DISKUZE K ČLÁNKU Co říkají Lowe, Newey a Symonds na inovativní zadní zavěšení McLarenu?
Před sezónou kolovaly informace, že McLaren přijde s inovativním zadním zavěšením. Při představení vozu MP4-29 nic zvláštního vidět nebylo, ovšem při debutu v Jerezu stříbrný monopost vzbudil oprávněný rozruch. Co na něj říkají techničtí ředitelé Mercedesu, Red Bullu či Williamsu, tj. Paddy Lowe, Adrian Newey a Pat Symonds?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Co říkají Lowe, Newey a Symonds na inovativní zadní zavěšení McLarenu?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000635
(Hlasovalo 15 lidí)
31.01.2014 13:35
Asi byl zrovna na cestě do Milton Keynes, už je… »
» uzivatel000635
(Hlasovalo 12 lidí)
31.01.2014 11:54
bohužel z historie nedávno minulé máme několik… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
uzivatel000635
13:35 31.01.2014 88.101.0.XXXAsi byl zrovna na cestě do Milton Keynes, už je ale on-line a tak se vyjádřil níže
-
-
-
-
-
-
-
uzivatel000635
13:48 31.01.2014 88.101.0.XXXKaroserie je vzadu otevřená - je tam díra. Na auto v klidu nebo v nízkých rychlostech nepůsobí taková přítlačná síla, takže karoserie je ve vyšší poloze a ty závěsy mají nějakou svou polohu vůči té karoserii. A právě v této poloze ty svislé plochy na zavěšení fungují jako jakési "žaluzie" a uzavřou tu díru = zevnitř nemůže tolik unikat vzduch a tak se těsně za autem tvoří podtlak, který pomáhá vysávat vzduch difuzorem z pod auta. Tím se v malých rychlostech zvětší přisátí auta k vozovce a přitom ten odpor, který ty uzavřené "žaluzie" kladou vzduchu proudícímu skrz karoserii je zanedbatelný. Naopak ve vyšších rychlostech se přítlak tvoří více pomocí křídel, ta to auto přimáčknou více k dráze, závěsy propérují = změní se poloha těch "žaluzií" = ta díra se tím otevře a z karoserie může vzduch proudit ven = neklade to takový odpor. -
McMatej
16:37 31.01.2014 212.79.110.XXXKdyž jsou legální křidélka na brzdových kanálech, tak proč by nemohlo být legální tohle. [odkaz na stránku]
-
-
-
uzivatel000635
11:54 31.01.2014 88.101.0.XXXbohužel z historie nedávno minulé máme několik příkladů toho, že zelená od FIA během krátké chvíle mění barvu - viz např kinetické tlumiče Renaultu a další -
Kapor
11:32 31.01.2014 194.160.178.XXXMcLaren to urobil,.. ...ako vidieť veľmi šikovne a ostatné tímy tým riadne zaskočil. Dal si to schváliť od FIA už v lete minulého roku, takže zabránil akýmkoľvek pochybnostiach a ak sa aj niekto odvolá má malú šancu na to, aby to vo FIA prešlo, ako opodstatnený protest, lebo ten môže prísť len na základe výsledkov v závodoch, kde by jeho oba vozy s prehľadom vyhrávali v úvodných VC, ako to bolo počas 4. sezón, pričinením Red Bullu a druhé auto nevyhrávalo len preto, lebo Mark sa nevedel dostatočne na závod vždy sústrediť a jeho myseľ lietala niekde inde, vo výšinách, alebo nížinách vzduchoprázdna. No, hlavná vec, že nasadil chrobáka do hlavy aj ostatným, ktorý určite majú o čom premýšľať a aj takého guru, ako je Adrian, čakajú zrejme bezesné noci nad rysovacou tabuľou. Tak veľa zdaru Adrian, nech sa ti to oklbčiť dobre vydarí ! -
-
-
-
uzivatel000190
12:57 31.01.2014 194.228.20.XXXNeříkám, že tohle konkrétně je nelegální, ale myslíš, že se nemůže stát to, že ten kdo na něco podá protest to podloží takovými argumenty, že i fia svoje rozhodnutí vezme zpět? Navíc tuším, že když se řešili dvojité difuzory tak fia říkala, že v testech si můžou jezdit s čím chtějí a tech. přejímka proběhne až před závodem a pak se teprve může protestovat.
-
uzivatel000190
13:03 31.01.2014 194.228.20.XXXTeď jsem si vzpomněl na ten "kouzelný" systém, který fia loni také tuším lotusu nejdříve posvětila a pak zakázala - něco s brzdami a stabilitou předku či tak něco?
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek