DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Malajsii?
Jak si vedli ve vzájemných soubojích týmoví kolegové během závodního víkendu v Malajsii? Porovnáme si jejich výkonnost v kvalifikaci i v nedělní velké ceně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Malajsii?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Biblbrox
09:20 31.03.2013 94.138.104.XXXNic moc pro závod neznamená. Viz třeba případ Massa-převodovka. Do závodu vyráží jako první ten upředňostňovaný, popř. se dá pokyn "multi21". Proč by se tedy Webber, Alonso, Rosberg aj. honili, když jim stejně musí jejich nosiči vody uvolmit místo. Počítají s tím ostatně i sazkové kanceláře. Štěstí pro Grosjeana v Malajzii bylo, že si KIMI si nedokázal poradit se "slabšími" jezdci z jiných týmů, kteří ho nemuseli pustit. Jinak by jistě také přišel pokyn.... . -
-
-
-
-
uzivatel000831
18:57 27.03.2013 194.212.22.XXXMůže mi někdo z redakce vysvětlit, proč chybí v anketě Webber, který staroval 5. a málem vyhrál závod a je tam třeba Massa ? Nepřijde Vám to trochu divný ?-
Petr
21:27 27.03.2013 78.157.160.XXXDivný ne, spíše subjektivní. Jak jsem se dnes již zmiňoval, můžu vybrat pouze pět jezdců pro anketu do tohoto článku. Snažím se vybrat vždy někoho z předních týmů - za Red Bull tam je Vettel, který byl rychlejší než Webber. Massa tam je myslím zaslouženě - dojel pátý, Alonso navíc hned vypadl.-
uzivatel000831
11:05 28.03.2013 194.212.22.XXXAle to vůbec není pravidlo, že je v anketě jen jeden jezdec od týmu. Jinak bych to chápal. Navíc jestli Vám přijde, že Massa podal lepší výkon, když startoval 2. a dojel 5. budiž...-
Petr
11:28 28.03.2013 109.81.245.XXXChápu, že se vám to nelíbí, nikdy se netrefíme do vkusu všech. Pravidlo pro tuhle anketu to jinak u nás obvyklé je. Nehledě na to měl Massa v závodě o desetinu sekundy na kolo lepší průměrnou rychlost než Webber a v poslední části byl dokonce absolutně nejrychlejší (měl jen slabší začátek na mokru a mizerné out-/in-lapy).-
uzivatel000831
12:24 28.03.2013 194.212.22.XXXOK, nechme to být. Je pravda, že se nejde trefit do vkusu a názoru všech. Oceňuji, že tady aspoň jako autor diskutujete v diskuzích, což je výjimka. -
Biblbrox
09:44 31.03.2013 94.138.104.XXXTaké jsem si toho všiml a uvědomil si, že Alonso měl zpekla štěstí, že naboural Vettela, jinak by byl Massa před ním. Teda kdyby nebylo "multi". Massa jel jako ďas a předjížděl ostatní rozdílem třídy. Jen kolik toho najel na Kimiho. To se nikde nepíše..
-
-
-
-
Biblbrox
17:30 27.03.2013 94.138.104.XXXMaping motoru se nastavuje z vozu nebo z boxů? Nezná někdo odkaz na volant RB? Taky by mě zajímalo, zda Vettel dostal pokyn nepředjíždět Webbera ještě před jeho vyjetí z boxů nebo až při jeho předjíždění. U výjezdu z uličky byli téměř na stejné úrovni, jen Webber byl na výhodnější vnitřní straně. Té autorem článku uváděné 0,5 s tam rozhodně nebylo.-
Kapor
17:40 27.03.2013 194.160.178.XXXMáš úplnú pravdu,.. ...po výjazde z boxov boli na jednej úrovni oba Red Bull a Seb nechcel otáľať s predbiehaním, lebo odzadu sa blížili Mercedesy a ak by ho kôli pomalému Markovi dostihli v zóne DRS a otvorili zadné krídlo + KERS, tak obrana proti tomu žiadna neexistuje. To, že Sebastián predbiehal nimo zónu DRS a práve Marka, svedčí o tom, že to vie, že má gule a managér sa môže občas aj mýliť, lebo on nesedí za volantom. -
Petr
21:24 27.03.2013 78.157.160.XXXPo zastávce vyjel za ním, první měřitelný rozdíl však byl po out-lapu ve 44. kole opravdu půl sekundy, pokud to chceš přesně, tak to bylo 0,557 s (důkaz zde: [odkaz na stránku] ).
O volantu Red Bull jsem psal zde: [odkaz na stránku] , Mercedesu [odkaz na stránku] a podrobněji [odkaz na stránku] , Ferrari [odkaz na stránku] , Caterham [odkaz na stránku] , Williams [odkaz na stránku]
Mapping motoru se volí z vozu.
Příspěvek byl redakčně upraven.
-
-
-
FF
15:53 27.03.2013 89.111.98.XXXŘekl bych, že to bude nezapočítáním prvního kola a kol při výjezdu z boxů. Sice jsem neměl k dispozici livetiming, ale v prvním kole se Massa dost propal a Ferrari pomaleji zahříva pneumatiky, takže bych si tipnul, že v těchto kolech ztrácel a pak už měl tempo dobré.
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek