DISKUZE K ČLÁNKU GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
Lando Norris absolvoval 109 závodů a patnáct z nich dokončil na stupních vítězů. Ten stodesátý mu přinesl to, oč přišel před třemi roky v Soči. Využil výhody, poskytnuté mu safety carem a sesadil z piedestalu dominantního Verstappena.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Kaša
12:47 08.05.2024 109.81.117.XXXJasně. Ale já to třeba nemám ty už skoro nesportovní manévry Magnumovi za zlé ... chlapsky se k tomu postavil a přiznal se k tomu, řekl že penalizace byly oprávněné a že z toho neměl radost ale udělal to pro tým! To je mnohem čestnější než ty prasárny co dělal např. Max a ani nebyla žádná reflexe! Bude mě zajímat názor Palmera jestli tu kolizi rozebere.... -
GRAHAM
10:56 08.05.2024 109.81.115.XXXKašo , to je zcela jisté..... je tam jen otázka , zda by přišla sebereflexe ( mysl´im že ano) ....a třeba časem ano, bbylo to v nějaké době a věci se řešili jinak..... Prost to i uměl...je to o egu a řizení svých stinných stránek. Všichni máme v sobě HAJZLA, někdo ho používá extremně a jiný ho dokáže zcela eliminovat. Obojí je špatně. Ale je to těžké... -
-
-
Hwrychlik H.
20:27 07.05.2024 109.81.126.XXXSouhlas. Paradoxem je, že to proč zůstal kokpit natočený směrem ke svodidlům mohlo pravděpodobně to téčko nad nasávacím otvorem nad hlavou jezdce. To se zaseklo o svodidlo a nedovolilo se kokpitu otočit podlahou dolů.
-
-
-
-
-
Hwrychlik H.
21:22 07.05.2024 109.81.126.XXXMyslím že toto je velmi dobrá ukázka, že pro bezpečnost jezdce uvnitř monokoku bylo uděláno neskutečně mnoho. Jediný problém bylo to vystříknuté palivo. Nevím jak dopadlo vyšetřování, ale psalo se o tom, že nádrž jako taková nebyla poškozena, že palivo vystříklo z místa plnícího otvoru. Ale netuším jestli je to pravda.
-
-
-
Kaša
13:29 07.05.2024 82.142.123.XXXZaráží mě jak skoro všichni F1 experti a insajdeři vidí v kolizi vinu jasně na Magnumovi!
Přece podle pravidel byl už Magnum významnou částí vozu na úrovni Searganta před kolizí takže měl právo být v tom souboji. A to mi pak připadá že ho spíš amík zavřel protože ho neviděl. Spíše mi připadá že to všichni házejí na Magnuma i vzhledem ke zbytku tvrdých manévrů které předvedl po zbytku víkendu. Já bych nechal hodnocení jako závodní incident nebo dokonce jako chybu američana. Jak to vidíte ostatní? Díky-
GRAHAM
14:11 07.05.2024 109.81.115.XXXKdyž tě někdo předjede, tak jsou situace , kdy respektuješ prohru a na některých místech trati kde víš kde je hlavní stopa tak sundáš nohu z plynu a uznáš "prohru" a nejdeš už do souboje. Je to zbytečné, jsi prostě pomalejší....pročpak asi to dělají jen někteří..... -
-
juras
17:27 07.05.2024 88.103.92.XXXSargeant jezdí svou druhou sezónu...a vzhledem k tomu že se pohybuje většinou na chvostu pole moc opravdových soubojů o umístění neprodělal.
Ale mám dojem že když s někým bojoval, jezdil s respektem, pokud někde chyboval přisuzoval bych to málo zkušenostem.
Magnussen je naopak starej harcovník...se zkušenostmi a už se něco na bojoval o pozice.
Na Sargeanta je vyvíjený stále větší tlak...takže pokud chce v F1 zůstat musí se víc vyrovnat Albonovi...a s tím souvisí i bojovnost a tvrdost v soubojích.
Sargeant se nechtěl dát, a řekl bych že chyboval v tom že si myslel že Magnussen v té zatáčce ustoupí.
Naopak Magnussen je letos na políček...tolik unfér defenzivních manévrů se jen tak nevidí...to není žádný zasednutí...ale holej fakt.
Za mě bych to viděl jako závodní incident...Magnussen ale momentálně je jak magnet... prostě mu to přišili protože má těch problémů moc...a podle mě mu taky uškodilo to že je už zkušenej a měl by lépe vyhodnotit situaci. -
Hwrychlik H.
19:09 07.05.2024 109.81.126.XXXNaprostý souhlas.
Jinak krásná ukázka když LEC předjel LH který se bránil na vnitřní stopě. Nechal mu tam místo a vše bylo ok. Naprosto stejný souboj ve stejné zatáčce LS nevím s kým, ale ten druhý ho vyvezl až mimo trať a pak LS dostal trest za předjetí mimo trať. Komisaři jsou nýmandi. Snad jediné správné rozhodnutí byl CS ale tomu předcházelo opět vytlačení soupeřem mimo trať, jinak už by byl před ním.
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek