DISKUZE K ČLÁNKU Newey o "zelených" motorech: FIA může srovnat výkony díky čidlům krouticího momentu
Hlavní konstruktér Red Bullu Adrian Newey kritizuje zmražení motorů. FIA má přitom jednoduchý prostředek k tomu, aby zajistila větší vyrovnanost. Nelíbí se mu ani to, že jsou současné hybridní jednotky automaticky považovány za "zelené." Kompromisy v F1 nejsou zvoleny správně.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Newey o "zelených" motorech: FIA může srovnat výkony díky čidlům krouticího momentu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Lord Mystic
(Hlasovalo 15 lidí)
20.10.2014 11:36
jinými slovy pokud jste vynaložili 100 miliónů… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
Kubyk002
11:46 20.10.2014 85.207.90.XXXAle ano, protože mají i nejlepší monopost, nejen motor a hlavní výhodou jejich motoru je management energie v závodě, jinak kvalifikační rychlost nemají zase tak úžasnou...
Proč potom nevyhrává i Williams a FI, když mají motor Mercedes? McLaren nepočítám, ti nedostávají nejlepší motory.
Prostě udělali výborný monopost, kterého jediná vada je ta, že je poněkud nespolehlivý no...
-
-
-
-
uzivatel000397
11:53 20.10.2014 90.178.29.XXXZjednodušit pravidla se dají různě. Z mého skromného pohledu by bylo zjednodušením, stanovení maximální ceny motoru a povinnost výrobců za tyto ceny prodávat ostatním týmům a potom by rozhodoval trh. Také rozvázat systém aby měl tým dvě auta, či jakýsi schvalovací a protekční systém aby byl tým zařazen do soupisky pro sezónu. Nevidím jediný rozumný důvod, proč by tým nemohl jezdit třeba jen s jedním autem, nebo ev. jet na "divokou" kartu, pokud pochopitelně splní všechny kriteria jako je superlicence pilota, vklady a homologace vozu. Ten krpatý skřet a parta globálních svazarmovců sedí na F1 jako žába na prameni aby co nejvíce těžili a pak se diví, že jim ubývají diváci. Přitom stále lepší snímací a zobrazovací technika hraje atraktivitě do noty. Myslím, že Newey se snažil hovořit hodně opatrně diplomaticky, jeho vnitřní názor bude asi více radikální. I tak by se některé citáty měly tesat do kámene. Tedy kolem zelené energie. Mně osdobně přijde komické, jak globální svazarmovci si vychvalují úsporu pár litru benzínu a přitom se promrhájí tisinásobky energie na pneu pro pár kilometrů i technické změny. Mám stejný názor jako Newey, že motory jsou fantastické kousky technologie, ovšem do F1 trochu neúčelné, perfektní závodění by bylo i s brutální jednoduchou technikou. ekoformule mohou testovat někde na vytrvalostních závodech nebo rallye. -
mi88ki
10:50 21.10.2014 165.72.200.XXXZrovna rovná podlaha je podle mě důvod, proč vozy nemohou jezdit blízko za sebou a musí se vymýšlet kraviny jako DRS, aby se auta "objela" na rovince. Já jsem pro omezení horní aerodynamiky, tedy hlavně zmenšení a zjednodušení předních a zadních křídel, zákaz všech přídavných křidelék na šasi a přesměrování přítlaku na podlahu. Přítlak generovaný podvozkem je totiž mnohem méně náchylný na špinavý vzduch při jízdě za jiným vozem a dovoluje jezdit v bezprostřední blízkosti i v zatáčkách a pak není potřeba vymýšlet kraviny jako DRS objíždění
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
- 2. Trénink (9:00 - 10:00)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek