DISKUZE K ČLÁNKU Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

V technickém článku se s pomocí technického ředitele Williamsu Pata Symondse podíváme na to, co dělá aerodynamiku závodních monopostů Formule 1 tak složitou i krásnou zároveň. Jak inženýři využívají víry, matice kol a jak eliminují úplavy? Co pomáhá zvyšovat celkovou efektivitu?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Záludnosti aerodynamiky vozů F1: Víry, úplavy, složitá křídla a matice kol

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 5, poslední 17.12.2016 15:24 Vložte komentář

Nejlepší názory

» tom11 (Hlasovali 2 lidé) 16.12.2016 23:55
Bezva článek 01 Samotného mě už několikrát… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    OT pro Petra: Co je pravdy na tom, že trať v Monze bude pro příští sezónu upravena (odstranění první šikany a její varianta v Curva Grande)? Info na následujícím odkaze:
    [odkaz na stránku]
    Díky!!

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      78.157.167.XXX
      V Monze nějaké úpravy plánovali, to vše jsou ale zatím jen návrhy.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Easy

        Easy

        82.144.151.XXX
        Příští rok se tam chystám na desátý závod a zatím jsem nervózní z toho, že ani okruh ještě nezačal prodávat lístky... Tak doufám, že jsou to zatím jenom "fámy". Psalo se o tom tady?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    Bezva článek 01
    Samotného mě už několikrát napadlo, ze největší problém F1 je jízda blízko auta před sebou. Kdyby někdo vymyslel, jak v rámci pravidel co nejvíce anulovat úplav, bylo by vše jednodušší.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

Max Verstappen a Lando Norris v těsném souboji

Norris je rychlejší než Verstappen, domnívá se šéf McLarenu

Pohonná jednotka Hondy bude Red Bully poháněn příští rok naposled

Ford reaguje na zprávy o údajně slabém výkonu nového motoru Red Bullu

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP MIAMI: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP MIAMI: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama