DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o testovacích technologiích: Kielovy trubice, důležitý tvar pneumatik, omezení standardizovanou ECU

Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing popisuje testovací technologie, které se používají v současné Formuli 1. Co všechno dokážou týmy měřit a jak? Nakolik je omezuje standardizovaná elektronická řídicí jednotka dodávaná McLarenem? Co naopak moc přesně měřit nedokážou?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Symonds o testovacích technologiích: Kielovy trubice, důležitý tvar pneumatik, omezení standardizovanou ECU

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 18, poslední 20.02.2015 17:43 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000968 (Hlasovalo 20 lidí) 09.02.2015 16:27
... o čom...? 15 »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 17 lidí) 10.02.2015 11:58
... tak túto rozprávku poznám... ... chcel… »
» uzivatel000968 (Hlasovalo 14 lidí) 12.02.2015 10:28
... škoda, že reaguješ opäť len nič nevraviacou… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.211.XXX
... pán akademik...čo si sám, každý deň pridáva plusové reakcie ...

... 12 03 18

+ 9 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Ja nie,... ...lebo študovanie akademika, u človeka ako ja, je celoživotné dielo. Ale ty máš manko, lebo si bol a ako vidieť a ostaneš hlupák ! 02

+ 11 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.211.XXX
... už si si doštudoval na nete ... 12

+ 12 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.211.XXX
... bez videnia nepochopíš ... ;)

+ 14 / − 12

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Som ti odpovedal úplne erudovane,.. ...lebo je to na tímoch či použijú PIV, ktorá dáva okamžité výsledky aj napriek tomu že tretiu súradnic Z treba dopočítať, alebo LDA, ktorá dáva možno presnejšie výsledky ale z väčšou odozvou, preto je u tímov viac zavedená metóda PIV. 11 Balvane !

+ 24 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Nemáš pravdu,... ...vidieť ešte neznamená pochopiť ! 11 18

+ 23 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.211.XXX
... v sklenenom vidia okamžite výsledok ... 03

+ 14 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
A čo ti mám ja odpovedať,... ...na to, čo uprednostňuje ten ktorý tím, ktorý je vybavený na svoje fungovanie určitým technickým a programovým vybavením a prečo ? 02 Je to akadenická otázka takého typu, ako u susedov, kde majú malého Janka, z akého dôvodu uprednostňujú sklenený nočník pred smaltovaným. 11 18 Čo si myslíš, prečo ? 18

+ 28 / − 10

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.211.XXX
... škoda, že reaguješ opäť len nič nevraviacou omáčkou...

... ale aj tá vyznieva naopak...lebo tím si nevolí metódu podľa dodávateľa, ale naopak ...

+ 14 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Každá z metód,... ...ktoré tímy používajú, volia v náväznosti na firmy, ktoré im dodávajú technické a programové prostriedky, od CFD až cez prístroje a vybavenie aerotunela až po samotné meracie a vyhodnocovacie zariadenia, ktoré sa montujú na autá a tiež im na to školia ľudí, takže prečo, sa treba spýtať toho, ale oného tímu, prečo uprednostňujú práve to čo majú a používajú uvedenú metodiku. 11 18 Nie je to čarovným prútikom.

+ 26 / − 11

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.103.217.XXX
... to, že sa výsledky budú rovnať by čakal len hlupák...

... zaujímalo by ma akú metódu by si teda preferoval... PIV, či LDA...?

+ 13 / − 20

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Petr

Petr

109.81.245.XXX
Díky.

+ 9 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Podľa tých dráh,.. ...lineárnej laserovej stereografie, z aerodynamického tunela, ktoré majú najväčšiu vypovedajúcu schopnosť o prúdení okolo auta, ktoré najviac vplýva na jeho aerodynamiku. S tým sa dá v tuneli dlhšie hrať a keď ich overím a poznám, tak ich realizujem na skutočnom v aute ako sme to videli na Ferrrari v testoch a potom urobím spätne korelácie, aby sme to dostali v tuneli aj na dráhe zhruba v tých istých reláciách, ktoré konvergujú, ale v žiadnom prípade sa nebudú rovnať, ak si to čakal. 11 Čiže sa približujú ! Kapišo ?18 11

+ 26 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

95.103.253.XXX
... tak túto rozprávku poznám...

... chcel som rozvinúť, či spresniť túto časť ...

" Inak prítlak a odpor celého auta v jejdnotlivých rýhlostiach, na príslušnej dráhe, teda podmienkach, sa dá vždy sledovať len nepriamo, lebo má mnoho premenných a je podstatné, ktoré sú vybrané z množstva tých, ktoré sú k dispozícii ako nosné do meracej metódy, ktorá musí byť rýchla aj dostatočne presná a tu sa vlastne hľadá kompromis, ako to urobiť, aby som mal rýchlu odozvu a dostatočne presné hodnoty."

... hlavne ktoré z tých premenných by si vybral Ty ...

+ 17 / − 21

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Duncan66

Duncan66

89.102.3.XXX
Diky diky za pekny clanek.

+ 13 / − 3

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

194.160.178.XXX
Každý počítač je skladačka,... ....ktorý má jednotlivé časti a ak si vtedy chýbal v škole, tak nech ťa to nejaká deva so střední dívčí doučí. Potom budeš vedieť, že každý počítač sa dá vhodne rozšíriť v rámci možnosí a po dohode, ak je počet vstupov a výstupov obmedzený pravidlami, dohodou, že sa tam vradí ďalšia karta, ktorý počet vstupov a výstupov rozšíri. Ale na čo ti to vlastne aj rozprávam, keď pre teba je to ako teória pružín, kozmu. 11 18

+ 30 / − 15

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
uzivatel000968

uzivatel000968

78.99.110.XXX
... o čom...? 15

+ 20 / − 25

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Kapor

80.87.214.XXX
Snáď ECU do budúcna sa dá upraviť tak,... ...aby počet vstupov a výstupov sa dal rozšíriť na potrebný počet, ako si to jednotlivé tímy vyžadujú, lebo inak svojou štruktúrov aj kapacicitou úplne vyhovuje. Je to skladačka a každá taká sa dá po dohode na strategickej skupine, ľubovolne rozširovať 01 Inak prítlak a odpor celého auta v jejdnotlivých rýhlostiach, na príslušnej dráhe, teda podmienkach, sa dá vždy sledovať len nepriamo, lebo má mnoho premenných a je podstatné, ktoré sú vybrané z množstva tých, ktoré sú k dispozícii ako nosné do meracej metódy, ktorá musí byť rýchla aj dostatočne presná a tu sa vlastne hľadá kompromis, ako to urobiť, aby som mal rýchlu odozvu a dostatočne presné hodnoty. 01 Lebo niekedy aj malá zmena väčšej presnosti, ma ochudobní o rýchlu odozvu.19

+ 30 / − 24

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Logan Sargeant během prvních předsezónních testů v Bahrajnu

Je Sargeantova sedačka v ohrožení? Američan sebevědomě odmítá jakýkoli tlak

Carlos Sainz se stává velmi horkým zbožím na trhu pilotů F1

Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl

Konečně! Tak většina soupeřů i médií hodnotí první Norrisovo vítězství (ilustrační foto).

GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama