DISKUZE K ČLÁNKU Uzavřené kokpity schvalují všichni piloti, chystají se jejich testy

Tohle téma bylo velmi diskutované zvláště po nehodě Justina Wilsona v srpnu letošního roku na trati v Pocono. Má své zastánce i odpůrce, konečné rozhodnutí o schválení či zamítnutí této inovace může zásadně změnit tvář F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Uzavřené kokpity schvalují všichni piloti, chystají se jejich testy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 16, poslední 25.10.2015 19:36 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000635 (Hlasovalo 21 lidí) 25.10.2015 12:48
Formule je jednomístný závodní vůz s odkrytými… »
» uzivatel000914 (Hlasovalo 16 lidí) 25.10.2015 10:35
V MotoGP jezdí stejně rychle a jezdci jsou… »
» Lahva (Hlasovalo 15 lidí) 25.10.2015 11:02
Ne. Kdo na to nemá koule, ať nejezdí! Podstata F1… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Já bych přikázal doutníkový tvar, úzké kola vypletené drátama, zakázal křídla a bezpečnostní pásy, jezdcům přikázal kožené helmy a šátek přes ústa a v boxech povinně dýmku. To je přece ta pravá F1. 12 03

    + 11 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • pidro

    pidro

    185.26.182.XXX
    To se pak můžeme dívat na LMP.Už teď je to lepší podívanáb než celá F1. 05

    + 9 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Easy

    Easy

    82.144.151.XXX
    Jen aby někoho nenapadlo zakrývat i ta kola. Pro aerodynamiky jsou třídním nepřítelem ;-)

    + 9 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • skejpa

    skejpa

    89.102.220.XXX
    Odkrytá kola zůstanou a zakrytuje se jen kokpit. Jak už tu bylo naznačeno od Ferrari, RBR i McLarenu, uzavřené kokpity mohou vypadat dobře. A pokud to zvýší bezpečnost, tak proč ne. Stále to bude formule. Stále to bude mít otevřená kola apod. Tak nač ten poplach...

    + 8 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    178.209.152.XXX
    Formule je jednomístný závodní vůz s odkrytými koly a prostorem jezdce, toliko definice této kategorie. Pokud budeme prostor jezdce zakrývat, je nutné:
    A) změnit definici této kategorie závodních automobilů
    nebo
    B) nenazývat tuto kategorii formulí, protože to formule nebude
    nebo
    C) se na to vy..at a mít formuli takovou, jaká je doposud

    Já osobně volím C), protože nikdo přece jezdce nenutí, aby do toho usedali. Řídit formuli je jejich svobodné rozhodnutí, které všichni bez výjimky přijali zcela svobodně při znalosti veškerých rizik, která jsou s tím spojená.
    Někdo tady zmiňoval Moto GP, tak si představte, že by se zde začaly vymýšlet podobné pí..viny, jen aby se nějaký jezdec nezranil nebo nedej Bože nezabil.
    Ano, je to tragédie, ale všichni si musíme uvědomit, že to riziko k tomu patří a ti jezdci to riziko přijímají zcela vědomě a dobrovolně.

    + 21 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    77.119.128.XXX
    Ne. Kdo na to nemá koule, ať nejezdí! Podstata F1 ohrožena. Mansell to napsal pěkně, i když trochu k jinému tématu.

    + 15 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Kelner

    Kelner

    46.23.52.XXX
    FORMULE bude nespíš vypadat jako stíhačka.

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    78.102.41.XXX
    Zase přijdeme o část atraktivity, ve prospěch už tak přehnaně vysoké bezpečnosti... Jsem jednoznačně proti... Wilson nezemřel v F1, zemřel v mnohem méně bezpečné sérii... Je tedy zcela mimo mísu na jeho nehodu takto reagovat... 02 02

    + 10 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000914

    uzivatel000914

    77.242.90.XXX
    V MotoGP jezdí stejně rychle a jezdci jsou odhalení celí... F1 je fakt banda slečen už. Rovnou to celý zabalte, nemá to cenu. Dneska už nikdo nemá koule.

    + 16 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Fanda.LH

      Fanda.LH

      78.102.41.XXX
      Tohle není tak docela pravda... V MotoGp se jezdí sice stejně rychle, ale na rovinkách, v zatáčkách se jezdí o dost pomaleji... A v zatáčkách dochází ke kolizím, pádům apod...

      PS: Samozřejmě, že motorky jsou 100krát nebezpečnější než Formule aj. dvoustopé prostředky...

      + 8 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      93.99.87.XXX
      Jo jo, motorkáři jsou třída.. Všechny ty helmy a chrániče na každou část těla mají jen kvůli tomu, aby jim ty mega velké koule nevadily při sezení. 12

      + 9 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama