DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Malajsii?

Jak si vedli ve vzájemných soubojích týmoví kolegové během závodního víkendu v Malajsii? Porovnáme si jejich výkonnost v kvalifikaci i v nedělní velké ceně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Malajsii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 31.03.2013 18:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 14 lidí) 27.03.2013 21:27
Divný ne, spíše subjektivní. Jak jsem se dnes… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 27.03.2013 21:24
Po zastávce vyjel za ním, první měřitelný rozdíl… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 27.03.2013 17:01
Vyměnit Alonsa? 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Boblbrox

    94.138.104.XXX
    O jakých soubojích je řeč? Podle ohlasu tisku a diskutujících se žádné souboje už nekonají, vše je domluvené z boxů. A tak to má být a Webber, Hamilton a další budou spokojeni. Souboje jsou totiž ošemetné, může při nich vyhrát ten lepší.10 10 10

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Co třeba sobotní kvalifikace? 03

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Nic moc pro závod neznamená. Viz třeba případ Massa-převodovka. Do závodu vyráží jako první ten upředňostňovaný, popř. se dá pokyn "multi21". Proč by se tedy Webber, Alonso, Rosberg aj. honili, když jim stejně musí jejich nosiči vody uvolmit místo. Počítají s tím ostatně i sazkové kanceláře. Štěstí pro Grosjeana v Malajzii bylo, že si KIMI si nedokázal poradit se "slabšími" jezdci z jiných týmů, kteří ho nemuseli pustit. Jinak by jistě také přišel pokyn.... .

        + 17 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Ve výsledcích kvalifikace a ani v závodech není např. zohledněno, že např. Grosjean jel s pomalejší modifikaci než KIMI. To je mi ale divné, protože si myslím, že když vyrobí jeden kus, ten druhý už takový problém není.

        + 13 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          78.157.160.XXX
          A můžeš mi vysvětlit, jak chceš zohledňovat, že má někdo jinou konfiguraci vozu? 04 To nebyl totiž pouze případ Lotusu, ale i Mercedesu a dalších.. přepočítávat přes body přítlaku? A neměla by přímo FIA korigovat podle toho času?

          + 17 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Odpovídal jsem na "souboje" v kvalifikaci. Podle mě je nefér srovnávat Grosjeana s "horším" (starší verze) vozem s Kimim. Nejedná se o body, jedná se jen o pořadí v týmu. Ok?

            + 6 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000831

    uzivatel000831

    194.212.22.XXX
    Může mi někdo z redakce vysvětlit, proč chybí v anketě Webber, který staroval 5. a málem vyhrál závod a je tam třeba Massa ? Nepřijde Vám to trochu divný ? 02

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Nie,.. ...lebo si treba prečítať pod každou tabuľkou, podľa akých kritérií je tabuľka zostavená a všetky sú zostavené správne. 01

      + 11 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Divný ne, spíše subjektivní. Jak jsem se dnes již zmiňoval, můžu vybrat pouze pět jezdců pro anketu do tohoto článku. Snažím se vybrat vždy někoho z předních týmů - za Red Bull tam je Vettel, který byl rychlejší než Webber. Massa tam je myslím zaslouženě - dojel pátý, Alonso navíc hned vypadl.

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000831

        uzivatel000831

        194.212.22.XXX
        Ale to vůbec není pravidlo, že je v anketě jen jeden jezdec od týmu. Jinak bych to chápal. Navíc jestli Vám přijde, že Massa podal lepší výkon, když startoval 2. a dojel 5. budiž...

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Chápu, že se vám to nelíbí, nikdy se netrefíme do vkusu všech. Pravidlo pro tuhle anketu to jinak u nás obvyklé je. Nehledě na to měl Massa v závodě o desetinu sekundy na kolo lepší průměrnou rychlost než Webber a v poslední části byl dokonce absolutně nejrychlejší (měl jen slabší začátek na mokru a mizerné out-/in-lapy).

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000831

            uzivatel000831

            194.212.22.XXX
            OK, nechme to být. Je pravda, že se nejde trefit do vkusu a názoru všech. Oceňuji, že tady aspoň jako autor diskutujete v diskuzích, což je výjimka. 04

            + 7 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Také jsem si toho všiml a uvědomil si, že Alonso měl zpekla štěstí, že naboural Vettela, jinak by byl Massa před ním. Teda kdyby nebylo "multi". Massa jel jako ďas a předjížděl ostatní rozdílem třídy. Jen kolik toho najel na Kimiho. To se nikde nepíše..

            + 12 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Maping motoru se nastavuje z vozu nebo z boxů? Nezná někdo odkaz na volant RB? Taky by mě zajímalo, zda Vettel dostal pokyn nepředjíždět Webbera ještě před jeho vyjetí z boxů nebo až při jeho předjíždění. U výjezdu z uličky byli téměř na stejné úrovni, jen Webber byl na výhodnější vnitřní straně. Té autorem článku uváděné 0,5 s tam rozhodně nebylo.

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Máš úplnú pravdu,.. ...po výjazde z boxov boli na jednej úrovni oba Red Bull a Seb nechcel otáľať s predbiehaním, lebo odzadu sa blížili Mercedesy a ak by ho kôli pomalému Markovi dostihli v zóne DRS a otvorili zadné krídlo + KERS, tak obrana proti tomu žiadna neexistuje. To, že Sebastián predbiehal nimo zónu DRS a práve Marka, svedčí o tom, že to vie, že má gule a managér sa môže občas aj mýliť, lebo on nesedí za volantom. 14

      + 16 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Po zastávce vyjel za ním, první měřitelný rozdíl však byl po out-lapu ve 44. kole opravdu půl sekundy, pokud to chceš přesně, tak to bylo 0,557 s (důkaz zde: [odkaz na stránku] ).

      O volantu Red Bull jsem psal zde: [odkaz na stránku] , Mercedesu [odkaz na stránku] a podrobněji [odkaz na stránku] , Ferrari [odkaz na stránku] , Caterham [odkaz na stránku] , Williams [odkaz na stránku]

      Mapping motoru se volí z vozu.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.203.142.XXX
    Shaze Jak je možný že měl Massa tak dobrej prům. čas na kolo a přitom skončil daleko za prvníma? Pokud se nepletu, tak přeci měli stejně zastávek

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      89.111.98.XXX
      Řekl bych, že to bude nezapočítáním prvního kola a kol při výjezdu z boxů. Sice jsem neměl k dispozici livetiming, ale v prvním kole se Massa dost propal a Ferrari pomaleji zahříva pneumatiky, takže bych si tipnul, že v těchto kolech ztrácel a pak už měl tempo dobré.

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Shaze

        89.203.142.XXX
        taky mě to napadlo, ale těch 25sekund jen na tyhle kola se mi zdá jako hodně velká ztráta ... tam by měli Ferrari případně Massa asi zamakat 03

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama