DISKUZE K ČLÁNKU Bližší pohled na HRT F112 a technické specifikace (+ foto)

Jako poslední byl z letošních monopostů představen HRT F112. Jak vypadá zblízka, co se změnilo proti minulému roku, jaké jsou jeho charakteristické prvky a obecné technické specifikace?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Bližší pohled na HRT F112 a technické specifikace (+ foto)

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 14, poslední 14.03.2012 16:51 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2012 14:16
Rádo se stalo. Je fajn, že aspoň někoho zajímá i… »
» uzivatel000324 (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2012 15:26
Predne krídlo je vyrobene z kartonu? 04»
» Petr (Hlasoval 1 člověk) 13.03.2012 15:09
Je to zmiňováno ve 4. odstavci. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000417

    uzivatel000417

    XXX
    F1 potřebuje malé týmy a děkuji HRT, že to nevzdali a třeba příští sezónu oslní 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000718

    uzivatel000718

    XXX
    Fuj, zbarvení je odstrašující. Chci osobtý design jako měl první Brawn monopost :).

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Jiry

    XXX
    Křídlo vypadá jako loňské, podle mně v Melbourne, nebo během prvních několika závodů určitě nasadí nějakou evoluci. Možná něco zkopírují od lepších týmu a také jim to pomůže. 03 Sleduji i malé týmy a hrozně se mi líbilo video z jejich prvního výjezdů - členové týmu a jejich emoce, když se auto rozjelo z boxové uličky na trať. Doufám, že trochu stáhnou ztrátu na týmy před sebou jak oni, tak i Marussia.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • juras

    XXX
    Rozhodně to auto vypadá velmi pěkně,předpokládám že peníze jim dovolili pouze evoluci loňského modelu.

    To přední křídlo vyžaduje hodně hodin v aerotunelun a tím pádem pěkný prachy.

    Zdá se že Williams jim prodal kompletní zadní nápravu s převodovkou,hydraulikou a KERSem (loňskou).

    Jestli se jim podaří zapracovat na detailech (které ovšem-viz přední křídlo)jsou klíčové a zprovozní v autě KERS,mohli by vzhledem k pokračující spolupráci s Cosworthem a zákazu foukaných difusorů zaznamenat docela slušné zlepšení oproti loňskému roku.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000324

    uzivatel000324

    XXX
    Predne krídlo je vyrobene z kartonu? 04

    dodo

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • mclmajo

    XXX
    serus :) nezdá sa vám že ten nos majú vyžšie ako minulí rok?? mne teda hej...a viem že to je z ineho uhlu resp. výšky fotené ale aj tak 03

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • zemi8

    XXX
    mě zajímají malé týmy více než velké. vždycky mě baví sledovat jak se snaží odpoutat od konce startovního pole, i když v těchto případech to zatím neplatí.

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    To loňský zbarvení se mě líbilo víc. Letos je to takové nějaké divné.

    Jinak vše vypadá aerodynamicky velmi čistě a jsem opravdu zvědav, jak jim to ve srovnání s Marusií pojede. I když přední křídlo se mi zdá oproti ostatním týmům dost jednoduchý.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Jo, se španělskými penězi a technologickou výpomocí od Ferrari (to přední křídlo jí potřebuje jako prase drbání) by mohl mít v HRT Luca svou vysněnou sedačku pro italského pilota a všichni by byli spokojení. 03

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      XXX
      11

      Ale paradoxně HRT nejvíc pomáhá Williams (netvrdím že zadarmo),dokonce jim pronajímá aerotunel.

      Před oním zásadním omezením testů totiž Williams plánoval (vzhledem k nemožnosti postavit si zkušební trať jakou má Ferrari u továrny z důvodů anglických zákonů) vybudovat testovací centrum ve Španělsku.
      Paradoxně nyní při zákazu testování týmy stejně investují asi rovněž hodně vysoké částky do simulátorů a počítačových technologií,a Williams otevřel technologické centrum v Kataru. Myslím že pokud se změní doba a testy opět povolí,bude Williams už mít vybudovanou základnu (nějakou zásadní změnu v anglických zákonech vzhledem ke konzervatismu angličanů nelze moc předpokládat).

      Tak možná je současná spolupráce s HRT výsledkem kontaktů a spojení z tehdejší doby a toho asi velmi dobře myšleného plánu.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • pejta

    XXX
    Děkuju 04

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      Petr

      XXX
      Rádo se stalo. Je fajn, že aspoň někoho zajímá i HRT.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        XXX
        01

        HRT je pro většinu rádobyfanoušků jen přítěž...ale ono to nikdy není jen o samých supertýmech,vždy musí být i ti slabší a někdo vždycky musí být poslední.
        Já jim od počátku fandím a líbí se mi ta snaha o vytvoření ryze španělského týmu F1. Škoda že se k nim nehlásí španělští sponzoři a nepomůžou jim finančně tak aby mohli dokázat že se solidními financemi by byli schopní držet krok i s Caterhamem.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama