DISKUZE K ČLÁNKU Motor Renault RS27: Zajímavé údaje a technické parametry

Renault Sport F1 je společností, kterou založila automobilka Renault pro hájení svých zájmů ve Formuli 1. Jejím úkolem je stavět motory, které mohou být plně integrovatelné do šasi jeho současných čtyř zákazníků: stájí Caterham, Lotus, Red Bull a Williams. V článku se podíváme na některé technické parametry současného agregátu RS27.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Motor Renault RS27: Zajímavé údaje a technické parametry

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 14.04.2012 23:50 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2012 13:21
Pokud bych počítal takto: (Nm) = 60 000 x 555 … »
» uzivatel000037 (Hlasovalo 6 lidí) 10.04.2012 21:50
krát 10 lavic, pak odečti nějaký to volno a… »
» tom11 (Hlasovali 5 lidé) 10.04.2012 14:01
... motory a především jejich parametry byly a… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • RoboCop

    88.102.212.XXX
    A nechteli by nahodou tech pravidel na motory udelat este vic. Porad nejake trapne omezovani 05

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • jiras

    jiras

    89.102.78.XXX
    Hodiny Ty hodiny mi nějak nesedí. 4,5 dne týdně, 12 hodin denně? 20 000 hodin ročně pro každou stolici? To je docela výkon, protože rok má 8760 hodin. Článek o zajímavém tématu, ale vypadá to jako něco z Google překladače.

    + 3 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000037

      uzivatel000037

      213.226.251.XXX
      krát 10 lavic, pak odečti nějaký to volno a dostaneš přibližně na 20000 hodin

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • fr18

      78.157.160.XXX
      Vzdycky, kdyz neco nepochopis, tak rikas, ze to vypada jako z Google prekladace, nebo jsi jen vecny oportunista a potrebujes si akorat rypnout? Clanek je pro me vyjimecne ctivy na to, ze se jedna o technicke veci.

      + 6 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • jako

    jako

    81.201.62.XXX
    Hmotnosti.. zdravim redakci...super clanek..v navaznosti na tento clanek by me moc zajimaly hmotnosti ruznych casti monopostu.kdyz ctu ze motor vazi 95 kg,paliva spotrebuje 220 l.za zavod, baterie kers vazi 20 kg..tak prosim za clanek o hmotnosti ostatnich jednotlivych casti,vim ze toho mate nad hlavu ,ale clanek o hmotnosti šasi,monokoku,kol, prevodovky,paliv ,maziv, volantu ,helmy pilota :D proste cehokoli co obsahuje formule na startu GP,by nebyl k zahozeni. dekuji, a jestli uz takovy clanek byl,tak prosim jen o odkaz. 01

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    77.48.94.XXX
    ... motory a především jejich parametry byly a stále jsou v F1 poměrně pečlivě střeženou záležitostí. proto díky za článek.01
    osobně by se mi moc líbilo srovnání všech čtyř motorů v současnosti v F1 používaných, ale to je vzhledem k informacím a k mlžení jednotlivých dodavatelů asi jen zbožné přání, že ano14.

    + 5 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Nst

    90.177.76.XXX
    Nevite nekdo,kolik ma monopost formule 1 kroutici moment? Strasne byme to zajimalo,protoze v kazdym clanku se uvadi jen a jen vykon...

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Pokud bych počítal takto:
      (Nm) = 60 000 x 555 (kW) / 2 x pí x 18 000 (ot/min)
      tak mi to vychází kolem 294 Nm.

      + 6 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Eddie

        95.82.179.XXX
        jj, počítáš dobře, v nějakém starším článku o motoru Mercedes byl uváděn max. kroutící moment kolem 300Nm, pokud si dobře vzpomínám

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • forhe

      213.81.159.XXX
      Jeden z najlepsich clankov k danej problematike: www.norsonic.sk/img/Dynamicke_vlastnosti_automobilu.pdf
      Miestami som sa stracal, ale naozaj stoji za precitanie.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Eddie

    95.82.179.XXX
    kliková a váčková hřídel "- kliková a váčková hřídel musí být vyrobeny z železné slitiny
    - každá váčkový hřídel i váčky musí být vyrobeny ze stejného kusu materiálu"
    "kliková hřídel je z nitridované hliníkové slitiny"

    v motoru asi nebudou váčky, ale vačky 03
    ta klikovka je teda z hliníku nebo z oceli? Řekl bych, že z oceli, navíc nitridovaný hliník jsem ještě neviděl.

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • anonym

      194.160.178.XXX
      Kapor Záleží ako je vyrobená kľuka aj vačky. Môže byť kovaním aj odlievaním a to zvádzalo k chybe. Z hliníku sú odlievané piesty. Nitridované v plazme sú samozrejme len čapy a vačky po opracivaní a tiež vložky valcov po konečnom opracovaní. 11

      + 3 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      109.81.245.XXX
      Překlepy opraveny, klikovka je samozřejmě z nitridované ocelové slitiny.

      + 2 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • FWMonty

    80.82.145.XXX
    Super článek04 01 01

    + 12 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen po úspěšném začátku sezóny odvrací útoky Landa Norrise (ilustrační foto)

GP SINGAPURU - PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Před poslední přestávkou hledají týmy i piloti optimismus

Charles Leclerc pod singapurskými světly poněkud napravil pošramocenou reputaci Ferrari (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Chybující Norris opět převýšil „zbytek světa“, Ferrari se rehabilitovalo

Guanyu Zhou už má poslední místo na startu téměř předplaceno

GP SINGAPURU: Prohlášení po kvalifikaci - většina pilotů se vkládá naděje do zítřejšího závodu

Carlos Sainz jr. zakončil kvalifikaci nejhorším možným způsobem (ilustrační foto)

GP SINGAPURU: Zoufalá kvalifikace pro Ferrari, Norris zúročil tréninkovou převahu

Max Verstappen v třetím tréninku poněkud ožil (ilustrační foto)

Ještěr se postaral o červenou vlajku, soupeře v posledním tréninku v Singapuru smetl Norris

Juki Cunoda si po několika slabších závodech vedl velmi nadějně (ilustrační foto)

Druhý trénink v Singapuru patřil Norrisovi s oběma Ferrari v závěsu, Russell boural

Charles Leclerc v závodě v Monaku

Úvodní trénink v Singapuru byl v režii Leclerca

Max Verstappen v zádově v Kanadě

Red Bull má po Pérezově nehodě starosti. Už zjistil, kdy a kde udělal ve vývoji chybu

Kolize Sainze s Pérezem v Baku

Sainz a Pérez se vzájemně obviňují z kolize, komisaři mají jasno + VIDEO

Sergio Pérez měl našlápnuto k lepšímu výsledku, ale skončil předčasně v předposledním kole (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Piasti v euforii, Leclerc zpytuje svědomí, Verstappen propadá mírně skepsi

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama