DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na HRT F112 a technické specifikace (+ foto)
Jako poslední byl z letošních monopostů představen HRT F112. Jak vypadá zblízka, co se změnilo proti minulému roku, jaké jsou jeho charakteristické prvky a obecné technické specifikace?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Bližší pohled na HRT F112 a technické specifikace (+ foto)
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
uzivatel000417
16:51 14.03.2012 XXXF1 potřebuje malé týmy a děkuji HRT, že to nevzdali a třeba příští sezónu oslní -
uzivatel000718
22:59 13.03.2012 XXXFuj, zbarvení je odstrašující. Chci osobtý design jako měl první Brawn monopost :). -
Jiry
17:54 13.03.2012 XXXKřídlo vypadá jako loňské, podle mně v Melbourne, nebo během prvních několika závodů určitě nasadí nějakou evoluci. Možná něco zkopírují od lepších týmu a také jim to pomůže. Sleduji i malé týmy a hrozně se mi líbilo video z jejich prvního výjezdů - členové týmu a jejich emoce, když se auto rozjelo z boxové uličky na trať. Doufám, že trochu stáhnou ztrátu na týmy před sebou jak oni, tak i Marussia. -
juras
15:19 13.03.2012 XXXRozhodně to auto vypadá velmi pěkně,předpokládám že peníze jim dovolili pouze evoluci loňského modelu.
To přední křídlo vyžaduje hodně hodin v aerotunelun a tím pádem pěkný prachy.
Zdá se že Williams jim prodal kompletní zadní nápravu s převodovkou,hydraulikou a KERSem (loňskou).
Jestli se jim podaří zapracovat na detailech (které ovšem-viz přední křídlo)jsou klíčové a zprovozní v autě KERS,mohli by vzhledem k pokračující spolupráci s Cosworthem a zákazu foukaných difusorů zaznamenat docela slušné zlepšení oproti loňskému roku. -
-
-
-
juras
21:54 13.03.2012 XXX
Ale paradoxně HRT nejvíc pomáhá Williams (netvrdím že zadarmo),dokonce jim pronajímá aerotunel.
Před oním zásadním omezením testů totiž Williams plánoval (vzhledem k nemožnosti postavit si zkušební trať jakou má Ferrari u továrny z důvodů anglických zákonů) vybudovat testovací centrum ve Španělsku.
Paradoxně nyní při zákazu testování týmy stejně investují asi rovněž hodně vysoké částky do simulátorů a počítačových technologií,a Williams otevřel technologické centrum v Kataru. Myslím že pokud se změní doba a testy opět povolí,bude Williams už mít vybudovanou základnu (nějakou zásadní změnu v anglických zákonech vzhledem ke konzervatismu angličanů nelze moc předpokládat).
Tak možná je současná spolupráce s HRT výsledkem kontaktů a spojení z tehdejší doby a toho asi velmi dobře myšleného plánu.
-
-
-
-
juras
15:13 13.03.2012 XXX
HRT je pro většinu rádobyfanoušků jen přítěž...ale ono to nikdy není jen o samých supertýmech,vždy musí být i ti slabší a někdo vždycky musí být poslední.
Já jim od počátku fandím a líbí se mi ta snaha o vytvoření ryze španělského týmu F1. Škoda že se k nim nehlásí španělští sponzoři a nepomůžou jim finančně tak aby mohli dokázat že se solidními financemi by byli schopní držet krok i s Caterhamem.
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek