DISKUZE K ČLÁNKU Jak dopadly souboje týmových kolegů v Malajsii?

Jak si vedli ve vzájemných soubojích týmoví kolegové během závodního víkendu v Malajsii? Porovnáme si jejich výkonnost v kvalifikaci i v nedělní velké ceně.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak dopadly souboje týmových kolegů v Malajsii?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 31.03.2013 18:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 14 lidí) 27.03.2013 21:27
Divný ne, spíše subjektivní. Jak jsem se dnes… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 27.03.2013 21:24
Po zastávce vyjel za ním, první měřitelný rozdíl… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 27.03.2013 17:01
Vyměnit Alonsa? 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Boblbrox

    94.138.104.XXX
    O jakých soubojích je řeč? Podle ohlasu tisku a diskutujících se žádné souboje už nekonají, vše je domluvené z boxů. A tak to má být a Webber, Hamilton a další budou spokojeni. Souboje jsou totiž ošemetné, může při nich vyhrát ten lepší.10 10 10

    + 11 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • XR

      78.157.160.XXX
      Co třeba sobotní kvalifikace? 03

      + 13 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Nic moc pro závod neznamená. Viz třeba případ Massa-převodovka. Do závodu vyráží jako první ten upředňostňovaný, popř. se dá pokyn "multi21". Proč by se tedy Webber, Alonso, Rosberg aj. honili, když jim stejně musí jejich nosiči vody uvolmit místo. Počítají s tím ostatně i sazkové kanceláře. Štěstí pro Grosjeana v Malajzii bylo, že si KIMI si nedokázal poradit se "slabšími" jezdci z jiných týmů, kteří ho nemuseli pustit. Jinak by jistě také přišel pokyn.... .

        + 17 / − 14

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Biblbrox

        94.138.104.XXX
        Ve výsledcích kvalifikace a ani v závodech není např. zohledněno, že např. Grosjean jel s pomalejší modifikaci než KIMI. To je mi ale divné, protože si myslím, že když vyrobí jeden kus, ten druhý už takový problém není.

        + 13 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • XR

          78.157.160.XXX
          A můžeš mi vysvětlit, jak chceš zohledňovat, že má někdo jinou konfiguraci vozu? 04 To nebyl totiž pouze případ Lotusu, ale i Mercedesu a dalších.. přepočítávat přes body přítlaku? A neměla by přímo FIA korigovat podle toho času?

          + 17 / − 13

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Odpovídal jsem na "souboje" v kvalifikaci. Podle mě je nefér srovnávat Grosjeana s "horším" (starší verze) vozem s Kimim. Nejedná se o body, jedná se jen o pořadí v týmu. Ok?

            + 6 / − 14

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000831

    uzivatel000831

    194.212.22.XXX
    Může mi někdo z redakce vysvětlit, proč chybí v anketě Webber, který staroval 5. a málem vyhrál závod a je tam třeba Massa ? Nepřijde Vám to trochu divný ? 02

    + 9 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Nie,.. ...lebo si treba prečítať pod každou tabuľkou, podľa akých kritérií je tabuľka zostavená a všetky sú zostavené správne. 01

      + 11 / − 19

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Divný ne, spíše subjektivní. Jak jsem se dnes již zmiňoval, můžu vybrat pouze pět jezdců pro anketu do tohoto článku. Snažím se vybrat vždy někoho z předních týmů - za Red Bull tam je Vettel, který byl rychlejší než Webber. Massa tam je myslím zaslouženě - dojel pátý, Alonso navíc hned vypadl.

      + 14 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000831

        uzivatel000831

        194.212.22.XXX
        Ale to vůbec není pravidlo, že je v anketě jen jeden jezdec od týmu. Jinak bych to chápal. Navíc jestli Vám přijde, že Massa podal lepší výkon, když startoval 2. a dojel 5. budiž...

        + 8 / − 7

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Chápu, že se vám to nelíbí, nikdy se netrefíme do vkusu všech. Pravidlo pro tuhle anketu to jinak u nás obvyklé je. Nehledě na to měl Massa v závodě o desetinu sekundy na kolo lepší průměrnou rychlost než Webber a v poslední části byl dokonce absolutně nejrychlejší (měl jen slabší začátek na mokru a mizerné out-/in-lapy).

          + 8 / − 7

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • uzivatel000831

            uzivatel000831

            194.212.22.XXX
            OK, nechme to být. Je pravda, že se nejde trefit do vkusu a názoru všech. Oceňuji, že tady aspoň jako autor diskutujete v diskuzích, což je výjimka. 04

            + 7 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Biblbrox

            94.138.104.XXX
            Také jsem si toho všiml a uvědomil si, že Alonso měl zpekla štěstí, že naboural Vettela, jinak by byl Massa před ním. Teda kdyby nebylo "multi". Massa jel jako ďas a předjížděl ostatní rozdílem třídy. Jen kolik toho najel na Kimiho. To se nikde nepíše..

            + 12 / − 5

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Biblbrox

    94.138.104.XXX
    Maping motoru se nastavuje z vozu nebo z boxů? Nezná někdo odkaz na volant RB? Taky by mě zajímalo, zda Vettel dostal pokyn nepředjíždět Webbera ještě před jeho vyjetí z boxů nebo až při jeho předjíždění. U výjezdu z uličky byli téměř na stejné úrovni, jen Webber byl na výhodnější vnitřní straně. Té autorem článku uváděné 0,5 s tam rozhodně nebylo.

    + 17 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Máš úplnú pravdu,.. ...po výjazde z boxov boli na jednej úrovni oba Red Bull a Seb nechcel otáľať s predbiehaním, lebo odzadu sa blížili Mercedesy a ak by ho kôli pomalému Markovi dostihli v zóne DRS a otvorili zadné krídlo + KERS, tak obrana proti tomu žiadna neexistuje. To, že Sebastián predbiehal nimo zónu DRS a práve Marka, svedčí o tom, že to vie, že má gule a managér sa môže občas aj mýliť, lebo on nesedí za volantom. 14

      + 16 / − 15

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.160.XXX
      Po zastávce vyjel za ním, první měřitelný rozdíl však byl po out-lapu ve 44. kole opravdu půl sekundy, pokud to chceš přesně, tak to bylo 0,557 s (důkaz zde: [odkaz na stránku] ).

      O volantu Red Bull jsem psal zde: [odkaz na stránku] , Mercedesu [odkaz na stránku] a podrobněji [odkaz na stránku] , Ferrari [odkaz na stránku] , Caterham [odkaz na stránku] , Williams [odkaz na stránku]

      Mapping motoru se volí z vozu.
      Příspěvek byl redakčně upraven.

      + 11 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    89.203.142.XXX
    Shaze Jak je možný že měl Massa tak dobrej prům. čas na kolo a přitom skončil daleko za prvníma? Pokud se nepletu, tak přeci měli stejně zastávek

    + 6 / − 11

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • FF

      89.111.98.XXX
      Řekl bych, že to bude nezapočítáním prvního kola a kol při výjezdu z boxů. Sice jsem neměl k dispozici livetiming, ale v prvním kole se Massa dost propal a Ferrari pomaleji zahříva pneumatiky, takže bych si tipnul, že v těchto kolech ztrácel a pak už měl tempo dobré.

      + 10 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Shaze

        89.203.142.XXX
        taky mě to napadlo, ale těch 25sekund jen na tyhle kola se mi zdá jako hodně velká ztráta ... tam by měli Ferrari případně Massa asi zamakat 03

        + 10 / − 8

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama