DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)
Stáj z Maranella je dalším týmem Formule 1, který světu ukázal vůz, s nímž bude o vítězství bojovat v roce 2014: Ferrari F14 T.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasovalo 25 lidí)
25.01.2014 14:54
v rámci možností nejlepší Pro mě zatím nejlepší… »
» uzivatel001410
(Hlasovalo 19 lidí)
25.01.2014 21:42
Ferrari představuje nový vůz Žhavá novinka od… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
tom
16:10 25.01.2014 85.237.227.XXXtak ti ukázal aerotunel podľa fotky?
Ja netvrdím, že toto je to najlepšie riešenie a ani si nedovolím povedať, že to najhoršie. Ono je asi najpodstatnejšie, aby to fungovalo so zbytkom auta - tak možno vedia čo robia.
Ale nedovolím si povedať, že toto riešenie bráni toku vzduchu pod auto - a utčite nie podľa fotky.
-
XR
16:28 25.01.2014 78.157.160.XXXPokud jsi neupadl na hlavu a chceš, aby se tady s tebou slušně někdo bavil, tak si příště otázky typu té první v příspěvku výše odpusť, jinak si svou frustraci vylévej někde u vás.
Jde o základy aerodynamiky - zkus si proti jednoduchému modelu pustit rychlejší proudění a uvidíš, co ti takový nos udělá v centrální zóně, které je nosem přikrytá. Ali výše měl v podstatě pravdu, svými nesmysly ses jej snažil setřít. -
-
-
-
-
jiras
16:08 25.01.2014 89.177.212.XXXNevím, jestli zrovna nos je to nejhorší. Spíš se bojím o zadní část. Sice zkosí bočnice, což je dobré, ale směrem dozadu se to moc nezužuje. Je tam opět rozšířená část pro chlazení. To byl v posledních letech největší problém. Všeobecná snaha je zadek co nejvíc uklidit. Neříkám, že co fungovalo doteď musí i dál, ale je to logické. Pokud mám vzadu "pořádek", můžu se zaobírat jen tím, jak tam nasměrovat vzduch a ne tím, co tam ten vzduch dělá. Uvidíme co přesně vyjede na trať a jak to pojede.-
tom
16:16 25.01.2014 85.237.227.XXXmyslíš toto:
[odkaz na stránku]
mne to príde, že je tam viac miesta ako min. rok - ale to je podľa foto iba vec názoru
Fakt sa uvidí až na trati ako to pôjde - dúfajme že to pôjde-
jiras
08:14 26.01.2014 89.177.212.XXXAno, tahle část. Všeobecná snaha byla tuhle část udělat co nejužší a případné rozšíření kvůli chlazení posadit klidně i výš. Navíc už není beam wing (ta spodní část zadního křídla), tak podle mě o důvod víc to posadit výš a snažit se mít co nejvolnější přístup k difuzoru. Ale tak snad vědí co dělají a uvidíme, s čím přijde RB. -
-
-
-
-
tom11
15:04 25.01.2014 193.86.205.XXXrozmanitost Mě se vážně letos ty auta docela líbí. Mám rád rozmanitost a nenávidím uniformitu. Takže se na letošek moc těším. Už aby byli všichni na trati a začalo to pravé soupeření. Co do zajímavosti vzhledů jednotlivých formulí je to soupeření dost vyrovnané. -
anonym
15:02 25.01.2014 178.143.203.XXXvideo F14 T Pozrite si original video, nazivo vyzera ten nos celkom dobre :)
[odkaz na stránku] -
uzivatel000190
14:54 25.01.2014 194.228.20.XXXv rámci možností nejlepší Pro mě zatím nejlepší řešení v rámci možností i když to není nádhera, ale aspoň z toho nepřirozeně nic nečouhá. Ostatní vypadá dobře a palec nahoru za foto i video.
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek