DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari

Formule 1 se v Bahrajnu pomyslně rozloučila s australsko-asijskou ouverturou šampionátu a zamíří na evropskou šňůru, přerušenou jedním odběhnutím do země javorového listu. Poslední závod se nesl v poněkud nervózním duchu a v oparu obav, zda se hvězdy F1 nemohou ocitnout v určitém nebezpečí; ostatně i kvůli tomu se v této zemi závod před dvěma lety nejel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 26.04.2013 19:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001227 (Hlasovalo 21 lidí) 23.04.2013 20:23
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz,… »
» Tomur (Hlasovalo 20 lidí) 23.04.2013 08:00
Nevím čí nápad byl angažovat RoBertina, ale … »
» jako (Hlasovalo 17 lidí) 23.04.2013 17:37
Je ty budes dalsi kdo Alonsa nemusi asi..Jasne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • jako

          jako

          81.201.62.XXX
          Souhlasim s tvym prvnim odstavcem..Alonso mel nepochybne vyhodu na dalsich dvou rovinkach kde neni DRS,ale i pres to ten pritlak v zatackach mu musel nehorazne chybet a stezovat rizeni,proto me udivilo ze ho jezdci za nim nepredjeli v zatackach ,napr.pred prvni DRS zonou se v tech zatackach cely zavod predjizdelo a byly to super souboje.Ale Alonsa si tam dal akorat Vettel,jeste pred jeho poruchou drs..jinak nikdo..a pak ho dost na hulvata vytlacil Perez na konci..To me bylo divne ze ho Perez nedokazal ke konci zavodu predjet v DRS zonach.A s tim primerem zachazis daleko,kdyz pises o nejake hrozbe nebo nebezpeci...Kazdy tu POINTU primeru asi chape jinak..Jak se ma myslet ten primer vi asi jen Biblbrox,pokud teda nejsi on nebo se s nim neznas a on ti presne vysvetlil jak to mysli..Ale ja si to vysvetlil podle sebe.Jinak Ferrari slo jedine o cas...Tam pak jde o propocty,co by jim ubralo cas nejmene na jezdce pred nim..jestli to hned zkusit a pak muset do boxu(coz udelali)Nebo cekat ze zkouskou DRS az pred druhym pitstopem..coz se ted samozrejme pro nas vsechny jevi jako nejlepsi reseni..ale co kdyby drs hned fungovalo...potom by ho to moc nestalo..Bohuzel nefungovalo..JInak ze by by Fernando nejak riskoval nebo byl premotivovan me teda neprijde..Chybu udelali akorat v Malajsii,ze ho nezavolali do boxu hned na konci prvniho kola...JInak ta kolize nebyla chyba ani jeho ani Vettela..normalni incident..A jeste k tomu smula na vrch,takovy maly kontakt a kridlo v hajzlu..Mam na to nazor ze Vettel moc brzdil,ale je pravda ze jel prvni a bylo mokro,takze to mel tezsi nez lidi za nim.A Alonso byl proste jen moc blizko,to mu lze tezko vycitat,chtel se ho drzet a posleze treba predjet a jinak by to neslo....spis me vazne udivilo,ze to kridlo nevydrzelo..Takovyhc kontaktu je v zavodech,a nikdo kvuli tomu do boxu ani nezajizdi..A posledni vety jsou totalne mimo,,ze nema pokoru nebo ze se nedokaze prizpusobit..Zrovna on a Kimi jsou v prizpusobovani nejlepsi me prijde..A Zrovna Bahrajn ukazal jak se dokazal vyborne on i tym prizpusobit...A myslim ze byl mezi ctyrmi nejrychlejsimi v prubehu celeho zavodu..viz.dnesni clanek o srovnavani tymovych kolegu..

          + 7 / − 9

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            89.29.32.XXX
            jednoduse si myslim, ze kdyby to vydrzel bez DRS tech 20 kol, tak by neztratil 20s jako tou vymenou. Takze z meho pohledu to byl risk, ktery nevysel.
            Kolizi s Vettlem mu vubec nevycitam, to se holt obcas stane kazdemu. Mel jsem pouze na mysli, ze nejel do boxu a hrali vabank.
            Prizpusobeni mam na mysli situaci Malajsii a Bahrajn, kdy vsadili vse na jednu kartu, kde pripadna ztrata je daleko vetsi nez potencionalni zisk. Jak pises, tim ze patril k nejlepsim v zavode mohl v Malajsii a dost mozna i Bahrajnu bojovat o podium, pokud by se rozhodli neriskovat. V minulosti by Alonso ve stejne situaci volil spise velmi pravdepodobnych 10-15 bodu, nez hrat vsechno nebo nic. Takze mozna jsou moje slova o pokore trochu prehnana, ale to nic nemeni na situaci.

            + 7 / − 4

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Dovolím si mírné korekce - ono "Perez nepředjížděl Alonsa a nechal ho zvítězit", to je silně diskutabilní. Šlo o loňskou Malajsii a Sergio tehdy v těsném závěsu za Fernandem udělal chybu, nedobrzdil do zatáčky. Samozřejmě nelze vyloučit i spekulace, že kvůli dodávce motorů Sauber mohl Mexičana klidnit, ale na druhou stranu tým ještě nikdy nevyhrál a na samotném začátku šampionátu by se téhle šance asi těžko vzdával. Ještě jednou Perez, právě o něm a McLarenu se mluvilo až moc od chvíle, kdy byl angažován místo Hamiltona a tudíž byl na začátku šampionátu pod velkou kritikou. Takže můj osobní názor - kdyby jel jako poslušná dvojka, dostane za to od novinářů za uši stejně. Alonso určitou chybu udělal, když podruhé otevřel DRS, ale ruku na srdce, kolikrát se stane, že se některá závada ukáže jako přechodná? Představte si, že by po prvním pit-stopu už DRS nepoužil a na konci závodu by se zjistilo, že mu normálně funguje. To by byl za poněkud nerozumného jedince.

      + 12 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Když normální člověk otevře dveře a ty mu vypadnou z pantů, tak nemůže očekávat, že když je bude chtít otevřít ještě 50x, že už mu ani jednou z pantů nevypadnou. Já znám Alonsa jako mistra předjíždění na rovinkách a proto ho to "DRS" muselo pořádně naštvat a přestal být soudný.

        + 7 / − 18

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • anonym

          83.208.82.XXX
          DRS se aktivuje ve 3. kole a Alonsovy problémy nastaly až v šestém okruhu. Minimálně šestkrát tedy element zafungoval normálně. Navíc se domnívám, ale najisto to nevím, že opětovné použití DRS konzultoval pilot s vedením týmu, rozhodli se to zkusit s tím, že mohlo jít opravdu o pouhé zadření kvůli písku nebo jinou drobnost. Nevyšlo to, což se stane. Alonso určitě vztek, takový ten závodní, měl, ale díky němu vlastně byla možnost porovnat, jak moc je F1 ohnutá technickými berličkami.

          + 15 / − 6

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            94.138.104.XXX
            Tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Alonso si myslel, že ho poplácaním mechanik znovu přilepil. Křídlo bylo volně pohyblivé, tj. muselo být uvolněné na táhle nebo něčem takovém. Vytlačit šlo, ale zpátky zatáhnout ne. Ještě lepší ale bylo, jak kdysi hledali v boxu kolo pro Massu. Prostě Italové.

            + 5 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • RoBertino

              83.208.82.XXX
              To hledání pneumatiky se odehrálo v GP Evropy 1999 a postiženým byl Eddie Irvine. A nebyl to zdaleka jediný případ, u McLarenu by o tom mohli povídat nejen Häkkinen, Coulthard či Button...

              + 14 / − 4

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Biblbrox

                94.138.104.XXX
                Přesto si myslím, že se jednalo o Massu, a to podstatně později než v roce 1999. .

                + 7 / − 12

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • marklukes

    195.245.209.XXX
    Díky za skvěl článek, ale hlavně za návrat 01 04

    + 12 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Tomur

    Tomur

    188.175.121.XXX
    Nevím čí nápad byl angažovat RoBertina, ale srovnal bych to s příchodem Adriana Neweyho do Red Bullu 11 jen tak dál... 04

    + 20 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Biblbrox

      94.138.104.XXX
      Prosím tě, vysvětli mi, proč má příchod Neweye do RB význam jen pro Vettela a ne pro Webbera? Co by sis o Neweym myslel, kdyby za RB jezdili jen dva "Webbři" a RB by končil v poli poražených?!

      + 6 / − 14

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Tomur

        Tomur

        188.175.121.XXX
        Adrian Newey je obecně považován za geniálního konstruktéra a výsledky za celou dobu jeho působení v F1 to potvrzují. A Markův problém? Myslím že je v něm samotném a ne v Adrianovi nebo v autě 03 Nejdřív mu neseděly foukané difuzory, teď neumí tak dobře pracovat s pneumatikami. Co to bude příště? 03

        + 11 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • FF

    89.111.98.XXX
    Super článek, děkuji 01

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama