DISKUZE K ČLÁNKU Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO
Formule 1 nebude dle svých představitelů nikdy plně elektrická, jak je v současné době v módě v automobilovém průmyslu. Spalovací motory v ní mají velkou budoucnost, dokonce se v ní uvažuje o zajímavém přechodu na ty dvoudobé.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Spalovací motory mají "dlouhou budoucnost." Přejde F1 na dvoutakty? + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
tom11
14:22 25.01.2020 185.99.177.XXX... a Němci budou zase na špici. patenty z dob Trabise a Warťase mají v Německu, jen to místo Merglu bude VW, kterému dnes patří fabrika ve Cvikově a Opel, který vlastní Eisenach
ale vážně by se mi to líbilo mnohokráte víc, než nějaký elektrosr**ky. otočit to na bok, mít to jako boxera s nizoučkým těžištěm - to by určitě nejednoho kostruktéra potěšilo. nějaký ten čmoudík by taky nebyl na škodu a o zvuk bych se rozhodně nebál. a že by to mohlo být poruchovější ( jako píše Miroslav D ), než současné držáky? opět další plus pro nepředvídatelnost výsledků. -
-
Miroslav D.
14:50 24.01.2020 194.228.59.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
Miroslav D.
16:29 24.01.2020 217.31.62.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
jon
19:43 24.01.2020 90.176.154.XXXDvě kliky jsou v pohodě. Ono to stejně musí pracovat v symbióze, protože ty válce mají společný spalovák.
Co se týká toho posazení motoru, ten motor půjde položit a bude to jako boxer. Což je pro F1 výhodnější než Véčko.
Chlazení v tom případě také nebude problém. A hádat se to nebude. Ty kliky budou přes soukolí pohánět jednu hřídel. Ty válce si tedy pomohou vzájemně.
Ale je tu jedna věc, které bych se bál. V případě dvoutaktu se nám zase navrátí hodně vysoké otáčky. V případě přeplňovaného motoru to může být klidně kolem 20.000. A závodní dvoutaktní motor je hodně náchylný na pístní kroužky. Aby to jelo, nemůže být moc bohatá směs. Navíc to pak hulí jak blázen. Trochu se to přechudí a z pístu a kliky toho moc nezbude, pokud praskne pístní kroužek a dostane se do spalováku.
Ale na druhou stranu, dodnes se o vývoj dvoutaktů starají malé továrničky na motorkárové motory. Když si ty motory vezme do parády kterýkoli motorář z F1, tak se to hodně posune.
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek