DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Formule 1 se v Bahrajnu pomyslně rozloučila s australsko-asijskou ouverturou šampionátu a zamíří na evropskou šňůru, přerušenou jedním odběhnutím do země javorového listu. Poslední závod se nesl v poněkud nervózním duchu a v oparu obav, zda se hvězdy F1 nemohou ocitnout v určitém nebezpečí; ostatně i kvůli tomu se v této zemi závod před dvěma lety nejel.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel001227
(Hlasovalo 21 lidí)
23.04.2013 20:23
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz,… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
jako
18:39 24.04.2013 81.201.62.XXXSouhlasim s tvym prvnim odstavcem..Alonso mel nepochybne vyhodu na dalsich dvou rovinkach kde neni DRS,ale i pres to ten pritlak v zatackach mu musel nehorazne chybet a stezovat rizeni,proto me udivilo ze ho jezdci za nim nepredjeli v zatackach ,napr.pred prvni DRS zonou se v tech zatackach cely zavod predjizdelo a byly to super souboje.Ale Alonsa si tam dal akorat Vettel,jeste pred jeho poruchou drs..jinak nikdo..a pak ho dost na hulvata vytlacil Perez na konci..To me bylo divne ze ho Perez nedokazal ke konci zavodu predjet v DRS zonach.A s tim primerem zachazis daleko,kdyz pises o nejake hrozbe nebo nebezpeci...Kazdy tu POINTU primeru asi chape jinak..Jak se ma myslet ten primer vi asi jen Biblbrox,pokud teda nejsi on nebo se s nim neznas a on ti presne vysvetlil jak to mysli..Ale ja si to vysvetlil podle sebe.Jinak Ferrari slo jedine o cas...Tam pak jde o propocty,co by jim ubralo cas nejmene na jezdce pred nim..jestli to hned zkusit a pak muset do boxu(coz udelali)Nebo cekat ze zkouskou DRS az pred druhym pitstopem..coz se ted samozrejme pro nas vsechny jevi jako nejlepsi reseni..ale co kdyby drs hned fungovalo...potom by ho to moc nestalo..Bohuzel nefungovalo..JInak ze by by Fernando nejak riskoval nebo byl premotivovan me teda neprijde..Chybu udelali akorat v Malajsii,ze ho nezavolali do boxu hned na konci prvniho kola...JInak ta kolize nebyla chyba ani jeho ani Vettela..normalni incident..A jeste k tomu smula na vrch,takovy maly kontakt a kridlo v hajzlu..Mam na to nazor ze Vettel moc brzdil,ale je pravda ze jel prvni a bylo mokro,takze to mel tezsi nez lidi za nim.A Alonso byl proste jen moc blizko,to mu lze tezko vycitat,chtel se ho drzet a posleze treba predjet a jinak by to neslo....spis me vazne udivilo,ze to kridlo nevydrzelo..Takovyhc kontaktu je v zavodech,a nikdo kvuli tomu do boxu ani nezajizdi..A posledni vety jsou totalne mimo,,ze nema pokoru nebo ze se nedokaze prizpusobit..Zrovna on a Kimi jsou v prizpusobovani nejlepsi me prijde..A Zrovna Bahrajn ukazal jak se dokazal vyborne on i tym prizpusobit...A myslim ze byl mezi ctyrmi nejrychlejsimi v prubehu celeho zavodu..viz.dnesni clanek o srovnavani tymovych kolegu..-
Duncan66
20:42 25.04.2013 89.29.32.XXXjednoduse si myslim, ze kdyby to vydrzel bez DRS tech 20 kol, tak by neztratil 20s jako tou vymenou. Takze z meho pohledu to byl risk, ktery nevysel.
Kolizi s Vettlem mu vubec nevycitam, to se holt obcas stane kazdemu. Mel jsem pouze na mysli, ze nejel do boxu a hrali vabank.
Prizpusobeni mam na mysli situaci Malajsii a Bahrajn, kdy vsadili vse na jednu kartu, kde pripadna ztrata je daleko vetsi nez potencionalni zisk. Jak pises, tim ze patril k nejlepsim v zavode mohl v Malajsii a dost mozna i Bahrajnu bojovat o podium, pokud by se rozhodli neriskovat. V minulosti by Alonso ve stejne situaci volil spise velmi pravdepodobnych 10-15 bodu, nez hrat vsechno nebo nic. Takze mozna jsou moje slova o pokore trochu prehnana, ale to nic nemeni na situaci.
-
-
-
-
RoBertino
10:01 23.04.2013 83.208.82.XXXDovolím si mírné korekce - ono "Perez nepředjížděl Alonsa a nechal ho zvítězit", to je silně diskutabilní. Šlo o loňskou Malajsii a Sergio tehdy v těsném závěsu za Fernandem udělal chybu, nedobrzdil do zatáčky. Samozřejmě nelze vyloučit i spekulace, že kvůli dodávce motorů Sauber mohl Mexičana klidnit, ale na druhou stranu tým ještě nikdy nevyhrál a na samotném začátku šampionátu by se téhle šance asi těžko vzdával. Ještě jednou Perez, právě o něm a McLarenu se mluvilo až moc od chvíle, kdy byl angažován místo Hamiltona a tudíž byl na začátku šampionátu pod velkou kritikou. Takže můj osobní názor - kdyby jel jako poslušná dvojka, dostane za to od novinářů za uši stejně. Alonso určitou chybu udělal, když podruhé otevřel DRS, ale ruku na srdce, kolikrát se stane, že se některá závada ukáže jako přechodná? Představte si, že by po prvním pit-stopu už DRS nepoužil a na konci závodu by se zjistilo, že mu normálně funguje. To by byl za poněkud nerozumného jedince.-
Biblbrox
10:17 23.04.2013 94.138.104.XXXKdyž normální člověk otevře dveře a ty mu vypadnou z pantů, tak nemůže očekávat, že když je bude chtít otevřít ještě 50x, že už mu ani jednou z pantů nevypadnou. Já znám Alonsa jako mistra předjíždění na rovinkách a proto ho to "DRS" muselo pořádně naštvat a přestal být soudný.
-
anonym
10:27 23.04.2013 83.208.82.XXXDRS se aktivuje ve 3. kole a Alonsovy problémy nastaly až v šestém okruhu. Minimálně šestkrát tedy element zafungoval normálně. Navíc se domnívám, ale najisto to nevím, že opětovné použití DRS konzultoval pilot s vedením týmu, rozhodli se to zkusit s tím, že mohlo jít opravdu o pouhé zadření kvůli písku nebo jinou drobnost. Nevyšlo to, což se stane. Alonso určitě vztek, takový ten závodní, měl, ale díky němu vlastně byla možnost porovnat, jak moc je F1 ohnutá technickými berličkami.-
anonym
10:39 23.04.2013 94.138.104.XXXTak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne. Alonso si myslel, že ho poplácaním mechanik znovu přilepil. Křídlo bylo volně pohyblivé, tj. muselo být uvolněné na táhle nebo něčem takovém. Vytlačit šlo, ale zpátky zatáhnout ne. Ještě lepší ale bylo, jak kdysi hledali v boxu kolo pro Massu. Prostě Italové. -
-
-
-
-
-
-
-
Tomur
11:06 23.04.2013 188.175.121.XXXAdrian Newey je obecně považován za geniálního konstruktéra a výsledky za celou dobu jeho působení v F1 to potvrzují. A Markův problém? Myslím že je v něm samotném a ne v Adrianovi nebo v autě Nejdřív mu neseděly foukané difuzory, teď neumí tak dobře pracovat s pneumatikami. Co to bude příště?
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek