DISKUZE K ČLÁNKU GP Španělska: Leclercova smůla vynesla do čela Verstappena

Horké Španelsko slibovalo závod dramatický, ověnčený velkým množstvím pit-stopů. Predikce se naplnila, byli jsme svědky mnoha chyb a smůly hned v několika podobách. Ze všech těží Max Verstappen a po vítězství se posouvá i do čela průběžné klasifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP Španělska: Leclercova smůla vynesla do čela Verstappena

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 64, poslední 24.05.2022 12:08 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2022 17:23
Super závod, skvělé výkony od obou jezdců… »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2022 17:25
Ham jel jako ďábel, vo tom žádná »
» Mansell_fan (Hlasovali 4 lidé) 22.05.2022 18:38
Kevin při té kolizi trochu Hamovi očesal podlahu.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Kaša

    Kaša

    82.142.123.XXX
    Super závod na to že to bylo na okruhu v Barce .... bitva na čele mě celkově mile překvapuje. Ferrari vypadá že u nich vylepšení fungujou a bude to vyrovnáná bitka. A co víc, myslím si že se do ní zapojí i Mercedes který vyřešením pokakování umožňuke týmu odemknout svůj potenciál. medvědi budou teď tím s nejlepším zlepšováním auta.
    Velké zklamání je z McLarenu - přinesli snad nejvíc vylepšení a místo aby si upevnili pozici "best of the rest", tak je zajezdia Alfa, Alpine, a skoro i HAAS bez vylepšení. Je to ostuda pro tým s aspirací na boje o titul.
    Otázka je jestli McL rozběhne novinky a opravdu půjde jasně do čela středu pole, a nebo se v tom bude plácat a bude to marnost.pro mne jsou ale stejně velkým zklamáním, protožem jsme je čekal optimicticky v boji o vítězství, a realisticky jako jasný tým mezi top týmy a středem pole - ale ani na jedno to zatím nevypadá! 10 02
    Aston Martin opět ostuda s kopírováním cizích návrhů ... jaká to blamáž a odporná image oproti skvělým minulým dobám za Jordanu, i Force Indii ....

    Skvělé Alfa Remeo, kde Fin ukazuje kvality, ale otázkou je co by s tím dokázali lepší jezdci.

    Kolize mezi Hamem a Magnumem nešťástná, více na vině asi KMag .... ale pořád závodní incident.

    Sainz stále na sestupné křivce. Musí se hodit do klidu, vyhrát nějaký závod a pak se chytí. A pak ukáže že může být vyrovnaný se skvělým Charlesem.

    U Mercedesu oba výborní a vyrovnaní, jen Hamík asi vybírá smůlu v nedůležitém roce! 18

    U RB jde vidět kdo je tady mazánek, ikdyž výkonově na to Checo celkově nemá, tak si s ním asi bude tým nadále .... dělat podpůrného jezdce.

    Mladý Schumi to musí dát dohromady a konečně bodovat, a pak se snad chytí. Magnum je naopak podceňovaný pilot který prostě umí.

    Apline se zvedl a starej Alfóns konečně boduje. Dobrá dvojka ale co s nadějným Piastrim?

    Tsunoda zajíždí Gaslyho? Že by se japonec chytnul nebo je upřednosňován před francouzem?

    A překvapivě neviditelně Latifi porazil Albona? Je to tak.

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    95.82.132.XXX
    Pořád jsem v šoku, že současný Mercedes byl v Barceloně na takové úrovní, že LH po propadu na chvost byl schopen dojet a předjet Sainze... Možná to byla vlaštovka, související s podmínkami ve Španělsku, ale bomba 01

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Udělali pokrok s autem, plus George měl asi o něco lepší nastavení pro kvalifikace a Lewis pro závod. Každopádně sezona je dlouhá a ještě to může být zajímavé. Barcelona je komplexní okruh: rychlá rovinka, pomalé zatáčky, rychlé zatáčky, jízda přes obrubníky. Pokud je někdo rychlý v Barceloně, nemůže mít špatné auto. I když dost možná pomohlo i horko, lépe se dostávali pneu do provozního rámce.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Mercedesu se v Barceloně vždycky dařilo, vyhrávali tu vždycky i ve slabších letech své dominance. Uvidíme další závody.
      Nicméně ano, rychlost Lewise v neděli byla neskutečná a je to zdvižený prst pro vedoucí duo.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        85.162.8.XXX
        To mě napadlo, jenže ve slabších letech své dominance pořád vyhrávali docela dost. Teď nevyhrávají vůbec a je to úplně jiná konstrukce vozu než ta, se kterou vyhrávali. Takže optimista jsem. Byť stále jsem velice skeptický, co se vítězství v závodech týče...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • airwar1939

          airwar1939

          85.158.196.XXX
          Barcelona je hodně komplexní trať, takže pokud tam z nějakého důvodu náhodně netrefili jackpot, tak by měli podobné výkony podávat i jinde. Já si logicky říkám, že i kdyby jim z nějakého záhadného důvodu zafungovali pneu, tak pořád tu je brutální zlepšení pokud jde o poskakování vozu. Oni prostě udělali velké zlepšení pokud jde o jízdní vlastnosti a výsledek je obrazem toho zlepšení. Už tento týden nás čeká Monako, a tam vzhledem k nerovnosti trati se ukáže, zda a jak moc se opravdu zlepšili.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            85.162.8.XXX
            Takhle obecně to chápu taky... Teď je otázka jaký tam bude další potenciál k vytěžení... Jestli tohle je maximum a jakákoli snaha o zlepšení to rozbije... Nebo je to dobrý začátek k něčemu mnohem lepšímu...

            Protože dosud to bylo hrozný v tom, že naférovku říkali, že neví kdy jim to auto funguje... Tempo nebylo úplně špatný, ale nic moc jim nefungovalo ve snaze udělat krok vpřed...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Hwrychlik H.

              Hwrychlik H.

              90.183.80.XXX
              Já se celkem divím že nezkusili nějaké "amatérské" levné vyztužení podlahy hned v druhém/třetím závodě. I za cenu hmotnosti. Minimálně na nějaký trénink.
              Protože ty názory že to poskakování je moc flexi podlahou byly od začátku. A viz třeba teď Haas, který údajně jen vyztužil podlahu za pár peněz. Ale tak snad to nebude vlaštovka.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                37.188.253.XXX
                Ale oni ji vyztužili hned, když prosadili ty lana, která ji drží... Dost se o tom mluvilo....

                Pokud to dobře chápu, tak jejich problém není v tom, že by jim ta podlaha plandala, ale v tom, že díky jejich konceptu je efektivnější a proto se přisává už v nižších rychlostech...

                To co řeší a to nejen oni je, jak to potlačit ve vyšších rychlostech tzn . jak se zbavit přemíry vzduchu, který pod tu podlahu míří ..

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Hwrychlik H.

                  Hwrychlik H.

                  90.183.80.XXX
                  Možné to je, ale pochopil jsem to tak, že podlaha jako celek potřebovala vyztužit, že byla moc flexi celá. Lanka možná řešila jen její zadní vnější rohy a to je ještě otázka jak moc.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    90.183.80.XXX
    Nepochopil jsem poslední pitstop u GR. V pohodě by dojel až do cíle a takto připravili LH o bod za nejrychlejší kolo.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      95.82.132.XXX
      Co jsi na tom nepochopil ? Nejrychlejší kolo si stejně uzmul Peréz, pokud se nepletu... Asi nebyl důvod cokoli riskovat...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        90.183.80.XXX
        Až na to, že GR zajel stejně pomalejší kolo než LH a navíc, pokud by už GR nestavěl, tak si RB nemohl dovolit stavět také. Zas takový náskok SP neměl.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Kdyby GR nestavěl, jezdil by o dost pomaleji, takže by Péro ten náskok na výměnu stejně udělal. Jen o něco později a zajel by to s ještě lehčím vozem.

          + 1 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Hwrychlik H.

            Hwrychlik H.

            90.183.80.XXX
            "Kdyby GR nestavěl, jezdil by o dost pomaleji, takže by Péro ten náskok na výměnu stejně udělal."
            A na to jsi přišel jak? Jeli naprosto stejnou strategii.

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Fanda.LH

              Fanda.LH

              95.82.132.XXX
              Asi není překvapením, že Rb má stále rychlejší vůz než Mercedes... Kéž by to bylo o strategii...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                90.183.80.XXX
                Pozor, on ale píše o tom, že by si ten náskok stejně vyjel. Já se ptám jak, když na stejné strategii nebyl schopen udělat do konce závodu náskok tak, aby mohl Perez zajet extra pitstop a tím vzít nejrychlejší kolo pro sebe.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              Protože každý pilot na nových gumách jede rychleji, než na těch starých sjetých. Russell by tedy zajížděl o 1-2s pomalejší časy, než jezdil po výměně. Péro měl před Russellovou zastávkou gumy novější než Russell a rychlejší auto. Rychlejší byl i se stejnými gumami a nakonci neměl kam spěchat, když vědět, že po Maxovi jít nesmí. 03
              Jistý to není, ale myslím si, že by ten pitstop stihl.

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Hwrychlik H.

                Hwrychlik H.

                90.183.80.XXX
                Demagogie jak vyšitá. Pneu měl jen o 1 kolo novější. Tak jak by tedy jezdil o 1-2 sekundy rychleji než Russell? Navíc když na něj mezi 31 kolem a 51 kolem najel jen 10 sekund. Aha neměl kam spěchat.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama