DISKUZE K ČLÁNKU Vettel potvrzuje převahu, Räikkönen ukončil sérii dojezdů do cíle

BELGIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel v prvním kole předjel Hamiltona a nedal nikomu šanci. Alonso se probojoval dopředu, ale na Vettela rychlost neměl. Räikkönena vyřadily ze závodu brzdy.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Vettel potvrzuje převahu, Räikkönen ukončil sérii dojezdů do cíle

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 97, poslední 28.08.2013 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» skejpa (Hlasovalo 24 lidí) 25.08.2013 16:18
Nezáživný okruh ve Spa ? Tak Vám nevim ale jak… »
» odin (Hlasovalo 21 lidí) 25.08.2013 23:07
Bylo vidět, že si Kimi útok na Massu pečlivě… »
» odin (Hlasovalo 15 lidí) 25.08.2013 16:01
Spa Vettel a především Red Bull vypadá suverénní… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                      • Duncan66

                                        89.29.32.XXX
                                        "Češi v Naganu byli prvděpodobně taky asi horší než Kanada a Rusáci.Bude to ale dneska někdo tvrdit? Myslím, že ne vypadal by jako blázen."
                                        Ale stejne jsme vyhrali zlato, ikdyz jsi sam prave napsal, ze jsme byli horsi. Tak jak to teda bylo? 18

                                        + 2 / − 5

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • odin

                                          odin

                                          77.240.96.XXX
                                          Nerad se vám do toho pletu. Ale Češi v Nagánu nebyli ani náhodou horší než kdokoliv jiný. Ve sportu rozhodují maličkosti a ty v Nagánu rozhodovaly ve prospěch Čechů. Nájezdy s Kanadou, nebo s Rusy jsme hráli dva zápasy jeden jsme o gól prohráli, druhý o gól vyhráli. Rozhodlo to, že ten vyhraný zápas byl finále. Být tomu opačně zlato jsme neměli. A stejné je to v F1. Rozhodují maličkosti v každém závodě o vítězi a po skončení sezóny se vše podtrhne a sečte. Ten, kdo má více bodů -vítězí. I když ani tohle neplatilo vždy, že? Arnoux určitě bude vědět.03

                                          + 3 / − 3

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • Duncan66

                                            89.29.32.XXX
                                            ale no dyk, vzdyt to sam pises. Kdo ma vic bodu, nebo dal vice golu vitezi. Ale to automaticky neznamena, ze byl objektivne lepsi. 03

                                            + 2 / − 3

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                                            • Duncan66

                                              89.29.32.XXX
                                              vetsinou tomu tak je, ale neni to neoblomne pravidlo a o to mi jde 13

                                              + 4 / − 3

                                              ohodnotit kladně záporně

                                              Reagovat Nahlásit
                                      • Duncan66

                                        89.29.32.XXX
                                        "ale časem zjistíš, že svět sportu jsou pouze branky,body,vteřiny.Nic jinýho nemá cenu řešit."

                                        Pokud se pachtis pouze za konecnymi vysledky, tak mozna. U me to teda urcite neplati. Ikdyz mam rad cisla a statistiky, tak kdyz to vemu ze sveta F1, tak stravim 90% casu koukanim na zavody a na zajimave predjizdeci manevry a jine zajimave situace co mam stazene a nahrane, nez studovanim, kdo vyhral titul nebo dany zavod. Stejne tak jsem od konce napr. Hakkinanena casteji slysel jeho jmeno v souvislosti s predjetim Schumiho ve Spa, nez ze je to dvounasobny mistr sveta 03 Tabulky umisteni, bodu apod. studuje hlavne tehdy, kdyz tu s vami neco resim, abych neplacal blbosti 13

                                        + 3 / − 4

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Zažil jsem nejen sezónu 1981. Dokonce i samotný veliký Bernie prozradil, jak to chodilo za něj u Brabhamu s neposlušnými dvojkami. Také mívali problémy a cíl neviděli.
                                V době kdy došlo k výměně křídla byl Webber před Vettele, tak že pro mě jasná volba. Křídlo by dostal Webber!!!
                                Vettela nijak neshazuji a uznávám ho jako jednoho z TOP pilotů. Na druhou stranu, Webber není žádný zoufalec. S výjimkou sezóny foukaných difuzorů byl vždy po cca polovině sezóny před Vettelem. V roce 2010 dokonce i před posledním závodem. Tak že tenhle despekt na něj s tebou bohužel nesdílím. Vettelova jediná výhoda oproti Markovi je , že je mladý, perspektivní, tvárný a zlepšeníschopný. Webber už nějakých zlepšení už asi nebude schopen. Ale letošní sezóna začínala podobně jako ty ostatní. Mark byl Sebovi více než konkurenceschopný, dokud jej tým nezradil v Malajsii.
                                Co se týče bodů. Napsal jsi to hodně suše a rezolutně bez obalu. Ano přesně tak to je. Mně vadí u některých diskutérů vymýšlení zástupných hodnocení jen proto, aby své oblíbence vytáhli výš. A ještě mě nezřídka obviní ze zaujatosti.18 Proto tu píšu sáhodlouhé stati.

                                + 4 / − 4

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Arnoux

                                  37.48.38.XXX
                                  Ano přiznávám-nemám Webera rád a i když uznávám jeho určité kvality doted nechápu, že ho v RB drží.V takovém týmu a s takovým autem by měl Seba jinak prohánět.Právě že vím, jak to dřív chodilo-nevěřím tomu,že by to šlo i dneska.Ano s křídlem máš pravdu,v tu chvíli byl Mark lepším, ale pořád se nemůžu zbavit dojmu, že rozhodnutí a sázka na Seba prostě vyšla.A to je pro tým to nejdůležitější.To je jen můj názor a pokud se někdy prokáže tvoje tvrzení, pak uznání za odhad.Máš dost často pravdu (hlavně ohledně trestu Mercedesu ještě ted skřípu zubama)

                                  Nikdy jsem nebyl fandou těch superhvězd a i podle mého oblíbeného jezdce je to zřejmé.Bohužel,ale vždy ten slabší z dvojice nebude mít výhody jako ten druhý-lepší.To je život a sport.Musí na sobě pracovat a pouze výsledky hovoří jasně-tedy mistrovské body a pokud jich má dostatek-vyráží do kvalifikačního kola v lepší okamžik. Porovnání jezdců není jinak možné.

                                  pozn.V jednom příspěvku jmenuješ jezdce kteří šli mimo fair play.Senna a Schumi- souhlas, ale rád bych tě poopravil.Za krále šmejdů v F1 považuji Pironiho.To jakým způsobem oplatil službu asi nejslušnějšímu a nejférovějšímu jezdci F1-to nikdy nezapomenu.

                                  + 4 / − 2

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    S lidmi jako jsi ty, Nasir a další(příznivci Lotusu) se dobře diskutuje. Jste naladění na stejnou vlnu a i když máme na některé věci rozdílné názory, dokážete svůj pohled jasně formulovat popřípadě udat důvody proč a jde se na další věc.01 Žádný zbytečný okecávání a vymýšlení co by, kdyby.11
                                    Co se týče Seba, tak sázka na něho vychází a dle mne je logická. Jen tvrdím, že dvojky nemusí být nutně looseři neschopní získat s TOP autem titul (v případě že by se jelo na ně). Mně uRBR vadí, že vedení lže divákům, lže pilotům a nejspíše i vlastním zaměstnancům. To mě dráždí a když je tu někteří začnou obhajovat jsem s nimi okamžitě ve při. Bohužel argumentace pak semele Vettela i Webbera.
                                    Zda se moje tvrzení potvrdí? To by musel někdo za deset let napsat knihu o Webberovi v což nedoufám. Není to atraktivní téma. Ale i to, co jsem napsal po Malajsii se událo18 Pro mnohé jsem byl magor, který vidí trávu růst. Ale ať mi to někdo vysvětlí. Když před tahem sportky napíšu 6x6 čísel, trefím maximálně dvě. V případě událostí v F1 především, co se týče podvodů, jsem mnohem a mnohem úspěšnější.03
                                    S fandovstvím superhvězdám jsem na tom podobně. Já to měl vždy tak, že jsem si volil neznámého "nováčka"-sympaťáka, kterému jsem pak fandil celou jeho kariéru. A tak pořád dokola (Cevert, Hunt, Prost, Hakkinen, Raikkonen, ???).
                                    Pironiho jsem také nikdy nemusel (byl mi nesympatický už od začátku), ale za krále šmejdů jej nepovažuji. Pro mne jsou šmejdi ti dva dříve jmenovaní. Kdybych považoval za vrchol šmejdství to co provedl Pironi Gillesovi, musel bych nutně mezi šmejdy řadit Vettela, Hamiltona, Alonsa a další... všichni provedli podobné věci, rozdíl byl jen v následcích.05

                                    + 2 / − 4

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Arnoux

                                      37.48.41.XXX
                                      Samozřejmě to bude i věkem.Život kluky naučí,že věci a nejen ve sportu se berou jak jsou a málokdy máš šanci něco okecávat.Zároven ale zdejší diskuse čtu rád protože i když je někdy ostro není tady pravá demagodie, kterou nesnášim.Respektuju vždy názor druhých a pokud to tak cítí a mají argument-beru.Nejsem misionář abych někoho převracel na víru.Tenhle web se mi zdá solidní v tom,že právě míra argumentace je vysoká a některé názory jsou velmi zajímavé.A na tom komu kdo fandí vůbec nezáleží.Fanoušek soupeře je zrovna tak cený jako fanoušek náš.Jinak by se vytratil smysl diskuse.A hlavně jen at vždycky zůstane trocha legrace a nebrat všechno smrtelně vážně !

                                      Ohledně týmové dvojky jsme za jedno-nesmírně důležitá věc v týmu a mnohdy dokonce faktor,který jedničce pomůže k titulu.Bohužel jak víš sám z historie,dvojku nikdo nahoru netlačí, ta se musí vyždycky vyšplhat po zádech kolegy.(třeba Carlos Reutemann to celkem uměl vid)
                                      U Marka mám nějak pocit,že na všechno čeka zhůry a mezitím mu proteklo angažmá u RB jako mezi prsty.Asi to neumím popsat, ale dvojka nemůže "frnět hubu".Ta vždycky čeká až přijde šance a musí jí využít způsobem který nedá šanci k nějakému auto 1 před autem 2 nebo jak to mají.Musí to drtit jako v 2010 a pak není co řešit.Prostě mi ten chlap nesedí,a nák mu došla štáva.
                                      Vezmi třeba Massa.Nekecá,nečumí otráveně, tak nějak pokorně čeká na šanci a kreje záda lepšímu kolegovi.Aspon mám ten pocit.A přitom to není nějakej nazdárek,má svoje za sebou, šahal po titulu,těžkej uraz.Je tam to sportovní srdce,který mám rád.To u Marka nevidím.

                                      Jestli ale vyjde na světlo,že jsi měl pravdu a nějak Marka sabotují veřejně se mu tady omluvím.On se mi na to určitě vyprdne, ale meju mu tady pořád zadek, tak aspon pro sebe 03 .

                                      Co se týká Pironiho-určitě si pochopil,že ho řadím tam kam ho řadím právě z důvodu fatálních následků,které mu vždy budu přičítat i když to má už taky za sebou.To nikdy nezapomenu.Nebýt tragedie vyřešili by to pár fackama, ale tohle dopadlo špatně.On by se asi Gilles zabil jinde, ale to už sou ty pověstný "kdyby".

                                      + 4 / − 2

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Nádherně se to čte. Souhlasím se vším. Názor na Massu je přesnej. Mám ho rád, protože jako dvojka odvedl neskutečné kvantum práce pro Schumachera, Raikkonena (tomu pomohl k titulu) i Alonsa. A když přišla jeho chvíle, tak díky neskutečné smůle a neschopnosti Ferrari o titul přišel.
                                        S Markem máš svým způsobem pravdu. Pokud chtěl titul nestačilo občas zatrucovat a přitom poslušně s sebou nechat orat. I když to v RBR neměl a nemá jednoduché, mohl občas vzít události do svých rukou. To máš pravdu.

                                        + 4 / − 4

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                            • Mike17

                              Mike17

                              93.99.87.XXX
                              -souhlas
                              -body vypovídají dost, ale někdy je třeba brát i okolnosti (třeba poruchy). A i teď, pokud budu brát ty okolnosti, budou hrát ve prospěch Nica (víc problémů a ztrát bodů). Tudíž hodnocení bodů je + spíš pro tvůj pohled. Přesto je dvojka Mercedesu nejvyrovnanější dvojicí, s vyjímkou STR. A ostatní věci? I přes problémy Nica s týmem v kvalifikacích (prošvihnutí Q3 a ve Spa dlouhé přezutí) přiznávám převahu Hama v čase na jedno kolo. Ostatní statistiky? Jsou různé: průměrné kolo 6:3, nejrychlejší kolo 4:5, vitězství 1:2. Nic z toho není o velké dominanci jednoho. 03
                              -psal jsem už asi milionkrát, že výměna křídel se mi nelíbíla (ano byla úmyslná). Co na tom nechápeš?
                              -ano letos má Mark spoustu problémů, loni měli stejně, v letech 2010 a 11 mnohem víc Vettel. A co? Fér je, když je má jen Seb? Mark startuje blbě už roky, Spa není vyjímkou ale spíš pravidlem. A kdo z toho nejvíc těží? Pravidelně Alonso (stejně jako ve Spa). Kdyby měli jednoduché řešení, nebylo by pro Vettela lepší, kdyby to napravili? Vždyť ho Markovy blbé starty loni stály málem titul. A Mark ho rozhodně neohrožoval. 03
                              -Kdybych si měl vybrat mezi týmem, kde mi jednou za kariéru dají starší křídlo (se kterým navíc vyhraju) a týmem, kde mi každou chvíli někdo připomene, že mám kolegu pustit před sebe (ať už v závodě nebo před startem na roštu), pak by mi rozhodování netrvalo ani pár vteřin. Je zajímavé, že jinde to nevidíš, ikdyž své dvojky obírají o body často a u RB vidíš, když to Mark musel udělat jen jednou v posledním závodě kde mu o nic nešlo. 03

                              + 2 / − 1

                              ohodnotit kladně záporně

                              Reagovat Nahlásit
                              • odin

                                odin

                                77.240.96.XXX
                                Miku já nemám problém s Vettelem, nebo Alonsem, respektive s Webberem a Massou. Já mám problém principielní, v jednání týmů. A když jsis vybral zrovna Ferrari a RedBull, tak srovnám tyto dva. V RedBullu neustále lžou veřejnosti a také Markovi, že oba jejich piloti mají stejné podmínky. Přitom i slepý musí vidět, že tomu tak nebylo a není. Právě na tom křídle je jasně vidět VZTAH RBR k Webberovi. Proto jsem po tobě chtěl, aby ses k tomu vyjádřil. Podle mne je tam skrytých podrazů více, možná někdy vyjdou najevo, možná ne.
                                U Ferrari se děje více-méně to samé jako v RBR. S jediným rozdílem. Oni to přiznávají. A klidně řeknou, že čekali do poslední chvíle s porušením Massovy pečetě, jen aby to samé nestihli udělat u RBR. Pro mne tato věta vypovídá o dvou věcech. Jednak potvrzuje, že u RBR jsou stejní a za druhé nedělaá ze mne a především z Massy blbce!!!
                                Miku, nepřipadáš mi, že bys byl hloupý člověk, spíše mi připadá, že jsi dost chytrý. Ale některé tvé vnímání situací mě udivuje, šokuje, vytáčí.
                                To si neuvědomuješ, že takové jednání, jako předvádí RBR dělá z nás fanoušků a především z Webbera naprosté neschopné idioty? Ty jsi ochoten jim něco takového "žrát" a ještě u toho mlaskáš.
                                Přečti si tu článek o Webberových problémech se startem ve Spa. S Nasirem jsme to tu řešili už nesčetněkrát a mnohem dříve, než si toho všiml Horner. Po Malajsii jsi mi tu argumentoval, že si nemyslíš, že by bylo vedení RBR neschopné, jinak by se neudrželo a nemělo takové výsledky. Je tohle obraz jejich schopností? Nebo přpustíš, že schopnosti mají (viz výsledky) jenom Webbera celou dobu sabotují?

                                + 3 / − 2

                                ohodnotit kladně záporně

                                Reagovat Nahlásit
                                • Mike17

                                  Mike17

                                  93.99.87.XXX
                                  Já si myslím, že jim nic nežeru. Už jsem tu psal tolikrát, že u nich TR je, že je mi už hrozně blbý se o tom zase zmiňovat. Jen mi s Nasirem pořád podsouváte, že ji popírám! S obhajobou RB přicházím ve 2 případech:
                                  1. Když TR děláte z problémů a poruch, které jsou naprosto běžné i u jiných týmů a navíc jsou v ČASTO situacích, kdy z toho RB (Vettel) nemá ani prospěch nebo dopředu nemůžou vědět, jestli ten prospěch mít bude. To by dělal jen idiot, platit někomu miliony bez nějakého prospěchu!
                                  2. Když někdo nazve Marka nosičem vody. Pro mě to označení značí dvojku, která jedničce musí POMÁHAT. To se Markovi stalo jen 1 (Brazílie) za ty 4 sezony a v situaci, kdy by to udělal KAŽDÝ tým. Letos se to už stalo minimálně u 3 týmů a není zdaleka poslední závod, kde jednička bojuje o titul a dvojka je bez šance.

                                  A lžou? Dá se to tak nazvat. Mají svoji PR strategii, jako jiní. Jaký je rozdíl mezi ostatními týmy? Jaké měli prohlášení o rovnosti pilotů u Ferrari, Mercedesu, Lotusu? U všech týmů řekli veřejně, že umožní oboum pilotům vyhrávat! A co museli poslouchat Romain a Nico??? Ani u Massy neřekli před sezonou, že bude krýt Alíkovi jen záda a když budou za sebou ve špatném pořadí, tak ho bude muset pustit. Ano přiznali to na konci minulé sezony. Jistě, vždyť popřít se to ani nedalo! RB udělal v Brazílie to samé, taky řekli že tam byla TR a Marka požádali o pomoc. Kde vidíš ten velký rozdíl, kde jedni jsou ti féroví a druzí padouši? Úplně stejné podmínky před sezonou nemají piloti asi nikde a stejně to všichni tvrdí. Jsem zaslepený, že nevidím TR ve všem u RB, nebo ty, že nevidíš to samé u jiných? 03
                                  A starty? Možná mohli mít příležitost s tím něco udělat a dali přednost něčemu důležitějšímu. Ale pravděpodobně Mark potřebuje něco hodně specifického, co není lehké nastavit. Rozhodně nemají důvod to nějak úmyslně sobotovat. Proč? Protože zcela jednoznačně a prokazatelně z toho Alonso (Vettelův největší konkurent) těží mnohem, mnohem víc než Vetttel. Já nějak předpokládám, že když mají svoji oblíbenou jedničku, tak budou dělat věci v její prospěch a ne v prospěch jejích soupěřů! Tak blbej nikdo z F1 být nemůže. Toť můj názor. 03

                                  + 3 / − 3

                                  ohodnotit kladně záporně

                                  Reagovat Nahlásit
                                  • odin

                                    odin

                                    77.240.96.XXX
                                    Problém je jediný. Zatímco Massa nikdy neohrožoval Alonsa během sezóny v boji o titul (to samé platí o Grosjeanovi), tak Mark se Sebem o titul bojoval. A dokonce mu v jednom případě byl i blíž. Loni na tom byl lépe cca do půlky sezóny, přesto podporují Vettela. U Ferrari v r.2008 také dali přednost lépe postavenému Massovi před úřadujícím mistrem světa. U RBR se ale nic takového nekonalo. Jenom kecy, kecy, kecy. A když Mark vezme ty kecy doslova a chce vyhrát, následuje podraz. Nad tím já mlaskat odmítám.
                                    Fandím Kimimu a docela jsem události z r.2008 chápal, a Felipemu ten titul ze srdce přál. Věř, nebo ne.
                                    Pro mne je prostě pozdě, když se Horner začne zabývat Webberovými špatnými starty po polovině poslední sezóny. A přitom o nich ví všichni, kdo se o F1 jen trošku zajímají už minimálně 4 roky. Já to beru jako další komedii, kterou tu PR oddělení RBR hraje s námi fanoušky.

                                    + 1 / − 2

                                    ohodnotit kladně záporně

                                    Reagovat Nahlásit
                                    • Mike17

                                      Mike17

                                      93.99.87.XXX
                                      A ty mi věř nebo ne, že jsem v roce 2010 fandil v boji o titul Markovi. To křídlo mě tenkrát naštvalo taky, ale vnímal jsem jeho (ne)důležitost v boji o titul. A nevím o další věci, kterou Markovi titul překazili. Když se srazili v Turecku, neslyšel Mark nic o rychlejším Sebovi! Mark si skoro jistý titul podělal sám v Korei. Bylo mi ho líto, na druhou stranu jsem byl rád, že to aspoň nevyhrál Alonso.
                                      O preferenci lépe postaveného pilota u Ferrari by se taky dalo spekulovat (po příchodu Alonsa), ale to by jsme tu zase diskutovali dlouho a můžeme to probrat o víkendu. Každopádně nevidím v tom rozdíl, protože je celkem jasné kdo je v RB ten rychlejší a perspektivnější pilot. Situace je pro mě naprosto stejná jako u Ferrari. Taky by po Alonsovi nechtěli, aby kryl záda Massovi v půlce sezony, kdyby měl Massa o pár bodů víc. Opačně s tím problém nemají. 03

                                      + 4 / − 4

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
                                      • odin

                                        odin

                                        77.240.96.XXX
                                        Miku pořád si neuvědomuješ souvislosti za jakých k událostem docházelo. V Turecku byl Webber bodově před Vettelem, tak jaképak že neslyšel že Seb je rychlejší. Navíc oba v té době neměli žádný titul, Mark byl starší, zkušenější - logicky bych čekal preferovanější. Ale opak byl pravdou, což se potvrdilo o pár týdnů později při aféře s oním křídlem. Nakopíruji sem pár vět z té doby.
                                        " Když nedávno v Turecku zatočil Vettel do Webbera, svalil tým Red Bull vinu na Australana. A teď v Anglii zase potvrdil, že rovnocenné je postavení jeho jezdců jen na papíře. Vettel v posledním tréninku poškodil nové přední křídlo a tým rozhodl, že dostane na auto Webberovo. Australan šel do kvalifikace se starým modelem. A prohrál."S tím křídlem se na to nedá dívat jen černě nebo bíle. A vy nemáte dost informací, abyste to mohli hodnotit," odbyl reportéry. "Ale jsem si jist, že náš tým bude určitě s výsledkem dnešní kvalifikace hodně spokojen," dodal uštěpačně.Týmový šéf Cristian Horner byl přímější, a nepřímo přiznal, že nějaké setinky navíc tým šachy se spoilerem Sebastianu Vettelovi daroval."
                                        Mluví se tam o kvalifikaci. Tak že to křídlo jistou výhodou bylo a ne že ne, jak se snažíš podsunout poukazem na výsledky závodu. Jednoduše opačný výsledek ještě neznamená, že se sviňárny nedějí. Všimni si i komentáře k Turecku. Podle mne jej tým sabotoval od doby, kdy tam přišel Vettel.

                                        + 3 / − 3

                                        ohodnotit kladně záporně

                                        Reagovat Nahlásit
                                        • Mike17

                                          Mike17

                                          93.99.87.XXX
                                          Vždyť je jedno, kdo byl v Turecku ve vedení. Na dráze nikdo nikomu nic neříkal, tudíž tam nebyla žádná TR. Nic jiného jsem nepsal!
                                          A já nikdy netvrdil, že křídlo nebylo výhodou!!! Ale že se mu nestala žádná škoda. Tím myslím újma v bodech! Ten závod vyhrál!!! 03
                                          Po 150-té: Bylo to nefér, nelíbilo se mi to, byla u nich TR, Seba mají raději, ale Marka to nikdy na dráze (kromě loňské Brazílie) nestálo body!!!
                                          Vaše schopnost podsouvat mi neustále při každé příležistosti věci, které jsem nikdy netvrdil je přímo neuvěřitelná. Neustále mi oba tvrdíte, že jsem naivní a zaslepenej ve věcech, které jsem nikdy neřekl. 20

                                          + 3 / − 1

                                          ohodnotit kladně záporně

                                          Reagovat Nahlásit
                                          • odin

                                            odin

                                            77.240.96.XXX
                                            Tak jo. Necháme toho, je to pořád dokola. Já tím jen chci poukázat na to, že tým Marka sabotoval i když z toho, jak ty tvrdíš mohla mít prospěch konkurence. Čili zcela nelogicky. McLareny nebyly v Turecku tak daleko. Čekal bych spíše, že mu bude kolega s horším bodovým ziskem krýt záda, než že to do něho napere a tým obviní Webbera. Když mluvíš o tom, že Mark neslyšel nic o rychlejším Sebovi (který měl v té době méně bodů). Tak věz, že ani Alonso, nebo Kimi, nikdy neslyšeli o rychlejším Massovi, či Grosjeanovi.18 To jen abychom se pohybovali ve stejných relacích, co se týče momentálního postavení v tabulce v době, kdy TR byla používána.03

                                            + 3 / − 3

                                            ohodnotit kladně záporně

                                            Reagovat Nahlásit
                • Roberto

                  178.40.131.XXX
                  Jednoducho nemáš čo povedať k tomu že Rosberga neposlali do posledného kola kedy boli najlepšie podmienky na trati a tak skáčeš ako zajac od rozboru celej sezóny k filozofickým úvahám03

                  + 1 / − 5

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • odin

                    odin

                    77.240.96.XXX
                    Co ti k tomu mám povědět? To je přece věcí Rosberga a jeho týmu, kdy vyjedou ke kvalifikaci. Kolikrát vyjedou atd. Tyhle argumenty mi připadají dětinské. To je jako kdyby někdo jezdil kvalifikační kola celou dobu Q1,Q2 i Q3 a pak neměl použitelné pneumatiky pro závod a chtěl argumentovat tím, že mu kdosi zkazil závod protože nemá k dispozici použitelné pneu jako ostatní.
                    Zkrátím to: Co Rosbergovi a jeho týmu bránilo vyjet na měřené kolo v tom nejlepším okamžiku? Nic. A že ten okamžik prováhali, je jen a jen jejich chybou.

                    + 3 / − 3

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama