DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Formule 1 se v Bahrajnu pomyslně rozloučila s australsko-asijskou ouverturou šampionátu a zamíří na evropskou šňůru, přerušenou jedním odběhnutím do země javorového listu. Poslední závod se nesl v poněkud nervózním duchu a v oparu obav, zda se hvězdy F1 nemohou ocitnout v určitém nebezpečí; ostatně i kvůli tomu se v této zemi závod před dvěma lety nejel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001227
(Hlasovalo 21 lidí)
23.04.2013 20:23
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001227
20:23 23.04.2013 194.228.32.XXXRobertino vítám Robertina zde na f1news.cz, redakce mě velmi potěšila a tedy a už nemá smysl sledovat rubriku na auto.cz kde poslední dobou sekce o f1 stejně umírala...
budu se těšit na zajímavá shrnutí po každém závodě, good luck -
anonym
18:11 23.04.2013 92.62.226.XXXZdejší stránky o formuli 1 jsou velmi objektivní v porovnání s " F1Sports.cz " přímo NEBE A DUDY , Nechápu proč se F1 Sports nejmenuje FAND CLUB - Mc Laren alias v poslední době Mercedes GO !! Hamilton GO !!!
Stačí jen poslouchat ty kidy těchto redaktorů a moderátorů při komentování na Nově , kdy nejlepší jezdec je jen jeden a jasný a samozřejmě i nejlepší vztahy okamžitě v každém týmu kam tento jezdec přestoupí......
Protikladem tam kam vstoupí jejich neoblíbený jezdec jsou vztahy v tom týmu okamžitě špatné a dotyčný pokuď musí odstoupit ze závodu tak nejmenování komentátoři a redaktoři projevují až , pubertální škodolibost.....
Je škoda že je tak pro většinu lidí sledující F1 na Nově , hrubě zkreslovaná situace kolem některých jezdců a týmů a podsouváno komu se má vlastně fandit.
Jména redaktorů ani jezdců uvádět nemusím každému je jasné o koho se jedná.
-
anonym
13:19 23.04.2013 94.112.83.XXXdekuji Dobry den, ac zasadne neprispivam do diskuzi, tentokrat ucinim vyjimku. Donedavna jsem chodil na konkurencni server, ale zpravidla jen kvuli RoBertinovym clankum. Rad bych proto touto cestou podekoval, ze je zpet a doufam v plne forme.:) -
anonym
11:47 23.04.2013 178.40.222.XXX"Na rozdíl od NHL, kdy jsou hráči dvou soupeřících týmů nepřátelé na život a na smrt, byť by to byli rodní bratři, je komunita pilotů F1 daleko semknutější a přátelštější."
podla mna najvacsia sprostost aku si mohol napisat :)
lebo ani jedno tvrdenie neplati-
RoBertino
12:52 23.04.2013 83.208.82.XXXOdporúčam si prečítať knihy ako Chytám svůj život (D. Hašek), Hokej na dvoch kontinentov (P. Šťastný), Ivane, dej gól (J. Holý a J. Vrba) nebo 3x s hokejovým útočníkem (dr. L. Brábník). Z týchto knih, dla mojho názoru na vysokej úrovni je celkom isté, že som až takú sprostost nenapísal.
-
-
-
-
uzivatel000635
12:20 24.04.2013 88.101.0.XXXZa soutěž se také přimlouvám, hrál jsem to na zde několikrát zmiňovaném konkurenčním webu a jednou jsem vyhrál origo čepici Fernanda Alonsa . Ten web jsem ale navštívil naposledy asi před 2 roky,kdy to koupil Blesk - od té doby pro mne neexistuje a s tím skončila i má účast v jejich soutěži. Hrál jsem někde jinde (už nevím kde) ještě jednu soutěž, tam jsem dostal nějaký počáteční fond fiktivních financí a z nich jsem skládat tým (1. jezdec, 2. jezdec, šasi, motor...), každá z těch komponent něco stála a tým se musel poskládat tak, aby se vešel do rozpočtu. Hodnotila se kvalifikace i závod samotný (nejen pořadí, ale i odjetý počet kol, kola na pozici atd.) bylo to docela složité, ale celkem transparentní hodnocení. Konečný počet bodů za závod dal pořadí a prvních x dostalo nějaké bonusové peníze do rozpočtu, takže na další závod mohli koupit dražšího jezdce nebo lepší šasi atd a tak zvyšovat své šance v dalším závodě. Problém byl v tom, že to obhospodařoval maník, který na to měl stále méně času a tak se často stávalo, že vyhodnocení závodu se objevilo těsně před uzávěrkou na závod další (což jsem často nestíhal) a nebo kolikrát až po dalším závodě, takže celá soutěž (dle mého názoru celkem dobrá) šla do kytek...
-
-
-
Biblbrox
08:43 23.04.2013 94.138.104.XXXJá koukal na jiný závod. Ale dost možná se mi to jen zdálo, protože jsem se koukal jen občas a viděl jsem to takto: Alonso špuntil od začátku, di Resta byl rychlejší. Pak Alonso zcela nepochopitelně podruhé otevřel pokažené křídlo a jel zbytečně znovu do boxu. Jistě to byl omyl, protože pochybuji, že by si Alonso skutečně myslel, že poplácáním křídla se závada odstranila. Konec závodu Alonso již sloužil jako rozptýlení nudy, když ho předjíždělo např. i "ucho" Peréz. Dále, kdyby jel Peréz jako poslušná dvojka, nevědělo by se o něm a McLarenu. Že jel jako jel, a to i kdyby nedojel, se bude dávat vždy do spojitosti s Bahrainem a bude se o tom (o McLarenu) mluvit daleko více než o dominanci Vettela. Nevím přesně, ale myslím si, že kdysi zrovna Peréz nepředjížděl Alonsa, i když byl výrazně rychlkejší než on a nechal ho zvítězit. RB - kyby mělo nejrychlejší vozy, proč Webber je tak pomalý (a to trvale!) ? Raikkonen jezdí nevýrazné ekorally bez vzrušení a předjíždí,jen auta v boxech. O tom asi F1 původně nebyla..-
jako
17:37 23.04.2013 37.188.229.XXXJe ty budes dalsi kdo Alonsa nemusi asi..Jasne ze spunitl,kdyz mel otevrene kridlo i v zatackach...zkus nejaky simulator a v kazdy zatacce otevri kridlo...byl jasne pomalejsi nez ostatni a i tak se pred neho nemohli dostat..Pochybuju ze to u nas na webech o Formuli jedna nekdo oceni,ale jet s otevrenym kridlem v zatackach a nenechat se predjet je sakra dobra zkouska schopnosti..Nebo naopak,jestli schvalne nekdo bude nadavat na jezdce za nim ,ze ho nemohly predjet....Jinak nesnasim slovo "kdyby",ale kazdy rozumny fanda musi uznat,ze kdyby mu drs fungovalo ,tak i pres ten pit navic by zrejme dojel pred Hamem..Bylo mi ho lito,jak na konci predjel Pereze ale nemohl predjet chlapi pred sebou(Ham a Web) a ani se vzdalit od Pereze...vyzral si to do sytosti,snad se to nebude opakovat...Jinak ten tvuj primer k dverim a pantum nize,je hrozne vtipnej...Protoze prave ze kdyz ti vypadnou dvere z pantu ,tak prvni co clovek udela je ,ze je nasadi znova zkusi jestli uz normalne fungujou....Presne tak to udelalo Ferrari,protoze zjevne nevedeli v cem je problem...takze tohle chyba urcite nebyla...Ale ten primer pobavil,asi ti nikdy nevypadli dvere z pantu... :D (Nereknu nic,kdyby Ferrari volalo Alonsa do boxu po treti nebo jeste desetkrat a pokazde mu zavirali to kridlo..coz se nestalo )-
Duncan66
10:04 24.04.2013 89.29.32.XXXno delas jako by se v zatackach predjizdeli pomalejsi piloti bezne. Je prece logicke, ze Alonsa nedokazal FI predjet, kdyz na kazde rovince za zatackou mel vyhodu DRS a v zatacce musel jet Diresta stejne rychle, protoze tam jednoduse predjet Alonsa ani nemohl.
S temi dvermi je to podle me dobre prirovnani, ale ty jsi nepochopil pointu. Kdyz ti dvere pri otevreni vypadnou z pantu, tak je neco porouchane a kdyz je nasadis zpatky, tak se snazis zjistit, kde je porucha. A kdyz by ti slo v takove situaci o zivot, tak je urcite nebudes jako trubka otvirat s rizikem, ze vypadnou znovu, ale nechas je pekne zavrene a teprve az hrozba pomine, tak budes experimentovat a treba je znovu otevres. Alonso tim ztratil pres 20s a pokud by to neudelal tak s jeho vybornym vozem mohl atakovat minimalne 5. misto, dost mozna pri trose stesti se strategii mohl atakovat i bednu. Ferrarri jednoduse znovu riskovalo vsechno nebo nic stejne jako v Malajsii. A znovu se to nevyplatilo. A sam Alonso moc dobre vi, ze kazdy bod muze mit cenu zlata a vetsinou se vyplati poctive sbirat nez hrat vabank. Diky temto rozhodnutim prisel ve dvou zavodech o nejakych 20 bodu a to muze na konci vyrovnane a nevypocitatelne sezony chybet zatracene hodne. Mi osobne to vubec vadit nebude, ale docela me prekvapuje, ze zrovna Alonso na zacatku sezony takhle riskuje a pusobi premotivovane, nema zadnou pokoru a nedokaze prizpusobit strategii zavodu k nenadalym okolnostem.
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek