DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace
Ferrari dnes představilo svůj nový vůz, s nímž chce letos vyhrát oba tituly. Pojďme se na něj blíže podívat. Srovnáme si jej s loňským autem a uvedeme si jeho obecné technické specifikace.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» uzivatel000190
(Hlasoval 1 člověk)
04.02.2012 16:28
http://www.youtube.com/v/WsPX-oozCoM
Tady je… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Petr
21:06 03.02.2012 XXXNo v tom předělu. Při pohledu zepředu to je hůře patrné, musíš v perspektivě trochu dál dozadu za špičku nosu, tam srovnávat.
[odkaz na stránku]
V místech, kde začíná růzový obdélník (nad zavěšením):
[odkaz na stránku]-
uzivatel000178
11:45 04.02.2012 XXXTomuhle rozumím,jen mi není moc jasný jak to může mít vliv na větší bezpečnost.Pochopil bych kdyby se snížil celý špička nosu směrem k vozovce a ne jen jeho sklon.Takhle mi to přijde takové řešení neřešení.Doufám že mi rozumíte.
-
-
-
-
-
-
uzivatel000190
19:51 03.02.2012 XXXPěkný článek, jen se také hlásím s žádostí k rozboru výfuků jestli nějaké jsou? Já nic pořádného nevidím.-
-
uzivatel000190
20:06 03.02.2012 XXXJasně, já jen že tam vidím prd tak jsem trošku doufal, že hodíš nějaký obr. Stejně se to bude jako minulej rok asi ještě měnit. Hlavně opatrně ještě tě čeká dost aut na rozbor.
-
-
McMatej
12:53 04.02.2012 XXXTAky by mi ty výfuky docela zajímaly. Když se psalo O McLArenu, že bude mít řešení, které bude konkurence zpochybňovat, tak mi napadlo právě takovéhle řešení výfuků. Koncovky pod kapotáží směřují tam kam mají, ale kapotáž vyvede proud výfukových plynů tam kam je potřeba.
No uvidíme, zdá se mi to trochu za hranou pravidel. A nebo to zase odborníci z FIA nedomysleli.-
dannak
13:14 04.02.2012 XXXna [odkaz na stránku] je jasne videt, ze vyfuky smeruji lehce nahoru, asi tech minimalnich 10°. A podle bocniho pohledu to vypada, ze neco fouka dolu. Dle pravidel to vyfuk byt nemuze, takze zrejme tam jsou dvoje otvory - jedny vyfuky a jedny asi vyvody teplyho vzduchu foukajici smerem ke kolum - mozna lepsi zahrivani pneu a vetsi proud na kridelka u kol. Uvidime, s cim prijedou na testovani a prvni kvaldu. -
-
-
-
-
uzivatel000324
20:30 03.02.2012 XXXAuto malo ovladanie DRS stredom na zaciatku sezony potom to prerobili do bocnice. tvar kridla je z konca cezony 2011.
dodo
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek