DISKUZE K ČLÁNKU Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel
MALAJSIE - ZÁVOD; Sebastian Vettel dnes prohrál strategicky a v závěru dostal pokyn nepředjíždět, ale vítězství si přesto vybojoval na trati. Frustrovaný Rosberg mohl porazit Hamiltona, ale na rozdíl od Vettela byl loajální. Alonso zbytečně havaroval.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Tvrdé souboje a politika, chladným vítězem Vettel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
anonym
12:41 24.03.2013 93.99.142.XXXTen Mercedes nechápu,Rosberg se celej závod držel Hamiltona a když si Hamilton vždy každou sadu pneumatik zničil bylo vidět,že Rosberg se dotahuje a je prostě rychlejší.Nechápu to proč hned ze začátku takhle protlačují Hamiltona ,to zase musel Fotr Hamiltona podplatit vedení Merceduesu jako to uedělal v MCL.Ani neměli možnost pořádně je srovnta,Rosberg první závod nedojel a druhel byl jasně rychlejší než Hamilton.To že pak tým chránil Hamiltona Rosbergovi a lidem to televize nakecali že Hamilton není tak pomalý,ale že musí šetřit palivo,vždyť měl Hamilton pneu úplně zničený nemohl jet rychleji.Nejspíš Hamilton sestavil nějakou dobrou smlouvu,kde jeho sponozoři za to že bude před Rosbergem vyplatí Mercedesu těžký prachy.Podle mě je Hamilton jen komerční jezdec,za kterýho bojujou sponzoři a ti mu dělají cestičku.-
JaroB
12:50 24.03.2013 88.212.40.XXXTak dnes radosť aj trpkosť. Radosť s pokroku a rýchlosti,v prvej polke boli jednoznačne najrýchlejší /livetiming/ čo po minulom roku by asi čakal iba "blázon" :)
Čo sa týka TR: ja to vidím tak, že Ros sa nejako musel rozhodnúť/krásny záber ako dáva hlavu do rúk/ veď boli na domácej veľkej cene/Petronas/ , Lewis bol celý pretek pred Nicom a má o 10bodov viac. Netešilo ma to a Lewisa asi najmenej /čo mal robiť? Odstaviť auto?/ ale dnes sa dá Rosove rozhodnutie chápať. Lewis mal pred pretekmi 10bodov a bol celý čas pred Nicom. Ale najhnusnejšie by bolo /a dúfam,že sa to nikdy nestane/ keby bol Nico pred Lewisom a ešte aj rýchlejší a aj tak by dostal pokyn aby pustil Lewisa. TO by už bolo veľa aj na koňa ale myslím si, že ani Lewis by nikdy o také niečo nestál. On je jazdec ktorý chce závodiť, ale férovo/nie ako FETEL/ . Veľmi sa páčili dnes súboje Lewisa a Nica ako jeden druhého predbiehali, hore dole :) Ale potom ich stopli kvôli Lewisovmu palivu/Nica/. Lewis musel šetriť palivo a preto spomalil ale je otázne prečo a o koľko viac paliva spotreboval Lewis ako Nico.
Lewis aj Nico sú veľký kamaráti už od detstva a také niečo ich nemôže rozhodiť/ich kamarátstvo/ a hlavne ak za to Lewis nemohol/ Rosove rozhodnutie/.
Ale som rád s tohto všetkého, že Mercedes je v TOP 3 aj keď na RB a Ferrari trocha strácajú ale nieje to veľa. Nieje to nič na čom by sa nedalo stavať.
-
-
skejpa
12:29 24.03.2013 89.102.107.XXXTýmová režie Tak vám vážení nevím. Chceme radši aby jezdec neuposlechl TR a předjel nebo aby se vozil za týmovým kolegou až do konce. U Mercedesu mi to nakonci přišlo už hodně směšný. Jinak zválštní závod. Kimi na vodě marnej, pak v provozu a Alfons si to parádně posral sám...-
Duncan66
12:34 24.03.2013 89.29.32.XXXono je to tezke. Je rozdil jesli je domluva, ze jeden jezdec bude vzdy poustet druheho a nebo kdyz se tym dohodne, ze se zavodi do posledni vymeny pneu a pak stop. A taky je otazka, jak by zavod dopadnul, kdyby Mark neprepnul na usporny rezim atd.
u Kimiho by me zajimalo, jak jsou rozlozeny podily v jeho neschopnosti predjizdet jeho vinou a nastavenim auta. Uz celou minulou sezonu jsem si rikal, ze Kimi v provozu se do niceho nehrne a kdyz nema cistou stopu, tak je jeho vykon vyrazne slabsi.-
skejpa
12:50 24.03.2013 89.102.107.XXXNO u Kimiho to tentokrát bylo jasně na nastavení auta. V zatáčkách byl rychlej ale jak přisla rovinka, byla to bída. Jak loni... Vždyť se s DRS nedostal ani k zadním kolům auta před ním a pak se snažil předjíždět všude možně jen né na rovince. Bylo vidět, že nastavení bylo dobré pro rychlé časy ale na rovinkách evidentně ztrácel.-
Duncan66
13:53 24.03.2013 89.29.32.XXXtomu rozumim, ale jde mi i o to, jak moc do takoveho nastaveni mluvi prave Kimi, protoze jemu i tymu prece musi byt jasne, ze s takovym nastavenim jednoduse bude mit problemy s predjizdenim. A jelikoz z 90% se predjeti deje na rovinkach a pomoci DRS, tak je treba obcas udelat nejaky ten kompromis. Zvlast treba u lotusu, kdyz v kvaldach se pohybuje spise kolem 10. mista. Nastavit auto do zatacek umi kazdy, ale ten kompromis aby bylo konkurenceschopne nejlepe za kazde situace je to umeni.
-
-
-
Duncan66
12:45 24.03.2013 89.29.32.XXXtys asi hlavne myslel Mercedes, tam mi prislo divne, ze Lewis Nica nepustil, musel prece vedet, jak se plouzi a bylo mi k smichu jak nektere useky jel Nico skoro jako v zavadecim kole a jak neprirozene to vypadalo. Na neco takoveho si snad ani nepamatuju, ze bych to kdy videl. -
t
13:49 24.03.2013 195.168.78.XXXJa vidim pri pri TR Red Bullu a Mercedesu mierny rozdiel.
1) Jazdci RB boli priblizne rovnako rychli a bolo by to pomerne velke riziko, takze TR beriem a davam plus RB za to, ze tentoraz mala TR pracovat pre WEB (hadam prvy krat). Aj napriek tomu, ze kvitujem VET jeho zavodnickeho ducha, na WEB sa dotiahol kvoli tomu, ze WEB zacal setrit auto a to mi nepride koser. Suboj bol pekny a tvrdy, asi stastie, ze WEB je pomerne ferovy a nechal tam miesto na 1 auto + dva zastruhane vlasy. Nie som si isty ci by to tak bolo aj v opacnom garde a nevideli VET gesto ako v Turecku 2000. Takze zavodenie OK, ale nech su podmienky rovnake pre vsetkych. Tu mi VET zacina cim dalej viac pripominat MSCH a to nie je dobre..
2) Co ale nechapem je TR Mercedesu, Nico bol ku koncu "much much quicker" a posledne kola musel auto vyslovene dusit.. Tam naozaj neviem o co slo Brawnovi, ci dojde 3 HAM a 4 ROS alebo opacne je z pohladu tymu jedno. Nico bol ovela rychlejsi a tak pochybujem, ze by sa opakoval suboj VET x WEB na ostrie noza, behom 2-3 kol by HAM Nica uz ani nevidel.
Moje dojmy z VC su asi take ako vyrazy jazdcov na podiu..-
skejpa
20:17 24.03.2013 89.102.107.XXXMám na to úplně stejný názor. Obě TR jsou rozdílné ale pro obě platí to samé a to proč ? Mě, jako fanouška, nezajímá, že si chce být tým jistý... Já chci vidět opravdového vítěze. Pokud Mark mohl jet rychleji, proč nejel ? Bál se že mu odejdou pneu ? Proč se tedy nebál i Vettel ?
A stejně tak Rosberg. Proč ho držet za Hamiltonem, když už bylo jasně dáno, že šetří palivo a Nico byl rychlejší. A to nepočítám fakt, že Hamiltonovi by jistě nevadilo, kdyby ho v posledním kole Nico předjel. Beztak mohl hodit chybu na tým.
TR je prostě naprd. Zakázat a kontrolovat veškerou komunikaci tým-jezdec.-
t
10:39 25.03.2013 212.5.221.XXXZákazom nič nedocieliš. "Čím väčší nátlak, tým väčší odpor." Týmy by si aj tak našli nejaký spôsob komunikácie ako to obísť.
Z pohľadu fanúšika ma TR samozrejme neteší, no z pohľadu vedenia týmu to dokážem pochopiť, aspoň teraz pri RB (double sa nerodí každý deň). Pri Merce by som to chápal ak by boli zhruba rovnako rýchli, ale najskôr šetrenie pneu no a potom pokyn šetrenia paliva, ten tomu nasadil korunu. Asi sa báli či HAM dôjde do cieľa tak chceli mať Nica za zadkom aby ho mal kto do toho 3.miesta dotlačiť.
Výborné zhodnotenie - 11:52 Adamos
-
-
-
-
Mike17
12:19 24.03.2013 93.99.87.XXXTR u RB 1. TR u nich byla, ale ve prospěch Webbera. Aspoň soudím podle komentářů všech zůčastněných. To že ji Seb nerespektoval na tomto faktu nic nemění. Takže nerozumím polovině zdejších příspěvků jak TÝM Marka zařízl.
2. Seb udělal něco podobného co předtím Mark několikrát. Neposlechl. Zajímavý, že se do Marka tenkrát nikdo nenavážel a kritizoval se tým a dnes nikdo nekritizuje tým TA TR PRO MARKA, ale viní ho ze TR pro Seba.
3. Ano Seb by se měl omluvit a body při nejbližší příležitosti vrátit. -
-
uzivatel000677
12:27 24.03.2013 95.105.184.XXXkebyze je poradie opacne tak urcite by rosberg hamiltona tiez nepustil.
-
-
Adam P.
11:52 24.03.2013 78.102.61.XXXTR a kyselé obličeje po závodě Tak nevím kdo měl po skončení závodu radost... Když vezmu bodovanou desítku, tak snad z první šestky jen Grosjean, bo porazil Raikkonena. Massa byl zklaman rychlosti svého ferrari, Rosberg naštvaný na tým, že ho nenechali závodit s Hamiltonem, Hamilton nasraný kvůli tomu samému (je to závodník), Webberovi řekli, že vyhrál a ať to jen dojede, když to na něj zkusil Vettel v době, kdy měl auto nastaveno na úsporný režim. A Vettel byl nasraný, protože na něj byl nakvašený celý Red Bull. A ani Mercedes neslavil, zdálo se, že Brawnovo rozhodnutí nesouznělo ani s řadovými členy týmu... Pro diváky úžasný závod... Skoro celou dobu se něco dělo - akce na trati, akce v boxech... jen sami zúčastnění odcházeli s velmi rozpačitými obličeji. A novináři a fanoušci mají o čem psát :) -
plačkobijec
11:44 24.03.2013 91.217.96.XXXFantastický výkon Alfonse Alfonsi prosím pokračuj!!! Mj. v minulém závodě chyba těsně před koncem, teď chyba hned na začátku, přemotivovaný pan "bezchybný" má asi problém.
Dnes se musí slavit všude, právě jsem otevřel již třetí lahev mého oblíbeného šampaňského zn. Crystal, kdy zdaleka ještě nekončíme!
P.S. Kdepak máme jeho "objektivní" zastánce, od kterých mj. čekám příspěvky typu, že do Alfonse SV nacouval.
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek