DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace

Ferrari dnes představilo svůj nový vůz, s nímž chce letos vyhrát oba tituly. Pojďme se na něj blíže podívat. Srovnáme si jej s loňským autem a uvedeme si jeho obecné technické specifikace.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari F2012 pod drobnohledem + technické specifikace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 56, poslední 05.02.2012 11:44 Vložte komentář

Nejlepší názory

» ladys (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2012 12:39
Špička je níže proto,aby se při nárazu dostala… »
» McMatej (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2012 15:18
Řekl bych, že okolí výfuků bude vypadat ve… »
» uzivatel000190 (Hlasoval 1 člověk) 04.02.2012 16:28
http://www.youtube.com/v/WsPX-oozCoM Tady je… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000178

    uzivatel000178

    XXX
    Kde je ten nižší nos?To nějak nechápu?
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      No v tom předělu. Při pohledu zepředu to je hůře patrné, musíš v perspektivě trochu dál dozadu za špičku nosu, tam srovnávat.
      [odkaz na stránku]
      V místech, kde začíná růzový obdélník (nad zavěšením):
      [odkaz na stránku]

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • uzivatel000178

        uzivatel000178

        XXX
        Tomuhle rozumím,jen mi není moc jasný jak to může mít vliv na větší bezpečnost.Pochopil bych kdyby se snížil celý špička nosu směrem k vozovce a ne jen jeho sklon.Takhle mi to přijde takové řešení neřešení.Doufám že mi rozumíte. 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Rayden

    XXX
    Pohled ze predu, co je to za diry v bocnicich dole za deflektorama??

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Pravda, za deflektory opravdu jsou ve přední spodní části bočnic nějaké prohlubně či díry... otázkou je, zda v nich nezačíná jen podkrojení bočnic...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Lahva

    Lahva

    XXX
    Difuzor je zakytý, protože asi žádný zatím není. Alespoň by to vysvětlovalo větu z jednoho článku, že čekají na to, s čím přijde konkurence.. 13

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • uzivatel000190

    uzivatel000190

    XXX
    Pěkný článek, jen se také hlásím s žádostí k rozboru výfuků jestli nějaké jsou? 04 Já nic pořádného nevidím.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Petr

      XXX
      Díky. Momentálně nevím, kde mi hlava stojí, snad někdy později - stejně toho moc není zatím vidět. A o víkendu chci vyrazit na hory, dokud je krásná zima.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Gregorius

      XXX
      Výfuky jdou vidět na fotce zezadu, jejich vyústění je viditelné jen částečně za bočnicemi zadního křídla

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • McMatej

      McMatej

      XXX
      TAky by mi ty výfuky docela zajímaly. Když se psalo O McLArenu, že bude mít řešení, které bude konkurence zpochybňovat, tak mi napadlo právě takovéhle řešení výfuků. Koncovky pod kapotáží směřují tam kam mají, ale kapotáž vyvede proud výfukových plynů tam kam je potřeba.

      No uvidíme, zdá se mi to trochu za hranou pravidel. A nebo to zase odborníci z FIA nedomysleli. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • dannak

        XXX
        na [odkaz na stránku] je jasne videt, ze vyfuky smeruji lehce nahoru, asi tech minimalnich 10°. A podle bocniho pohledu to vypada, ze neco fouka dolu. Dle pravidel to vyfuk byt nemuze, takze zrejme tam jsou dvoje otvory - jedny vyfuky a jedny asi vyvody teplyho vzduchu foukajici smerem ke kolum - mozna lepsi zahrivani pneu a vetsi proud na kridelka u kol. Uvidime, s cim prijedou na testovani a prvni kvaldu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • McMatej

          McMatej

          XXX
          Já tam nevidím výfuk ani náhodou a už vůbec ne že by směřoval nahoru.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • dannak

            XXX
            Tam, kde se beam-wing spojuje s bocnicema zadniho kridla, jsou videt casti kruhu/vyfuku smerujicich lehce do stredu a nahoru. pokud stale nevidis, nevim uz jak lip pomoct 03

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • McMatej

              McMatej

              XXX
              To nevím, řekl bych že je to konec karosérie, výfuk se souose uvnitř, jak je vidět na videu, ale tady vidět není. Ale to je jedno.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • g0dlike

    g0dlike

    XXX
    koncept zadního křídla není tak úplně stejný...DRS má letos ovládání vedené v bočnicích křídla...Loni byl uprostřed sloupek...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama