DISKUZE K ČLÁNKU Jak funguje hybridní systém F1 aneb když MGU-K nestíhá dobíjet baterie
Renault přibližuje, jak fungují hybridní pohonné jednotky s pokročilým systémem pro rekuperaci energie (ERS). Jaké jsou strategie dobíjení baterií, co se děje při startu a jak současné motory získávají dodatečnou energii?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Jak funguje hybridní systém F1 aneb když MGU-K nestíhá dobíjet baterie
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Jake HorseRadisher
(Hlasovalo 11 lidí)
05.01.2015 12:32
Kapor by to ošéfoval všechno sám, jen s malou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Mobil1
23:42 07.01.2015 46.135.41.XXXNení zač, opravdu dobrá práce pane.
Jinak k tvému komentáři nahoře: "Díky. Technika mě baví, jen sepsání technického článku zabere podstatně více úsilí než obyčejné newsky. A čtenost stejná. Jak z toho ven? 04"
Nejsem úplně expert na marketing, ale co třeba spojit technický článek s některým ze sponzorů? Např. McL svého času když jsme přivezli zákazníky do Wokingu v průběhu presentace o F1 nezapomněl zmínit, že díky plně syntetickému motorovému a převodovému oleji na bázi PolyAlfaolefínu, patentovanému firmou ExxonMobil získávají oproti standartním mazivům až 0,2 sec na kolo. Fungovalo to bezvadně.
Podobný efekt by mohlo mít posání výhod použití paliva od Shelu atd. Sponzor by vám na oplátku třeba umožnil navštívit zázemí své stáje nebo setkání se svým specialistou nebo prostě přispět na provoz...
Myslíš, že to je nereálné?
-
Petr
09:37 08.01.2015 109.81.245.XXXDíky za tip. Myšlence rozumím, žel v praxi tak to nefunguje - nejsou ochotni platit za zmínku o sobě v tech. článku. Musel by to být PR článek v oslavnějším duchu, což by čtenáři poznali (a mnozí pochopitelně i hůře nesli). A tomu bych se ani nechtěl zaprodat - chci zůstat nezávislým novinářem - to co uznám za vhodné, ne psát na zakázku.
Problém s monetizací mají všichni (snad kromě těch, kteří jsou zaštiťování velkými nakladatelstvími či mají reklamu v hodně sledované TV). Další věcí je to, že si lidé si u nás zvykli na kvalitní informace zadarmo (málokdo si to zkusí z opačné strany nebo domyslet, jak to může být náročné se tím živit).-
Mobil1
13:17 08.01.2015 46.135.41.XXXJasně, to co píšeš davá smysl, není to jednoduché. Ne vždycky je sice reklama lež a McL si opravdu maziva od ExxonMobilu pochvaloval, ale asi by to mohlo lehce sklouznout někam kam nechceš, to je fakt.
Zajímavě to řeší třeba má autosport.com. Mají základní volný obsah + placený prémiový s technickými články.
Když to vezmu obecně tak přece děláte propagaci F1 a při těch miliardách které se tam točí by vám taky mohli nějaké peníze na provoz poslat... To je ale asi hodně najivní myšlenka, že... ;-)
Každopádně ať se všechno daří jak si přejete.-
Petr
13:31 08.01.2015 109.81.245.XXXDíky. Život je boj. Řešení Autosportu by možná nebylo špatný, ale upřímně - ty bys byl ochotný platit za některé, řekněme prémiové či exkluzivní články? Kolik by tady takových lidí bylo, když přihlédnu ke kultuře u nás (za nic neplatit, krást software atd.)? S Autosportem se ale ani teoreticky moc srovnávat nemůžeme už jen kvůli potenciálu a dosahu českého a anglického média.
Nic proti Exxonu - Mobilu1 (mám tam pár kamarádů), ale podle některých lidí z F1 McLaren právě kvůli němu ztrácel. Ne, že by byl špatný, ale všichni ostatní zákazníci Mercedesu přešli na Petronas, na který byl primárně zaměřen vývoj nové pohonné jednotky. V Brixworthu sice kvůli McL rozjeli paralelní projekt, aby moc neztrácel, ale zřejmě nešlo o tak výkonné combo. Něco o vývoji motoru Mercedes ještě asi sepíšu.-
Mobil1
16:55 08.01.2015 46.135.41.XXXJá bych za dobrý technický článek klidně zaplatil. Třeba formou placené SMS.
Platím třeba i dTestu, i když je to jiný obor myslím, že tím pomáhám dobré věci.
Jinak já už pro ExxonMobil dost dlouho nepracuju, takže neznám aktuální situaci, ale u dvanácti válců v době Miky a Davida to bylo prezentováno tak jak jsem napsal nahoře.
Měj se hezky,
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek