DISKUZE K ČLÁNKU PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari

Formule 1 se v Bahrajnu pomyslně rozloučila s australsko-asijskou ouverturou šampionátu a zamíří na evropskou šňůru, přerušenou jedním odběhnutím do země javorového listu. Poslední závod se nesl v poněkud nervózním duchu a v oparu obav, zda se hvězdy F1 nemohou ocitnout v určitém nebezpečí; ostatně i kvůli tomu se v této zemi závod před dvěma lety nejel.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: PADDOCK LINE - GP Bahrajnu: Černý den pro Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 26.04.2013 19:01 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001227 (Hlasovalo 21 lidí) 23.04.2013 20:23
Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz,… »
» Tomur (Hlasovalo 20 lidí) 23.04.2013 08:00
Nevím čí nápad byl angažovat RoBertina, ale … »
» jako (Hlasovalo 17 lidí) 23.04.2013 17:37
Je ty budes dalsi kdo Alonsa nemusi asi..Jasne… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • anonym

    84.21.109.XXX
    Rád jsem si zase přečetl Paddock Line !!! Díky.

    + 15 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • 1958MrLotus1994

    89.24.17.XXX
    Super! Moc hezké čtení+historie!01

    + 14 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RST

    88.103.17.XXX
    PADDOCK LINE Hurá a děkujeme:-) Super, jen tak dal!

    + 16 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001227

    uzivatel001227

    194.228.32.XXX
    Robertino vítám Robertina zde na f1news.cz, redakce mě velmi potěšila a tedy a už nemá smysl sledovat rubriku na auto.cz kde poslední dobou sekce o f1 stejně umírala...

    budu se těšit na zajímavá shrnutí po každém závodě, good luck01 03

    + 21 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nasir

    188.175.176.XXX
    Robertinovy tradiční články F1news nám dal zase o argument víc, proč je asi "nejlepší český F1 web".

    Pro redakci: díky, že jste Robertina přivedli sem. Nebo mám poděkovat spíš Robertinovi, že se nechal ukecat k psaní na F1News? 03

    + 19 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    92.62.226.XXX
    Zdejší stránky o formuli 1 jsou velmi objektivní v porovnání s " F1Sports.cz " přímo NEBE A DUDY , Nechápu proč se F1 Sports nejmenuje FAND CLUB - Mc Laren alias v poslední době Mercedes GO !! Hamilton GO !!!
    Stačí jen poslouchat ty kidy těchto redaktorů a moderátorů při komentování na Nově , kdy nejlepší jezdec je jen jeden a jasný a samozřejmě i nejlepší vztahy okamžitě v každém týmu kam tento jezdec přestoupí......
    Protikladem tam kam vstoupí jejich neoblíbený jezdec jsou vztahy v tom týmu okamžitě špatné a dotyčný pokuď musí odstoupit ze závodu tak nejmenování komentátoři a redaktoři projevují až , pubertální škodolibost.....
    Je škoda že je tak pro většinu lidí sledující F1 na Nově , hrubě zkreslovaná situace kolem některých jezdců a týmů a podsouváno komu se má vlastně fandit.

    Jména redaktorů ani jezdců uvádět nemusím každému je jasné o koho se jedná.

    + 21 / − 10

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tt

    217.77.169.XXX
    RoBertino z5 Od konce minulého roku hledám Paddock a konečně jsem ho našel 14 Nejlepší zpráva dne, že je RoBertino zpět!

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Olda

    89.203.220.XXX
    RoBertino Je dobře, že Paddock Line pokračuje! F1n je asi nejlepší portá o F1 u nás. 01

    + 20 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    94.112.83.XXX
    dekuji Dobry den, ac zasadne neprispivam do diskuzi, tentokrat ucinim vyjimku. Donedavna jsem chodil na konkurencni server, ale zpravidla jen kvuli RoBertinovym clankum. Rad bych proto touto cestou podekoval, ze je zpet a doufam v plne forme.:)

    + 19 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.40.222.XXX
    "Na rozdíl od NHL, kdy jsou hráči dvou soupeřících týmů nepřátelé na život a na smrt, byť by to byli rodní bratři, je komunita pilotů F1 daleko semknutější a přátelštější."

    podla mna najvacsia sprostost aku si mohol napisat :)
    lebo ani jedno tvrdenie neplati

    + 12 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      83.208.82.XXX
      Odporúčam si prečítať knihy ako Chytám svůj život (D. Hašek), Hokej na dvoch kontinentov (P. Šťastný), Ivane, dej gól (J. Holý a J. Vrba) nebo 3x s hokejovým útočníkem (dr. L. Brábník). Z týchto knih, dla mojho názoru na vysokej úrovni je celkom isté, že som až takú sprostost nenapísal.

      + 18 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Kapor

    194.160.178.XXX
    Čierny daň pre Ferrari,.. ...pre Mercedes tiež. 08

    + 16 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Andy

    62.168.11.XXX
    Super práce! Tak konečně mi na téhle stránce už nic nechybí :-).

    + 19 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      dovolím si mírně nesouhlasit.
      osobně bych ještě uvítal tipovačku na výsledky kvalifikací a závodů03 vím, že o tom už byla kdysi řeč, ale jsem prostě hravý....
      samozřejmě RoBertino zde, je jednoznačně paráda01 !!!

      + 15 / − 8

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000635

        uzivatel000635

        88.101.0.XXX
        Za soutěž se také přimlouvám, hrál jsem to na zde několikrát zmiňovaném konkurenčním webu a jednou jsem vyhrál origo čepici Fernanda Alonsa 03 . Ten web jsem ale navštívil naposledy asi před 2 roky,kdy to koupil Blesk - od té doby pro mne neexistuje a s tím skončila i má účast v jejich soutěži. Hrál jsem někde jinde (už nevím kde) ještě jednu soutěž, tam jsem dostal nějaký počáteční fond fiktivních financí a z nich jsem skládat tým (1. jezdec, 2. jezdec, šasi, motor...), každá z těch komponent něco stála a tým se musel poskládat tak, aby se vešel do rozpočtu. Hodnotila se kvalifikace i závod samotný (nejen pořadí, ale i odjetý počet kol, kola na pozici atd.) bylo to docela složité, ale celkem transparentní hodnocení. Konečný počet bodů za závod dal pořadí a prvních x dostalo nějaké bonusové peníze do rozpočtu, takže na další závod mohli koupit dražšího jezdce nebo lepší šasi atd a tak zvyšovat své šance v dalším závodě. Problém byl v tom, že to obhospodařoval maník, který na to měl stále méně času a tak se často stávalo, že vyhodnocení závodu se objevilo těsně před uzávěrkou na závod další (což jsem často nestíhal) a nebo kolikrát až po dalším závodě, takže celá soutěž (dle mého názoru celkem dobrá) šla do kytek...02

        + 13 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • CocoTea

    62.197.220.XXX
    RoBertino is BACK Dakujem vsetkym zainteresovanym 11

    + 20 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Já koukal na jiný závod. Ale dost možná se mi to jen zdálo, protože jsem se koukal jen občas a viděl jsem to takto: Alonso špuntil od začátku, di Resta byl rychlejší. Pak Alonso zcela nepochopitelně podruhé otevřel pokažené křídlo a jel zbytečně znovu do boxu. Jistě to byl omyl, protože pochybuji, že by si Alonso skutečně myslel, že poplácáním křídla se závada odstranila. Konec závodu Alonso již sloužil jako rozptýlení nudy, když ho předjíždělo např. i "ucho" Peréz. Dále, kdyby jel Peréz jako poslušná dvojka, nevědělo by se o něm a McLarenu. Že jel jako jel, a to i kdyby nedojel, se bude dávat vždy do spojitosti s Bahrainem a bude se o tom (o McLarenu) mluvit daleko více než o dominanci Vettela. Nevím přesně, ale myslím si, že kdysi zrovna Peréz nepředjížděl Alonsa, i když byl výrazně rychlkejší než on a nechal ho zvítězit. RB - kyby mělo nejrychlejší vozy, proč Webber je tak pomalý (a to trvale!) ? Raikkonen jezdí nevýrazné ekorally bez vzrušení a předjíždí,jen auta v boxech. O tom asi F1 původně nebyla.. 05

    + 19 / − 27

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jako

      jako

      37.188.229.XXX
      Je ty budes dalsi kdo Alonsa nemusi asi..Jasne ze spunitl,kdyz mel otevrene kridlo i v zatackach...zkus nejaky simulator a v kazdy zatacce otevri kridlo...byl jasne pomalejsi nez ostatni a i tak se pred neho nemohli dostat..Pochybuju ze to u nas na webech o Formuli jedna nekdo oceni,ale jet s otevrenym kridlem v zatackach a nenechat se predjet je sakra dobra zkouska schopnosti..Nebo naopak,jestli schvalne nekdo bude nadavat na jezdce za nim ,ze ho nemohly predjet....Jinak nesnasim slovo "kdyby",ale kazdy rozumny fanda musi uznat,ze kdyby mu drs fungovalo ,tak i pres ten pit navic by zrejme dojel pred Hamem..Bylo mi ho lito,jak na konci predjel Pereze ale nemohl predjet chlapi pred sebou(Ham a Web) a ani se vzdalit od Pereze...vyzral si to do sytosti,snad se to nebude opakovat...Jinak ten tvuj primer k dverim a pantum nize,je hrozne vtipnej...Protoze prave ze kdyz ti vypadnou dvere z pantu ,tak prvni co clovek udela je ,ze je nasadi znova zkusi jestli uz normalne fungujou....Presne tak to udelalo Ferrari,protoze zjevne nevedeli v cem je problem...takze tohle chyba urcite nebyla...Ale ten primer pobavil,asi ti nikdy nevypadli dvere z pantu... :D (Nereknu nic,kdyby Ferrari volalo Alonsa do boxu po treti nebo jeste desetkrat a pokazde mu zavirali to kridlo..coz se nestalo )

      + 17 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Nasir

        188.175.176.XXX
        Hezky jsi to shrnul za mě. 01
        Biblbroxovy komentáře jsou jako ta zaseknutá gramofonová deska, jenom občas vymění strany "fanboy jistého pilota" a "hater neoblíbených". 03

        + 13 / − 11

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        89.29.32.XXX
        no delas jako by se v zatackach predjizdeli pomalejsi piloti bezne. Je prece logicke, ze Alonsa nedokazal FI predjet, kdyz na kazde rovince za zatackou mel vyhodu DRS a v zatacce musel jet Diresta stejne rychle, protoze tam jednoduse predjet Alonsa ani nemohl.

        S temi dvermi je to podle me dobre prirovnani, ale ty jsi nepochopil pointu. Kdyz ti dvere pri otevreni vypadnou z pantu, tak je neco porouchane a kdyz je nasadis zpatky, tak se snazis zjistit, kde je porucha. A kdyz by ti slo v takove situaci o zivot, tak je urcite nebudes jako trubka otvirat s rizikem, ze vypadnou znovu, ale nechas je pekne zavrene a teprve az hrozba pomine, tak budes experimentovat a treba je znovu otevres. Alonso tim ztratil pres 20s a pokud by to neudelal tak s jeho vybornym vozem mohl atakovat minimalne 5. misto, dost mozna pri trose stesti se strategii mohl atakovat i bednu. Ferrarri jednoduse znovu riskovalo vsechno nebo nic stejne jako v Malajsii. A znovu se to nevyplatilo. A sam Alonso moc dobre vi, ze kazdy bod muze mit cenu zlata a vetsinou se vyplati poctive sbirat nez hrat vabank. Diky temto rozhodnutim prisel ve dvou zavodech o nejakych 20 bodu a to muze na konci vyrovnane a nevypocitatelne sezony chybet zatracene hodne. Mi osobne to vubec vadit nebude, ale docela me prekvapuje, ze zrovna Alonso na zacatku sezony takhle riskuje a pusobi premotivovane, nema zadnou pokoru a nedokaze prizpusobit strategii zavodu k nenadalym okolnostem.

        + 15 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama