DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na HRT F112 a technické specifikace (+ foto)

Jako poslední byl z letošních monopostů představen HRT F112. Jak vypadá zblízka, co se změnilo proti minulému roku, jaké jsou jeho charakteristické prvky a obecné technické specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na HRT F112 a technické specifikace (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 14.03.2012 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2012 14:16
Rádo se stalo. Je fajn, že aspoň někoho zajímá i… »
» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2012 15:26
Predne krídlo je vyrobene z kartonu? 04»
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2012 15:09
Je to zmiňováno ve 4. odstavci. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000417

    uzivatel000417

    XXX
    F1 potřebuje malé týmy a děkuji HRT, že to nevzdali a třeba příští sezónu oslní 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Fuj, zbarvení je odstrašující. Chci osobtý design jako měl první Brawn monopost :).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jiry

    XXX
    Křídlo vypadá jako loňské, podle mně v Melbourne, nebo během prvních několika závodů určitě nasadí nějakou evoluci. Možná něco zkopírují od lepších týmu a také jim to pomůže. 03 Sleduji i malé týmy a hrozně se mi líbilo video z jejich prvního výjezdů - členové týmu a jejich emoce, když se auto rozjelo z boxové uličky na trať. Doufám, že trochu stáhnou ztrátu na týmy před sebou jak oni, tak i Marussia.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    XXX
    Rozhodně to auto vypadá velmi pěkně,předpokládám že peníze jim dovolili pouze evoluci loňského modelu.

    To přední křídlo vyžaduje hodně hodin v aerotunelun a tím pádem pěkný prachy.

    Zdá se že Williams jim prodal kompletní zadní nápravu s převodovkou,hydraulikou a KERSem (loňskou).

    Jestli se jim podaří zapracovat na detailech (které ovšem-viz přední křídlo)jsou klíčové a zprovozní v autě KERS,mohli by vzhledem k pokračující spolupráci s Cosworthem a zákazu foukaných difusorů zaznamenat docela slušné zlepšení oproti loňskému roku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Predne krídlo je vyrobene z kartonu? 04

    dodo

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mclmajo

    XXX
    serus :) nezdá sa vám že ten nos majú vyžšie ako minulí rok?? mne teda hej...a viem že to je z ineho uhlu resp. výšky fotené ale aj tak 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zemi8

    XXX
    mě zajímají malé týmy více než velké. vždycky mě baví sledovat jak se snaží odpoutat od konce startovního pole, i když v těchto případech to zatím neplatí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    To loňský zbarvení se mě líbilo víc. Letos je to takové nějaké divné.

    Jinak vše vypadá aerodynamicky velmi čistě a jsem opravdu zvědav, jak jim to ve srovnání s Marusií pojede. I když přední křídlo se mi zdá oproti ostatním týmům dost jednoduchý.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Jo, se španělskými penězi a technologickou výpomocí od Ferrari (to přední křídlo jí potřebuje jako prase drbání) by mohl mít v HRT Luca svou vysněnou sedačku pro italského pilota a všichni by byli spokojení. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      XXX
      11

      Ale paradoxně HRT nejvíc pomáhá Williams (netvrdím že zadarmo),dokonce jim pronajímá aerotunel.

      Před oním zásadním omezením testů totiž Williams plánoval (vzhledem k nemožnosti postavit si zkušební trať jakou má Ferrari u továrny z důvodů anglických zákonů) vybudovat testovací centrum ve Španělsku.
      Paradoxně nyní při zákazu testování týmy stejně investují asi rovněž hodně vysoké částky do simulátorů a počítačových technologií,a Williams otevřel technologické centrum v Kataru. Myslím že pokud se změní doba a testy opět povolí,bude Williams už mít vybudovanou základnu (nějakou zásadní změnu v anglických zákonech vzhledem ke konzervatismu angličanů nelze moc předpokládat).

      Tak možná je současná spolupráce s HRT výsledkem kontaktů a spojení z tehdejší doby a toho asi velmi dobře myšleného plánu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pejta

    XXX
    Děkuju 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Rádo se stalo. Je fajn, že aspoň někoho zajímá i HRT.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        XXX
        01

        HRT je pro většinu rádobyfanoušků jen přítěž...ale ono to nikdy není jen o samých supertýmech,vždy musí být i ti slabší a někdo vždycky musí být poslední.
        Já jim od počátku fandím a líbí se mi ta snaha o vytvoření ryze španělského týmu F1. Škoda že se k nim nehlásí španělští sponzoři a nepomůžou jim finančně tak aby mohli dokázat že se solidními financemi by byli schopní držet krok i s Caterhamem.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama