DISKUZE K ČLÁNKU Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti
Renault Sport F1 dnes promluvil o nadcházející sezóně 2015 a úpravách, které provedl na své pohonné jednotce. Co zlepšil a co od něj můžeme očekávat?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Jake HorseRadisher
13:40 28.01.2015 85.207.90.XXXNo uvidíme.. Uvidíme uvidíme, to co je na papíře, nemusí být ve skutečnosti, navíc nevíme o kolik se zlepšil Mercedes a další....
A stejně maximální výkon mi příjde jako hodně nepodstatný fakt, neboť jej stejně můžou použít jen v kvaldě a ani to možná ne, když mají jeden motor na 5 závodů... Uvidíme jak to bude v Jerezu(Melbourne a Katalánsku :) ) -
-
Nikos
13:28 28.01.2015 213.195.215.XXXno tak to vyplinulo zhruba s toho co rikali ze ocekavaji jakou ztratu budou mit na mercedes. TZN 2014 ztrata 60 koni myslim ... tento rok zvysil mercedes o dalsich 50 takze 110 - 90 nejakych 20 - 30 koni a to je to co rikali ze by chteli mit ztratu na novou specifikaci mercedesu. No ale furt je to predhaneni v PR takze uz at tu mame ostry zavod, i testy nam toho moc nereknou jak jsme zjistili minuli rok. -
-
-
-
-
jon
11:17 29.01.2015 194.228.11.XXXTo zaokrouhlení je spíš 93,8% a 94,4% ... ale to je detail.
Důležitější ten fakt, že také záleží, v jakých otáčkách ten výkon je dostupný. Navíc je to motor s jedním turbem, takže tam stejně vznikne výkonový propad (na začátku nebo konci použitelného spektra otáček). U atmosferického motoru je ten nárůst více lineární, takže tam se opravdu jedná víceméně pouze o rychlost na konci rovinek. U přeplňovaného motoru může být rychlost na konci roviny klidně menší, ale co je to komu platné, když dostane 0,5 s na výjezdu z každé pomalé zatáčky a 0,3 s z výjezdu pomalejší (viz minulá sezóna). On ten rozdíl ve výkonu ani tak nemusel být ve špičkovém výkonu, ale stačí to v nižších až středních otáčkách. Mít 300 kW v 4000 RPM a 250 kW ve stejných otáčkách udělá daleko větší rozdíl v čase na kolo než rozdíl 50 kW v 11000 RPM. ;)-
Jens
11:28 29.01.2015 109.81.245.XXXTak nějakou tu desetinu si musel přidat, aby to budilo alespoň zdání nějakého hodnotného argumentu. Na výjezdu ze středně rychlých ten turbomotor má podle mě více navrch než z pomalých, ten krouťák je problém přenést na kola. A jinak si nemyslím, že by tam měli nějaký velký turbo lag - díky MGU-H (e-turbo). Sám Mercedes řekl, že ovladatelnost byla lepší (i když Renault tvrdil u svých motorů opak).
-
-
-
-
-
-
-
Kapor
11:58 28.01.2015 194.160.178.XXXÁno, rekopali temer všetko,... ...a je to len dobre, až na to dlhé potrubie, ktoré ešte stále kole oči. Ak si dáme vedľa pohonnej jednotky od Renaultu, tú od Mercedesu a Hondy, ktoré sú určite skvostom dizajnu a tímy, ktoré ich majú v portfóliu pre r. 2015, budú iste hviezdiť, lebo postaviť auto okolo takých pohonných jednotiek je sviatok. Dúfam, že sa to nakoniec podarí aj Renaultu a dva tímy, ktoré pri ňom ostali, budú spokojné.
-
Adi
12:51 28.01.2015 176.74.130.XXXJá věřím, že v Renaultu ví, co dělají a že neokopírovali (jako Honda) koncept Mercedesu, ale dál vyvíji ten svůj, tak za to pro Renault palec hore.
Tímto činem naplňují podstatu soutěžení v technologickém vývoji...kopírování nikdy nikam nevedlo :)
Já si přeji, ať jsou všechny pohonné jednotky v r. 2015 vyrovnanější a ať je celá sezóna vyrovnanější :)
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek