DISKUZE K ČLÁNKU GP BELGIE: Maďarská nákaza se šíila dál - Mercedes ji ale nemohl oslavit, vítězný Russell byl diskvalifikován

Kdo si ještě vzpomene na rok 1983, kdy se na okruh téměř této konfigurace opět vrátily vozy F1? Byla to velká sláva a také kontroverze, protože se tehdy na poslední chvíli předělávala struktura startovního roštu - pilotům se nelíbilo umístění do klesání před Eau Rouge a proto se posunul do varianty, jakou známe dnes.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BELGIE: Maďarská nákaza se šíila dál - Mercedes ji ale nemohl oslavit, vítězný Russell byl diskvalifikován

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 70, poslední 29.07.2024 20:15 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Bukvice (Hlasovali 4 lidé) 28.07.2024 19:05
Vám na tom někomu přišlo něco ostudného? Russel… »
» Qasen (Hlasovali 4 lidé) 28.07.2024 17:24
Pro mne byl závod zklamáním po všech stránkách -… »
» RoBertino (Hlasovali 3 lidé) 28.07.2024 20:30
Podle telemetrie vždy v La Source výrazně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Divný chování :
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • RoBertino

    RoBertino

    185.63.97.XXX
    Ještě jeden dodatek - Wolff v pondělí přiznal, že piloti dostali patřičné pokyny a Russell měl zůstat v čele. Pouze v případě, že by se Piastri dotáhl tak blízko, že by ohrozil Hamiltona, případně vítězství Mercedesu, George by dostal pokyn udělat místo i za cenu, že by mohl skončit až třetí. Tím víc musí Oscara mrzet ten zpackaný pitstop, kdy málem sejmul kolegu u zvedáku.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Hwrychlik H.

      Hwrychlik H.

      109.81.126.XXX
      To to je direct mezi oči haterů Hamiltona. Já tomu věřil, protože si pamatuji například sezónu kdy v půli sezóny prohrával s Ferrari a v Maďarsku vrátil pozici Bottasovi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Zdroj? Protože já viděl jen tu druhou část, že kdyby bylo ohroženo vítězství, tak by Russelovi přikázali pustit Hamiltona.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Poky

      Poky

      37.48.45.XXX
      Pak to dost vysvětlilo. 01

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Jinak zaujalo mne, že Honda už musela dávat 5té motory, respektive spalovák. Sice nevím, ale tipnul bych si , že ty motory používají asi v režimu, kdy moc nevydrží, respektive mohou jet na vyšší výkon aby byli konkureneceschopný.
    Viditelně je Mercedes v tomto o hodně lepší a to nejen vůči Hondě.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Může to být tím, že po zjevné převaze v první třetině šampionátu právě tuhle oblast trochu podcenili s tím, že i kdyby byli penalizováni, tak to stejně doženou. Takže spalovákům nevěnovali takovou pozornost. Opět jen domněnka, ničím nepodložená. Řekl bych, že přes léto se chytnou za nos a řádně to prověří.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      V jednom tréninku jim vadná elektronika popravila nový spalovák. Pak je taky otázka, jestli ten jejich nový koncept stíhal vždy dostatečně chladit.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Jan.

    Jan.

    85.162.24.XXX
    Ale jinak Russela mi je líto, že o to kvůli takové blbosti přišel, přál jsem mu to vítězství.
    Max škoda, že se nedostal výše, rád bych viděl, zda by tu první trojku nějak prohnal.
    Cestu Sainze závodem nechápu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Bernie Ecclestone jednou řekl: Lítost nemá v motorsportu své místo, tu si nechme filmová dramata. A Colin Champan pronesl větu, která má svůj smysl a logiku: "Pravidla jsou od toho, aby byla dodržována." Je pak jedno, jestli jde o decimetr, centimetr nebo milimetr, kilogram, dekagram (no, gram asi ne...)

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    109.81.126.XXX
    A co ten RB? Ať mně nikdo netvrdí, že ten propad ze dne na den je kvůli nějakému Adrianovi. Tam musel proběhnout zákaz něčeho dost podstatného. 14

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jan.

      Jan.

      85.162.24.XXX
      To asi nebude ani tak o zpomalení RB, ale zrychlení ostatních? Zkrátka jej dohnali a dál se moc není kam posunovat v rámci těchto pravidel, proto je to tak vyrovnané a vyhrát může kdokoliv z top4?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Racek

        Racek

        109.81.166.XXX
        To je úplně totéž. Prostě už nestačí. Já to tedy čekal o něcopozději. Ale myslím, že to s tituly poletošku bude konec.
        Je vidět, že auto funguje dosti špatně, Max ještě trochu konkuruje a titul asi udrží, Peréz na to doplatil o dost víc. No, asi v té aerodynamice není všechno v pořádku. A v Red Bullu jakbysmet, neb letos proběhlo několik věcí, okterých všichni víme.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      185.63.97.XXX
      Já vím, že to je někdy jen otázka rychlého kola, ale v kvalifikaci byl Max o půl vteřiny rychlejší než ostatní (jistě, jelo se na mokru atd.), ale pořád to naznačuje, že s tou rychlostí to nebude tak zlé. Navíc startoval jedenáctý a v balíku pilotů, pokud budeme brát za bernou minci, co říká Checo, na středně tvrdých se RB trápili a Emil je dostal na poslední stint. Možná to bude něco v tomto duchu.

      + 3 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Zajimavá spekulace:
    https://www-sportskeeda-com.translate.goog/f1/news-red-bull-s-drop-performance-result-fia-questioning-legality-car-claims-f1-pundit?_x_tr_sl=auto&_x_tr_tl=cs&_x_tr_hl=cs#lz5z51w6jtqvqx6z76s

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.115.XXX
    Předjíždět šlo jen na rovince a tam rozdíl v gumách moc zase takovou roli viditelně nehrál. Taky jsem nezaznamenal, že by jste vzali v úvahu oproti minulosti zkracené DRS

    Každý závod hledat nějaký spiknutí,"ojeb´", půl podvod... to už je na chocholouška.Je potřeba začít jinak přemýšlet, za chvilku to bude horší jak v poltice. Realita je jiná...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Loqenc

      Loqenc

      85.71.3.XXX
      Taky to tak vidím. Navíc proč by měl zrovna Ham měl poslouchat týmové příkazy, když na konci roku jde stejně k Ferrari? Žádný takový příkaz navíc nezazněl a skrytě domlouvání týmové režie nedává smysl, když je povolená.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • RoBertino

        RoBertino

        185.63.97.XXX
        A není to právě proto, že Hamilton jde po sezóně pryč a pro image týmu je lepší, když vyhrává pilot, který v něm zůstává?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Loqenc

          Loqenc

          85.71.3.XXX
          A nejde Hamovi spíš o vlastní image, než o image týmu, z něhož odchází? Takže proč by to měl dělat? Piastri taky několikrát říkal, že jakmile se dostal na čistý vzduch, tak okamžitě zrychlil, ale když jel za někým, tak měl problém. Bylo vidět, že se tam moc dobře nepředjíždělo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • RoBertino

            RoBertino

            185.63.97.XXX
            Jistěže ano, ale pořád je členem týmu a kvůli mediální pozornosti a zvláště po cirkusu v Maďarsku by jen málokdo chtěl dovolit další hádání v komunikaci. Víme dobře, jak Lewis vše a pořád komentuje a najednou byl ticho jak pěna? Nelze vyloučit ani snahu týmu udělat z Russellova vítězství obrovskou show - podívejte, jel skoro celý závod na jedné sadě a vyhrál. Jsme skvělí a vypálili konkurenci rybník. Zkrátka těžko můžeme nahlédnout do zákulisí, proč a co se dělo. A jenom poznámka - Hamilton si ve třetím kole suverénně poradil s Leclercem, tam špinavý vzduch nevadil?

            + 3 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama