DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)

Stáj z Maranella je dalším týmem Formule 1, který světu ukázal vůz, s nímž bude o vítězství bojovat v roce 2014: Ferrari F14 T.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 18.02.2014 02:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 25 lidí) 25.01.2014 14:54
v rámci možností nejlepší Pro mě zatím nejlepší… »
» uzivatel001410 (Hlasovalo 19 lidí) 25.01.2014 21:42
Ferrari představuje nový vůz Žhavá novinka od… »
» TLA4ENKA (Hlasovalo 18 lidí) 25.01.2014 17:28
Kapor What does the Kapor say? 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Karel

                            109.81.245.XXX
                            Ale ano, jsi ten zmetek, který tady používal ty nejsprostější výrazy a pak si stěžoval na cenzuru, tak nelží! Já si na tebe taky moc dobře pamatuji! 02

                            + 5 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                  • Zbynek Havrda

                    78.99.99.XXX
                    ano a preto maju vsetci ostatny push rod lebo su blby 18

                    + 9 / − 10

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Samozřejmě, že tohle řešení brání toku vzduchu pod auto.

        + 11 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          85.237.227.XXX
          tak ti ukázal aerotunel podľa fotky?

          Ja netvrdím, že toto je to najlepšie riešenie a ani si nedovolím povedať, že to najhoršie. Ono je asi najpodstatnejšie, aby to fungovalo so zbytkom auta - tak možno vedia čo robia.

          Ale nedovolím si povedať, že toto riešenie bráni toku vzduchu pod auto - a utčite nie podľa fotky.

          + 8 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            78.157.160.XXX
            Pokud jsi neupadl na hlavu a chceš, aby se tady s tebou slušně někdo bavil, tak si příště otázky typu té první v příspěvku výše odpusť, jinak si svou frustraci vylévej někde u vás.

            Jde o základy aerodynamiky - zkus si proti jednoduchému modelu pustit rychlejší proudění a uvidíš, co ti takový nos udělá v centrální zóně, které je nosem přikrytá. Ali výše měl v podstatě pravdu, svými nesmysly ses jej snažil setřít.

            + 11 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              hixaxon

              89.177.88.XXX
              Nezapomeň, že je ten nos dost zakulacený, takže nějaký vzduch se kolem něj dolů dostane, ale samozřejmě už bude celkem turbulentní.

              + 2 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • XR

                109.81.245.XXX
                Ale podívej se, kam až sahá a srovnej to třeba s McLarenem. Nějaký vzduch se dolů dostane, to ano, ale znatelně méně..

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      89.177.212.XXX
      Nevím, jestli zrovna nos je to nejhorší. Spíš se bojím o zadní část. Sice zkosí bočnice, což je dobré, ale směrem dozadu se to moc nezužuje. Je tam opět rozšířená část pro chlazení. To byl v posledních letech největší problém. Všeobecná snaha je zadek co nejvíc uklidit. Neříkám, že co fungovalo doteď musí i dál, ale je to logické. Pokud mám vzadu "pořádek", můžu se zaobírat jen tím, jak tam nasměrovat vzduch a ne tím, co tam ten vzduch dělá. Uvidíme co přesně vyjede na trať a jak to pojede.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom

        85.237.227.XXX
        myslíš toto:
        [odkaz na stránku]

        mne to príde, že je tam viac miesta ako min. rok - ale to je podľa foto iba vec názoru

        Fakt sa uvidí až na trati ako to pôjde - dúfajme že to pôjde 04

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          89.177.212.XXX
          Ano, tahle část. Všeobecná snaha byla tuhle část udělat co nejužší a případné rozšíření kvůli chlazení posadit klidně i výš. Navíc už není beam wing (ta spodní část zadního křídla), tak podle mě o důvod víc to posadit výš a snažit se mít co nejvolnější přístup k difuzoru. Ale tak snad vědí co dělají a uvidíme, s čím přijde RB.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.23.219.XXX
            Pokud to srovnáš s loňským tak je výdech chladícího vzduchu víše.
            Směřeje vzduch na zadní zavěšení.

            Jsem zvědavej,jak se kdo popere s chlazením

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              78.157.160.XXX
              V škole si sa učila kde, dežo? Podepsat se neumíš, pravopis pod psa..

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    rozmanitost Mě se vážně letos ty auta docela líbí. Mám rád rozmanitost a nenávidím uniformitu. Takže se na letošek moc těším. Už aby byli všichni na trati a začalo to pravé soupeření. Co do zajímavosti vzhledů jednotlivých formulí je to soupeření dost vyrovnané.

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.237.227.XXX
      fakt je zaujímavé vidieť dosť odlišné auta
      - myslím, že tento rok si to treba užiť, lebo od budúceho roku sa budú na seba stále viac podobať

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.203.XXX
    video F14 T Pozrite si original video, nazivo vyzera ten nos celkom dobre :)
    [odkaz na stránku]

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    v rámci možností nejlepší Pro mě zatím nejlepší řešení v rámci možností i když to není nádhera, ale aspoň z toho nepřirozeně nic nečouhá. Ostatní vypadá dobře a palec nahoru za foto i video. 01

    + 25 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • DLhy

    188.123.100.XXX
    No ozaj na ušúľanie sa, snad im ten aero tunel vo ferrari uplne neklakol..:D kazdopadne hadam to bude jazdit, tento rok uz niekto musi zotriet malinovkarov (som fakt zvedavy s cim pridu oni) hoci aj nenavidene ferrari ked uz nie mclaren

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    rýchlo...doufám )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    rýchlo...doufám )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dlhy

    188.123.100.XXX
    Dost zly napad predstavovat auto, ktore je tak masivne poskodene...ci..pockat??? to auto nie je po havarii??

    + 13 / − 28

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

Fernando Alonso se pokouší pozvednout týmovou morálku

Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!

Nico Hülkenberg si pochvaloval výkon, ale s umístěním pochopitelně spokojen nebyl (Ilustrační foto)

GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen

Lewis Hamilton sice nevyhrál, ale připomněl své lepší dny

GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris

Valtteri Bottas je jedním z těch, kdo si po kvalifikaci nemálo důvěřuje (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech

Hvězda Landa Norrise stále stoupá - ve Španělsku získal druhé pole-position (ilustrační snímek)

KVALIFIKACE GP ŠPANĚLSKA: Smíšené pocity u McLarenu, Norris triumfuje, Piastri zahodil šanci

Carlos Sainz v tuenlu v závodě v Monaku

Třetí trénink byl mimořádně vyrovnaný. Nejrychlejší Sainz

Pierre Gasly se na katalánském okruhu vytáhl (ilustrační foto)

Druhý trénink kořistí Hamiltona, překvapením bezesporu Alpine

Lando Norris v závodě v Bahrajnu

První trénink pro Norrise. Alonso způsobil červenou vlajku

George Russell v GP Kanady

"Jak jsme mohli být tak hloupí?" Allison o objevu, díky kterému se teď Mercedes dotáhl na špici

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • Kvalifikace (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (12:30 - 13:30)
    • 1. Závod (16:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama