DISKUZE K ČLÁNKU Proč se Honda s McLarenem tolik trápí? Kolik zaostává ve výkonu pohonné jednotky?
McLaren MP4-30 poháněný Hondou zaostává za očekáváními. Proč není konkurenceschopný? Kolik ztrácejí na soupeře v oblasti motoru s vnitřním spalováním (ICE) a o kolik je pozadu jejich systém pro rekuperaci energie (ERS)? Jaké řešení má současná nelichotivá situace?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Proč se Honda s McLarenem tolik trápí? Kolik zaostává ve výkonu pohonné jednotky?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 33 lidí)
10.09.2015 15:58
Já se také připojuji s díky, za poslední dobu nej… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel001447
22:49 10.09.2015 188.123.100.XXXvelmi dobry clanok ktory ukazuje ze stranka este zdaleka nestratila uroven a aj to, ze mclaren ju pomaly ale isto straca, lebo toto vsetko museli vediet uz DAVNO a vyse pol sezony umyselne zavadzaju svojich fanusikov..teda ak im tie reci este vobec niekto veril. -
uzivatel000190
15:58 10.09.2015 213.210.156.XXXJá se také připojuji s díky, za poslední dobu nej f1 článek co jsem četl, pro laika krásně vše vysvětleno.
K hondě a mcl - podobná cesta byla špatně i u ferrari, ale tam nebylo tolik problémů najednou...
Jediné mě v tom článku schází kolik toho honda může za ty tokeny po sezóně vůbec předělat (tedy co všechno)?-
Tomur
20:23 10.09.2015 188.175.122.XXXObávám se, že Honda se o průšvihu Ferrari s příliš kompaktním motorem dozvěděla moc pozdě na to, aby se z něho mohla poučit. Loni v srpnu o tom promluvil bývalý motorář Ferrari Luca Marmorini [odkaz na stránku] a jeho příběh až nápadně připomíná příběh Pirelli. Splnil zadání, a přesto šel. Pirelli zůstává, zatím... -
Petr
21:58 10.09.2015 78.157.160.XXXDíky. Pokud jde o to, kolik toho může Honda (a všichni ostatní motoráři) po sezóně předělat, to už jsem zmiňoval několikrát, takže tě odkážu na jeden ze starších článků - viz poslední tabulka: [odkaz na stránku]
Pro rok 2016 mají k dispozici 25 žetonů; žlutý sloupec označuje, kolik co "stojí." Je to pořád dost na předělání velké části pohonné jednotky.
-
-
uzivatel001639
15:50 10.09.2015 89.111.77.XXXJinak potesil navrat PH, uz jsme zacinal pochybovat jestli to tady ma cenu. Ted je videt, ze diky kvalitnim informacim, a nejen teto, je [odkaz na stránku] opet spicka mezi F1 servery -
Adi
15:47 10.09.2015 176.74.128.XXXDěkuji za velice zajímavý článek. Těch avizovaných cca 890 - 900 ps u Mercedesu a 880 ps u Ferrari jsou u těch nových / vylepšených jednotek z Monzy? A co se Hondy týče, tak na začátku rovinky má výkon cca shodný s Renaultem a na konci ztrácí veškerý hybridní výkon?! Tzn. Na Renault cca 200 ps, na Ferrari cca 250 ps a na Mercedes cca 260 - 270 ps? To je ztráta 30% výkonu na nejlepší.. to je strašný...-
Petr
22:01 10.09.2015 78.157.160.XXXPočty koní jsou před upgrady pro Monzu. Ferrari tam získalo cca dalších 20 koní, Mercedes cca 40. Naplno ale novou specifikaci provozoval jen v prvním tréninku, pak výkon stáhli. U obou k tomu pomohlo také nové palivo - více jsem o tom sepsal zde: [odkaz na stránku]
-
uzivatel001639
15:39 10.09.2015 89.111.77.XXXTakze zadani bylo, uzky motor do naseho supr uzkeho sasi. Honda na to pristoupila a motor diky omezenim na zastavbu nema dostatecny vykon. Sasi melo prinest ale plus a minimalne eliminovat slabsi motor. Misto toho sasi nema pritlak a klade velkym odporem uz tak slabsimu motoru jeste vetsi pozadavky na vykon. Prvni chyby byla pristoupit na napady McLarenu s uzkym sasi. Dnes vsichni tvrdi, jak je motor nejdulezitejsi, takze hlavni slovo mela mit Honda a udelat maximalne vykony motor bez omezeni a aerodynamika se mela prizpusobit. RB to tak s novymi motory od Ferrari taky udela a bude v pohode. Tak proc to McL takto musel podelat. Honda ale na druhou stranu mela rici ne, takhle ne panove, to je na ho..., do toho nejdem, si ukousli velky sousto.
Nejvetsi komedie bude, az jim na uplne prepracovani motoru nebudou stacit zetony. Honda si ty napady McLarenu pekne vyzere, skoda ze nedodava pro ToroRoso, ty se letos zdaji byt docela schopni.-
-
uzivatel001639
15:56 10.09.2015 89.111.73.XXXTak o tom nepochybuji, ale bylo by videt srovnani dvou tymu. Pro dalsi roky mi prijde ze by bylo lepsi pro Hondu mit motor ve slusnem tymu. McLaren tu aerodynamiku v poslednich letech moc neumi. Takze ani nejlepsi motor loni neznamenal spicku.
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek