DISKUZE K ČLÁNKU Symonds o testovacích technologiích: Kielovy trubice, důležitý tvar pneumatik, omezení standardizovanou ECU
Technický ředitel Williamsu Pat Symonds pro F1 Racing popisuje testovací technologie, které se používají v současné Formuli 1. Co všechno dokážou týmy měřit a jak? Nakolik je omezuje standardizovaná elektronická řídicí jednotka dodávaná McLarenem? Co naopak moc přesně měřit nedokážou?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Symonds o testovacích technologiích: Kielovy trubice, důležitý tvar pneumatik, omezení standardizovanou ECU
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000968
(Hlasovalo 14 lidí)
12.02.2015 10:28
... škoda, že reaguješ opäť len nič nevraviacou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
uzivatel000968
17:43 20.02.2015 78.99.211.XXX
... pán akademik...čo si sám, každý deň pridáva plusové reakcie ...
...
...
Kapor
09:24 13.02.2015 80.87.214.XXX
Som ti odpovedal úplne erudovane,.. ...lebo je to na tímoch či použijú PIV, ktorá dáva okamžité výsledky aj napriek tomu že tretiu súradnic Z treba dopočítať, alebo LDA, ktorá dáva možno presnejšie výsledky ale z väčšou odozvou, preto je u tímov viac zavedená metóda PIV. Balvane !
Kapor
10:42 12.02.2015 80.87.214.XXX
A čo ti mám ja odpovedať,... ...na to, čo uprednostňuje ten ktorý tím, ktorý je vybavený na svoje fungovanie určitým technickým a programovým vybavením a prečo ? Je to akadenická otázka takého typu, ako u susedov, kde majú malého Janka, z akého dôvodu uprednostňujú sklenený nočník pred smaltovaným. Čo si myslíš, prečo ?
uzivatel000968
10:28 12.02.2015 78.99.211.XXX
... škoda, že reaguješ opäť len nič nevraviacou omáčkou...
... ale aj tá vyznieva naopak...lebo tím si nevolí metódu podľa dodávateľa, ale naopak ...
... ale aj tá vyznieva naopak...lebo tím si nevolí metódu podľa dodávateľa, ale naopak ...
Kapor
18:30 11.02.2015 194.160.178.XXX
Každá z metód,... ...ktoré tímy používajú, volia v náväznosti na firmy, ktoré im dodávajú technické a programové prostriedky, od CFD až cez prístroje a vybavenie aerotunela až po samotné meracie a vyhodnocovacie zariadenia, ktoré sa montujú na autá a tiež im na to školia ľudí, takže prečo, sa treba spýtať toho, ale oného tímu, prečo uprednostňujú práve to čo majú a používajú uvedenú metodiku. Nie je to čarovným prútikom.
uzivatel000968
12:33 11.02.2015 95.103.217.XXX
... to, že sa výsledky budú rovnať by čakal len hlupák...
... zaujímalo by ma akú metódu by si teda preferoval... PIV, či LDA...?
... zaujímalo by ma akú metódu by si teda preferoval... PIV, či LDA...?
Kapor
11:29 11.02.2015 194.160.178.XXX
Podľa tých dráh,.. ...lineárnej laserovej stereografie, z aerodynamického tunela, ktoré majú najväčšiu vypovedajúcu schopnosť o prúdení okolo auta, ktoré najviac vplýva na jeho aerodynamiku. S tým sa dá v tuneli dlhšie hrať a keď ich overím a poznám, tak ich realizujem na skutočnom v aute ako sme to videli na Ferrrari v testoch a potom urobím spätne korelácie, aby sme to dostali v tuneli aj na dráhe zhruba v tých istých reláciách, ktoré konvergujú, ale v žiadnom prípade sa nebudú rovnať, ak si to čakal. Čiže sa približujú ! Kapišo ?
uzivatel000968
11:58 10.02.2015 95.103.253.XXX
... tak túto rozprávku poznám...
... chcel som rozvinúť, či spresniť túto časť ...
" Inak prítlak a odpor celého auta v jejdnotlivých rýhlostiach, na príslušnej dráhe, teda podmienkach, sa dá vždy sledovať len nepriamo, lebo má mnoho premenných a je podstatné, ktoré sú vybrané z množstva tých, ktoré sú k dispozícii ako nosné do meracej metódy, ktorá musí byť rýchla aj dostatočne presná a tu sa vlastne hľadá kompromis, ako to urobiť, aby som mal rýchlu odozvu a dostatočne presné hodnoty."
... hlavne ktoré z tých premenných by si vybral Ty ...
... chcel som rozvinúť, či spresniť túto časť ...
" Inak prítlak a odpor celého auta v jejdnotlivých rýhlostiach, na príslušnej dráhe, teda podmienkach, sa dá vždy sledovať len nepriamo, lebo má mnoho premenných a je podstatné, ktoré sú vybrané z množstva tých, ktoré sú k dispozícii ako nosné do meracej metódy, ktorá musí byť rýchla aj dostatočne presná a tu sa vlastne hľadá kompromis, ako to urobiť, aby som mal rýchlu odozvu a dostatočne presné hodnoty."
... hlavne ktoré z tých premenných by si vybral Ty ...
Kapor
09:24 10.02.2015 194.160.178.XXX
Každý počítač je skladačka,... ....ktorý má jednotlivé časti a ak si vtedy chýbal v škole, tak nech ťa to nejaká deva so střední dívčí doučí. Potom budeš vedieť, že každý počítač sa dá vhodne rozšíriť v rámci možnosí a po dohode, ak je počet vstupov a výstupov obmedzený pravidlami, dohodou, že sa tam vradí ďalšia karta, ktorý počet vstupov a výstupov rozšíri. Ale na čo ti to vlastne aj rozprávam, keď pre teba je to ako teória pružín, kozmu.
Kapor
12:38 09.02.2015 80.87.214.XXX
Snáď ECU do budúcna sa dá upraviť tak,... ...aby počet vstupov a výstupov sa dal rozšíriť na potrebný počet, ako si to jednotlivé tímy vyžadujú, lebo inak svojou štruktúrov aj kapacicitou úplne vyhovuje. Je to skladačka a každá taká sa dá po dohode na strategickej skupine, ľubovolne rozširovať Inak prítlak a odpor celého auta v jejdnotlivých rýhlostiach, na príslušnej dráhe, teda podmienkach, sa dá vždy sledovať len nepriamo, lebo má mnoho premenných a je podstatné, ktoré sú vybrané z množstva tých, ktoré sú k dispozícii ako nosné do meracej metódy, ktorá musí byť rýchla aj dostatočne presná a tu sa vlastne hľadá kompromis, ako to urobiť, aby som mal rýchlu odozvu a dostatočne presné hodnoty. Lebo niekedy aj malá zmena väčšej presnosti, ma ochudobní o rýchlu odozvu.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek