DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace

Ferrari dnes představilo svůj nový vůz, s nímž chce letos vyhrát oba tituly. Pojďme se na něj blíže podívat. Srovnáme si jej s loňským autem a uvedeme si jeho obecné technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 05.02.2012 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ladys (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2012 12:39
Špička je níže proto,aby se při nárazu dostala… »
» McMatej (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2012 15:18
Řekl bych, že okolí výfuků bude vypadat ve… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2012 16:28
http://www.youtube.com/v/WsPX-oozCoM Tady je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honzus

    XXX
    Myslím, že je to chlazení KERSu....

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Rayden

    XXX
    Označil jsem to co myslim (lepe je to videt na ciste fotce), jde to videt i pri pohledu ze strany.
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Aha, už jsi četl 5.8.4, co? Že to nevypadá nedomyšleně? 04

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • štéfa

    XXX
    ptám se možná hloupě..ale na ráfku kola, je naproti ventilku jakýsi kulatý, no nevim, kulatý "tentononc" :D co by to mohlo být? [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • uzivatel000190

      uzivatel000190

      XXX
      Nevím co to je ale je to vidět na dalším velice zajímavém videu, kde se všichni hlavní členové sešli u polepování a focení nového auta. Je vidět, že tím asi každý tým žije když se poprvé kompletuje nový auto a ferrari má body za to jak to pěkně prezentuje navenek - v tom asi nemá konkurenci. 01
      [odkaz na stránku]

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • McMatej

    McMatej

    XXX
    hmmm DNES 17:27

    Nic nehrotím, psal jsem že to očekávám i na McLarenu.

    Představoval jsem si to jinak, tak že bude výfuk končit uvnitř kapotáže. Ale podle pravidel to není možné, tak je to jedno.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Video pěkné, ale podobně jako u McLarenu vypadá to ukončení s dírou jen jako atrapa. Ve finále určitě nebude okolo výfuku ten svislý karbon a skutečné vyústění a možná celý tvar karosérie okolo něj, se ještě může změnit.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    [odkaz na stránku]
    Tady je pěkné video a jsou tam vidět krásně i výfuky, komu jde jen o výfuky hoďte tam čas 2:38.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Až na obecná omezení platná i před 2012 pravidla tvar kapotáže před výfuky neřeší. I kdyby se aerodynamik přetrhl, proud spalin má při sešlápnutém plynu takovou kinetickou energii, že s ním vzduch proudící okolo auta stejně moc nepohne. Určitě ne tak, aby se dalo dosáhnout efektu byť jen vzdáleně podobnému foukání z 2011.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      Řekl bych, že okolí výfuků bude vypadat ve finále úplně jinak.

      Myslím, že změnou pravidel FIA měla na mysli to, aby prou výfukových plynů směřoval nahoru pod úhlem 10 až 30 stupňů a do strany -x až y. Tvarem kapotáže se toto pravidlo obchází, takže proto myslím, že to FIA zase nedomyslela.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Tak se podívej, co jsem ti k tomu nakreslil a napsal o pár přízpěvků níž. Když si uvědomíš, že nos je až po přední zavěšení deformační zónou... Z toho obrázku je snad jasné, o co jde.

    + 0 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • ladys

    ladys

    XXX
    Špička je níže proto,aby se při nárazu dostala co nejníže a neohrožovala jezdcovu hlavu. Ta vyšší část je pevná a myslím,že se testuje na náraz 150km/h

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Ona je ta montáž dost odfláknutá - F2012 je tam ve větším měřítku než 150th Italia. Trochu jsem to porovnal a vásledek je IMO mnohem blíž realitě:
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • eR

    XXX
    Z horního pohledu je zřejmé jak drasticky zvýšily rozvor. To asi v Monaku nebude nic moc 12

    Dřív jsem někde četl, že menší rozvor je výhodou při vyjíždění ze zatáček, tak uvidíme jak se jim to oplatí. Každopádně jsem překvapen jak radikálně ho zvětšili.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Spector

      XXX
      Rozvor má zhruba stejnej jako letošní McLaren a jen o 10cm větší, než F150.

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Z

    XXX
    To je přece Massa ... 12
    Ale taky by mě to zajímalo, vypadá to jak nějakej kroužek k zatáhnutí

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hmmm

    XXX
    Tady to snad bude dostatečně zřejmé:
    [odkaz na stránku]
    Zatímco u F150 existuje při bořním nárazu možnost proniknutí horní části nosu přes horní hranu kokpitu, u F2012 to díky nižšímu nosu nehrozí. To je IMO záměr nových pravidel.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Chim

    XXX
    Díky za opět výborný článek 01.

    Měl bych takový dotaz: myslím že kdysi tu byl článek který popisoval rozdíl mezi push-rod a pull-rod zavěšením ale nemůžu ho teď najít. Neměl by někdo odkaz prosím?

    + 4 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama