DISKUZE K ČLÁNKU Vettel potvrzuje převahu, Räikkönen ukončil sérii dojezdů do cíle

BELGIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel v prvním kole předjel Hamiltona a nedal nikomu šanci. Alonso se probojoval dopředu, ale na Vettela rychlost neměl. Räikkönena vyřadily ze závodu brzdy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel potvrzuje převahu, Räikkönen ukončil sérii dojezdů do cíle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 97, poslední 28.08.2013 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 24 lidí) 25.08.2013 16:18
Nezáživný okruh ve Spa ? Tak Vám nevim ale jak… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 25.08.2013 23:07
Bylo vidět, že si Kimi útok na Massu pečlivě… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 25.08.2013 16:01
Spa Vettel a především Red Bull vypadá suverénní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • anonym

          89.177.107.XXX
          Nico musel krýt Massu, proto ho neplánovaně stáhli o něco dříve do boxu. Jinak Mercedes to dnes slušně prokaučoval, když svá auta nastavil na proměnlivé podmínky.20

          + 8 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • mi88ki

          mi88ki

          165.72.200.XXX
          Já jsem viděl, že za deště v 3. části kvalifikace byl Rosberg v té době rychlejší o 1,5 sec než veškerá konkurence a ještě mnohem více rychlejší než Hamilton (vyjma DiResty, který si ale zajel svůj best když teprve začínalo pršet). Jedinou kliku měli všichni tři nejrychlejší, že přestalo pršet v posledních sekundách kvaldy a oni do něho stačili na poslední chvíli vjet, takže jako jediný odjeli závěrečné kolo na trati, kde vody ubývalo místo přibývalo. Také se srovnali podle toho, kdo najel jako poslední vyhrál. Do té doby byl Vettel i Hamilton někde kolem osmého místa, tj. za stejných podmínek co odejl kolo Rosberg.
          Stačilo, aby déšť vydržel o pár desítek sekund déle a už by neměli šanci. A taky mohl déšť naopak zhoustnout, takže předpoklad, že si vše šetřili na poslední kolo je nesmysl. Naopak, už podle fronty v uličce na startu třetí části, nikdo netušil, že nejlepší podmínky budou na konci.

          Takže ač uznávám Hamiltona jako skvělého jezdce, tak tohle byla haluz všech prvních třech. Daleko lepší na vodě byli Rosberg a skvěle jezdící Button, a ty si spolu s Restou zasloužili první řady.

          + 7 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hr3bec

            85.135.106.XXX
            Když to bereš takhle, tak jde stejně dobře říct, že Rosberg projel cílem v podstatě poslední ze všech, takže jel nejdelší dobu na nejsušší trati a proto zajel o tolik rychleji než ti tři, kteří jeli naopak po nejmokřejší dráze...proto ten rozdíl.
            Prostě nejde určit kdo byl nejrychlejší pokud neuznáváš výsledky...kdyby pršelo pořád stejně a jeli všichni za stejných podmínek, tak neřeknu ani popel, ale říkat v tomto případě, že Rosberg dal všem 2s na kolo, když odbouráme to jedno kolo těch tří navíc je úplný nesmysl....

            + 5 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.96.XXX
              Přesně tak. Tihle géniové jsou zvyklí vytrhávat z kontextu i tu kvalifikaci. Já kvaldu vnímám jako celek složený ze tří částí. A v každé části má každý možnost vyjet kdy chce, jezdit jak dlouho chce, přezouvat kolikrát chce atd. A záleží na každém pro jakou strategii se rozhodne. Plácat na konci nesmysly co kdo jak měl udělat, svědčí jen o hlouposti plácalů. Já taky vím po ohlášení tahu sportky jaká čísla se měla vsadit. A nenapadlo by mě, to někomu radit, když zrovna trhá tiket.18

              + 3 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                194.213.46.XXX
                Vytrhávání z kontextu je srovnávat zhruba 10s výhodu Nica proti Lewisově předposlednímu kolu s výhodou 100s Lewise v jeho posledním. Ať se ti to líbí nebo ne, tak ve stejném čase by byl v SOBOTU Nico rychlejší a načasování týmu není jeho chybou. A podle rychlosti v závodě je celkem jasné, jak by se změnilo pořadí i v něm. 03

                + 6 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • odin

                  odin

                  77.240.96.XXX
                  Promiň, ale to je jako bych já napsal, že Lotusy měly vyhrát kvaldu protože byly v Q2 nejrychlejší. Udej jediný důvod co bránilo Rosbergovi zajet dřív k výměně kol. Dřívější výjezd z boxů v předchozí části? Nevím o co vám jde? Tak měl vyjet dřív. Já za to nemůžu, ani Todt, ani Alonso, ani Hamilton, ani Vettel, ani Ecclestone... Najděte viníka a potrestejte ho. To je demagogie, co tu předvádíte.

                  + 5 / − 6

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    93.99.87.XXX
                    On zajel do boxů hned za Hamíkem, problém je v tom, že z něj VYJEL dlouho po něm!!! Jestli u Mercedesu budou hledat viníka a trestat ho nevím, ale pochybuju.
                    Ano, patří to k závodům a nemám s tím problém. Mám problém s tím, že jsi označil Lewise V SOBOTU (a jen díky kvaldě i v neděli) jako lepšího pilota. Přitom byl jen šťastnější (nebo spíš preferovanější) pilot. A bavím se jen o SPA!!!

                    + 3 / − 4

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • odin

                      odin

                      77.240.96.XXX
                      Podívej, já vůbec nepopírám, že je Hamík preferovanějším pilotem. Ale zároveň si myslím, že Schumi byl též preferovanějším pilotem. Rozdíl je v tom, jak své preference oba využili, či nevyužili. Víš dobře, že jsem tu poukazoval v dřívějších dobách na to, jak se staví auto pro Schumiho. Letos to auto asi pro Hamiltona postavené nebylo, ale příští rok bude. O tom jsem přesvědčen. Celá tahle diskuze vznikla z toho, že jsem si dovolil označit Hama, jako lepšího pilota, než je pan nedotknutelný. A to ty a většina považujete za rouhání. A dovolit si to ve středověku, skončím na hranici.
                      Jak jsem napsal dříve. Hamík Nica porazí v kvalifikaci a pak už jej před sebe nepustí. Nakolik je to dáno preferencí a na kolik schopnostmi, ať si určí každý sám.

                      + 3 / − 4

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Mike17

                        Mike17

                        93.99.87.XXX
                        Pleteš se. Nemám problém OPĚT přiznat, že je letos Hamík lepší než loni Schumi. Tudíž ten komentář s "hranicí" nechápu. Diskuse vznikla, protože jsi označil Hama jako lepšího VE SPA!!! Vnímáš rozdíl (celou dobu mluvím o JEDNOM jediném závodě, ne o celé sezoně)? A čísla mluví o velké vyrovnanosti. Vyrovnanější nebyl žádný tým!!! Proto, že jsi vytáhnul srovnání jen u nich a ještě pokřivené, celkem výmluvně ukazuje proč! 03
                        A loni byl Schumi preferovanějším pilotem? Většinou ten preferovanější má méně poruch, lepší strategie a bezproblémovou práci mechaniků. Ve všech těchto věcech na tom byl líp Nico. Tak z čeho soudíš opak? Protože toužíš mít důvod říct, že Schumi nestojí za nic? 03

                        + 3 / − 5

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • odin

                          odin

                          77.240.96.XXX
                          Oba se bavíme na jiné platformě. Já jsem LONI po zveřejnění přestupu Hama k Merglu, v době pochybností většiny zdejších, srovnal výkonnost obou pilotů a předpověděl jsem, že to pro Lewise nebude taková tragédie, jak všichni zde tvrdili.To auto nebylo až tak zlé, a kdyby Schumi posbíral cca stejně bodů jako Nico, mohli na tom být lépe. Respektive nemuseli bojovat se Saubery o umístění v PK. Po Belgii (cca půlka sezóny) kdy už lze brát výsledkový vzorek za "dostatečný" jsem to tu jen připoměl. "Ham OPĚT lepší než Nico." Tuto větu chápu tak, že Hamilton dosahuje dlouhodoběji lepších výsledků a jenom toto tvrzení v současném závodě potvrdil.
                          Ty zas vytrhneš z kontextu něco, co si malinko poupravíš a dokazuješ na jednom závodě, že to není pravda.18
                          Nasir ti to tu už několikrát také psal.
                          Co se týče tvých komentářů k Schumimu, tak opět posuzuji celou jeho druhou kariéru. Vracel se s cílem získat osmý titul. Očekávání hlavně od fans byla obrovská (90% jich o úspěchu vůbec nepochybovalo a zbylých 10% věřilo už první sezóně). Jenže skutek utekl. A tak se začalo s výmluvami (což je důvod proč se k Schumiho výkonům stále vracím). Nejdřív jezdil s autem pro Buttona, pak byl Nico nejlepším pilotem široko daleko a nakonec měl Míša obrovskou smůlu. Tyhle argumenty jsou přesně na h..... Co by mi asi fans Schumiho řekli, když bych začal psát, že Schumacher získal všechny tituly jen díky štěstí? To je totiž naprosto stejný argument jako smůla.03
                          Co se týče vyrovnanosti Lewise a Nica tak OK, ale srovnávej s vyrovnaností Nica a Míši. A minimálně musíš vidět, že i při té vyrovnanosti je někdo lepší. A před rokem jsi mi napsal, když jsem si zaprovokoval jak Nico zajíždí sedminásobného, "aby nezajezdil také Hama". Nezdá se mi, že by byl Hamilton nějak zvláště Rosbergem zajížděn. Tobě jo?03

                          + 2 / − 3

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • Mike17

                            Mike17

                            93.99.87.XXX
                            -Nic jsem nevytrhl z kontextu! Správně jsi citoval: "Ham OPĚT lepší než Nico." Vzhledem k tomu, že VE SPA NEBYL lepší (to je to na co jsem upozornil!), pak jsi měl napsat "Ham bývá JINDY lepší jak Nico. Zbytek sezony jsem nezpochybňoval!!! Měli by jste si s Nasirem uvědomit rozdíl mezi vytrháváním z kontextu a nesouhlas s částí vašeho textu!
                            -nevím jak kdo, ale já žádný titul nečekal a nezpochybnil jsem ani převahu Nica. Jediné co jsem na Schumiho obranu tvrdil, že LONI měl několikrát "smůlu" v podobě poruch a chyb týmu. Takže bodový stav LONI ÚPLNĚ neodpovídá výkonnosti. Nepsal jsem nic o tom, že byl Schumi lepší. To je fakt a ne výmluva! 03
                            -Už nevím jak ti to mám napsat. ANO, LETOS JE HAM LEPŠÍ JAK LONI SCHUMI!!! Mám ti to napsat čínsky, abys už konečně pochopil, že ti to nevyvracím a nepodsouval mi to v úplně každé reakci??? A druhou část sis vycucal. Loni jsem psal, že čekám jejich VYROVNANOST!!! Dá se to lehce najít! Myslím, že význam slova vyrovnanost je "trochu" jiný, než někoho ZAJET! 03

                            + 4 / − 2

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
            • mi88ki

              mi88ki

              165.72.200.XXX
              Jenže ono přestalo pršet až když Rosberg projel cílem nebo těsně předtím.
              Navíc Rosberg zajel za sebou dvě top kola, která vyjma Restového času neměly konkurenci. Nejdříve stáhnul Restu na půl sekundy, když po něm jedoucí Vetelové a spol. jezdili o dvě sekundy pomaleji. a pak zajel dokonce top o pár (asi osm) setin .
              Já nepopírám výsledky kvaldy, ale popírat, že někomu náhodou přihrály podmínky, to už mi přijde hodně nesoudné a hodnotit z toho výkony, je přímo zvrácené.

              + 6 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • Jens

      78.157.160.XXX
      Maldonada podle mě rozhodil kontakt se Sutilem o zlomek sekundy před tím, než to srovnal, tak to vypadalo jako bezhlavé naprání do Di Resty.

      + 5 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • CaesarF1

    CaesarF1

    109.202.86.XXX
    Stará známá klasika v podobě ujetí Vetlíka a dokroužení do cíle. Pro mě osobně nuda. Zklamal Lotus a Kimi přišel o body. Monza bude určitě záživnější podívaná.

    + 10 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Oscar Piastri se podle Ecclestonea stane brzy šampionem

Ecclestone chválí Piastriho: "Do 2 let bude mistrem světa." Sedí přirovnání k Prostovi?

Fernando Alosno

Alonso proti většině: Max by se měl v nadávkách krotit

Carlos Sainz s Ferrari SF-24

Ferrari vyřešilo anomálii a je zpět. V Austinu nasadí poslední letošní vylepšení

U Red Bullu bijí na poplach

Překvapení Verstappen s Markem vedli po Singapuru rozsáhlý hovor kvůli výkonu Norrise

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama