DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)

Stáj z Maranella je dalším týmem Formule 1, který světu ukázal vůz, s nímž bude o vítězství bojovat v roce 2014: Ferrari F14 T.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari představuje nový vůz F14 T (+ technické specifikace)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 91, poslední 18.02.2014 02:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel000190 (Hlasovalo 25 lidí) 25.01.2014 14:54
v rámci možností nejlepší Pro mě zatím nejlepší… »
» uzivatel001410 (Hlasovalo 19 lidí) 25.01.2014 21:42
Ferrari představuje nový vůz Žhavá novinka od… »
» TLA4ENKA (Hlasovalo 18 lidí) 25.01.2014 17:28
Kapor What does the Kapor say? 12 »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • Karel

                            109.81.245.XXX
                            Ale ano, jsi ten zmetek, který tady používal ty nejsprostější výrazy a pak si stěžoval na cenzuru, tak nelží! Já si na tebe taky moc dobře pamatuji! 02

                            + 5 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
                  • Zbynek Havrda

                    78.99.99.XXX
                    ano a preto maju vsetci ostatny push rod lebo su blby 18

                    + 9 / − 10

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • XR

        78.157.160.XXX
        Samozřejmě, že tohle řešení brání toku vzduchu pod auto.

        + 11 / − 10

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • tom

          85.237.227.XXX
          tak ti ukázal aerotunel podľa fotky?

          Ja netvrdím, že toto je to najlepšie riešenie a ani si nedovolím povedať, že to najhoršie. Ono je asi najpodstatnejšie, aby to fungovalo so zbytkom auta - tak možno vedia čo robia.

          Ale nedovolím si povedať, že toto riešenie bráni toku vzduchu pod auto - a utčite nie podľa fotky.

          + 8 / − 12

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • XR

            78.157.160.XXX
            Pokud jsi neupadl na hlavu a chceš, aby se tady s tebou slušně někdo bavil, tak si příště otázky typu té první v příspěvku výše odpusť, jinak si svou frustraci vylévej někde u vás.

            Jde o základy aerodynamiky - zkus si proti jednoduchému modelu pustit rychlejší proudění a uvidíš, co ti takový nos udělá v centrální zóně, které je nosem přikrytá. Ali výše měl v podstatě pravdu, svými nesmysly ses jej snažil setřít.

            + 11 / − 10

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • hixaxon

              hixaxon

              89.177.88.XXX
              Nezapomeň, že je ten nos dost zakulacený, takže nějaký vzduch se kolem něj dolů dostane, ale samozřejmě už bude celkem turbulentní.

              + 2 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • XR

                109.81.245.XXX
                Ale podívej se, kam až sahá a srovnej to třeba s McLarenem. Nějaký vzduch se dolů dostane, to ano, ale znatelně méně..

                + 3 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • jiras

      jiras

      89.177.212.XXX
      Nevím, jestli zrovna nos je to nejhorší. Spíš se bojím o zadní část. Sice zkosí bočnice, což je dobré, ale směrem dozadu se to moc nezužuje. Je tam opět rozšířená část pro chlazení. To byl v posledních letech největší problém. Všeobecná snaha je zadek co nejvíc uklidit. Neříkám, že co fungovalo doteď musí i dál, ale je to logické. Pokud mám vzadu "pořádek", můžu se zaobírat jen tím, jak tam nasměrovat vzduch a ne tím, co tam ten vzduch dělá. Uvidíme co přesně vyjede na trať a jak to pojede.

      + 4 / − 7

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • tom

        85.237.227.XXX
        myslíš toto:
        [odkaz na stránku]

        mne to príde, že je tam viac miesta ako min. rok - ale to je podľa foto iba vec názoru

        Fakt sa uvidí až na trati ako to pôjde - dúfajme že to pôjde 04

        + 4 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jiras

          jiras

          89.177.212.XXX
          Ano, tahle část. Všeobecná snaha byla tuhle část udělat co nejužší a případné rozšíření kvůli chlazení posadit klidně i výš. Navíc už není beam wing (ta spodní část zadního křídla), tak podle mě o důvod víc to posadit výš a snažit se mít co nejvolnější přístup k difuzoru. Ale tak snad vědí co dělají a uvidíme, s čím přijde RB.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • anonym

            178.23.219.XXX
            Pokud to srovnáš s loňským tak je výdech chladícího vzduchu víše.
            Směřeje vzduch na zadní zavěšení.

            Jsem zvědavej,jak se kdo popere s chlazením

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Karel

              78.157.160.XXX
              V škole si sa učila kde, dežo? Podepsat se neumíš, pravopis pod psa..

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    193.86.205.XXX
    rozmanitost Mě se vážně letos ty auta docela líbí. Mám rád rozmanitost a nenávidím uniformitu. Takže se na letošek moc těším. Už aby byli všichni na trati a začalo to pravé soupeření. Co do zajímavosti vzhledů jednotlivých formulí je to soupeření dost vyrovnané.

    + 14 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom

      85.237.227.XXX
      fakt je zaujímavé vidieť dosť odlišné auta
      - myslím, že tento rok si to treba užiť, lebo od budúceho roku sa budú na seba stále viac podobať

      + 9 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • anonym

    178.143.203.XXX
    video F14 T Pozrite si original video, nazivo vyzera ten nos celkom dobre :)
    [odkaz na stránku]

    + 5 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    194.228.20.XXX
    v rámci možností nejlepší Pro mě zatím nejlepší řešení v rámci možností i když to není nádhera, ale aspoň z toho nepřirozeně nic nečouhá. Ostatní vypadá dobře a palec nahoru za foto i video. 01

    + 25 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • DLhy

    188.123.100.XXX
    No ozaj na ušúľanie sa, snad im ten aero tunel vo ferrari uplne neklakol..:D kazdopadne hadam to bude jazdit, tento rok uz niekto musi zotriet malinovkarov (som fakt zvedavy s cim pridu oni) hoci aj nenavidene ferrari ked uz nie mclaren

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    rýchlo...doufám )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Michal Š.

    Michal Š.

    88.103.119.XXX
    rýchlo...doufám )

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • dlhy

    188.123.100.XXX
    Dost zly napad predstavovat auto, ktore je tak masivne poskodene...ci..pockat??? to auto nie je po havarii??

    + 13 / − 28

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama