DISKUZE K ČLÁNKU Jak funguje hybridní systém F1 aneb když MGU-K nestíhá dobíjet baterie

Renault přibližuje, jak fungují hybridní pohonné jednotky s pokročilým systémem pro rekuperaci energie (ERS). Jaké jsou strategie dobíjení baterií, co se děje při startu a jak současné motory získávají dodatečnou energii?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak funguje hybridní systém F1 aneb když MGU-K nestíhá dobíjet baterie

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 26, poslední 12.01.2015 11:47 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Jake HorseRadisher (Hlasovalo 11 lidí) 05.01.2015 12:32
Kapor by to ošéfoval všechno sám, jen s malou… »
» Petr (Hlasovalo 9 lidí) 07.01.2015 16:46
Díky. Technika mě baví, jen sepsání technického… »
» Petr (Hlasovalo 7 lidí) 09.01.2015 18:11
Smířit se s tím je jedna věc, zaplatit účty… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

      • Mobil1

        46.135.41.XXX
        Není zač, opravdu dobrá práce pane.

        Jinak k tvému komentáři nahoře: "Díky. Technika mě baví, jen sepsání technického článku zabere podstatně více úsilí než obyčejné newsky. A čtenost stejná. Jak z toho ven? 04"

        Nejsem úplně expert na marketing, ale co třeba spojit technický článek s některým ze sponzorů? Např. McL svého času když jsme přivezli zákazníky do Wokingu v průběhu presentace o F1 nezapomněl zmínit, že díky plně syntetickému motorovému a převodovému oleji na bázi PolyAlfaolefínu, patentovanému firmou ExxonMobil získávají oproti standartním mazivům až 0,2 sec na kolo. Fungovalo to bezvadně.

        Podobný efekt by mohlo mít posání výhod použití paliva od Shelu atd. Sponzor by vám na oplátku třeba umožnil navštívit zázemí své stáje nebo setkání se svým specialistou nebo prostě přispět na provoz...

        Myslíš, že to je nereálné?

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Petr

          Petr

          109.81.245.XXX
          Díky za tip. Myšlence rozumím, žel v praxi tak to nefunguje - nejsou ochotni platit za zmínku o sobě v tech. článku. Musel by to být PR článek v oslavnějším duchu, což by čtenáři poznali (a mnozí pochopitelně i hůře nesli). A tomu bych se ani nechtěl zaprodat - chci zůstat nezávislým novinářem - to co uznám za vhodné, ne psát na zakázku.

          Problém s monetizací mají všichni (snad kromě těch, kteří jsou zaštiťování velkými nakladatelstvími či mají reklamu v hodně sledované TV). Další věcí je to, že si lidé si u nás zvykli na kvalitní informace zadarmo (málokdo si to zkusí z opačné strany nebo domyslet, jak to může být náročné se tím živit).

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mobil1

            46.135.41.XXX
            Jasně, to co píšeš davá smysl, není to jednoduché. Ne vždycky je sice reklama lež a McL si opravdu maziva od ExxonMobilu pochvaloval, ale asi by to mohlo lehce sklouznout někam kam nechceš, to je fakt.

            Zajímavě to řeší třeba má autosport.com. Mají základní volný obsah + placený prémiový s technickými články.

            Když to vezmu obecně tak přece děláte propagaci F1 a při těch miliardách které se tam točí by vám taky mohli nějaké peníze na provoz poslat... To je ale asi hodně najivní myšlenka, že... ;-)

            Každopádně ať se všechno daří jak si přejete.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Petr

              Petr

              109.81.245.XXX
              Díky. Život je boj. 03 Řešení Autosportu by možná nebylo špatný, ale upřímně - ty bys byl ochotný platit za některé, řekněme prémiové či exkluzivní články? Kolik by tady takových lidí bylo, když přihlédnu ke kultuře u nás (za nic neplatit, krást software atd.)? S Autosportem se ale ani teoreticky moc srovnávat nemůžeme už jen kvůli potenciálu a dosahu českého a anglického média.

              Nic proti Exxonu - Mobilu1 (mám tam pár kamarádů), ale podle některých lidí z F1 McLaren právě kvůli němu ztrácel. Ne, že by byl špatný, ale všichni ostatní zákazníci Mercedesu přešli na Petronas, na který byl primárně zaměřen vývoj nové pohonné jednotky. V Brixworthu sice kvůli McL rozjeli paralelní projekt, aby moc neztrácel, ale zřejmě nešlo o tak výkonné combo. Něco o vývoji motoru Mercedes ještě asi sepíšu.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mobil1

                46.135.41.XXX
                Já bych za dobrý technický článek klidně zaplatil. Třeba formou placené SMS.

                Platím třeba i dTestu, i když je to jiný obor myslím, že tím pomáhám dobré věci.

                Jinak já už pro ExxonMobil dost dlouho nepracuju, takže neznám aktuální situaci, ale u dvanácti válců v době Miky a Davida to bylo prezentováno tak jak jsem napsal nahoře.

                Měj se hezky,

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama