DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda
ČÍNA - ZÁVOD; V Číně vládl stejně jako v předchozích třech závodech opět Mercedes. Hamilton tak poprvé v kariéře získal třetí vítězství v řadě. Alonso vybojoval první pódium sezóny. Zajímavá byla týmová režie u Red Bullu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes ovládl i Čínu, Alonso třetí, Vettel musel pustit Ricciarda
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001112
(Hlasovalo 20 lidí)
20.04.2014 10:57
To by si u Mercedesu dost pohoršili s jezdeckým… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
alfred
22:32 20.04.2014 85.237.224.XXXOK, ale byl to Webber kdo do zatáčky najížděl absolutně nestandartní stopou, přičemž už dávno před nájezdem před Hamiltonem nebyl. Odkdy se cizí chyby připisují na vlastní triko? S Monzou máš asi recht, ale to se dostáváme na počet chyb kterých se dopustil kterýkoliv jiný jezdec, Vettela nevyjímaje. Kupříkladu v Turecku oba jezdci těžili z toho tyjátru v podání RB. Zbytečně budeš počítat chyby jednoho když nezohledníš ty cizí. Takhle nabízíš jen pohled že Vettel získal titul jen díky Hamiltonově chybě, ale že o něj mohl Hamilton bojovat bylo také dílem chyb, jenže těch cizích.-
anonym
22:50 20.04.2014 178.41.168.XXXAle ja pisem od zaciatku o zavere sezony, ked su karty jasne rozdane a styria pretekari boli pri sebe. Webber bol vynervovany z Vettela a celu sezonu chodil do subojov hlava-nehlava, mal stastie a to aj na poruchy a predsa mu to nebolo nic platne. Hamilton to proste nespravil dobre a sam si moze vycitat ze nezachoval chladnu hlavu.-
alfred
23:09 20.04.2014 85.237.224.XXXHamilton měl štěstí na poruchy? Jako třeba v Barcelone kde mu dvě kola před cílem a na druhém místě praskl ráfek kola anebo jak odešla převodovka v Maďarsku když jel na místě čtvrtém? Mě to jako štěstí nepřijde a že ztratil na titul jen 16 bodů a ne víc může být také dílem toho že riskoval a častěji mu to vyšlo než nevyšlo (2x). Kdyby neriskoval, tak mohl mít klidně ztrátu 40 bodů jak pan Button
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Prokop S.
20:09 20.04.2014 89.102.97.XXXjenomže aby ses mohl výkonnostně posunout, musíš zjistit kde máš mezery, ty zdůvodnit, a tomu důvodu se nějak vyhnout/zapracovat na něm.
A že ty předpovídáš budoucnost. V mém úplně první příspěvku na který jsi reagoval dávám k dispozici teorii proč Vettel výkonnostně zatím zaostává.-
-
Prokop S.
20:45 20.04.2014 89.102.97.XXXNechce se i to znova přepisovat, tak kopíruji jiné mé reakce..
č. 1
jenomže jak kdo mohl vědět, kterému z těch dvou ta změna bude dělat větší problém. Vlastně jsem si nepřipouštěl, že Ricci bude mít lepší výkon. Ale když už ta situace nastala, je fajn zjistit proč.
Jasně, je to teorie. Ale má logiku a opodstatnění. Vettel nedělá jezdecké chyby, do zatáček najíždí taky dobře, apexy nemíjí. Prostě mu "chybí rychlost". Faktem je, že RBR měl nejlepší foukání. Přítlak na zadku mu mohli ostatní závidět. Viz prohlášení Hama po Singapuru, že RBR jde na plyn mnohem dříve než ostatní. Letos tato obrovská výhoda zmizela a zadek se stal nestabilnějším i díky většímu krouťáku. Dohromady to teda více klouže na výjezdu ze zatáček -> nelze akcelerovat tak agresivně. Ricci poslední roky co měl k dispozici za auto byl k letošku blíže než Vettel takže ten skok ve snížení přilnavosti pro něj není tak velký jako pro Vettela. A ano, toto může udělat nějakou tu desetinku na kolo. Za další 2010 se nefoukalo a Webber bojoval do posledního závodu o titul právě se Sebem. 2012 bylo dost omezeno foukání, trvalo než se ztracený přítlak získal alespoň částečně zpět. A Webber opět Sebovi stačil.
Tohle vše jsou argumenty podporující mou teorii. Jaké máš ty?
č. 2
vypouštíš slovíčka, která se ti nehodí. Napsal jsem, že to je ASI důvod.
Poté jsem napsal: "je to jeden z důvodů, možná hlavní důvod, proč Vettel nejezdí tak jak jezdil.."
PS: slovo možná a asi jsou vlastně synonyma.. -
-
Fanda.LH
20:57 20.04.2014 194.228.13.XXXCo jsem viděl Webberovu kariéru, tak jsem neviděl nic co by Webberovi fungovalo...Ten se vymlouval vždy a na vše... Jediné co se mu nedalo moc upřít byla občas slušná kvalifikace... To prokázal jak v Jaguaru, tak pak v RB v éře před Vettelem... Ale jinak výsledky nic moc a plná huba keců...
Nefungují vždy... Ale jdu s kůží na trh... Není to jen prázdé plácání, které se nedá ani potvrdit, ani vyvrátit...-
alfred
21:22 20.04.2014 85.237.224.XXXNení to jen prázdé plácání? A co to proboha tedy je? Nemáš v ruce nic, krom intuice a neplácáš? Potěškoště....
Webber si sice vymlouval, ale co z toho jako plyne? Že nebudem brát nic vážně z toho co který jezdec poví? Krom toho se to o Webberovi mluvilo po celém paddocku daleko dřív než to pustil do světa...
Miluji diskuzi kde se popírá všechno na základě blíže nespecifikovaných zkušeností a intuice, tedy plácání...Opravdu si nemyslíš že pro smích je tady někdo jiný, třeba ty?
-
-
-
-
-
-
-
-
Prokop S.
19:04 20.04.2014 89.102.97.XXXpřed sezonou to říkat moc nemůžeme, protože nevíme jak změnu pilot snese.
Hamilton Rosberga nakonec porazil, ale musel si zvyknout na jiný styl brzdění a nějakou dobu to trvalo. Vettelovi taky ta adaptace trvá déle než Riccimu (z důvodů, které jsme už psal). To, že je Ricci v týmu nováček sice znamená, že auto je stavěno spíše na Vettela, ale foukání nemají jak jinak nahradit (leda, že by vozili bombu se stlačeným vzduchem), proto je to asi i hlavní důvod jeho slabých výkonů.-
Fanda.LH
19:13 20.04.2014 194.228.13.XXXJak říkám jsi k smíchu... Uvědomuješ si co říkáš?? Před sezónou to říct nemůžeš, protože tomu nerozumíš... Ale žvanit nad výsledkem to můžeš, to ti nikdo nevyvrátí...
To, že se foukat nebude se vědělo už dlouho... Kdyby někdo řekl, před sezónou, že Vettel se s tou ztrátou srovná hůř než Ricciardo... Nevzal bych to, protože dobrej pilot se musí srovnat se vším. Ale aspoň by šel s kůží na trh a jeho prognóza by se vyplnila (Příčinu bych nevzal, ale Ricciardo Vettela porážet začal)...
Tak jak to píšeš ty to vidím jasně...
Když Vettel prohrává, tak je problém ve foukání...
Kdyby vyhrával, tak si Ricci musí zvykat na auto, brzdy atd...
= To je jen žvanění... Hodí se to spíše k fotbalu...-
-
-
-
Fanda.LH
20:00 20.04.2014 194.228.13.XXXNe je to jinak... Když to tak nebude, tak jsem se mýlil a říkej jsi tomu, že jsem třeba jen žvanil a že mezi Hamem 2007 a Riccim 2014 byl velký rozdíl... Ok beru... Ale když budu mít pravdu, tak se ukáže, že můj instinkt a zkušenosti (Né všechno se dá spočívat) mi napověděli správně... Tak či tak jdu s kůží na trh... Protože to jestli mám pravdu se ukáže...
Zatímco on vidí výsledek a zdůvodňuje ho... Jestli má pravdu nebo ne, se neukáže nikdy... Změnilo se milion věcí, může být milion věcí, které Vettel zvládl hůře než Ricci... Ale ať už je to cokoli, jeho prací je do toho sednout a zajet maximum... Aby to dokázal, tak musí zvládnout x věcí... Zjednodušit to na foukání a přijít s teorií je směšné... Nebylo by to směšné, kdyby to byl alespoň insider a měl informace ze zákulisí...
Jeden bude tvrdit, že Vettel se nevyrovnal se ztrátou přítlaku,
další bude tvrdit, že to nikdy dobrej pilot nebyl, takže to není žádné překvapení,
další zase, že mu stoupla sláva do hlavy,
další zase, že ztratil motivaci (Oblíbené pro Kimiho)... Těch bodů může bejt nilion a k ním milion historek...
Je to jako podívat se na výsledek matematické úlohy a říct chápu... Přitom nechápeš, zdůvodnil sis jen jeden příklad, jedno řešení a sám bys nespočítal ani prd...-
alfred
20:12 20.04.2014 85.237.224.XXXTak já nikde netvrdím, že Vettelův propad je způsoben ztrátou přítlaku foukaných difuzorů. Ale je to argument, který nevyvrátíš tím že jej označíš za žvanění, nebo tvými zkušenostmi (lol proboha jakými?) nebo nedejbože intuicí - tohle je argument žvanila/proutkaře. -
Prokop S.
20:31 20.04.2014 89.102.97.XXXvypouštíš slovíčka, která se ti nehodí. Napsal jsem, že to je ASI důvod.
Poté jsem napsal: "je to jeden z důvodů, možná hlavní důvod, proč Vettel nejezdí tak jak jezdil.."
je to teorie, neříkám, že to je fakt. Je to ale teorie opřená o fakta. Máš pravdu, že se pravdu nikdy nedozvíme. To ale neznamená, že nemůžeme diskutovat nad názory. jasně, nejsem insider, ale to nejsi ani ty takže jak mi můžeš vlastně odporovat?-
Fanda.LH
20:48 20.04.2014 194.228.13.XXXV tom kontextu jsem to asi jako asi nebral... Bral jsem to tak, že foukání je problém a asi největší... Můžu ti odporovat na základě zkušeností... A moje zkušenost je taková, že zobecňování nefunguje...
Nejen, že ti nemůžu dokázat, že se pleteš. protože to vážně nikdo nepotvrdí... Ale jelikož je Ricci v RB nováček, tak ani nemůžeme vědět, jak by si vedl v loňském RB... Zda by na něj to foukání mělo stejný vliv... A já jsem si jistý, že to nemá vliv na Vettela a nemá ani na Ricciho...
Jak jsem na psal změnila se kupa věcí... A do toho RB neabsolvoval pořádně testy... Stejně jako nikdo moc od Ricciho nečekal...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek