DISKUZE K ČLÁNKU Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Renault Sport F1 dnes promluvil o nadcházející sezóně 2015 a úpravách, které provedl na své pohonné jednotce. Co zlepšil a co od něj můžeme očekávat?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault v roce 2015: 850 koní, zlepšení všech systémů a zvýšení spolehlivosti

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 35, poslední 29.01.2015 11:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Adi (Hlasovalo 12 lidí) 28.01.2015 12:51
Já věřím, že v Renaultu ví, co dělají a že… »
» Petr (Hlasovalo 11 lidí) 28.01.2015 12:30
Je to oficiálně v technický specifikacích k… »
» Petr (Hlasovalo 10 lidí) 28.01.2015 13:42
On přidal už v průběhu loňské sezóny do Abú… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Jens

        109.81.245.XXX
        A který koncept myslíš, co okopírovala Honda od Mercedesu? Myslíš tu věc, která ani Ferrari ani Renaultu nestála za změnu a o které Mercedes řekl, že není klíčová?

        + 5 / − 13

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • El Senor

          89.111.73.XXX
          Urcite zvolili koncepci takovou o ktere jsou presvedceni, ze je nejlepsi a ona je to zrovna ta od Mercedesu03 Kdyby jim vyslo, ze ta od Ferrari, tak maji jiste podobnou Ferrari.

          + 4 / − 10

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El Senor

            89.111.73.XXX
            Takze si taky nemyslim, ze jde o kopirovani. Proste si to mysli, mozna si to nejak nasimulovali, overovali, co ja vim.

            + 3 / − 11

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
        • Adi

          Adi

          176.74.130.XXX
          Podle Kapora je rozdělení turba a kompresoru přece ten zásadní rozdíl. V r. 2014 tuto koncepci použil Mercedes, v r. 2015 jej napodobila Honda, která měla data Mclarenu...tak co to je, když né kopírování? Opičení se? To, že koncept rozdělení turba a kompresoru NEMÁ zásadní vliv na výkon motoru víme. Kdyby měl, tak ho od r. 2015 použije jak Renault tak Ferrari.

          + 8 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • El Senor

            89.111.73.XXX
            To jako kvuli tobe mela Honda tyto tri koncepce vyskrtnout a vymslet svoji originalni?
            Tady se nehraje na to byt originalni, ale byt nejlepsi03

            + 4 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Adi

              Adi

              176.74.130.XXX
              Kvůli mě Honda rozhodně nic dělat nemusí... oni věří, že koncepce Mercedesu je lepší než koncepce Ren. a Ferrari, to je v pořádku, ať tomu věří, ale samotný Mercedes prohlásil, že rozdělení turba a kompresoru není rozdílový faktor v jejich výkonostním rozdílu oproti Ren a Fer. ... nebo si snad myslíš, že kdyby koncepce Mer byla prokazatelně lepší, že by ju letos nenasadil Ren. a Fer.? Že sou takoví ňoumové? Ren naopak věří, ře jeho koncepce má větší potencál... a sem rád, že tady existují alespoň 2 přístupy, 2 architektury... to je na tom to zajímavé :) Jinak předpokládám, že Honda nebyla tak krátkozraká a vyzkoušela si "nasimulovat" i koncepci Renaultu, né jen Mercedesu...

              + 8 / − 11

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • El Senor

                89.111.73.XXX
                Proste o zadne kopirovani nejde. V F1 by si jen kopirovaci neskrtli. Napad se prevzit da, ale bez vlastniho vyvoje, overeni by to nikam nevedlo. Koncepce vsech tri vyrobcu ma urcite Honda probadanou a urcite zkouseli i neco sveho. Sli cestou, ktera se jim zda nejlepsi, ale porad to neznamena, ze je to do budoucna ta nejspravnejsi 03

                + 1 / − 10

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
          • Jens

            109.81.245.XXX
            A Kapor je kdo? Člen vývojového týmu některého z výrobců motorů?
            Chtěl si tím, že u Hondy jsou jen kopírovači? Nevím jak to měli udělat, aby si získali respekt i u tebe: oddělenou turbínu a kompresor má Mercedes, vedle sebe za motorem je má Ferrari a Renault.

            + 5 / − 12

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Kapor

      194.160.178.XXX
      Oprava : prekopali... ..blbá klávesnica ! 11 18

      + 12 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000968

      uzivatel000968

      95.103.211.XXX
      ... Lojzko, veď Ty píšeš, akoby Ti tie motory Mercedesu, Hondy a Renaultu ležali doma na stole ...

      ... Ako môže Renault skrátiť to dlhé potrubie (čo Ti kole oči) keď chce ostať pri svojom koncepte s nedeleným turbom...

      ... Čo by si im poradil...?

      + 6 / − 10

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kapor

        80.87.214.XXX
        Nuž pozri sa na pohonnú jednotku HONDY,... ...a máš etaloón. Tá to urobila nielen efektne, ale aj aerodznamicky čiste, aby vzduch dobre obtekal celú pohonnú jednotku a nevznikali víry a auto to vzadu nerozširovalo, ako to bude tá pohonná jednotka od Renaultu, robiť nielen u Red Bullu, ale aj u Toro Rosso, ak s tým nič nespravia. 01 Tá práca od Hondy, je na 1 s hviezdičkou ! Povedal by som, lepšia jak u Mercedesu. 11

        + 10 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama