                                                                89.102.97.XXX
                                                                jenomže já ani jednou nenapsal, že Webbera Vettela porážel.

                                                                2010 rozdíl na konci sezony: 14 bodů (před poslední závodem rozdíl 7 bodů ve prospěch Webbera)
                                                                2012 rozdíl v půli sezony: 10 bodů ve prospěch Webbera

                                                                když se nefoukalo, do posledního závodu měl Webber více bodů
                                                                když bylo omezeno foukání a než se ztracený přítlak získal zpět, Webber měl více bodů

                                                                Webber v rozhovoru přiznal, že si na foukání nikdy nezvykl zatímco Vettel ano

                                                                pokaždé když se nefoukalo/bylo omezeno foukání, Vettel a Webber byli vyrovnaní. Když se foukalo, Vettel ho válcoval.


                                                                takže ano, tvrdím to na základě výsledku, na základě skutečností, ověřitelných faktů a podle prohlášení pilotů. Zatímco ty vycházíš ze své intuice a domněnek. Ani jednou jsi nepronesl protiargument založený na nějaké skutečnosti, na nějakém faktu.

                                                                Máš pravdu, že těch změn je více. Ale pro Vettela a tým je důležité zjistit jaká ta změna má na jeho propad výkonnosti jaký vliv a zapracovat na řešení.

                                                                + 5 / − 5

                                                                ohodnotit kladně záporně

                                                                Reagovat Nahlásit
                              • Prokop S.

                                Prokop S.

                                89.102.97.XXX
                                jenže jak jsme mohli vědět, že to Vettelovi nesedne? nikdo neví jak a co trénuje na simulátoru, nikdo mimo RBR neví o kolik bodů přítlaku na zadku přijdou, nikdo neví jak se to auto bude chovat.. před sezonou by to byly jen dohady a takoví jako ty by se ozvali, že přece nemůžeme vědět..

                                ano, dobrý pilot se musí umět srovnat se vším, ale ne každý se s tím dokáže srovnat tak rychle.. Lewisovi trvalo nějakou dobu než si zvykl na jiný styl brzdění a tedy najíždění do zatáček (nebo Mercedesu než brzdný systém upravili). Dělá ho to snad špatným pilotem?
                                Kimiho proklínali mechanici Lotus když mu museli neustále měnit řízení. Dělá ho to špatným pilotem?
                                Michael po obnovení kariéry v Mercedesu jezdil nic moc, nemohl se přizpůsobit, že oproti 90. rokům a 2000/2004 se formule tak změnila. Dělá ho to špatným pilotem?

                                Ne, všichni jsou absolutní špička. Schumi je legenda. I Senna s některými auty zápasil. Když se mu 1994 absolutně nedařilo, znamenalo to, že je špatný pilot?

                                Každý pilot si musí na auto zvyknout, sžít se s ním, každý má ale jiné priority a tímpádem i jinou rychlost adaptace. Vettel si 2012 taky zvykl, ale ne hned.

                                + 6 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Fanda.LH

                                  194.228.13.XXX
                                  Jak jsi to měl vědět?? Přece stejně jako tvůj závěr...!!! Příjdeme o foukání, Vettel se s tím vyrovná hůře než Ricciardo... Když si sám připouštíš, že by tě to ani nenapadlo a snažíš se to relativizovat, tak je jasné, že si ani za tím svým závěrem nestojíš... Že to vlastně není tak jednoduché, aby Vettelův úspěch = foukání...

                                  Lewisovi sem to s těma brzdama nikdy nežral... Je to přirozeně rychlý pilot, který Rosberga porážel zejména v 1. polovině sezóny, tak jaképak zvykání si na auto a brzdy?? Faktem je, že před sezónou jsem si byl jistý, že Rosberga porazí... Mrzela mě Malajsie... Ale skutečně mě zklamal jen v Brazílii...

                                  + 4 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Prokop S.

                                    Prokop S.

                                    89.102.97.XXX
                                    jenomže jak kdo mohl vědět, kterému z těch dvou ta změna bude dělat větší problém. Vlastně jsem si nepřipouštěl, že Ricci bude mít lepší výkon. Ale když už ta situace nastala, je fajn zjistit proč.

                                    Jasně, je to teorie. Ale má logiku a opodstatnění. Vettel nedělá jezdecké chyby, do zatáček najíždí taky dobře, apexy nemíjí. Prostě mu "chybí rychlost". Faktem je, že RBR měl nejlepší foukání. Přítlak na zadku mu mohli ostatní závidět. Viz prohlášení Hama po Singapuru, že RBR jde na plyn mnohem dříve než ostatní. Letos tato obrovská výhoda zmizela a zadek se stal nestabilnějším i díky většímu krouťáku. Dohromady to teda více klouže na výjezdu ze zatáček -> nelze akcelerovat tak agresivně. Ricci poslední roky co měl k dispozici za auto byl k letošku blíže než Vettel takže ten skok ve snížení přilnavosti pro něj není tak velký jako pro Vettela. A ano, toto může udělat nějakou tu desetinku na kolo. Za další 2010 se nefoukalo a Webber bojoval do posledního závodu o titul právě se Sebem. 2012 bylo dost omezeno foukání, trvalo než se ztracený přítlak získal alespoň částečně zpět. A Webber opět Sebovi stačil.

                                    Tohle vše jsou argumenty podporující mou teorii. Jaké máš ty?

                                    + 5 / − 3

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Fanda.LH

                                      194.228.13.XXX
                                      A co kdybych ti řekl, že se nesžil s novými motory a převodovkami?? Loni měli 7 stupňů a letos mají 8... Loni měli převodovku nastavenou speciálně na každý okruh a letos mají jedno nastavení na všechny okruhy a můžou udělat jen jednu změnu... Mohl bych tvrdit, že s novými motory se v zatáčkách necítí tak jistý na plynu a že je to i díky absenci hluku, na který si "ztěžoval"... Ale říkat to nebude, protože to jsou kecy a fakt to nevím...

                                      Myslím si, že Vettel nepodává své maximum proto, že je obhájce titutulu a letos měl bojovat o 5. v řadě. RB nevyšli testy a tak do sezóny vstupovali s tím, že ani neví kde jsou a jestli dojedou do cíle... Hned 1. závod dopadl katastrofálně, aniž by se o to přičinil, zatímco jeho kolega zazářil... A jak ukázal, nebyla to náhoda, evidentně je ve větší pohodě... Ukázalo se, že jejich auto na vítězství nemá a on se tak musí z kraje sezóny smířit s tím, že titul nezíská => Nevyrovná rekord svého vzoru Schumiho...

                                      Takže já si vážně nemyslím, že za to může foukání, brzdy, přítlak nebo cokoli jiného... Jsou to piloti, profesionálové a tímhle se živí, studují a trénují... Podle mého je Vettel jen rozhozenej a musí jen získalt půdu pod nohama... Třeba se mu to povede teď díky kratší přestávce... Každopádně čekám, že v 2. půlce už bude jasno a nakonec Ricciho na body porazí přesvědčivě... Nečekám, že by se hroutil jako Lewis 2011... Vettel má tohle v hlavě srovnaný a nemá za ženu žádnou popovou hvězdu....

                                      + 4 / − 6

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • Prokop S.

                                        Prokop S.

                                        89.102.97.XXX
                                        vycházím z toho, že zákaz foukání je změna, která je velmi velká, razance změny je pro Vettela větší než pro Ricciho.
                                        Vettel bez foukání nebyl tak suverénní a po omezení ho Webber porážel než znovu vymysleli a vyladili jak foukat.

                                        Jsou to profesionálové, ale každý pilot má jiný styl řízení, jinou schopnost adaptace na různé změny. V poli nejsou dva stejní piloti, proto taky mají různá nastavení a ne jedno univerzální.

                                        Máš pravdu, že je rozhozený. Je rozhozený ze svých výsledků, ale ty mají taky nějaký základ.

                                        Vettel měl problémy/nebyl suverénní vždy když se nefoukalo. Letos se opět nefouká a Vettel má opět problémy. To bije do očí!

                                        + 7 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                • alfred

                                  85.237.224.XXX
                                  Senna v´94 vyhrál všechny tři kvaldy, v prvním závodě stahoval v závěru vedoucího Schumachera který se do vedení dostal jen díky pitu s nelegálním tlakem v tankovacím zařízení, v druhém ho sestřelil hned v prvním kole Häkkinen a v třetím smrtelně havaroval když jel na druhém místě.
                                  Jestli dokázal později o titul bojovat průměrný D.Hill, tak ani nechci domýšlet co by předvedl Senna.

                                  + 2 / − 4

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • Prokop S.

                                    Prokop S.

                                    89.102.97.XXX
                                    jo, s tím Sennou se omlouvám.. špatný příklad. Což nemění nic na skutečnosti, že ostatní jsou fakta..

                                    + 3 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama