DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Formule 1 se v Bahrajnu pomyslně rozloučila s australsko-asijskou ouverturou šampionátu a zamíří na evropskou šňůru, přerušenou jedním odběhnutím do země javorového listu. Poslední závod se nesl v poněkud nervózním duchu a v oparu obav, zda se hvězdy F1 nemohou ocitnout v určitém nebezpečí; ostatně i kvůli tomu se v této zemi závod před dvěma lety nejel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001227
(Hlasovalo 21 lidí)
23.04.2013 20:23
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Duncan66
20:42 25.04.2013 89.29.32.XXX
jednoduse si myslim, ze kdyby to vydrzel bez DRS tech 20 kol, tak by neztratil 20s jako tou vymenou. Takze z meho pohledu to byl risk, ktery nevysel.
Kolizi s Vettlem mu vubec nevycitam, to se holt obcas stane kazdemu. Mel jsem pouze na mysli, ze nejel do boxu a hrali vabank.
Prizpusobeni mam na mysli situaci Malajsii a Bahrajn, kdy vsadili vse na jednu kartu, kde pripadna ztrata je daleko vetsi nez potencionalni zisk. Jak pises, tim ze patril k nejlepsim v zavode mohl v Malajsii a dost mozna i Bahrajnu bojovat o podium, pokud by se rozhodli neriskovat. V minulosti by Alonso ve stejne situaci volil spise velmi pravdepodobnych 10-15 bodu, nez hrat vsechno nebo nic. Takze mozna jsou moje slova o pokore trochu prehnana, ale to nic nemeni na situaci.
Kolizi s Vettlem mu vubec nevycitam, to se holt obcas stane kazdemu. Mel jsem pouze na mysli, ze nejel do boxu a hrali vabank.
Prizpusobeni mam na mysli situaci Malajsii a Bahrajn, kdy vsadili vse na jednu kartu, kde pripadna ztrata je daleko vetsi nez potencionalni zisk. Jak pises, tim ze patril k nejlepsim v zavode mohl v Malajsii a dost mozna i Bahrajnu bojovat o podium, pokud by se rozhodli neriskovat. V minulosti by Alonso ve stejne situaci volil spise velmi pravdepodobnych 10-15 bodu, nez hrat vsechno nebo nic. Takze mozna jsou moje slova o pokore trochu prehnana, ale to nic nemeni na situaci.
jako
18:39 24.04.2013 81.201.62.XXX
Souhlasim s tvym prvnim odstavcem..Alonso mel nepochybne vyhodu na dalsich dvou rovinkach kde neni DRS,ale i pres to ten pritlak v zatackach mu musel nehorazne chybet a stezovat rizeni,proto me udivilo ze ho jezdci za nim nepredjeli v zatackach ,napr.pred prvni DRS zonou se v tech zatackach cely zavod predjizdelo a byly to super souboje.Ale Alonsa si tam dal akorat Vettel,jeste pred jeho poruchou drs..jinak nikdo..a pak ho dost na hulvata vytlacil Perez na konci..To me bylo divne ze ho Perez nedokazal ke konci zavodu predjet v DRS zonach.A s tim primerem zachazis daleko,kdyz pises o nejake hrozbe nebo nebezpeci...Kazdy tu POINTU primeru asi chape jinak..Jak se ma myslet ten primer vi asi jen Biblbrox,pokud teda nejsi on nebo se s nim neznas a on ti presne vysvetlil jak to mysli..Ale ja si to vysvetlil podle sebe.Jinak Ferrari slo jedine o cas...Tam pak jde o propocty,co by jim ubralo cas nejmene na jezdce pred nim..jestli to hned zkusit a pak muset do boxu(coz udelali)Nebo cekat ze zkouskou DRS az pred druhym pitstopem..coz se ted samozrejme pro nas vsechny jevi jako nejlepsi reseni..ale co kdyby drs hned fungovalo...potom by ho to moc nestalo..Bohuzel nefungovalo..JInak ze by by Fernando nejak riskoval nebo byl premotivovan me teda neprijde..Chybu udelali akorat v Malajsii,ze ho nezavolali do boxu hned na konci prvniho kola...JInak ta kolize nebyla chyba ani jeho ani Vettela..normalni incident..A jeste k tomu smula na vrch,takovy maly kontakt a kridlo v hajzlu..Mam na to nazor ze Vettel moc brzdil,ale je pravda ze jel prvni a bylo mokro,takze to mel tezsi nez lidi za nim.A Alonso byl proste jen moc blizko,to mu lze tezko vycitat,chtel se ho drzet a posleze treba predjet a jinak by to neslo....spis me vazne udivilo,ze to kridlo nevydrzelo..Takovyhc kontaktu je v zavodech,a nikdo kvuli tomu do boxu ani nezajizdi..A posledni vety jsou totalne mimo,,ze nema pokoru nebo ze se nedokaze prizpusobit..Zrovna on a Kimi jsou v prizpusobovani nejlepsi me prijde..A Zrovna Bahrajn ukazal jak se dokazal vyborne on i tym prizpusobit...A myslim ze byl mezi ctyrmi nejrychlejsimi v prubehu celeho zavodu..viz.dnesni clanek o srovnavani tymovych kolegu..
uzivatel000635
12:20 24.04.2013 88.101.0.XXX
Za soutěž se také přimlouvám, hrál jsem to na zde několikrát zmiňovaném konkurenčním webu a jednou jsem vyhrál origo čepici Fernanda Alonsa . Ten web jsem ale navštívil naposledy asi před 2 roky,kdy to koupil Blesk - od té doby pro mne neexistuje a s tím skončila i má účast v jejich soutěži. Hrál jsem někde jinde (už nevím kde) ještě jednu soutěž, tam jsem dostal nějaký počáteční fond fiktivních financí a z nich jsem skládat tým (1. jezdec, 2. jezdec, šasi, motor...), každá z těch komponent něco stála a tým se musel poskládat tak, aby se vešel do rozpočtu. Hodnotila se kvalifikace i závod samotný (nejen pořadí, ale i odjetý počet kol, kola na pozici atd.) bylo to docela složité, ale celkem transparentní hodnocení. Konečný počet bodů za závod dal pořadí a prvních x dostalo nějaké bonusové peníze do rozpočtu, takže na další závod mohli koupit dražšího jezdce nebo lepší šasi atd a tak zvyšovat své šance v dalším závodě. Problém byl v tom, že to obhospodařoval maník, který na to měl stále méně času a tak se často stávalo, že vyhodnocení závodu se objevilo těsně před uzávěrkou na závod další (což jsem často nestíhal) a nebo kolikrát až po dalším závodě, takže celá soutěž (dle mého názoru celkem dobrá) šla do kytek...
Duncan66
10:04 24.04.2013 89.29.32.XXX
no delas jako by se v zatackach predjizdeli pomalejsi piloti bezne. Je prece logicke, ze Alonsa nedokazal FI predjet, kdyz na kazde rovince za zatackou mel vyhodu DRS a v zatacce musel jet Diresta stejne rychle, protoze tam jednoduse predjet Alonsa ani nemohl.
S temi dvermi je to podle me dobre prirovnani, ale ty jsi nepochopil pointu. Kdyz ti dvere pri otevreni vypadnou z pantu, tak je neco porouchane a kdyz je nasadis zpatky, tak se snazis zjistit, kde je porucha. A kdyz by ti slo v takove situaci o zivot, tak je urcite nebudes jako trubka otvirat s rizikem, ze vypadnou znovu, ale nechas je pekne zavrene a teprve az hrozba pomine, tak budes experimentovat a treba je znovu otevres. Alonso tim ztratil pres 20s a pokud by to neudelal tak s jeho vybornym vozem mohl atakovat minimalne 5. misto, dost mozna pri trose stesti se strategii mohl atakovat i bednu. Ferrarri jednoduse znovu riskovalo vsechno nebo nic stejne jako v Malajsii. A znovu se to nevyplatilo. A sam Alonso moc dobre vi, ze kazdy bod muze mit cenu zlata a vetsinou se vyplati poctive sbirat nez hrat vabank. Diky temto rozhodnutim prisel ve dvou zavodech o nejakych 20 bodu a to muze na konci vyrovnane a nevypocitatelne sezony chybet zatracene hodne. Mi osobne to vubec vadit nebude, ale docela me prekvapuje, ze zrovna Alonso na zacatku sezony takhle riskuje a pusobi premotivovane, nema zadnou pokoru a nedokaze prizpusobit strategii zavodu k nenadalym okolnostem.
S temi dvermi je to podle me dobre prirovnani, ale ty jsi nepochopil pointu. Kdyz ti dvere pri otevreni vypadnou z pantu, tak je neco porouchane a kdyz je nasadis zpatky, tak se snazis zjistit, kde je porucha. A kdyz by ti slo v takove situaci o zivot, tak je urcite nebudes jako trubka otvirat s rizikem, ze vypadnou znovu, ale nechas je pekne zavrene a teprve az hrozba pomine, tak budes experimentovat a treba je znovu otevres. Alonso tim ztratil pres 20s a pokud by to neudelal tak s jeho vybornym vozem mohl atakovat minimalne 5. misto, dost mozna pri trose stesti se strategii mohl atakovat i bednu. Ferrarri jednoduse znovu riskovalo vsechno nebo nic stejne jako v Malajsii. A znovu se to nevyplatilo. A sam Alonso moc dobre vi, ze kazdy bod muze mit cenu zlata a vetsinou se vyplati poctive sbirat nez hrat vabank. Diky temto rozhodnutim prisel ve dvou zavodech o nejakych 20 bodu a to muze na konci vyrovnane a nevypocitatelne sezony chybet zatracene hodne. Mi osobne to vubec vadit nebude, ale docela me prekvapuje, ze zrovna Alonso na zacatku sezony takhle riskuje a pusobi premotivovane, nema zadnou pokoru a nedokaze prizpusobit strategii zavodu k nenadalym okolnostem.
uzivatel001227
20:23 23.04.2013 194.228.32.XXX
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz, redakce mě velmi potěšila a tedy a už nemá smysl sledovat rubriku na auto.cz kde poslední dobou sekce o f1 stejně umírala...
budu se těšit na zajímavá shrnutí po každém závodě, good luck
budu se těšit na zajímavá shrnutí po každém závodě, good luck
anonym
18:11 23.04.2013 92.62.226.XXX
Zdejší stránky o formuli 1 jsou velmi objektivní v porovnání s " F1Sports.cz " přímo NEBE A DUDY , Nechápu proč se F1 Sports nejmenuje FAND CLUB - Mc Laren alias v poslední době Mercedes GO !! Hamilton GO !!!
Stačí jen poslouchat ty kidy těchto redaktorů a moderátorů při komentování na Nově , kdy nejlepší jezdec je jen jeden a jasný a samozřejmě i nejlepší vztahy okamžitě v každém týmu kam tento jezdec přestoupí......
Protikladem tam kam vstoupí jejich neoblíbený jezdec jsou vztahy v tom týmu okamžitě špatné a dotyčný pokuď musí odstoupit ze závodu tak nejmenování komentátoři a redaktoři projevují až , pubertální škodolibost.....
Je škoda že je tak pro většinu lidí sledující F1 na Nově , hrubě zkreslovaná situace kolem některých jezdců a týmů a podsouváno komu se má vlastně fandit.
Jména redaktorů ani jezdců uvádět nemusím každému je jasné o koho se jedná.
Stačí jen poslouchat ty kidy těchto redaktorů a moderátorů při komentování na Nově , kdy nejlepší jezdec je jen jeden a jasný a samozřejmě i nejlepší vztahy okamžitě v každém týmu kam tento jezdec přestoupí......
Protikladem tam kam vstoupí jejich neoblíbený jezdec jsou vztahy v tom týmu okamžitě špatné a dotyčný pokuď musí odstoupit ze závodu tak nejmenování komentátoři a redaktoři projevují až , pubertální škodolibost.....
Je škoda že je tak pro většinu lidí sledující F1 na Nově , hrubě zkreslovaná situace kolem některých jezdců a týmů a podsouváno komu se má vlastně fandit.
Jména redaktorů ani jezdců uvádět nemusím každému je jasné o koho se jedná.
jako
17:37 23.04.2013 37.188.229.XXX
Je ty budes dalsi kdo Alonsa nemusi asi..Jasne ze spunitl,kdyz mel otevrene kridlo i v zatackach...zkus nejaky simulator a v kazdy zatacce otevri kridlo...byl jasne pomalejsi nez ostatni a i tak se pred neho nemohli dostat..Pochybuju ze to u nas na webech o Formuli jedna nekdo oceni,ale jet s otevrenym kridlem v zatackach a nenechat se predjet je sakra dobra zkouska schopnosti..Nebo naopak,jestli schvalne nekdo bude nadavat na jezdce za nim ,ze ho nemohly predjet....Jinak nesnasim slovo "kdyby",ale kazdy rozumny fanda musi uznat,ze kdyby mu drs fungovalo ,tak i pres ten pit navic by zrejme dojel pred Hamem..Bylo mi ho lito,jak na konci predjel Pereze ale nemohl predjet chlapi pred sebou(Ham a Web) a ani se vzdalit od Pereze...vyzral si to do sytosti,snad se to nebude opakovat...Jinak ten tvuj primer k dverim a pantum nize,je hrozne vtipnej...Protoze prave ze kdyz ti vypadnou dvere z pantu ,tak prvni co clovek udela je ,ze je nasadi znova zkusi jestli uz normalne fungujou....Presne tak to udelalo Ferrari,protoze zjevne nevedeli v cem je problem...takze tohle chyba urcite nebyla...Ale ten primer pobavil,asi ti nikdy nevypadli dvere z pantu... :D (Nereknu nic,kdyby Ferrari volalo Alonsa do boxu po treti nebo jeste desetkrat a pokazde mu zavirali to kridlo..coz se nestalo )
anonym
13:19 23.04.2013 94.112.83.XXX
dekuji Dobry den, ac zasadne neprispivam do diskuzi, tentokrat ucinim vyjimku. Donedavna jsem chodil na konkurencni server, ale zpravidla jen kvuli RoBertinovym clankum. Rad bych proto touto cestou podekoval, ze je zpet a doufam v plne forme.:)
RoBertino
12:52 23.04.2013 83.208.82.XXX
Odporúčam si prečítať knihy ako Chytám svůj život (D. Hašek), Hokej na dvoch kontinentov (P. Šťastný), Ivane, dej gól (J. Holý a J. Vrba) nebo 3x s hokejovým útočníkem (dr. L. Brábník). Z týchto knih, dla mojho názoru na vysokej úrovni je celkom isté, že som až takú sprostost nenapísal.
anonym
11:47 23.04.2013 178.40.222.XXX
"Na rozdíl od NHL, kdy jsou hráči dvou soupeřících týmů nepřátelé na život a na smrt, byť by to byli rodní bratři, je komunita pilotů F1 daleko semknutější a přátelštější."
podla mna najvacsia sprostost aku si mohol napisat :)
lebo ani jedno tvrdenie neplati
podla mna najvacsia sprostost aku si mohol napisat :)
lebo ani jedno tvrdenie neplati
Tomur
11:06 23.04.2013 188.175.121.XXX
Adrian Newey je obecně považován za geniálního konstruktéra a výsledky za celou dobu jeho působení v F1 to potvrzují. A Markův problém? Myslím že je v něm samotném a ne v Adrianovi nebo v autě Nejdřív mu neseděly foukané difuzory, teď neumí tak dobře pracovat s pneumatikami. Co to bude příště?
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek